Eva Chase - Dragon’s Fate - 12. fejezet

 


12. fejezet

Marco

Halkan kopogtam Ren ajtaján, nem akartam felébreszteni, ha elaludt. Amikor alig több mint egy órája bevittük a hálószobába, remegett, a bőre fakóvá vált. Megrázott, hogy ennyire megviselte a ház múltja, de amikor megparancsolta, hogy menjünk el, hogy összeszedhesse a gondolatait, nem adott teret a vitának.

Reméltem, hogy képes volt hagyni, hogy az itteni támadással kapcsolatos szörnyű emlékei elhalványuljanak, ahelyett, hogy még mélyebbre zuhant volna bennük.

" Gyere be" - mondta a társam anélkül, hogy megkérdezte volna, ki az. Nos, ő bizonyára éppúgy megérezte a jelenlétemet, mint én az övét a köztünk lévő kötelék révén. Ez csak megerősödött, amikor végre létrehozta azt az utolsó kapcsolatot Westtel. Jó tudni, hogy a farkasfiú nem teljesen reménytelen.

Ren hangja elég stabilan szólt. Amikor könnyedén kinyitottam az ajtót, és besurrantam, ő már az ágyán ült, a takaró tetején. A háta egyenes volt, de az arca még mindig sápadtabbnak tűnt a szokásosnál, éles kontrasztban sötétbarna hajával. Borostyánbarna szemében nem volt olyan fény, mint amilyennek szerettem volna látni.

Csak a szája felével mosolygott rám. Mostanra már elég jól megértettem őt ahhoz, hogy kiolvassam belőle, mit érez akkor. Zavarban volt amiatt, ahogyan összeomlott. Mintha bármelyikünk, aki vele volt, amikor elborult, elítélné érte.

Odasompolyogtam az ágyhoz, mintha semmi baj nem lenne, és leültem a lábához, miközben a kezéért nyúltam. "Hogy van az én Lángok Hercegnőm?"

Közelebb húzódott hozzám. "Nem érzem magam túlságosan uralkodónak" - motyogta. "Nem fogom elérni, bármit is kellene itt csinálnom, ha nem tudok úgy végigsétálni a folyosón, hogy ne temessenek el az emlékek."

"Majd elhalványulnak" - mondtam, és végigsimítottam a hüvelykujjammal a kézfején. "Most vagy itt először. Persze, hogy erősen megütöttek. Nincs kétségem afelől, hogy pillanatok alatt visszanyered a szokásos királyi seggberúgó énedet."

Erre a megjegyzésre teltebb mosollyal köszönt el, de a szeme még mindig kissé fáradtnak tűnt.

"Valami más is zavarja, hercegnőm?" Kérdeztem.

A vállamnak hajtotta a fejét. Az egész testem egy pillanat alatt felizzott a vágytól és a szeretettől. Egy héttel ezelőtt talán még habozott volna, hogy ilyen közel kerüljön hozzám. Az, hogy most minden lehetséges módon a társam volt, szinte csodának tűnt.

Nagyon vártam, hogy újra és újra átélhessem ezt a csodát.

Egyelőre azt gyanítottam, hogy inkább a gyengédségre lesz szüksége, mint a vágyra. Átkaroltam a derekát, és ő felsóhajtott.

"Ahogy az emlékek rám törtek, ahogyan megráztak... Csak aggódom a rokonok miatt, akik a többi birtokon várnak ránk - mondta. "Azt hittem, itt választ találok majd. Mi van, ha a múlt túlságosan elhomályosította az elmémet ahhoz, hogy lássam, hová kell mennem?"

"Ezen a helyen csak annyi ajtó van, amennyit csak lehet, bármilyen nagy is" - mutattam rá. "Biztos vagyok benne, hogy sikerül megtalálnunk azt az egyet."

"A vámpírok néhány órán belül újra támadhatnak. Nincs sok időnk."

Közelebb húztam magamhoz. "A rokonaink már korábban is elhárították őket. A stratégia, amit kitaláltál, jó - és remekül működött azokon a helyeken, ahol tegnap este nem volt kéznél sárkányváltó."

Megdörzsölte a száját, homlokát ráncolva. "Nem lesz elég, ha a vámpírok továbbra is támadnak minket. Vannak módok arra, hogy átjussunk a szabályos tűzön, eloltjuk... Bárcsak mindenhol ott lehetnék egyszerre. Elégetni mindet. Csak véget vetni ennek."

