Eva Chase - Dragon’s Fate - 9. fejezet

 


9. fejezet

West

A tükörben tanulmányoztam a sebhelyemet, miközben egy friss kötést készítettem elő. Ma reggel a régi seb pulzusa még mindig dühös vörössel volt átszőve, de többnyire sárgán izzott. Beteges sárgán, mint a mellkasomat átjáró szorongás.

Fintorogva néztem a színfoltra, mielőtt rápréseltem a kötést. Átkozott tündék. Bízz bennük, hogy olyan sérülést találnak ki, ami több mint egy évtizeddel később is kísérteni fog.

Igaz, ebben a pillanatban még kevésbé voltam elégedett a vámpírokkal. A fintorom elmélyült, miközben vállat vontam egy tiszta ingben, hogy felcseréljem azt, amit valamikor tegnap óta túlságosan elfoglalt voltam ahhoz, hogy átöltözzek. A rokonaim rohangáltak, mindent megtettem, ami csak eszembe jutott, hogy felkészüljek a ma estére... de ki a fene tudta, mit hoz a ma este? A vérszívók nyilvánvalóan nem voltak boldogok, amíg le nem mészároltak mindannyiunkat.

Ahogy tegnap este majdnem lemészárolták Ren-t.

A pulzusom összeszorult az elesett, golyóktól szétroncsolt testének emléke láttán. Összeszorítottam az állkapcsomat, és az ajtó felé fordultam.

Éppen akkor, amikor a kérdéses nő berontott a szobámba.

Sárkányváltóm szeme ragyogott az izgalomtól, arcát sugárzó mosoly hasította. De enyhe tétovázásából, ahogy betolta maga mögött az ajtót, láttam, hogy még mindig fájdalmai vannak. Annak kellett lennie. Amikor utoljára láttam, eszméletlenül rogyott össze a gyógyító szoba ágyán, miközben a húsa újra összeforrt.

"Nate felébredt!" - mondta. "Jól van. Még egy kicsit gyenge a sok sebtől, de jól van."

Az illata ekkor ért el hozzám, az a tüzes édesség keveredett a medvealakító pézsmájával. Mert persze, hogy egymás nyakába borultak, amint magához tért.

A féltékenység egy csöppje, amiről tudtam, hogy nevetséges, végigborzongott rajtam. Egyenesen hozzá kellett volna mennie. Ő volt a párja, és majdnem meghalt. Összeszorítottam magamban a szúrást, és félrelöktem, a fél tucatnyi más érzelemmel együtt, amelyeket próbáltam nem érezni.

"És neked is ott kellene lenned a gyógyító szobában, nem pedig rohangálnod, hogy szólj nekem" - mondtam. "Te sem gyógyultál még meg teljesen."

"Sétáltam" - mondta Ren. "És gondoltam, hogy tudni akarod, azok után, amit tegnap mondtál. Kylie megtalálta Marcót és Áront, de te biztos elbújtál valahol."

"Épp most értem vissza, hogy további előkészületeket tettem távolabb az úton" - mondtam röviden. "Hamarosan rájöttem volna. Inkább azzal kellene törődnöd, hogy vigyázz magadra."

Ez egy összerezzenés volt, amit elfojtott, miközben csípőre tette a kezét? A kurva életbe, most nem szabadna se járnia, se állnia, se máshol lennie, mint fekve.

"Jól vagyok" - mondta a szokásos makacs stílusában. "Kemény küzdelem volt, de mindannyian túljutottunk rajta. Nem kell úgy bánnod velem, mint egy gyengével."

Nem vette észre, milyen közel járt a halálhoz? Az indulat elszabadult belőlem. "Nem tenném, ha végre megtanulnád, hogy nem tudsz mindent megcsinálni. Gyakorlatilag megölted magad odakint, de azért mégis szükségünk volt arra a tartalék tűzre tegnap este, nem igaz?"

Ren ekkor határozottan összerezzent. De nem valamilyen sérülés miatt. Hanem a válaszom miatt.

Egy szempillantás alatt láttam, ahogy az arca beesett, a szeméből eltűnt az örömteli fény. Csordultig telt boldogságtól, amire minden oka megvolt, és nekem kevesebb mint egy perc alatt sikerült összetörnöm. A szívem összeszorult.

