Eva Chase - Dragon’s Fate - 15. fejezet

 


15. fejezet

Nate

Nem tudtam, mennyi az idő, de az ablakom előtt a hold élesen világított a fekete égbolton. Kilöktem magam az ágyból, és újra megnéztem a szobám asztalán lévő telefont, mintha nem vettem volna észre, ha valaki hívott vagy sms-t küldött volna. Természetesen nem volt riasztás.

Grimaszoltam a képernyőre, és besétáltam a fürdőszobába. Apró fájdalmak csípték még mindig itt-ott az izmaimat, ha bármilyen sebességgel mozogtam. Úgy tehettem, mintha teljesen felépültem volna, de belül a golyók által vájt lyukak még nem gyógyultak be teljesen.

A testemnek jobb lett volna sietnie, hogy összevarrja magát. Túl sok harc állt még előttünk.

A rövid séta sem hozott jobban álomra készen. A fejem fülledt volt, de a többi részem éber volt. Bármelyik pillanatban jöhet a katasztrófát bejelentő hívás. Bármelyik pillanatban szükség lehet rám.

Mindenesetre visszadobtam magam az ágyba, arcomat a párnába temetve. Sokkal hasznosabb lennék mindannyiuknak, ha nem lennék zombi a kimerültségtől.

A takaró melegségbe burkolt. Az ablakon túl tücskök ciripeltek. A fájdalmak eltűntek az izmaimból. De még mindig nem tudtam teljesen elaludni.

A szobáim ajtaja halk kattanással és suttogó levegővel könnyedén kinyílt. Halk léptek tapostak a padlón. Megéreztem a társam ismerős illatát, még mielőtt a hálószoba felét megtette volna. Kinyílt a szemem, és ő lágy mosolyt küldött felém. Odébb toltam magam az ágyon, hogy több helyet csináljak neki.

Egyből felkapaszkodott, és a takaró alá csúszott, átkarolva engem. Csak egy szál boxeralsóban aludtam. A csupasz bőrének érzése az enyémen sokkal kielégítőbb módon hozta lázba az idegeimet.

"Befejezted a kutatást?" Kérdeztem.

"Egyelőre legalábbis." Ren az állam alá fészkelte a fejét, és egy csókot nyomott a vállamra. "Mindenki más már alszik. Akartam valakit, akivel összebújhatok. És gondoltam, talán egy kicsit elhanyagoltnak érzed magad."

Felhorkantam. "Biztos vagyok benne, hogy rengeteg figyelmet szenteltél nekem, amíg nem voltam szolgálatban. Nem a te hibád, hogy nem voltam eléggé magánál ahhoz, hogy élvezzem."

Dúdoló hangot adott ki, és még közelebb húzódott. Most már biztosan nem akartam panaszkodni a figyelem miatt.

"Hogy érzed magad most?" - kérdezte. "Még mindig fáj?"

Nem akartam, hogy bosszankodjon miattam, de nem akartam hazudni neki. "Egy kicsit. Ha ilyen súlyosan megsérülsz, eltart egy darabig, amíg minden rendeződik. De már majdnem kész vagyok." Végigsimítottam a kezemmel a haján. "Biztos még mindig érzed a tegnap esti támadást."

Megvonta a vállát. "Nem olyan vészes. A nap nagy részét egy-egy székben ülve töltöttem. Rengeteget pihentem." Hátrahajtotta a fejét, hogy a szemembe nézzen. "Biztos vagyok benne, hogy szükséged van a pihenésre. Alig egy napja ébredtél fel a kómából. Remélem, nem ébresztettelek fel."

"Nem, egész jól megoldottam, hogy egyedül is ébren tartsam magam" - mondtam félmosollyal.

A szemöldöke összevonta a szemöldökét. "Aggódsz a rokonaid miatt?"

"Többnyire. Nehéz nem aggódni. De azt hiszem, könnyebben elengedem ezeket a gondolatokat, ha itt vagy."

