Natasha L. Black - Second Chance Lover - 27. fejezet

 


27



LANDON


Con, Garrett, Dominic és Julian átrendezték a terveiket, hogy hazakísérjenek engem Los Angelesbe, ahelyett, amit terveztek. A többi srác megpróbálta meggyőzni Cont, hogy maradjon Lilivel. Még huszonnégy órája sem voltak házasok, mondták. De Lily maga mondta neki, hogy menjen tovább. Ő jól volt. Ő és Harper még néhány napot Horvátországban maradnak, aztán hazajönnek. A legjobb barátnője vele maradna, nem lenne semmi baja.

Így kerültünk mi öten oda, hogy Julian magángépét parancsnoki központtá alakítottuk.

Halványan tudatosult bennem, hogy a pánik és a düh, ami táplált, mögött a hála mély kútja húzódott meg a szívemben a barátokért, akik nem engedték, hogy egyedül csináljam ezt, még ha néhányuk nem is tudott sokat segíteni. Con-nak voltak kapcsolatai Horvátországban, amelyeket arra használt fel, hogy megpróbálja kideríteni, hogyan távozott Cami és Emma. Ujjai nyomokat véstek sötét hajába, szürke szemei keskenyek és aggódóak voltak.

Garrett a médiában lévő kapcsolatait hívogatta. Válságmenedzser lévén, sokan közülük a fizetési listáján szerepeltek. A hangja halk és diszkrét volt, miközben információkat kért Lavignes-ékről. Barna szemei szokatlanul komolyak voltak, gyors, villogó mosolyát félretette.

Julian nyugodt kék szemével és aranyszínű hajával még mindig úgy tudott kinézni, mintha egy napot élvezne a tengerparton, miközben a Lavignes-eket ismerő barátait hívogatta. Legközelebb a barátok barátait hívta fel. Aztán ismeretleneket hívott fel - mindenkit, akivel a sajtó az elmúlt öt évben kapcsolatba hozta őket. A hangja magabiztosan, bizalmasan és lazán gurult végig a kabinban, mintha semmi baj nem lenne. Jól játszotta a szerepét. Ha a rekordokat döntögető profitot hozó filmek gyártása valaha is elmaradna számára, akkor a kamera elé költözhetne.

Dominic próbálta megállapítani, hogy melyik offshore számlát használták. Nem az volt a kérdés, hogy használtak-e, magyarázta. Csak az volt a kérdés, hogy hol. Bíztam benne, hogy tudja, miről beszél, hiszen az ország leggazdagabb embereinek pénzügyi tanácsadója volt. Velünk ellentétben ő járkált, miközben dolgozott. Makulátlan, ezüstszürke haja hátrasimult, sötét, sólyomszerű tekintete valami láthatatlan horizontra szegeződött, hangja a szándékosságtól a fenyegetőig terjedt, miközben a világ különböző bankintézeteiben lévő kapcsolatait hívogatta.

Próbáltam a saját feladatomra koncentrálni. Minden erőforrásomat arra használtam, hogy Cami nyomára bukkanjak, beleértve olyan szarságokat is, amelyek miatt elveszíteném az engedélyemet. Elmosódott a határ a legális és az illegális között, de ez még kirívóbb volt. A határ, amit nem szabadott volna átlépnem, már csak egy távoli emlék volt a visszapillantó tükrömben. Feltörtem, lehallgattam, lenyomoztam, ahogy csak tudtam.

Ha csak tehettem volna.

Olyan volt, mintha inkább eltűnt volna, minthogy elhagyta volna Horvátországot. Egyikünk sem talált egyetlen nyomot sem, ami megmagyarázná, miért ment el, hogyan ment el, vagy hová ment a lányommal.

Valahányszor hallottam, hogy valamelyik barátom zsákutcába jutott, a fájdalom újabb tűje szúródott a mellkasomba. Úgy összeszorítottam a fogaimat, hogy az állkapcsom fájt. Amikor Cami először tűnt el, az úgy ért, mintha gyomorszájon vágott volna. Meglepődtem, aztán furcsa módon dühös lettem. Hogy tudott csak úgy elmenni? De aztán el kellett engednem. Tucatszor mondtam neki, hogy soha nem lehet köztünk semmi komoly? Mondtam neki, hogy nem akarom, hogy ránk pazarolja az idejét, mert soha nem lehetünk igazán mi?

Ezúttal más volt. Más voltam. Hajlandó voltam mindent megadni neki. Hagytam, hogy beleszeressek, és még el is mondtam neki. És még ha nem is akarta, ez nem volt elég jó magyarázat arra, hogy miért vette el megint a lányomat.

Ezúttal jó okom volt rá, hogy dühös legyek, és erősen ragaszkodtam hozzá. Ez volt a puffer a szúró fájdalom ellen, amit az a tudat okozott, hogy Emma valahol odakint van, de fogalmam sem volt, hol. Ez szigetelt a félelem ellen, ami a koponyámon kívül dübörgött. A félelem ellen, amely, ha beengedem, eláraszt, és elárasztja a képességemet, hogy megtegyem azt az egyetlen dolgot, ami legyőzhetné - megtaláljam Emmát.