Ó, drága társam. Lehajtottam a fejem, hogy megcsókoljam a halántékát. "Hosszú, nehéz út volt ez ide, nem igaz? Sokkal békésebb fogadtatást érdemeltél volna."

"Talán nem is. Semmi békés nem volt abban, ahogy eljöttem." A nevetése kissé fojtottan hangzott. Összefonta az ujjait az enyémmel, és lenézett az összekulcsolt kezünkre. A hangja elcsuklott. "Egy kis ideig olyan jó érzés volt. Megerősödött a kötődésem mindannyiótokhoz. Mintha minden pontosan a helyére került volna. De most nem tudok nem arra gondolni, milyen könnyen elveszíthetem mindezt."

Az utolsó négy alfa is itt esett el. Itt veszítette el az anyja a párjait és Ren az apjait.

Ren másik keze a hasára vándorolt, olyan ösztönösen, hogy azon tűnődtem, vajon észrevette-e egyáltalán a mozdulatot. Mennyi félelme volt annak a kislánynak a visszhangja, aki volt - és mennyi volt a kapcsolat az előtte járó sárkányváltókkal, akik elvesztették gyermekeiket és társaikat? Aki mindent elvesztett, hogy megmentse Ren-t.

Egy kicsit mindkettő, gondoltam. Mindent összebogozva. Talán a társamnak mégiscsak többre volt szüksége a szeretetnél. Szüksége volt arra, hogy érezze az ereje minden egyes darabját - az erőt, amit magában hordozott, és az erőt, amit mi keltettünk egymás között.

Felrántottam a lábára. Egy egészalakos tükör, amelynek üvegét fényes aranykeret díszítette, állt a falon a szekrényeivel szemben. Odavezettem hozzá. Felvonta a szemöldökét.

"Megpróbálod elterelni a figyelmemet az ágyban fekvésem borzalmairól?"

Kuncogtam. "Nem. Csak nézd meg magad."

Mögötte álltam, ahogy a tükörbe nézett, a kezem a derekán nyugodott. A haja valójában nem is volt annyira kócos, laza hullámaiban hullott a hátának felére. Az alkalmi ruha, amit választott, finoman ölelte az idomait, de nem kevésbé vonzóan, mintha selyemruha lett volna.

"Nem csak egy hercegnő néz vissza rád" - mondtam, miközben a válla fölött a tükörben tartottam a tekintetét. "Ez egy királynő. Egy királynő, aki minden szarságot elvisel, amit bárki hozzávágott, és mindezek fölé emelkedik."

"Igen?" - mondta.

"Ó, igen. Nézd azokat a szemeket. Az első pillanattól kezdve, hogy megláttalak, imádom a tüzet bennük. Csak ennyi kellett ahhoz, hogy tudjam, benned van az, ami ahhoz kell, hogy felvegyél bármit, amit a világ rád zúdít." Oldalra söpörtem a hajzuhatagát, hogy megcsókolhassam az állkapcsának hajlatát. "És az a makacs száj. Soha nem engedsz el senkit - kivéve, ha megérdemel egy második esélyt. Mert egy királynő tudja, mikor kell kegyesnek lenni."

Végigsimítottam a hüvelykujjammal a puha ajkán. Ren szeme csillogott. Hagyta, hogy szétnyíljanak az ajkai, és a fogai szélét a hüvelykujjamhoz cikázta. Csak úgy, és máris kemény voltam.

Ezután végigsimítottam az ujjaimmal a karján, egészen a könyöke belső, érzékeny bőréig. "Az erőt, ami benned van, bárki láthatja. Soha nem hátrálsz meg egy kihívástól sem. Mindig készen állsz megvédeni a rokonaidat."

A kezem a karjai alá csúszott, és fel a felsőtestén, hogy végigsimítsam a mellei alját. Ren lélegzete elakadt, a szemhéjai lehunytak. "És még nem is említettem, milyen kibaszottul gyönyörű vagy. Napokig csak téged tudnálak nézni, és még mindig élvezném a látványt."

"Folytasd csak" - mondta a lány, és a hangja elkomorult. A szín visszatért az arcára, szép rózsás pír. Végigcsókoltam a nyakán a válláig. A kezem felemelkedett, hogy teljesen átölelje a melleit. Hátradőlt hozzám, miközben simogattam a csúcsokat, hogy a mellbimbói kavicsosak legyenek a ruhája szövetén. Hőség sugárzott közöttünk.

