Eva Chase - Dragon’s Fate - 10. fejezet

 


10. fejezet

Ren

Néhány percig szunyókáltam,amíg a szemhéjaimat homályba borító furcsa fény vissza nem térített az élesebb tudatossághoz. Pislogtam, közelebb bújtam Westhez, és belélegeztem a bőrének illatát, mint a dús föld és a kinti fenyők.

Valahol az egymásra találásunk közepette a kötése leesett. A ragyogás, amit észrevettem, a sebhelyéből áradt. Soha nem láttam még ilyen közelről: egy enyhe bemélyedés a bőrén, amelynek szaggatott szélei egy mágikus robbanás határait jelezték.

Tétován emeltem hozzá az ujjaimat. A heg felülete sima volt, keményebb, mint a bőre, de ugyanolyan meleg. Amikor West nem húzódott el, a tenyeremet közvetlenül ráfektettem.

"Megváltozott a színe - mondtam.

"Ezt csinálja" - mondta West. "Mire számítottál?"

"Azt hiszem, mindig piros volt, amikor eddig láttam." Most élénk rózsaszínben ragyogott. Nem olyan szín, amit Westtől vártam volna, de úgy gondoltam, nem sok választása volt a dologban.

"Ennek lenne értelme. Valószínűleg csak akkor láttad, amikor belevetettem magam valamilyen csetepatéba. Dühösen."

Eltartott egy pillanatig, amíg ez az információ eljutott a tudatomig. Felnéztem rá. "Megmutatja az érzelmeidet?"

Megvonta a vállát. A vállai enyhe megfeszüléséből láttam, hogy nem szívesen beszélget erről a témáról, de ennek ellenére tartotta a tekintetemet. "A tünde mágia furcsa módon működik."

"Nem csoda, hogy eltitkolod." Képzeld el, hogy úgy járkálsz alfaként, hogy az összes rokonod képes leolvasni bármit, amit érzel, az ingeden keresztül a ragyogásból. A szívedet az ingujjadon viseled, szó szerint. "A harc során kaptad meg, amikor a..."

"Amikor megölték az anyámat" - folytatta, amikor megtorpantam. "Igen. Utána elég sokáig vörös volt."

Végigsimítottam a hüvelykujjammal a szélén, ahol a heg találkozott a karcsú, izmos mellkasán lévő puhább bőrrel. "És mit jelent a rózsaszín?"

West kuncogott. "Tényleg meg kell ezt kérdezned, Sparks?"

Felhúzta az állam, hogy a számat a szájához közelítse. A csók olyan hosszú és gyengéd volt, hogy úgy éreztem, mintha a szívem is izzana. Az ajkaink elváltak, az arcunk még mindig elég közel volt ahhoz, hogy összeérjen az orrunk.

"Szeretlek, Ren" - mondta halkan és nyersen.

A pulzusom megugrott. Átkaroltam a nyakát, és egész testemet közelebb húztam hozzá. "Én is szeretlek."

"Csak az Úr tudja, hogy lettem ilyen szerencsés."

Felnevettem. "Nem éppen könnyítetted meg a dolgunkat, amikor elkezdtük." De volt néhány dolog, amit nem teljesen értettem abban, ahogyan reagált rám. "Attól féltél, hogy a rokonaidra - az összes rokonodra - fogok rászállni, amikor a dolgok nehezebbre fordulnak, mint az anyám tette?"

Megvonta a vállát. "Ez volt a probléma egy része. Biztos akartam lenni benne, hogy számíthatunk rád, mielőtt a kezedbe adom az életüket. És emellett, különösen később... én akartalak téged. Nem tudtam, mennyire bízhatok az ítélőképességemben. Azt kell előtérbe helyeznem, amire a rokonaimnak szükségük van, nem pedig azt, amit én akarok, így amikor az ösztöneim azt súgják, hogy amire szükségük van, az történetesen olyasmi, amit én nagyon élveznék, nehezemre esik, hogy ne legyek szkeptikus."

"Talán egy kicsit túl szigorú vagy magadhoz" - javasoltam.

"Talán." Kifújta a szaggatott levegőt. "Azóta a csata óta, és mióta elvesztettem az anyámat... Lehet, hogy nincs teljesen értelme, de mindig is ott lógott rajtam ez az érzés, hogy ha önző módon valami más mellett döntök, azzal azt mondom, hogy ő nem számított eléggé. Ha őt voltam hajlandó feláldozni, és nem valami mást."

Összeszorult a torkom. Megcirógattam az arcát. "Határozottan túl szigorú vagy magadhoz. Azt hiszem, azt is meg tudom bocsátani, hogy velem is kemény vagy."

Ő egy rekedt kuncogást adott ki. "Fogalmad sincs, mennyire kikészített, ahogy végignéztem, ahogy újra és újra bajba sodrod magad..."

"Ez a munkám" - mondtam. "Ahogy a tiéd is."

