Eva Chase - Dragon’s Fate - 8. fejezet

 


8. fejezet

Ren

"El az ajtóktól!" - kiáltotta West, miközben átrohantunk a tolongó tömegen a bejárati ajtók felé. "Ha feladatot kaptatok, csatlakozzatok hozzám odakint. Mindenki más maradjon a házban. A falak mögött vagytok a legnagyobb biztonságban. Ez parancs!"

Éreztem a félelem ízét a levegőben, mint valami csípős hideg. Körülöttünk nyugtalan mormogás szállt. A szívem hevesen dobogott. Azzal, hogy az összes rokont evakuáltuk erre a birtokra, kevesebb falat kellett megvédeni, de ez azt is jelentette, hogy sokkal több függött attól, hogy mi tartjuk-e ezeket a bizonyos falakat. Nem engedhettük, hogy akár egyetlen vámpír is áttörjön.

Berontottam az ajtón West egy csomó őrével és más rokonokkal együtt, akik csatlakoztak a csatához. Sandra, a farkasváltó, akit délután küldött felderítőnek, mellénk lépett. Az arca kipirult, a lélegzete szapora volt. "Visszaindultam, amint megláttam a teherautókat. Pár percnél több előnyöm nem lehetett előttük. Bármelyik pillanatban itt lehetnek..."

Motorok morgása hallatszott a falak túloldalán. És már itt is voltak. West lendítette a karját. "A kijelölt helyetekre. Mindenki álljon készen. Leszedjük őket, ahogy megbeszéltük."

Tudtam, mi a szerepem ebben az egészben. Mondani akartam valamit Westnek, hogy megmutassam, mennyire értékelem, hogy megnyílt előttem, de az ellenségeink ott voltak odakint. Egy másodpercet sem vesztegethettem el.

És a történet után, amit az imént mesélt, tudtam, hogy amúgy sem akarná, hogy ezt tegyem.

Lerángattam magamról a ruhámat, ahogy lesietek a bejárati lépcsőn, és a levegőbe vetettem magam. A szárnyaim lecsattantak a vázamról, és kitágultak, ahogy a testem többi része is. Ezúttal nem volt laza váltás. Az izmaim sikoltoztak, és az idegeim csattogtak. De már az égben voltam, pikkelyesen és szárnyalva, még mielőtt az első vámpírok felbukkantak volna.

A teherautó ajtajai becsapódtak. Lábak ropogtak a bozótban. A fegyverek kattogtak, tüzelésre készen. Maga a király volt odakint?

Azok után, ahogyan tegnap este kikerült a csatából, kétlem. Itt volt West, aki a védelmünket vezette a frontvonalon, és az ellenségeink vezetője még arra sem vette a fáradságot, hogy megjelenjen, és végignézze a parancsainak eredményét.

Összeszorítottam a fogaimat, sárkányfogaim egymáshoz reszeltek. Ha még egyszer találkozom a vámpírkirállyal, nem adtam neki esélyt arra, hogy az életéért alkudozzon. Még azelőtt ropogós hamuvá vált volna, hogy akár csak pislogott volna.

A vérszívók az erdőben haladtak az általunk megtisztított gyűrű szélén. Sápadt alakjaik hol beolvadtak az árnyékba, hol eltűntek onnan. Szétszóródtak, körbejárták a birtokot, ahogy vártuk. És nem merészkedtek túl közel a tűzifával felhalmozott, tisztított területhez. Gondoltam, hogy ennek a védekezésnek a célja elég nyilvánvaló volt.

De nem akartuk meggyújtani, amíg nem volt rá szükség. Annak a fának egész éjszakára ki kellett tartania, amíg a nap elűzi a maradék vámpírokat.

West emberei is szétszéledtek, elfoglalták a helyüket a falak mentén. Készen álltak arra, hogy átugorjanak és meggyújtsák a tüzet, ha szükséges - vagy hogy elhárítsák azokat a vámpírokat, akik megpróbálnak felmászni a falakon. Ahogy átrepültem az előkert felett, Kylie előbukkant az egyik fészerből, kezében a lángszóróval, amit az egyik kapcsolattartója készített. Felix feje megrándult, amikor a lány elment mellette. Ó, igen, most már biztosan nem becsülte le a lányt.