"Mindketten tudjuk, mennyi szenvedély lakozik ebben a gyönyörű testben" - mormoltam a fülénél. "Figyelj tovább. Nézd meg, milyen nő vagy."



* * *

Ren

Megremegtem a gyönyörtől, ahogy Marco tovább simogatta a melleimet. Minden egyes suhintás a mellbimbóimon újabb elektromos boldogságos remegést küldött a testembe. És valahogy a tükörben látva ezt - a növekvő pírt az arcomon és a nyakamon, ahogyan az ügyes ujjai a ruhámon keresztül végigdolgozzák az idomaimat - még jobban felizgatott.

Figyeltem, ahogy egy másodpercre leengedte a fejét, mielőtt a szája megtalálta a fülcimpámat. Enyhén megcsípte, amitől ziháltam. Amikor a szeme újra találkozott az enyémmel, csuklyás volt és sötét a saját szenvedélyétől.

Marco keze végigkísérte az oldalamat a ruhám szegélyéig, éppen a combom mellett. Ösztönösen visszanyomódtam hozzá, a fenekem súrolta a farkát, amely már a nadrágjában feszült. Még mélyebb borzongás futott át rajtam - és kopogás hallatszott az ajtómon.

Áron hangja áthallatszott. "Serenity?"

Az elmém annyira összezavarodott a vágytól, hogy a válasz automatikusan kipattant. "Gyere be."

Marco felvonta a szemöldökét a tükörben. Aha. Ööö... De Aaron már befelé lépett.

Megállt a hálószoba küszöbén, az ajtó dörömbölve becsukódott mögötte. Ragyogó tekintete végigmérte a jelenetet: Marco és én együtt álltunk a tükör előtt, az arcom rózsaszínű, a mellbimbóim a ruhám anyagához tapadtak, a macskás alfa egyik keze még mindig a mellemre simult. Szinte éreztem, ahogy Áron szíve felgyorsul, ahogy a bőréből forróság áradt a látványunkra.

"Ha félbeszakítok valamit..." - mondta a sasváltó, a hangja enyhe volt, bár a szeme érdeklődéssel csillogott.

Marco egy kicsit oldalra tolódott, és lehajolt, hogy megcsókolja a nyakam másik oldalát, mintha jelezni akarná, hogy van még bőven hely, amit megoszthatunk. A pulzusom egy kicsit gyorsabban vert. Persze nem számított, ha egy másik társam meglátott minket. Ő is csatlakozhatna hozzánk.

"Biztosan nem" - mondtam kissé lihegve. "Legalábbis nem, ha maradni akarsz."

A torkában felcsendülő mohó hang úgy tűnt, választ ad erre a kérdésre. Áron egy pillanat alatt átlépte a köztünk lévő teret, és a derekam köré csúsztatta a karját.

Elfordítottam a fejem, hogy megcsókoljam. Ahogy a madáralfa elkapta a számat, Marco végigcsúsztatta a nyelvét a nyakamon. Forróság árasztott el mindkét oldalról. Áron az egyik mellemen cikázott a hüvelykujjával, miközben Marco tovább simogatta a másikat. A bugyim már nedves volt, de az volt az érzésem, hogy most már átázott.

Felnyúltam, hogy ujjaimat mindkettőjük ingébe fésüljem. Nem, nem ezt akartam érezni. Megrántottam a gallérokat. Áron a számra mosolygott. Adott még egy utolsó csókot, és megdöntötte a fejét, hogy elmélyítse. Aztán épp csak annyira engedett hátra, hogy vékony pólóját a fejére húzza.

Marco követte a példáját, kigombolta vászonöltönye első két gombját, majd az egészet lerántotta magáról, és felborzolta csipkézett fekete haját. Rápillantottam, szerettem volna magam mellett látni, és nem csak a tükörben. Az ujjaim végigsimítottak a barnás bőrén lévő halványuló hegeken, ahol a tigrisváltó, aki kihívta őt, megsebesítette. Megcsókoltam az egyik jelet a vállán, egy másikat az állán, majd a száját az enyémhez vezettem.

Marco keményen és éhesen csókolt meg. A szeme csillogott, amikor elhúzódott. Ujjai kitartóan markolták a ruhám szegélyét. Áron megragadta a másik oldalát, és együtt húzták le a pamut napiruhát.

