Eva Chase - Dragon’s Fate - 5. fejezet

 


5. fejezet

Ren

Tűz száguldott fel a torkomon az üvöltésem után. A vámpírkirályt csak úgy hamuvá sütöttem volna, ha nem mozdul olyan gyorsan. A főnök vérszívó a régi benzinkutak körüli árnyékba ugrott, és eltűnt. Úgy látszik, a vámpírok nem csak elvegyülni tudtak a sötétségben - egyenesen bele is tudtak tűnni.

Nem volt időm kitalálni, hogy üldözhetem-e az árnyékban. Vámpírkatonák tucatjai rohantak előre, hogy átvegyék a helyét, és a teherautókban elrejtett fegyvereiket lóbálták, hogy rám és az alfáimra célozzanak.

Baszd meg! Éles lélegzetvétellel köptem ki a szám hátsó részén pattogó lángokat. Sárkánytűzöm egy hullámban öntötte el a vérszívókat. Minden vámpírtest, amelyhez hozzáért, hamuvá robbant.

A lángok sziszegése fölött több lövés is eldördült. Egy lövedék apró fájdalmas robbanással találta el a vállamat. Nem eléggé ahhoz, hogy lelassítson. Egy fejemmel való korbácsolással és egy újabb tűzcsóvával azok a fegyverek annyi torz szemétté változtak.

Előreugrottam a hamuszínű porhalmazba, amit én hoztam létre, felkészülve egy újabb lövésre. Egy csomó vámpír megokosodott, és a telek szélén lévő fasor felé rohant. A következő tűzkitörésem elkapta a kóborlókat, de a tetszésemnél többen elmenekültek a fák védelmébe, ahol egyenként kellett volna leszednem őket.

Lövések dördültek, és vicsorgás szállt az erdőből. Az alakváltók, akik a védelmezőinkként jöttek, bizonyára körbejárták a telket, hogy feltartóztassák a vámpír támadókat.

"A kocsikba!" Nate kiabált. "A játszmának vége."

West dühtől zord hangja áttört a medvealakító hangján. "Mindenki tűnjön el innen, most azonnal. Ne avatkozzatok be, hacsak nem muszáj."

A vámpírok, akik fegyvertelenül sétáltak elénk a királyukkal, a saját teherautóikhoz rohantak. Fogadni mernék, hogy még több fegyverért. Ezt elfelejthették - és a teherautók vezetését is. Nem hagytam, hogy üldözőbe vegyenek, ha már az úton vagyunk.

Tüzet zúdítottam a járművek elejére, csavart pacákká olvasztva a fém motorháztetőket és az alatta lévő motorházakat. A szélvédők összetörtek a hőtől. Néhány vámpír hátulról előbújt a raktér mögül, fegyverrel a kezükben. Magasabbra ugrottam a levegőbe, újabb tűzfolyamot idézve.

Egyiküket sem értem el időben. Az automata fegyver dübörgött, a golyószóró permet a hátsó lábamra és a combomra perzselt. Inkább dühömben, mint fájdalmamban felsikoltottam, és lángokkal dobáltam a vámpírt. Egy pillanat alatt ő és a fegyvere egy olvadt csomóvá vált.

A fák között még mindig több lövés dördült. Figyelmen kívül hagyva a lábamból sugárzó szúró fájdalmat, elindultam az erdő felé. Az alakváltók közül néhányan a kocsinkhoz rohantak, de mások még mindig a vámpírokkal birkóztak, és próbálták fedezni a rokonaik menekülését.

Egy fekete farkas felvágta az egyik vámpír nyakát, és a vérszívó gyógyító sztázisba rogyott. Két róka, egy vörös és egy barna, hatalmas fülű, szerintem Félix, egyszerre mélyesztette a fogait egy másik vámpír lábába, és rángatta. A vámpír megzuhant, és Felix egy másodperccel később már a torkán volt.

A fák megnehezítették, hogy a vámpírok tisztán lőhessenek a fegyverükkel, de ez nem akadályozta meg őket abban, hogy használják a fegyvereiket. A golyók a fatörzsekbe csapódtak, és a kéreg szétfröccsent. Egy prérifarkas megbotlott és elesett, amikor a golyózápor mellkason találta. Marco oroszlánhadnagya, aki csatlakozott hozzánk a játszmára, nekirontott egy vérszívónak, és a nő fejét egy kiálló gyökérbe verte. Mielőtt kereket oldhatott volna, egy másik vámpír előugrott egy fa mögül, és lövöldözni kezdett.

Leonard oldalán vér szökött ki a sebekből. A vámpírt egy tűzcsóvával elkaptam. Néhány kutyaváltó rohant, hogy elkapja az oroszlánváltót, aki összerogyott, és visszaváltozott emberi alakba. Felemelték sérült szövetségesüket, hogy a várakozó autókhoz vigyék.

Megsütöttem még két vámpírt. A saját sebeimből terjedő fájdalom és a már kiáramlott energia között a sárkánytestem kezdett bizseregni. Nem sokáig tudtam volna tartani a váltást.

Fények izzottak a parkoló végében. A motorok dübörögtek, ahogy a kutyafélék várták, hogy az utolsó néhány elkóborló a járművekhez érjen. Néhány autó már elhúzott. Ahogy a maradék harcoló alakváltók kitörtek a fák közül, hogy elmeneküljenek, a megmaradt vámpírok az erdő szélére nyomultak, ahol könnyebben elkaphattak minket.

