Natasha L. Black - Second Chance Lover - 25. fejezet

 


25



LANDON


Soha többé nem akartam részt venni még egy kibaszott esküvőn. Újabb két óra telt el, mire el tudtam szakadni az ünnepléstől, és visszaindultam a szobáinkba. A Camival folytatott beszélgetés felemésztett. Kurvára megkértem a kezét - többé-kevésbé -, ő pedig úgy nézett rám, mintha apasági tesztet kértem volna.

Ennek semmi értelme nem volt.

Mi a fene folyik itt?

Bólintottam az ajtón álló pasimnak, amikor beengedtem magam a szobákba. Sötét volt, ami meglepett. Arra számítottam, hogy Emma alszik, de arra nem, hogy Cami is.

Felkapcsoltam egy lámpát, a tarkómon felállt a szőr. Valami nem stimmelt, de nem tudtam megmondani, hogy mi. Emma játékai még mindig szétszórva hevertek a dohányzóasztalon. Cami magas sarkú cipője az ajtó mellett állt. De a tér üresnek tűnt. Elhagyatottnak. Rossz, ismerős érzés gyökerezett a gyomrom mélyén.

Kinyitottam a hálószoba ajtaját, amelyben Cami és én laktunk. Ahogy a nappaliból beáramló fény beléje tágult, láttam, hogy az ágy még mindig tűhegyesen áll, háborítatlanul, amióta a szobaszerviz a nap folyamán korábban megágyazott.

A szívem betegesen dobogó ritmusba kezdett, és kivágtam a szomszédos szoba ajtaját. Az ágy nem volt rendben - Emma játszott benne -, de ő és Cami most nem voltak benne. A jéghideg logika elnyomta a mellkasomban felgyülemlő pánikot, olyan könnyedén kikapcsolta az érzelmeimet, mint ahogy az imént felkapcsoltam a lámpát. Olyan szemekkel, amelyeket nem éreztem teljesen a sajátomnak, pásztázni kezdtem a szobát. Csak néhány másodpercbe telt, mire megállapítottam, hogy eltűntek. Emma ombre csillogó csillámos gurulós bőröndje eltűnt az Elsa babával együtt, amit az első napon adtam neki. Amit mindenhová magával vitt.

Lassan becsuktam az ajtaját, és visszasétáltam a folyosóra. Az emberem az ajtóban azonnal kiegyenesedett, az arcom elárulta, hogy valami baj van.

"Elment. Láttad, hogy elment?" Kérdeztem, tudva, hogy mi lehet a válasz.

Megrázta a fejét. "Pár perccel ezelőtt végeztem el a hátsó bejárást. Minden normálisnak tűnt."

Újra becsuktam az ajtót. Nem hibáztattam az emberemet Cami eltűnéséért. Azért vették fel, hogy megakadályozza, hogy mások elkapják, nem pedig azért, hogy ő ne tudjon kijutni. Soha nem volt fogoly.

Bíztam benne, hogy nem megy el újra.

Egy kibaszott idióta voltam.