"Hmm." A nyakamon cikázott a kezével, és lefelé hajtotta a fejemet. Hosszú, gyengéd csókkal találkoztam az ajkával. A testem azonnal reagált, forróság mosódott át rajtam, a farkam megvastagodott. Mire a szánk szétcsúszott, fájdalmasan kemény voltam, és egyáltalán nem bántam.

"Tudod - mondta Ren, a hangjába pajkos hangot ültetve -, emlékszem egy nem is olyan régen történt alkalomra, amikor teljesen megfeszültem az aggodalmaktól, és te megtaláltad a tökéletes módját annak, hogy ellazíts."

Egy mohó borzongás futott végig rajtam. "Teljesen egyetértek."

Megmozdultam, hogy a testét az enyémmel borítsam be, de ő egy könnyed kéznyomással visszatartott. "Nem" - motyogta, és hagyta, hogy ujjai végigcsússzanak a mellkasomon és a hasamon egészen a boxeralsóm derekáig. "Arra az első alkalomra gondoltam, a furgonban... Nem akarom, hogy megerőltess valamit, ami még nem gyógyult meg teljesen. Csak lazíts, és hagyd, hogy gondoskodjak rólad."

Édes Istenem, amikor ezt így mondta, és olyan szemérmesen nézett rám a szempilláin keresztül, már csak ettől is majdnem szétszéledtem.

Ren újabb csókba húzott, ezúttal még intenzívebb csókba, miközben a keze a boxerem alá merészkedett. Felnyögtem, amikor az ujjai az erekcióm köré zárultak. Először lazán simogatott, majd egyre erősebb fogással, hüvelykujjával végigsimított a farkam fején. A gyönyör átjárta az ereimet.

Erősebben csókoltam meg, de ez nem volt elég. Még ha nem is engedte volna, hogy olyan szenvedéllyel válaszoljak neki, amilyennel én akartam, akkor is megoszthattam volna ezt a boldogságot. Ahogy ringatóztam a szorításában, benyúltam a ruhája alá, és a kezemet a lábai közé dugtam.

Ren nyöszörgött. Csókjaink hanyagabbá váltak, ahogy mindketten zihálni kezdtünk. A kezem sarkát a csiklójához dörzsöltem, az ujjaim tesztelték, majd belemerültek a nyílásába. Előváldék csorgatott a hosszamra, és gyorsabban pumpált.

Most már szárnyaltam a gyönyörtől. Ilyen érzés volt, amikor átváltozott abba a csodálatos sárkányformába, és felvitorlázott az égbe?

A golyóimban felgyülemlő nyomás a legcsodálatosabb kínzás volt, de előbb végig akartam nézni, ahogy végigcsinálja. Ujjaimat magasabbra akasztottam a szűk, forró közepébe. Ő zihált. A hüvelykujjam lenyomta a csomóját, és a neme összeszorult körülöttem. Megrázkódott a mámor megtört hangján, de a szorítása rajtam nem lankadt. Még két egyenletes ütés, és máris szétáradtam vele együtt.

Mélyebben belesüppedtünk a matracba, és a lélegzetünk újra könnyebb ritmusba került. Ren még egyszer megcsókolt, olyan tökéletesen édes volt. És tökéletesen helyes. Ahogy újra hozzám simult, a testem végre elengedte az utolsó feszültségét is, és álomba merültem.



* * *

Ren

Amikor Nate mellett ébredtem, a szemhéjam tiltakozott, túl nehéz volt ahhoz, hogy kényelmesen felemeljem. Vakon pislogtam a sötét szobába. Az ablakon kívül még mindig éjszaka volt.

De a nyugtalanság remegése átjárta a testemet. A pulzusom gyorsabban vert.

Valami nem stimmelt. A társaim feldúltak voltak.

Megpróbáltam kibújni a takaró alól anélkül, hogy felébreszteném Nate-et, de amint megmozdultam, megmozdult. "Ren?" - motyogta.

"Csak meg akarok győződni róla, hogy minden rendben van" - mondtam. "Maradj csak itt."

Erre nem sok esély volt. A medvebőrváltó visszalökte a takarót, hogy csatlakozzon hozzám. Felkapott egy háziköntöst a szekrény egyik kampójáról. A ruhám gyűrött volt, de nem igazán érdekelt. Ebben a házban mindenki látott már sokkal rosszabbul kinézni.