"Tudom. Ezért nem állítalak meg."

"Csak motyogsz róla, mint egy bunkó."

"Hé." Az orrát az enyémhez ütötte. "Tudod, hogy időnként kicsit túlságosan is a saját biztonságod fölé helyezed a hősiességet."

Elmosolyodtam. "Hmm. Nos, ha az irracionális viselkedést hasonlítjuk össze, akkor hova helyezzük a skálán a 'bunkónak lenni azért, mert még nagyobb bunkóként viselkedsz' dolgot?"

"Nem vagyok benne biztos, hogy a 'még nagyobb bunkó' igazságos értékelés. Próbáltam lazítani rajtad."

"Vicces, hogy a lazításba rengeteg fanyalgás is beletartozott. És, tudod, mindig ott volt a lehetőség, hogy elmondd, mit is érzel valójában."

"Mielőtt vagy miután megint majdnem megölted magad?"

"Bármelyik jó lett volna." Megbökdöstem a szegycsontját, és a szempilláimon keresztül felnéztem rá. "Persze, tekintve, hogy szokás szerint folyékonyan osztod meg az érzéseidet, lehet, hogy a végén azt hittem volna, hogy inkább azt mondod, hogy ugorjak le egy szikláról."

West elkapta a kezemet. Egy morgással rám gurult, és mindkét csuklómat a fejem fölé szorította. "Azt hiszem, ennél kicsit világosabban is kifejezhetem a szándékaimat" - mondta, a csillogás a szemében egyszerre volt szórakozott és forró.

Megnyugodtam alatta, a játékos ölelés engem is felhevített. Elakadt a lélegzetem a keménységtől, amit a combomhoz szorítva éreztem. Egy pillanat alatt kétszer olyan nedves lettem, mint előtte. "Már megint felálltál?" Mondtam, és még egy kicsit oldalra vonaglottam, hogy a farkát a közepemhez illeszthessem.

Az érintéstől mindketten felnyögtünk. West rám vigyorgott. "Van néhány lenyűgöző tulajdonságom."

"Mmhm?" A szükség fájdalma máris felfelé terjedt a hasam mélyéről. "Akkor mindenképp menj előre, és használd ki őket teljes mértékben."

A szemében lángolóvá vált a forróság. "Ó, hidd el, úgy lesz."

Meghajolt, hogy megcsókoljon, miközben visszacsúszott belém, és még egy kis ideig átadtuk magunkat a gyönyörnek.



* * *

Miután egy gyors kitérővel visszamentem a szobámba, hogy találjak egy olyan ruhát, ami nem úgy nézett ki, mintha nemrég tépték volna le a szenvedély tüzében, visszamentem a kastély folyosóin, hogy megnézzem, hol van rám szükség. Nem tudtam a nap hátralévő részében tovább sodródni abban a boldogságban, hogy végre beteljesedett az összes párkapcsolatom. A vámpírfenyegetés nem tűnt el csak azért, mert West és én összejöttünk.

West rokonai és a többiek, akik itt húzták meg magukat, már szorgalmasan dolgoztak azon, hogy még több tűzifát rakjanak le a védőgyűrűbe. Mások messzebbre merészkedtek, hogy felderítsék, hol húzódhatnak meg a vámpírok napközben. Ha találtak valahol ideiglenes menedéket, talán még az éjszaka beállta előtt megfordíthatjuk a helyzetet.

Bárcsak ilyen egyszerű lenne. Valahogy kétlem, hogy a vérszívók hirtelen ennyire óvatlanná váltak volna.

Éppen a közös helyiségek felé vettem az irányt, amikor a szemem sarkából egy zárt ajtó körvonala ragadta meg a figyelmemet. A várakozás megmagyarázhatatlanul nagy lökést adott. Megfordultam

A folyosó körülöttem elhalványult.

Egy egyszerű ajtó előtt álltam, amely ugyanolyan halvány mohazöldre volt festve, mint a kétoldalt lévő falak. Egy gödröcskékből álló kör jelezte a felületét, közvetlenül a szemem magassága fölött. Nem volt rajta gomb, sem kilincs. Halk csengés töltötte meg a fülemet, és az a bizonyosság tört fel bennem, hogy ki tudom nyitni azt az ajtót, ha akarom. Hogy nekem szánták, hogy kinyissam - nekem és a fajtámnak.

Ismerős illat, édes lóhere és napbarnított kő illata vett körül. Otthon. Aztán a látomás elmosódott.

Hátrafelé botladoztam, még mindig fájó hátam a szemközti falnak ütközött.

Az ajtó, amit most néztem, itt, a kutyás birtokon, világossárga-aranyszínű volt. Teljesen átlagos kilincs volt rajta, ahol kilincsnek kellett volna lennie. De valamit felkavart az emlékezetemben - vagy talán nem is az emlékezetemben, hanem valami mélyebbben, ami végigfutott a sárkányváltó lelkemben. Izgalom cikázott át az idegeimen.