"Nem tudom..." Ren hangja megingott. Homályosan intett a karjával, és pislogott, mintha próbálná visszatartani a könnyeit. "Nem tudom, mit csinálok rosszul. De ha ennyi idő után még mindig úgy gondolod, hogy nem vagyok elég, miért nem szólsz a többieknek, hogy menjünk el, hogy azt csinálhass, amit gondolsz, hogy sárkányváltó nélkül fogsz csinálni?"

A szavai átszakítottak. Tényleg azt hitte...

Már pörgött is, megfeszített vállakkal, a szemét lesütve. Nem hagyhattam, hogy így elmenjen. Baszd meg a terveket, baszd meg az elveket, baszd meg a jó szándékot. Ha ezek ide vezettek, akkor nyilvánvalóan nem sokat értek.

"Ren." Elkaptam a könyökét, ahogy az ajtó felé lépett. Visszafordult, az arckifejezése óvatos volt.

Hirtelen nem tudtam, mit kezdjek magammal. Gyerekkorom óta több száz rokont vezettem. Miért volt olyan átkozottul nehéz ezzel az egy nővel beszélgetni? Őt nekem szánták.

És engem is neki szántak.

A másik kezemet a mellette lévő falnak támasztottam, éppen csak annyira közel hajoltam hozzá, hogy érezzem a testéből áradó melegséget. De nem olyan közel, hogy ne tudjon kitörni a szorításomból és eltávolodni, ha ezt akarja.

De ő ott maradt, és visszanézett rám. Nagyot nyeltem.

"Sajnálom" - mondtam, és kényszerítettem magam, hogy tovább nézzek vissza rá. Ha a fájdalom látványa az arcán engem is bántott, nos, az az én átkozott hibám volt. "Te több vagy, mint elég. Kibaszottul látványos vagy, Ren. Sajnálom, hogy valaha is másképp éreztettem veled. Nem tudom, hogy valaha is méltó leszek-e hozzád. De meg fogom próbálni. Ezt megígérem neked."

"West..." A lány arckifejezése zavarba jött. "De te... azt hittem... úgy viselkedsz, mintha még mindig nem lennél biztos benne."

"Nem ez volt a célom. Egyszerűen nem volt még jó alkalom..." Nem is tudtam, hogyan magyarázzam meg. "Biztos vagyok benne. Biztos voltam benne."

Pislogott egyet. "Mióta?"

Ezt az egyet tudtam neki elmondani. Pontosan meg tudtam határozni azt a pillanatot, amikor a szívem felborult, és rájöttem, mekkora idióta voltam. Még mindig láttam őt abban a pillanatban az emlékeimben, ahogy meztelenül és véresen állt a tisztás szélén, a szemei ragyogtak a bánattól.

"Amikor rajtaütöttünk a gazembereken a szétszórt rokonsággal. Ahogy megpróbáltad megmenteni Nate őrét. Hogy mennyire feldúlt voltál, amikor nem sikerült. Ha ennyire tudtál törődni egy pézsmapatkányváltóval, aki azt fontolgatta, hogy elárul minket... Nem is kérhetnék többet minden rokonunktól, mint ilyen együttérzést."

"Ez napokkal ezelőtt volt, West. Mi a fenéért nem mondtál semmit?"

Kinyitottam a számat, majd újra becsuktam, próbáltam szavakat találni. Az érvelésemnek sokkal több értelme volt, amikor csak a saját fejemben kellett kidolgoznom.

"Annyi minden történt" - mondtam. "A gazemberek és Marco kihívása, és most a vérszívók, akik pusztítást okoznak... Tudom, hogy sok mindent jóvá kell tennem neked, amiért korábban így bántam veled. Nem akartam nyomást gyakorolni rád, hogy megbocsáss nekem, miközben minden mással is foglalkozol. Amikor a dolgok lecsillapodtak, amikor lesz helyed fellélegezni - nyugodtan dönthetsz, hogy biztos lehetsz-e bennem. Bebizonyíthatom neked, hogy jó társ leszek. Én..."

"Ó, West" - szakította félbe Ren, olyan halkan, hogy a pulzusom megakadt. A mellkasomra tette a kezét. "Nem kell bizonyítanod semmit. Én már tudom, hogy ki vagy. Én akarlak téged. Most, ha az enyém lehetsz."

Most. Ez nagyon, nagyon jó ötletnek hangzott. Rámeredtem, és most már csak ugyanazt a vágyakozást láttam a szemében, ami engem is átjár.

Engem akart. Akart engem, még most is, mindennek ellenére.