Kiléptünk a folyosóra, ahol West felénk lépkedett. Megállt, és a szája sarkában szórakozottan megrándult a szája. Egyébként komor volt az arckifejezése. A gyomrom összeszorult.

"Éppen mindkettőtökért jöttem" - mondta. "Úgy látszik, ez könnyű feladat."

Megfordult, hogy visszainduljon arra, amerre jött, és intett, hogy kövessük. Utolértem. "Mi folyik itt?" Kérdeztem. "A vámpírok újabb támadást intéztek?"

"Persze, hogy megtették" - motyogta, a hangja olyan komor volt, mint az arca. "Különböző taktikákkal kísérleteznek, hogy ellensúlyozzák a tüzeket. Többnyire víztartályokkal, amiket tömlőkkel permeteznek le. A birtokok környékén a rokonaink extra benzint adtak a fához, hogy ne égjen ki olyan könnyen, de volt egy-két érintett falu, amelyet nem evakuáltak... Nem voltak eléggé felkészülve."

Megesett a szívem. "Senki sem menekült meg?"

Megrázta a fejét, az állkapcsa összeszorult. Mögöttem Nate káromkodott. "Egyik hadnagyom sem lépett kapcsolatba velem."

"Lehet, hogy még mindig a vámpírok elleni harccal vannak elfoglalva" - mutattam rá. És bármi is történt odakint, ő vagy mi többiek most semmit sem tehettünk ellene. Mire bármelyik faluba eljutnánk, már reggel lenne, a vámpírok eltűnnének - és bármilyen roncsot is hagytak maguk után, már el is rendeződnének.

"Ez még nem minden" - mondta West, amikor besétáltunk a csak ötünknek szánt privát közös helyiségbe. "Néhány emberemmel figyeltettem az egyetlen országutat, amely a birtok közelébe vezet. Nemrég egy vámpíroktól bűzlő teherautó haladt el mellettünk, felénk tartva. Talán abban reménykednek, hogy meglepnek minket, amikor ilyen mélyen a területünkre jönnek, mint korábban a gazemberek. Amilyen sebességgel haladtak, a következő fél órában itt lesznek."

A pulzusom megakadt. "Nem állítottunk fel semmilyen védelmet." A sárkányváltó birtok egy kőfallal büszkélkedhetett a belső határai körül, hasonlóan a kutyás birtokon lévőhöz, de ez önmagában nem állította volna meg a vámpírokat. Nem hoztunk magunkkal elég rokont ahhoz, hogy teljes mértékben megvédjük. Nem tettünk le fát a tűzhöz. Feltételeztük, hogy a vámpírok nem lesznek felkészülve arra, hogy ilyen messzire merészkedjenek - és nem is látnak rá okot. "Honnan tudják egyáltalán, hogy itt vagyunk? A nap közepén indultunk el."

"Lehet, hogy nem" - mondta Aaron. Az ebédlőasztal végében állt, és az ott kiterített térképet nézegette. "Lehet, hogy csak kárt akarnak tenni az ingatlanban, amennyit csak tudnak - erődemonstrációként, hogy csökkentsék az általános morálunkat. Nem úgy hangzik, mintha sokan lennének úton ide."

Marco összefonta a karját, ahol az asztal szélének támaszkodott. "Vagy az utolsó néhány gazember közül, akik a vérszívók közé vetették magukat, valaki úgy döntött, hogy kémkedik. Talán hallottak valamit a kutyabirtok falain kívülről, az ottani rokonok beszéltek az utunkról, vagy egyszerűen csak kitalálták, merre tartott a repülőgép."

A fogamat csikorgattam az árulók gondolatára. Mit ajánlottak nekik a vámpírok, ami miatt azt gondolták, hogy jobb, ha olyan lények oldalára állnak, akik ki akarták irtani a többieket? Vagy azt hitték, hogy a vámpírok elégedettek lesznek, ha egyszer kiiktatnak engem és az alfáimat, és a többieket békén hagyják? Nem látták, hogy mit csinálnak azok a szörnyek?

