Eva Chase - Dragon’s Fate - 3. fejezet

 


3. fejezet

Nate

Kicsit túl gyorsan kanyarodtam be a sarkon a kutyabirtok folyosóin, és összeütköztem West egyik rokonával. A sakálváltó egy pillantást vetett az arcomra, és hátrahőkölt. Az álla felfelé rándult azzal az ösztönös reakcióval, amellyel minden kutyafajta megmutatta a torkát, amikor elkerülte a harcot. "Elnézést kérek, alfa. Ígérem, hogy óvatosabb leszek."

A francba. Valami vadul nézhetek ki, ha így reagál. Olyan nyugodt arckifejezést akartam, amennyire csak tudtam - ami valószínűleg nem volt túl sok, tekintve a bennem kavargó frusztrációt. "Semmi baj - mondtam. "Összeütköztem veled. Nem sértésnek vettem."

Nem tűnt teljesen meggyőzöttnek. Ahogy elszaladt, én kényszerítettem magam, hogy a helyemen maradjak, hátradőlve a falnak támaszkodva. Végigsimítottam a kezemmel az arcomon, mintha ki tudnám dörzsölni belőle a feszültséget.

Már vagy egy órája kószáltam a birtokon, és nem hiszem, hogy bármit is elégettem volna a frusztrált energiából. Már minden lehetséges telefonhívást megtettem a hadnagyaimnak és más rokonaimnak. Minden település, amely fél éjszakányi járásra volt bármelyik vámpír erődítménytől, már előkészületeket tett, hogy a saját tüzünkkel hárítsuk el a lövéseiket.

Normális esetben én is odarepültem volna, hogy csatlakozzam hozzájuk, hogy a frontvonalban álljak. De Ren-nek szüksége volt rám. A kötelékünk csak most szilárdult meg. Még annyira új volt a sárkányváltó szerepében.

És még ha sikerült volna is nélkülöznie engem erre az éjszakára, úgy volt, hogy alkudozunk a vámpírkirállyal, nem messze innen, rögtön sötétedés után.

Talán ez az egész zűrzavar majd akkor rendeződik. De azok után, hogy hallottam a tömeges gyilkosságokról, amelyeket a vámpírok már elkövettek a rokonaim és a többi alfa ellen... nem számítottam rá. Az biztos, hogy nem voltam kompromisszumkész hangulatban.

De az, hogy úgy tébláboltam a házban, mint egy tomboló grizzly egy férfi testében, nyilvánvalóan nem segített semmin. Nagy levegőt vettem, és ellöktem magam a faltól. Valószínűleg meg kellene próbálnom aludni egy kicsit, mielőtt ideje lenne elindulni. Lehet, hogy nagyon hosszú éjszaka áll előttünk.

A harmadik emelet déli vége felé vettem az irányt, ahol a fő hálószobák voltak, de nyugtalan lábam elvitt a saját lakosztályom ajtaja mellett. Ren lakosztálya előtt álltam meg. Ebéd után felment ide, hogy felkészüljön az előttünk álló éjszakára. Talán értékelné a társaságot.

Könnyedén kinyitottam az ajtót, és azon kaptam magam, hogy a társam hátát nézem, ahol a nappali padlóján egyensúlyozott. Lábait keresztbe tette, kezét a térdére támasztotta, fejét kissé hátrahajtotta, sötétbarna haja a válla fölé omlott. Elég magasra emelkedtem fölé, hogy lássam, a szemei csukva vannak.

Bármilyen zónába is akart kerülni, nem akartam megzavarni. Hátraléptem, de az ajtó zsanérjai nyikorogtak a rántásomra. Ren szeme egy vállrándítással felpattant.

"Bocsánat - mondtam, és feltartottam a kezem. "Nem akartalak megzavarni."

Felnyögött, és a hátára huppant. "Semmi baj. Amúgy sem vagyok benne biztos, hogy sok mindenre jutottam volna."

Úgy tűnt, ezt meghívásnak szánta. Lehuppantam a padlóra a társam mellé. "Hová akartál eljutni?"

Ren kicsit közelebb húzódott hozzám, és én több mint boldogan átkaroltam a derekát, miközben a fejét a lábamnak támasztotta. Már ez az egyszerű érintés is sokkal jobban oldotta a bennem lévő feszültséget, mint bármi más, amivel próbálkoztam. Talán nem is csak az ő kényelme miatt jöttem ide, hanem a sajátomért is.

"Azt reméltem, hogy egy kis meditáció gyakorlása segíthet kiterjeszteni az átváltozó képességemet" - mondta. "Szeretném, ha tovább tudnám tartani az átváltozást. Elég sokáig ahhoz, hogy minden egyes vámpírral elbánjunk, akivel meg kell küzdenünk."

"Remélhetőleg egyikükkel sem kell majd megküzdenünk, ha el tudjuk intézni a dolgokat a megállapodással."

Elutasító hangú horkantást adott ki, ami nagyjából megegyezett azzal, ahogy én is éreztem ezzel a lehetőséggel kapcsolatban. "Készen kell állnom."