De nem akartam, hogy bármelyik társamnak is el kelljen hagynia e falak védelmét. Ha az összes vámpírt hamuvá tudnám változtatni, mielőtt betörnének a birtokra - és mielőtt a műszakom elkezdene meginogni -, akkor ma este nem csatlakozna több rokon Nate-hez a gyógyító szobában.

Lövések dördültek a birtok túlsó végében. Megfordultam, hogy pontosan meghatározzam a hangot, és a kapu közelében lévő vámpírok előrenyomultak. Jaj, ne, ezt nem ússzák meg. Élesen balra dőltem, lángokat gyűjtve a torkomban.

A robbanásom három vérszívó felett pattant el. Lövések dörögtek mélyebbről a fák között. A golyók éles szúrással hasítottak át a szárnyaim alsó szélén.

Felfelé suhantam, ki a fegyverek hatótávolságából, aztán visszazuhantam. Egy-egy élőhalott alak, majd még egy, és még egy, és még egy, látszott itt-ott a fák között. Kettőt elkaptam közülük, mielőtt felcsavarták volna a fegyvereiket. A harmadik tüzet nyitott.

Épp időben sikerült oldalra rángatnom magam, hogy elkerüljem a legrosszabbat a golyózáporból. Egy újabb szúrás sugárzott át a jobb szárnyamon.

Alattam, lejjebb a falnál, egy csapat vámpír nekirontott a birtoknak. A falnak ugrottak, magasabbra vetették magukat, mint amilyen magasra bármely élő ember képes lett volna ugrani, és magukkal emelték a fegyvereiket, hogy néhány korai lövést leadhassanak.

Feléjük száguldottam, a visszatartott tűz a szám hátsó részét perzselte. A falon belüli emelvényen álló alakváltó őr az egyik betolakodó koponyáját a kőtömbökhöz csapta. Kylie felkapaszkodott hozzá, és lángszórójának egy lángcsóvájával egy újabb vámpírt intézett el. Mindketten visszabukdácsoltak, amikor az erdő széléről fegyverek ropogtak.

Aztán a vámpírokon voltam. Perzselő tűzcsíkot lehelhettem a falon átmászó csoport többi tagja fölé, és megpördültem, hogy a fák között rejtőzködőket is szétlőjem.

Nem tudtam megmondani, hányat kaptam el a megfeketedett fatörzsek között. Túlságosan hátramaradtak, éppen elég közel ahhoz, hogy tiszta tűzvonalban legyenek a fegyvereikkel. Az erdő túl sűrű volt ahhoz, hogy könnyen elkapjam őket, anélkül nem, hogy az egészet lángba borítanám.

Újabb lövések dördültek a birtok túlsó végéből. Megpördültem, erősebben csapkodtam a szárnyaimmal. Még itt sem lehettem egyszerre mindenhol. De még több vérszívót kellett elintéznem, mielőtt visszahúzódtam, és hagytam, hogy az a védőgyűrű elvégezze helyettem a tüzes munkát. Túl sokan voltak még odakint. Ha a gyűrűnk még hajnal előtt kiég, ha csak néhány vámpír is átjut a falakon, ez a csata vérfürdővé változik.

Tüzet zúdítottam a vámpírok egy másik csoportjára, akik a falhoz rohantak. Az alakváltók közül ketten éppen egy olyannal birkóztak, akinek sikerült átmásznia. Feléje suhantam. Pár lövést leadott, mielőtt az őrök elrántották tőle a fegyvert. Az egyik őr vállán vér folyt. Elvágta a vámpír torkát.

Ahogy az élőhalott test megdermedt, az őrök hátraugrottak, és rám néztek. Ó, én nyugodtan befejezhetném a munkát. Lángok lándzsáját leheltem a vámpírra, ajkaim sárkányos mosolyra görbültek, amikor hamuvá égett.

A mosolyom nem tartott sokáig. Visszafordultam az erdő felé, és lövések kakofóniája hasította a levegőt. Mindegyik engem célzott. A vámpírok tudták, ki jelenti számukra a legnagyobb veszélyt. Lángokat okádtam az erdő szélén, nem elég gyorsan. A golyózápor ismét a szárnyaimra irányult, ahol a pikkelyek a legpuhábbak, a hús pedig a legvékonyabb.