És hogy Cami megbánja, hogy azt hitte, megint ilyen könnyen elsétálhat.


* * *

A repülés vége felé elkezdtük összepakolni a számítógépeket és a felszerelést. Közel tíz óra után mindannyiunknak szüksége volt egy kis pihenésre. A zsákutcák kezdtek visszaütni, és a kimerültség minden barátom arcán látszott.

Bár még dél sem volt Los Angelesben, Garrett addig szitált a bárban lévő üvegek között, amíg megtalálta a legjobb whiskyt, amit a gép kínálhatott. Mindannyiunknak töltött egy-egy ujjnyit, és mindannyian ittunk. Még Julian is, aki utálta a whiskyt, visszatette. Senki sem próbált koccintani, vagy egyetlen békítő szót mondani. Mindannyian frusztráltak és tanácstalanok voltunk, mert képtelenek voltunk egyetlen nyomot is találni.

"Mintha csak úgy eltűntek volna" - siránkozott Garrett. "Hol van Big Brother, amikor szükség van rá?"

Dominic, Julian és Garrett a városnak ugyanazon az oldalán laktak, így egy kocsin osztoztak. Con lakott hozzám legközelebb. Megpróbált áthívni magához, de én egyedül akartam lenni.

"Biztos vagy benne?" - kérdezte. "Tudok egy kicsit arról, hogy milyen az."

Tudtam, hogy tudja. Neki és Lilynek is megvoltak a maguk buktatói a házasság felé vezető úton. A lány fiatalabb volt nála. A legidősebb lánya legjobb barátja. Nem volt szép, de nem is volt semmi ehhez hasonló. Nem voltak perek, zaklatók és egy hároméves kislány, aki épp csak elkezdte apának szólítani.

"Biztos vagyok benne" - mondtam röviden.

Con nem sértődött meg. Ez volt a jó abban, hogy olyan barátaim vannak, akik a maguk részéről seggfej viselkedést mutattak. Nem vették rossz néven. Nem gondolták, hogy ez azt jelenti, hogy kurvára nem törődsz velük. Nem feltételeztek olyan dolgokat, mint például, hogy hálás lennél, ha elmennének. Tudtam, hogy ha visszamegyek a lakásomra, és nem bírom a csendet, Con akkor is átjön. Lehet, hogy azt mondaná, hogy ő mondta, de ott lenne.

Valószínűleg még azt is tudta, miért akarok egyedül hazamenni. Hogy bármennyire is valószínűtlen volt, reméltem, hogy Cami ott lesz. Az a kép lebegett a fejemben, hogy amikor besétálok a bejárati ajtón, őt és Emmát találom a konyhában, vagy talán kint a teraszon. Biztos lenne rá magyarázata. Nem érdekelt, hogy mi az. Biztosra mentem, hogy a gyűrű, amit vettem neki, a zsebemben legyen, mert a fejemben, miután elmondta, mi a fene történt, megkérem a kezét. Ezúttal tényleg, nem úgy, hogy félszegen, ami miatt azt hitte, hogy csak kötelességtudatból teszem. A többi már homályos volt. Nem tudtam, mi fog történni ezután, hogy beköltözhetünk-e már a házba, vagy hogy mennyi időbe telik, amíg semlegesítjük a zaklatót. Csak azt tudtam, hogy együtt leszünk, és minden újra jónak fog tűnni.

Annyira tisztán láttam a fejemben, hogy amikor beléptem a lakásomba, automatikusan a konyha felé fordultam, és a szívem feldobogott a gondolatra, hogy újra láthatom őket. És amikor megláttam, hogy az - és mindenhol máshol, ahová néztem - üres, a szívem megesett. Sötétség áradt rám, sűrű, mint a kátrány. Magába szívott, és úgy éreztem, mintha egy szikla nyomná a vállamat.

Nem tudtam szabadulni az érzéstől, hogy ez teljes mértékben az én hibám. A legjobb szándékaim ellenére megint elbasztam. Túlkorrigáltam, de nem szántam időt arra, hogy megértessem vele, hogy komolyan gondolom. Hogy ezt akarom. Hogy őt akarom, Emmát és az egész csomagot. Mindent meg akartam adni neki, de még a biztonságérzetet sem tudtam megadni neki. Még mindig kételkedett az iránta érzett szerelmemben. Még mindig volt valaki, aki bántani akarta a Lavigne családot.

Felemeltem a fejem, a súly egy része lekerült a vállamról. Nem tehettem semmit azzal, hogy Cami mit gondol az iránta érzett érzéseimről, de felújíthattam a vadászatot az után, aki ezeket az üzeneteket küldte. Tudtam a zsigereimben, hogy ők is az okai annak, hogy eltűnt. Ha nem félt volna, talán maradt volna. Talán lett volna esélyünk, hogy megküzdjünk egymással. Lett volna időm, hogy rávegyem az igazságra.

Felálltam, az elhatározásom megerősödött. Nem számított, mibe kerül. Meg fogom találni ezt a seggfejet, és bármit megteszek azért, hogy Cami és Emma újra biztonságban érezhesse magát.