Persze, abból, amit Timothy jelentett... talán nem is nagyon gondolkodtak. Tizenhat év hosszú idő volt ahhoz, hogy ennyi dühöt hordozzanak magukban. Lefogadom, hogy a Marco birtokán vívott csata vesztesei közül néhányan visszahúzódtak a vadonba, hogy békében éljék az életüket tőlünk távol. Azok, akik a vámpírokhoz menekültek, túlságosan elszálltak ahhoz, hogy észhez térjenek.

"Szóval mi a terv?" Mondtam.

Áron a térképet koppintotta. Odaálltam mellé. "Csak egyetlen út van, amelyik elbír egy teherautót, amelyik a birtok körüli földekre érkezik" - mondta. "Itt, a két alacsonyabb domb között. Tehát tudjuk, honnan fognak jönni."

A papíron lévő vonalakat nézve minden nagyon világosnak tűnt. "Akkor kimegyek oda, és darabokra robbantom őket."

Marco ajka felgörbült. "Elég egyszerűen hangzik."

West viszont a homlokát ráncolta. "Fáradt vagy, Ren. Milyen sokáig voltál fent abban a felvevőteremben?" Laposan összepréseltem a számat egy őszinte válasz ellen, mire ő rám nézett. "Ezt gondoltam én is. Nem tetszik az ötlet, hogy egyedül mész ki oda. Mi van, ha többen vannak, mint amire számítunk? Ha lelőnek, lehet, hogy túl messze leszel a birtoktól ahhoz, hogy visszaérj."

"Van néhány járművünk a garázsban" - kezdte Nate.

Aaron szeméből kiolvashattam a választ erre a felvetésre. "De egyik sem elég masszív ahhoz, hogy ellenálljon az automata lövéseknek, igaz?" Mondtam. "Ti sokkal sebezhetőbbek vagytok odakint, mint én. És ugyanolyan szívesen megölnének titeket." A kezem összeszorult. "Nézd, én csak felrepülök és őrködöm. Ha látom, hogy megállnak, és készülnek előjönni a fegyverekkel, megsütöm őket, mielőtt még esélyük lenne rá. Egyébként itt fogom megvárni őket. Oké? Nem tehetünk semmit."

West nem tűnt boldognak, de nem is vitatkozott. Áron bólintott. "Ez tűnik a legjobbnak, amit a helyzetből kihozhatunk."

"Akkor jobb, ha kimegyek, mielőtt még úgyis késő lenne megállítani őket."

Együtt baktattunk végig a folyosókon a főbejáratig. A vendégszárny felé pillantottam, de nem akartam emiatt felébreszteni Kylie-t. Az volt az érzésem, hogy lesz még bőven harc, ahol ő is beszállhat.

A bejárati lépcsőn levetkőztem, és olyan simán átváltoztam, mintha egész életemben ezt csináltam volna. A testem kitágult a levegőbe. A karmos hátsó lábaim egy lendülettel az ég felé suhantam.

Megtartottam a szavam. Miközben az alfák és néhány őr, akiket West hozott magával, az udvaron gyülekeztek, én hatalmas, egyenletes sárkányszárnycsapásokkal lebegtem a birtok felett. Tűz viszketett, hogy kibontakozzon a torkomban. Nem tudtam nem emlékezni annak a múltkori sárkányváltónak a megjegyzésére, hogy a tündék megpróbálták ellopni azokat a lángokat az anyjától.

Nem volt időm tovább töprengeni ezen a gondolaton. A távolban, a dombok között mozgást láttam.

A vámpírok kikapcsolva hagyták a fényszóróikat, mivel tökéletesen jó éjszakai látásuk volt, és nem érdekeltek abban, hogy figyelmeztessenek minket. De a hold elég fényes volt ahhoz, hogy a váltóképes látásom kiszűrje a felénk cirkáló jármű alakját az úton.

Elég fényes lehetett ahhoz is, hogy a vámpírok meglássanak engem, amint a csillagos égbolton várakozom. A teherautó még csak a dombok és a birtok épületei közötti távolság negyedét tette meg, amikor lassítani kezdett.