Csapkodtam a szárnyaimmal, magasabbra tolva magam. A levegő átjárta a sebek pettyeződését, minden mozdulatnál fájdalmat szikrázott. Újabb lövések visszhangoztak alattam. Újabb golyók tépték át a gyengéd húst. Még több tüzet zúdítottam, de a fegyverek tovább dörögtek. Minden egyes golyó éles lüktetéssel marta át a testemet. A gondolataim kezdtek szétszakadni.

Tovább kellett mennem. Meg kellett állítanom mindet. De túl sokan voltak, és a szárnyaim már alig tudtak megtartani. A levegő minden egyes érintése kínszenvedés volt.

A fájdalom homályán keresztül egyre jobban koncentráltam. Nem eshettem ki a falakon kívülre. A rokonaim jönnének, hogy megpróbáljanak megmenteni, és a vámpírok lemészárolnák őket. De az alakváltóimnak adhattam még egy utolsó gesztust a védelem érdekében. Ha felgyújtanám a gyűrűnket, egyiküknek sem kellene e célból a falakon túlra merészkednie.

A szárnyaim meginogtak. Újabb golyózápor zúdult rám, némelyik újabb lyukakat tépett a szárnyaimba, néhány megpattant a vastagabb pikkelyeimen, néhány pedig az oldalamba fúródott. Felcsaptam egy utolsó lángcsóvát, amely a felaprított fa körét célozta.

A rönkök és az ágak sziszegtek. A lángok fodrozódó táncot lejtettek a gyűrű mentén. Megkönnyebbült mosollyal a fal felé hajítottam zuhanó testemet.

A térdem megpattant a köveken, de az oldalról a birtokra zuhantam. Hangok kiabáltak és lépések dübörögtek felém, még mielőtt földet értem volna, máris újra ember voltam.

A becsapódás újabb kínhullámot küldött a vállamon és a hátamon végig. Felkiáltottam, és megrándultam a véremtől nyálkás talajon. Aztán a fájdalom teljesen elhomályosította az elmémet, és a világ elsötétült.



* * *

A testem fokozatosan tért magához. Először a hátamon és az oldalamon végigfutó tompa, szúró fájdalom, ahol a sárkányszárnyaim visszagyűrődtek emberi formámba. Egy mélyebb fájdalom égette át a bordáimat, amikor megpróbáltam megfordulni. Egy puha lepedő volt rám terítve. Vér és édes, tiszta parfüm harcias szaga szállt az orromba a levegőben.

Sikerült kipislognom a szemem.

"Ren!" Kylie szólt. Az ágy szélénél állt fölöttem, a keze ökölbe szorult, ahol a matracon pihent. Tündérvágásának rózsaszín tincsei lógtak, és sötét foltok rajzolták ki a szemét, de a legragyogóbb mosolyát adta nekem. "Hogy érzed magad? Hívjam a gyógyítókat?"

Persze. Megint itt voltam a gyógyítók szobájában. A testemet mozdulatlanul tartva vettem szemügyre a környezetemet. Az ablakokon halvány fény szűrődött be. Jó, ez azt jelentette, hogy eljutottunk a reggelig anélkül, hogy elvesztettük volna a birtokot. A szobában még több alak roskadt össze a lepedők alatt, de a fülemig eljutott az alvó lélegzetvételek reszelős hangja. Még mindannyian éltek.

Legalábbis itt mindenki.

"Fáj, de egyébként rendben van" - mondtam, és újra találkoztam Kylie tekintetével. "Nem hiszem, hogy segítségre lenne szükségem. Mi történt tegnap este? Mindenki más jól van?"

"Visszatartottuk a vámpírokat" - mondta. "Néhány alakváltó megsérült, de mindannyian túléltük."

Ennek elképesztő hírnek kellett volna lennie, de a mosolya megenyhült. Ülő helyzetbe toltam magam, miközben összerezzentem. A hátam lüktetett, de tudnom kellett. "Mi a baj? Valami bánt téged."