Nem, ha nekem bármi közöm lett volna hozzá. Lebuktam, és tűzvonalat lobbantottam a telek szélén. Farkas alakjában West a menekülő alakváltók között tekergőzött, és a kocsik felé ösztökélte őket. Nate medvéje a lángjaim elől kitérni próbáló vámpíroknak rontott. A parkoló másik végén Aaron és Marco az utolsó vámpírokat is elkapta a teherautóknál.

A lángjaim kialudtak. A mellkasomat rángattam, próbáltam még többet termelni, de a tüdőm dadogott. Abban a pillanatban az egyik vámpír előreugrott, és meghúzta a ravaszt, a fegyverét egyenesen Nate hátára szegezve.

West félrelökte a medvebocsot, de a farkasa alig volt elég nagy ahhoz, hogy ellökje a sokkal nagyobb állatot. A golyók a grizzly fejét csípték, és végigcsúsztak az oldalán. Nate felnyögött, megpördült, de máris megingott.

A pánik átvágott rajtam, és felgyűrte a gyomromat. A düh, amely ezt követte, olyan gyorsan és keményen lángolt fel, hogy a látásom fehéren homályosodott.

Ne a társamat! Ezek az élőhalott szörnyek nem fogják őt elvenni tőlem.

Több tűz, mint gondoltam volna, hogy bennem van - több tűz, mint amennyit valaha is gondoltam volna, hogy valaha is elő tudok idézni - tört fel a tüdőmből. Megperzselte a torkomat, és megperzselte a saját fogaimat. Dühödt sikollyal űztem ki az egészet.

A lángok lángjai az erdő szélén álló vámpírokba csapódtak, és mindannyiukat átégették, mielőtt még csak megrándulhattak volna. A fákat is felperzselte. Felfelé a törzseken, megfeketítette a kérget, és belemart a fa alá. A levelekbe csapott, és füsttel töltötte meg a levegőt. A feltámadó szél olyan dühvel korbácsolta fel, mint az enyémet.

Egy düh, amit nem tudtam irányítani. A tűz fáról fára özönlött, felégetve a többi vámpírt, vagy az árnyékba küldve őket. De nem állt meg. Tovább ropogott, felemésztve minden növényt, ami az útjába került.

A földre zuhantam. Emberi lábaim megereszkedtek, ahogy átváltoztam. Vér csíkokban folyt végig sápadt bőrömön a golyóktól, amiket kaptam.

Aaron mellém sietett. West és Marco is visszaváltozott emberi alakba, és Nate-et az egyik furgonunk hátsó ülésére cipelték. A medve alakváltó feje West markában lógott, a bőre viaszos volt. Egy csöpögő vérfolt foltozta az útjuk mentén az aszfaltot.

Életben van - mondta Aaron, de mintha hallottam volna benne egy ki nem mondott "most" szót. A nyers torkom összeszorult. A sasváltó rántására felegyenesedtem. Áthúzta a karomat a vállán, és a sajátját a derekam köré hurkolta.

A tűz tovább lobogott az erdőben, forrósága átjárta a fejünket. Borzongás futott át rajtam.

"Egy egész erdőtüzet gyújtottam."

"Most már semmit sem tehetünk ellene" - mondta Áron. "Amint az úton vagyunk, felhívom a legközelebbi tűzoltóságot. Ők tudni fogják, milyen lépéseket kell tenniük."

Elkezdett az egyik másik autóhoz vezetni, de megráztam a fejem. "Nate-tel akarok lenni. Nate-tel kell lennem."

Áron úgy tűnt, mintha vitatkozni akarna, de aztán meggondolta magát. "Rendben. De valakinek veled is törődnie kell."

Elbicegtem vele a furgonig. Néhány rokon már Nate hason fekvő teste fölé hajolt, vért osztottak és kiásták a golyókat. "Ren" - mondta West rekedten, de Aaron félreintette.

"Vissza kellene mennünk a kocsikhoz. Vigyünk el innen mindenkit, mielőtt még több vámpír felbukkan."

"Rendben." West lerázta magáról a pillanatnyi tétovázást, és végigbattyogott a parkoló végében. "Mindenki! Mozgás!"

Félig feltápászkodtam, félig felvonszoltam magam a furgon platójára Nate mellé. Egy másik kutyaváltó ugrott, hogy ellássa a sebeimet. Lehunytam a szemem, kihunytam a figyelmét, és az arcomat a társam vállához szorítottam. A pillantás, amit Nate széttépett felsőtestére vetettem, több volt, mint amit valaha is látni akartam még egyszer.

Nate mellkasa még mindig egyenletes, bár felszínes lélegzetvételekkel emelkedett és süllyedt. Vágytam arra, hogy közelebb húzódjak, hogy halljam a szíve dobbanását a mellkasában, de féltem megzavarni a még be nem zárt sebeket. Ehelyett olyan közel fészkelődtem hozzá, amennyire csak bírtam, és minden lelkemmel arra vágytam, hogy meggyógyuljon. Hogy rendbe jöjjön.

A furgon motorja dübörgött, de az erdőtűz morajlása átragadt rá. Lángok táncoltak a szemhéjam mögött, ahogy a kerekek az egyenetlen talajon az autópályára tántorogtak.

Nem minden pusztítás a vámpírok műve volt. Abban a pillanatban, amikor láttam a társamat elesni, egyáltalán nem gondolkodtam, csak cselekedtem. Egy agyatlan állat, ahogy a vámpírkirály mondta. Nem csak Nate halhatott meg a ma esti csata miatt. És ha ártatlanok is meghalnak, az én felelősségem lesz a haláluk.

Ahogy az autópályán robogtunk a kutyás birtok felé, nem voltam biztos benne, hogy melyik lehetséges tragédia miatt fájt jobban a szívem.