Megfeszítettem magam, az izmaim megfeszültek. Néhány széles szárnycsapással közelebb szárnyaltam. Amint a vámpírok megálltak, vagy a kiszállás bármilyen jelét mutatták, le kellett ugranom. Fel kellett égetnem őket, mielőtt ellenem fordíthatnák a fegyvereiket.

A teherautó azonban nem állt meg. A mozdulatomra egy fordulóban megfordult. Amint a jármű elfordult tőlem, rögtön a gázra léptek. A teherautó arrafelé lőtt le az útról, amerre jött.

Utána száguldottam, szorosan behúzva a szárnyaimat, miközben a szél a pikkelyeim felett zúgott. A viszketés a torkomban dühös égéssé mélyült. Az elmém hátsó részében a lövések visszhangja emelkedett fel, a golyók becsapódásának szúrásai, Nate teste, ahogy a múlt éjjel összerogyott.

A vámpírok egyre csak tágították a köztünk lévő távolságot. Már majdnem elérték a hegyek közötti hágót. Nem, nem hagyhattam, hogy elmeneküljenek. Szárnyaimmal a levegőbe csapkodtam, agyaraimat frusztráltan összecsikorgattam.

Egy csiklandozó érzés tört át a dühömön. Egy rántás. Próbáltam lerázni magamról, de végigkísérte az egész tudatom. Hirtelen belém hasított az értelme.

A társaim hazahívtak.

Izmaim megrándultak, elutasítva a visszavonulás gondolatát. Folytathatnám, repülhetnék tovább, erősebben, messzebbre. Éreztem.

De nem ez volt a lényeg, nem igaz? Megígértem nekik. És legutóbb, amikor elragadott a bosszúvágy, felgyújtottam egy erdő nagy részét. Amint a teherautó elkanyarodott a hágóra, a vámpírok megállhattak, és felkészülhettek rám a fegyvereikkel.

Talán még ezt is akarták - hogy tovább üldözzem őket.

A mellkasomban fájdalmat éreztem. Nem akartam hagyni, hogy csak úgy elmenjenek. Azt akartam, hogy mindannyian hamuvá égjenek. De kényszerítettem magam, hogy a szélre hagyatkozzam, és megforduljak.

A lóhere illata ismét betöltötte az orromat, ahogy a szerepemmel együtt örökölt birtok felett siklottam, és leszálltam a birtok füves udvarán. Hagytam magam hátrálni, amikor a lábam megérintette a földet. A fű puhán és hűvösen nyomódott gyengéd emberi bőrömhöz. Aztán egy kar csúszott a vállam köré, és szoros, fenyőszálas ölelésbe húzott.

West. Az utolsó dühöm is elszállt, ahogy a vállába temettem az arcomat. Eddig még soha nem ő volt az, aki műszak után hozzám jött. De most minden más volt.

Minden más volt.

Felsegített, miközben átkarolt. Nem volt szükségem a támogatására, hogy felálljak, de azért jól esett, hogy ott volt. És tetszett, hogy közelről láthattam a halvány zavarban lévő pírt, ami a nyakára kúszott.

A többi társam körénk gyűlt. "A vámpírok elmentek" - mondtam. "Megláttak engem, és leléptek. Egyelőre."

Az utolsó szavak baljós súllyal hagyták el az ajkaimat. Mindannyian tudtuk, hogy holnap visszatérnek, nagyobb létszámmal vagy alaposabb tervvel.

"Akkor felkészülünk rájuk - mondta Nate, de hallottam az aggodalom fonalát a hangjában. Nemcsak ezt a birtokot, hanem annyi más rokonát is meg kellett védenünk szerte az országban.

Ez túl sok volt egyetlen sárkánynak egyedül. Ezt be tudtam ismerni. Talán még nekem, az alfáimnak és a velünk együtt álló rokonoknak is túl sok volt.

Ha képesek voltunk a saját fajtánkon túli erőket megidézni, akkor ezt ki kellett derítenem.

Mély levegőt vettem, és felemeltem az állam. "Amint világosodik, beszélni akarok a tündékkel."