"Tudod, nagyon gyorsan elsajátítottad a készséget" - mondtam, és végigsimítottam a hüvelykujjammal az oldalán. Ugyanaz a póló volt rajta, mint ma reggel, de a bőre melegsége átsugárzott a puha anyagon. "Nem egészen ugyanaz a helyzet, de a gyerekeknél, amikor először tanulnak, általában néhány évbe telik, mire az első részműszakot el tudják végezni, mire eljutnak a teljes műszakig. És aztán még jó néhány év, mire bármelyikünk eljut arra a pontra, hogy szinte korlátlan ideig képes legyen megtartani az állati formáját. Te néhány nap alatt túljutottál az első szakaszon."

"Mert nem vagyok gyerek" - mondta Ren. "Mert végig kellett volna csinálnom. De a kitartás része sokkal tovább tart. Nekem nincs több évem. Még néhány napom sincs. A vámpírok már így is sokkal többet ártottak nekünk, mint amennyit a gazembereknek sikerült."

" Gusztustalanok, de okosak" - mondtam. "És szervezettek, és fegyelmezettek. Amik a gazemberek biztosan nem voltak azok, különben eleve nem utasították volna el a rokoni csoportokat. De még mindig legyőzhetjük a vérszívókat. Mindent megteszel, amit csak tudsz. A vámpírok félnek tőled, tudod. Ezért támadnak most. Tudják, hogy minden egyes nappal egyre erősebbé teszed az egész alakváltó közösséget".

"És ezt fogom tenni továbbra is" - mondta Ren. Imádtam látni azt a tüzes elszántságot, ahogy a borostyánszínű szemeiben felragyog.

Aztán ásított, és a karjával eltakarta az arcát, hogy megpróbálja elrejteni.

"Oké" - mondtam. "Azt hiszem, mindkettőnknek szüksége van egy kis pihenésre, hogy készen álljunk a ma estére. Alvás közben többet meditálhatsz."

"Nem hiszem, hogy ez így működik" - motyogta Ren. Felálltam, a karjaimba söpörtem, és egy tiltakozó nyikkanás csúszott ki az ajkai közül. "Nate! El tudok jutni innen az ágyig."

"De ez sokkal szórakoztatóbb" - mondtam.

Még egy kicsit mormogott, de a fejét is a vállamhoz fészkelte. Az államat a hajába simítottam, miközben az ágyhoz vittem. A társam erős volt, igen, de nem ártott neki, ha néha-néha hagyta, hogy mi többiek is erősek legyünk érte.

Felmásztam az ágyra, és lefeküdtem mellé, megosztozva egy párnán. Ren felborzolta a hajamat. "Nagy, erős medvém" - mondta, mintha olvasott volna a gondolataimban, olyan szeretettel, hogy a szívem boldogan kalapált. Lehajtottam a fejem, hogy megcsókoljam. A nyakam mögé csúsztatta a karját, miközben visszacsókolt, még közelebb húzott magához, és hirtelen az alvás volt az utolsó dolog, amire gondoltam.

A kezem végigsiklott az oldalán a csípőjéig, majd vissza, hogy megsimogassa a mellét. Ren lélegzete dadogott a számon. Erősebben csókolt, miközben a mellbimbóját merev csúcsra húztam, és egy nyöszörgés dolgozott ki a torkán. Amikor visszahúzódott, az arca kipirult, a szeme csillogott.

"Pihennünk kellene" - mondta. "De talán, ha nagyon gyorsak vagyunk, előbb még egy kis szórakozásra is van időnk?"

Nevettem. "Erre nem tudok nemet mondani." Aztán rögtön ráfordultam, azzal a szándékkal, hogy a nyöszörgést nyögéssé változtassam.



* * *

Ren

Kylie pontosan ott volt, ahol Aaron azt mondta, hogy utoljára látta, egy kis társalgóban, közvetlenül a főcsarnok mellett. Elvigyorodott, amikor beléptem, és kibontakozott a karosszékből a vékony teste. "Ren!" Aztán az arckifejezése hirtelen komolyra váltott. "Ideje lenne már indulnod?"

Megráztam a fejem, és leültem a mellette lévő székre. "Van még körülbelül egy óránk. Csak gondolkodtam..." Szünetet tartottam, próbáltam kitalálni, hogyan közelítsem meg legjobban ezt a témát. A legkevésbé sem akartam, hogy a legjobb barátnőm azt higgye, hogy le akarom dobni. De nem éreztem volna jól magam, ha nem folytatjuk ezt az utolsó beszélgetést.

"Mire gondolsz?" Kylie bökdösött, miközben engem figyelt.

Találkoztam a tekintetével, remélve, hogy le tudja olvasni az érzelmeimet. "Tudod, mennyire értékelem, hogy itt vagy. Hogy mennyire örülök, hogy mellettem álltál egész idő alatt, amíg barátok voltunk. Szóval ígérem, hogy nem azért mondom ezt, amit kérek. De mivel annyira fontos vagy nekem, meg kell kérdeznem, most, hogy a dolgok még veszélyesebbé váltak - biztos vagy benne, hogy itt akarsz maradni?"