A madár alfa azonnal lehajolt, hogy a szájába szívja a csupasz mellbimbómat. Biztos keze a fenekem ívét simogatta. Marco ismét követelte az ajkaimat, a keze pedig közénk csúszott. Megremegtem, ahogy ujjai végigsiklottak a nememen, egészen a csiklóm csücskéig. A gyönyör szikrázott a magamból. A szájára nyögtem.

Marco hüvelykujja a csiklóm fölött forgott, újabb nyöszörgést csalva ki belőlem. Aztán lerántotta a bugyimat, és ujjait végigcsúsztatta forró, nyálkás nyílásomon. A csípőm magától megdöntötte a férfi felé. Igen. Igen, kérlek. Határozottan megragadtam a nadrágja szegélyét. Ő kuncogott, és hátradőlt, hogy ledobja magáról.

Aaron megragadta az alkalmat, hogy ajkaival végigsimítsa a testemet, egészen a nememig. Ziháltam, amikor a száját a magomhoz szorította. Fogai hegye a csiklómat súrolta, és egy teljes kiáltás tört ki a torkomból. Beleremegtem az érintésébe, mert többre volt szükségem.

Marco hátulról ismét az enyémhez közelítette a testét. A kezei a csípőmre csúsztak. Farkának kemény hossza végigsimított a fenekemen és a lábam között. Széthúztam a lábam, hogy jobban hozzáférjen, és előrebillentem, hogy a kezemet a tükör keretén nyugtassam.

Aaron megcsókolta a hasam síkját, miközben a jaguárváltó a farkának fejével a nyílásomat lökdöste. Marco előrenyomult, és én felnyöszörögtem, ahogy a tömör hossza belém hatolt. "Bassza meg, hercegnő" - motyogta, miközben ujjai a csípőm köré szorultak. "Te vagy a legjobb dolog, amit valaha éreztem."

Visszahúzódott, és még mélyebbre hatolt, boldogsághullámot küldve az idegeimbe. Áron visszabukott, hogy megsimogassa a csiklómat. A testem megingott Marco minden egyes lökésétől, a dombomat Aaron szájához szorítva. Ő velünk együtt ringatózott, megragadta a combomat, a nyelve addig kavargott a csomómon, amíg egyenesen remegtem a növekvő gyönyörtől.

"Nézd" - motyogta Marco, fölém hajolva, miközben megigazította a szögét. Felnyögtem, gyorsabban dülöngéltem, hogy megfeleljek a tempójának, kergetve a boldogság csúcsát, amit már majdnem elértem. Ugyanakkor felemeltem a tekintetem.

A tükörképem kipirulva és vadul nézett vissza rám. Még soha nem láttam a szememet ilyen érzelemtől ragyogónak. Érzelem és erő. Az egyik férfi a vállamnak nyögött, ahogy a csípője rángatózott, hogy találkozzon velem, egy másik pedig kívülről falta a csiklómat. Áron aranyló feje nem hagyott ki egy ütemet sem, miközben lecsatolta a farmerját, hogy a szeretkezésünkkel egy időben simogassa a farkát.

Megcsipkedte a csiklómat, és Marco még erősebben lökte. Eksztázis söpört végig rajtam. Éles kiáltással törtem össze közöttük, a kezem leesett, hogy megszorítsam Áron vállát. Marco lélegzete megborzongott a bőrömön, miközben a puncim szorosan a farkára szorult. Belém ömlött. Aaron ugyanakkor felnyögött, és még egy utolsó nyelvcsapást adott nekem, miközben a kezében töltötte ki magát.

Ott maradtam a társaim között, ahogy a gyönyör csattanása lecsengett, a lábaim remegtek. Áron hagyta, hogy belé kapaszkodjak. Gyengéd csókot nyomott a belső combomra. Marco boldogan hümmögött, ahogy ellágyult bennem, és a vállamhoz simult.

A tükörben a vad, jóllakott nőre néztem - egy nőre, aki követelte a négy társát. Egy nőt, aki legyőzte a gazembereket és a tündéket. Igen, ez voltam most én. Az évekkel ezelőtti tragédiák nem számítottak, nem, amikor a szerepem betöltéséről volt szó.

Már nem voltam az a kislány. Nő voltam. Én voltam a sárkányváltó. És én fogom feltárni azokat a titkokat, amelyeket a birtokom rejtegetett.