Natasha L. Black - Second Chance Lover - 23. fejezet

 


23



LANDON


Egy részem azt kívánta, bárcsak Garrett már befogná a pofáját. Egy részem kíváncsi volt Cami reakciójára. Azonnal Robert védelmére kelt, ahogy azt tudtam, hogy így is fog tenni. Aztán Elyna védelmére kelt, de kíváncsi voltam, vajon ő is olyan tisztán érezte-e a meggyőződés hiányát, mint ahogy Garrett és én hallottuk.

Később, amikor ő és Emma hátul szundikáltak, Garrett és én beszélgettünk erről.

"Az a szerencsétlen Robert" - mondta Garrett, tudván, hogy nincs szükség kontextusra. "Az a nő akár azt is mondhatná neki, hogy vágja le a tökeit, ő meg egy rozsdás vajkést kérne tőle".

" Csapzott" - motyogta Dominic, fel sem nézve a számítógép képernyőjéről. Julianhoz hasonlóan ő sem tudott elszakadni a munkától egész idő alatt, amíg Horvátországban voltunk, ezért most is igyekezett előrejutni.

Nem csatlakoztam hozzá. Egyrészt, mert tiszteltem Robertet. Úgy ugrott be, és úgy gondoskodott Camiról, mintha a sajátja lett volna. Másrészt kezdett kényelmetlenül tudatosulni bennem, hogy nem is vagyunk annyira különbözőek. Ha Caminak szüksége volt rám...

Nem. Keményen lezártam a gondolatot, mintha egy doboz fedelét csaptam volna le. Cami egyáltalán nem hasonlított az anyjára.

Amikor végre megérkeztünk az üdülőhelyre, Cami és Emma már ébren volt, nekem pedig jól esett volna egy kis szunyókálás. Emma azonban nem volt hajlandó rá. Corberon minden centiméterét fel akarta fedezni, és mindkettőnknek szüksége volt rá, hogy ezt vele együtt tegyük.

"Majd megtanulsz aludni, ha tudsz" - mondta Cami, és halkan nevetett, miközben végighúztam egy ujjbegyet a szememen, és követtem Emmát a szobánkból.

Ahogy Emma kívánta, kéz a kézben fedeztük fel az üdülőhely minden szegletét. Az egyetlen alkalom, amikor Emma nem helyeselte, az volt, amikor kettőnk között akart sétálni, miközben ő maga fogta a kezünket, hogy oda-vissza lóbálhassuk.

"Mit gondolsz?" Cami megkérdezte Emmát, amikor végre visszakerültünk a szobáinkhoz.

"Gyönyörű. Itt is lehet házasodni" - mondta Emma.

Cami szeme tágra nyílt, ahogy rám nézett. "Hát, köszönöm. Majd észben tartom."

Kíváncsi voltam, vajon komolyan gondolta-e. Azon tűnődtem, vajon neki is ugyanolyan nehéz volt-e nem elgondolkodnia azon, hogy mi lenne, ha mi lennénk azok, mint nekem? Mert valamilyen okból kifolyólag én biztos voltam benne, hogy igen. Amióta a parkolóházban anyámmal együtt átéltem a kinyilatkoztatást, hogy egy cseppet sem vagyok olyan, mint ő vagy az apám, sokat gondolkodtam azon, hogyan nézhet ki most a jövőm. És tetszett az ötlet, hogy Cami is benne van, véglegesen.

Egyszerre csak egy lépés, emlékeztettem magam. Egy nappal azután, hogy visszatértünk Horvátországból, már le is rendeztem a házvásárlást. A csapatom ezen a héten ellenőrizte a vállalkozókat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy azok az emberek, akiket az ablakok cseréjére, a zárak cseréjére és a biztonsági rendszer megerősítésére hívok, nem jelentenek-e maguk is biztonsági kockázatot. Még mindig nem tudtuk, hogy ki áll a fenyegetések mögött, és nem akartam, hogy bárki, akinek akár csak távolról is köze van a Lavigne Beauty vállalkozóihoz, a házamban legyen.

" Hé" - motyogta Cami, és közelebb hajolt. "Ne aggódj. Még azt sem tudja, mit jelent megházasodni. Eddig nem volt esküvő a Daniel Tigerben vagy a Mancs őrjáratban."

"Nem aggódom", mormoltam vissza.

"Nem?" Cami megkérdezte, lehajtotta a fejét, és rám nézett. "Mert nagyon csendes lettél."

Kinyitottam a számat, de mielőtt bármit is mondhattam volna, az egyik srác, akit hoztam, a könyökömhöz kapott. "Van egy perce, Mr. Campbell?" A tekintete Emmára siklott, majd vissza az enyémre, szavak nélkül is jelezve, hogy erről nem egy gyerek előtt kell beszélni.

Elsétáltam vele, meggyőződve arról, hogy a másik emberem még mindig Camin és Emmán van. Cami kíváncsian nézett utánunk, ezért ügyeltem arra, hogy az arcom gondosan semleges maradjon. Bár nehéz volt, mert amit a srácom mondott, az az volt, hogy újabb fenyegetés érkezett. És ezt egyenesen hozzám küldték postán.

Düh futott át rajtam. Megígértem Caminak, hogy ott biztonságban lesz, de valahogy, valahogy ez a seggfej tudta, hogy hol van ő és Emma. És ha tudta, hol vannak, akkor a világon nem volt elég zár és biztonsági zár ahhoz, hogy úgy érezzem, ott biztonságban vannak. Úgy tűnt, hogy a házba költözés ütemtervét fel kell gyorsítani.

"Mi állt az üzenetben?" Kérdeztem, kényszerítve a hangomat, hogy kellemes maradjon, hátha bármi is átragad a családomra.

"Minél tovább bujkálsz, annál rosszabb lesz."

Bólintottam, mintha csak az időjárás-jelentést adta volna át, az agyam kavargott, ahogy észrevettem, hogy az üzenetek egyre rövidebbek, tömörebbek. Ez sosem jó jel. Miután biztosított arról, hogy az FBI dolgozik az ügyön, visszasétáltam Camihez.

Néhány lépést tett Emmától, hogy elém lépjen, az arca várakozó volt.

"Semmiség" - mondtam egyenesen. "Csak munkaszarság."

A szemöldöke felszaladt. "Nem úgy néz ki, mint egy munkahelyi szarság."

Nem válaszoltam. Túlságosan lefoglalt, hogy a következő lépéseimen gondolkodjak. Felejtsd el a Los Angeles-i rendőrséget és az FBI-t, itt volt az ideje, hogy a saját kezembe vegyem a dolgokat. Megpróbáltam a törvényes oldalon maradni, de most már készen álltam arra, hogy ezt a vonalat is átlépjem. Nem hagytam, hogy a családom veszélyben legyen, amikor tudtam, hogyan kerülhetek kapcsolatba olyan emberekkel, akik képesek voltak arra, amire a törvény nem.

És bárki is küldte ezeket a fenyegetéseket, megbánta volna, hogy valaha is megszületett.