Kylie fanyar mosollyal nézett rám. "Hova máshova mennék?"

"Vissza a régi életedbe, azt hiszem" - mondtam. "Megkapod a lakásunkat - továbbra is fizethetem a lakbér rám eső részét, és remélhetőleg sokat látogathatlak majd. Neked megvan a munkád. A vámpírok nem fognak ott zaklatni. De amíg itt vagy az alakváltókkal... Nem hiszem, hogy számítana, hogy te nem is vagy az. Nem vigyáznak a golyóikkal."

"Oké" - mondta Kylie. "Értem, miért aggódsz. Én sem érzem magam szuper lelkesnek, hogy fegyveres vámpírokkal szálljak szembe. De kérdezhetek valamit, és te teljesen őszintén válaszolsz?"

"Persze" - mondtam.

Lehajtotta a fejét, most még alaposabban tanulmányozta az arckifejezésemet. "Ha most úgy élhetnél, ahogyan csak szeretnéd, csak a lehető legtökéletesebb helyzetben, hogyan nézne ki az életed?"

Istenem, micsoda kérdés. Már a gondolattól, hogy levethetném ezt a sok konfliktust, egyszerre dagadt és fájt a szívem. Hagytam, hogy az elmém elmerüljön ebben a képzeletbeli forgatókönyvben. Hogy nézne ki, ha mindent megkaphatnék, amit csak akarok? Teljes őszinteséget ígértem neki.

"Mind a négy sráccal együtt élnék, mindenki boldog lenne és jól kijönne egymással, nem lennének többé kétségek köztünk. Gondolom, birtokról birtokra és különböző városokba járnék, és segítenék megoldani a felmerülő kis civakodásokat. És persze te is ott lennél. Hogy együtt lóghassunk és csajozhassunk, amikor épp nincs más dolgom, amivel törődnöm kellene."

Ismét rá koncentráltam. "De fogalmam sincs, mikor - ha egyáltalán - jutok el erre a pontra. Pedig pont ezt szeretném. Neked is van életed. Nem akarnám, hogy itt maradj, ha boldogabb lennél egy normális életben. Olyat, ahol nem vámpírok lövöldöznek ránk, és ki tudja, még mi lesz a jövőben."

Kylie visszasugárzott rám, mintha semmilyen lehetséges jövőbeli borzalom nem tudná megzavarni. "Mi olyan nagyszerű a normálisban?" - kérdezte. "Csak tudni akartam, hova illenék, ha nem aggódnál a biztonságomért. Mert én is pontosan itt szeretnék lenni. Ha örülsz, hogy itt maradok, ha itt tudok valamilyen munkát végezni, ahelyett a szaros helyett, amit New Yorkban végeztem, akkor teljesen benne vagyok. Persze, az alakváltókkal lógni elég ijesztő tud lenni, de egyben elég csodálatos is."

Nagyot nyeltem, annyi öröm bugyogott bennem, hogy nem tudtam, mit kezdjek vele. "Biztos vagy benne?" Mondtam. "Tényleg, tényleg biztos?"

Kylie felnevetett. "Tudod, az elmúlt pár napban rengeteg időm volt gondolkodni rajta. És tényleg nem volt egyetlen olyan pillanat sem, amikor azt kívántam volna, bárcsak ne jöttem volna ide. Szóval neked az alakváltók királynőjének kell lenned - én meg biztos vagyok benne, hogy a jobb kezednek. Lehet, hogy nincs paranormális végzetem, de nekem úgy érzem, hogy ez a sors rendelte el."

Az érzelem elöntött. A beszéd nem tűnt elégnek. Felpattantam, és megöleltem a legjobb barátomat. Ő visszaszorított. "Tessék" - mondta. "Örülök, hogy ezt elintéztük. Egyszer és mindenkorra? Tényleg abba kéne hagynod, hogy megpróbálj megvédeni engem. Nagylány vagyok már."

"Tudom", mondtam. "Ígérem, ez volt az utolsó alkalom, hogy felhozom ezt a témát. Csak teljesen biztos akartam lenni benne. Ha valami történne veled, és azt hinném, hogy csak miattam voltál ott...".

"Nem" - mondta Kylie. "Én is száz százalékig csak magam miatt vagyok benne. Úgy értem, csak nézd meg ezeket a búvóhelyeket." Pajkos csillogással a szemében a körülötte lévő szobára mutatott. De amikor visszafordult felém, megint kissé komoly lett. "Tudom, hogy mibe keveredtem, Ren. És készen állok rá."

Kifújtam a levegőt, és görbe mosolyt csaltam rá. "Jó. Nagyon remélem, hogy én is készen állok. Gyere, jobb, ha bekapunk valamit vacsorára. Inkább nem szeretnék éhgyomorra vámpírokkal harcolni."