Teljesen beleéltem magam a szerepembe. Mind a négy alfámhoz kötődtem, és rajtuk keresztül a rokonaikhoz. Talán sokkal több minden várt rám sárkányként, mint amire valaha is gondoltam.

Talán elég ahhoz, hogy végleg megállítsam a vámpírok támadásait.

Elpördültem az ajtótól, és a hátralévő utat a közös helyiségekbe siettem. A tekintetem megállt az első kísérőn, akit megláttam. Elkaptam a karját. "Megkeresnéd az összes alfát, és megkérnéd őket, hogy találkozzanak a társalgónkban? Azonnal találkoznom kell velük."

Megcsóválta a fejét. "Azonnal, sárkányváltó."

Tudtam, hogy Nate már a társalgóban van, amely csak nekem és az alfáimnak volt közös. Otthagyta a gyógyító szobai priccsét, hogy a többi sérült alakváltó zavarása nélkül intézhessen néhány hívást a rokonainak.

Amikor berontottam a szobába, felnézett a karosszékből, ahol ült. A szemöldöke felszaladt. "Minden rendben van, Ren?"

"Azt hiszem, igen" - mondtam. "Azt hiszem, tudom, hol találhatunk válaszokat. Elég jól vagy ahhoz, hogy elutazz?"

Nate lassan, de biztosan feltápászkodott. "Igen, ha ez az, amit tennünk kell. Mi történt?"

"Én... még nem vagyok teljesen biztos benne."

Marco besétált a szobába, a tartása laza volt, de indigókék szeme élesen éber. West egy pillanattal később besétált, Aaron szorosan mögötte.

Ahogy mindannyian megálltak körülöttem, remegés járta át a levegőt. Megremegett a bőrömön, és egy pillanatra elvette a lélegzetemet. Ez volt az első alkalom, hogy az alfáim és én mindannyian egy térben voltunk, ahol megerősítették a kötelékeinket. Az erő zúgott közöttünk, szinte elektromos volt.

Nyilvánvalóan nem én voltam az egyetlen, aki érezte. Marco elvigyorodott, és West felé vágta a tekintetét. "Gondolom, végre rájöttél, hogyan húzd ki a fejed a seggedből".

A farkasváltó egy hajszálnyit kivillantotta a fogait, de nem tudta megállni, hogy ne mosolyogjon, amikor a tekintete megpihent rajtam. Szóval tényleg ilyen érzés volt sárkányváltónak lenni. A csomópontnak lenni, ami összetartotta az alakváltó közösséget. Az érzés egyszerre volt felemelő és egy kicsit ijesztő.

"Mi folyik itt, Serenity?" Kérdezte Áron.

A benyomás után tapogatóztam, ami miatt hívtam őket. "A sárkányváltó birtok. Te is jártál már ott valamikor, nem igaz? Milyen színűek a falak odabent?"

A társaim értetlenül néztek rám. "Amennyire emlékszem, zöldek - mondta Nate. "Legalábbis a legtöbbjük. Miért?"

"Ez az érzés néhány perccel ezelőtt tört rám" - mondtam. "Mint azok a látomások, amiket anyám hagyott rám - vagy az, ami arról szólt, hogyan halt meg. Láttam egy ajtót, ami szerintem a sárkányváltó birtokán volt. Úgy éreztem, mintha otthon lennék. És a színe is egyezik."

"Egy ajtó" - ismételte meg West, teret engedve nekem, hogy folytassam.

"Az volt a benyomásom, hogy ki kell nyitnom. Most, hogy... Most, hogy teljesen összekapcsolódtam mindannyiótokkal. Hogy van valami a túloldalon, amire szükségem van, valami, ami minden sárkányváltónak van szánva. Mi van, ha ez valami, ami segíthet nekünk a vámpírok ellen?"

A srácok pillantást cseréltek. "Az a birtok valóban olyan titkokat rejt, amelyeket eddig csak a sárkányváltók értettek meg" - mondta Áron. "Amikor meglátogattam az alfát, aki a mentorom volt, volt egy egész rész a házban, ahová nem engedtek be minket. A sárkányváltó vonalról szóló feljegyzéseink mindig is bizonytalanok voltak."

"Mire célozgatsz, hercegnő?" Marco azt mondta. "Ideje kirándulni?"

Bólintottam. "Mennem kell, hogy kiderítsem, mi van ott. A többiek meg..."

"Mi is megyünk" - mondta West határozottan. "A hadnagyaim itt folytathatják az előkészületeket, és szükség esetén vezethetik a védelmünket. Ha őrizetlenül hagyjuk magukat, az pontosan az lehet, amire a vámpírok várnak. Van itt egy repülőgép. Kora délutánra a birtokodon lehetünk."

Csak ennyit kellett hallanom. Kiengedtem a lélegzetemet. "Akkor szálljunk fel a gépre."