"Túlságosan is jól tudod összeszedni ezeket a dolgokat" - mondta a legjobb barátnőm, és az ujját mutogatta felém. "És szerintem tényleg fekve kéne maradnod, amíg valaki újra megvizsgál."

Amikor nem mozdultam, Kylie kifújta magát. "Nem tudom, mi a baj. De a vámpírok visszahúzódtak, miután a tűz már pár órája égett. Elmentek, és nem jöttek vissza, de nem küldtek semmilyen üzenetet arról, hogy feladták volna a harcot, vagy ilyesmi. A srácok úgy gondolják, hogy valami új tervet szőnek, most, hogy látták a stratégiánkat."

Hát persze, hogy így volt. Elfojtottam egy nyögést. "Remek. Hát, azt hiszem, örülhetünk, hogy egész napunk van felkészülni arra, amiről szó van."

"És arra is, hogy felépülj" - mondta Kylie, és gyengéden meglökött. "Téged nagyon kikészítettek, Ren. Csak azért, mert sárkány vagy, még nem vagy halhatatlan, tudod."

"Hidd el, soha nem voltam még ennyire tudatában ennek, mint most." Kinyújtottam az egyik karomat, majd a másikat is, megtámasztva magam az izmaimba lövellő, csavaró fájdalmak ellen.

"Mennem kéne, hogy szóljak a srácoknak. Tudni akarják majd, hogy felébredtél. Tudod, nagyon sokáig lógtak itt, és aggódva néztek, de aztán el kellett intézniük azt az alfás ügyet, amit el kell intézni. Talán hallgatsz rájuk a pihenéseddel kapcsolatban, még ha rám nem is hallgatsz."

Ráncolta az orrát, én pedig elmosolyodtam. Ekkor halk morajlás jutott el a fülemig a mögöttem lévő ágy felől.

"Nem kell messzire menned, hogy elmondd nekem."

"Nate!" Körbe vetettem magam az ágyon, olyan gyorsan, hogy a fájdalom egyenesen belém hasított. De az, hogy láttam azokat a meleg barna szemeket, amelyek visszanéztek rám, megérte a plusz adag kínt. Egyenesen lekapaszkodtam a matracról, és felkapaszkodtam a kiságyára, lassan, ahogy leengedtem magam mellé. Ha az én testem ennyire fájt a tegnap esti sebek után, el sem tudtam képzelni, hogy ő mit érezhetett a kapott lövések után.

A társam átkarolta a derekamat, és még közelebb húzott magához. Odabújtam hozzá, és beszívtam pézsmás, borsos illatát. A szívem megdobbant az örömtől. "Annyira aggódtam érted. Egész nap nem voltál elérhető, tudod."

Nate rekedt kuncogást eresztett meg. "Úgy tűnik, nekem is aggódnom kellett volna érted. Szokás szerint beleveted magad a csata közepébe?"

"Valakinek hoznia kell a tűzerőt" - mondtam. "Amúgy is, a benzinkúti verekedés után nem hiszem, hogy te olyan vagy, akivel beszélni lehet."

"Hmm. Azt az élményt semmiképpen sem szeretném megismételni."

Kylie szórakozott hangot adott ki. "Nos, azt hiszem, mindegy, melyik ágyban fekszel, amíg fekszel. Csak ne legyél túlságosan fickándozós, csak ennyit mondok. Megnézem, hátha megtalálom a többi srácot."

"Köszönöm" - kiáltottam utána. Hátrahajtottam a fejem, hogy megcsókoljam Nate-et, és átkaroltam a hátát. A sebei halvány gödröcskéi tétovázásra késztettek. "Ugye nem bántalak?"

"Ren - motyogta Nate -, egyáltalán nem akarom, hogy máshol legyél, csak itt. Úgyhogy egy centit se merj megmozdulni."

Egy csókot nyomott a homlokomra, és úgy igazította a testét, hogy még tökéletesebben illeszkedjünk egymáshoz. Belefészkeltem a melegébe, és hagytam, hogy a szemhéjam lecsússzon. Mindketten megérdemeltünk egy kis pihenőt, mielőtt szembe kellett néznünk azzal, amit a vámpírok legközelebb ránk zúdítanak, nem igaz?