Megrepedt bennem a gát, és a vágynak egy olyan hulláma szabadult fel, amely erősebb volt, mint amiről eddig tudtam, hogy elfojtottam. Áthidaltam a köztünk lévő utolsó rövid centimétereket, és Ren száját az enyémmel ragadtam meg.

A sárkányváltóm ugyanolyan erősen csókolt vissza. Ujjai belegabalyodtak az ingembe, a testemet az övéhez húzva, miközben a másik keze felemelkedett, hogy a hajamba túrjon. A falhoz szorítottam, épp elég önuralommal ahhoz, hogy vigyázzak a sérüléseire. Olyan volt az íze és az érzése, mint a mennyország. Miért tagadtam meg magamtól ezt a boldogságot olyan átkozottul sokáig?

Nem számított. Most az enyém volt. Magamhoz szorítottam, ahogy a combját markoltam, és nyöszörgött, amikor a nyelvem az övére simult. A birtoklási vágy, amit korábban megpróbáltam elrejteni, feltámadt, és nem maradt akaratom, hogy megfékezzem.

Szorosan az enyémhez rántottam a csípőjét, és megdöntöttem a fejét, hogy még mélyebben magaménak tudjam a száját. A kezei a nyakam mögött kulcsolódtak össze. Mohón hümmögött, és zihált, amikor elengedtem az ajkait, hogy a nyelvem és a fogaim végigkísérjék az állkapcsán.

"Az enyém" - motyogtam. "Az enyém." Egészen eddig a pillanatig nem igazán hittem benne. Még most sem voltam biztos benne, hogy teljesen elhittem-e.

"A tiéd" - értett egyet Ren egy boldog sóhajjal. "És te az enyém vagy."

Valamiért ez az öt egyszerű szó összeszorította a torkomat. Épp csak annyira húzódtam hátra, hogy találkozhassak a szemével.

"Az enyém. A tiéd vagyok az első pillanattól fogva, hogy megláttalak, még ha túlságosan bikafejű is voltam ahhoz, hogy ezt elfogadjam."

"Farkasfejű" - motyogta lélegzetvisszafojtva kuncogva, és én megint elveszett voltam. Visszaestem belé, a szája forrósága, a teste ringatózása az enyémhez, úgy lángra lobbantotta az egész testemet, hogy túlságosan is boldog voltam, hogy éghetek. A kezem felemelkedett, hogy megsimogassa a mellét. Keményebben simogattam a csúcsát a ruhája vékony pamutján keresztül, fogaim súrlódásával jeleztem a területemet az állkapcsa másik oldalán, amikor felemelte az állát.

Abban az első pillanatban nem fogtam fel a gesztus jelentését. Aztán még magasabbra emelte a fejét, nem csak könnyebb hozzáférést biztosítva, hanem szemérmetlenül felkínálva a torka teljes sápadt kiterjedését.

Megállt a lélegzetem. Egy másodpercig csak bámultam a sebezhető bőrt, amit olyan könnyedén mutatott meg nekem. A legnagyobb bizalomnyilvánítás, amit bármelyik rokonom adhatott a másiknak. A teljes behódolás aktusa, melyben az életét az én belátásomra bízta.

Hogyan váltam méltóvá egy ilyen nagy megtiszteltetésre?

Jobb, ha méltó vagyok rá. Lehajtottam a fejem, és a leggyengédebb csókot, ami bennem volt, a társam torkának közepére nyomtam. Ennél többre nem tudtam rávenni magam.

"Ó, Sparks" - mondtam, a hangom rekedt volt. "Soha nem kellene alávetned magad nekem."

Ren lehajtotta a fejét, hogy találkozzon a tekintetemmel. A szája sarka felfelé húzódott. "Arra gondoltam, hogy felváltva csinálhatnánk. Hogy a dolgok tisztességesek maradjanak."

Durva kuncogás tört ki a számon, és csak annyit tehettem, hogy újra megcsókoltam. Határozottan, éhesen, azzal a szenvedéllyel, amit az elmúlt hetekben tagadtam.



* * *

Ren

Az ajkaim West ajkaira csúsztak, és élveztem a róla sugárzó hőt. Az idegeim máris remegtek a boldogságtól, hogy itt van, így, így, hogy féktelenül odaadja magát és elvesz engem. De kit akartam átverni? Többet akartam, sokkal többet. Mindent akartam.

Kezem végigsimított a mellkasán, hogy megragadja az inge szegélyét. Felfelé rántottam. Éhes morgással West megszakította a csókot, hogy lerántsa magáról az inget, és egy pillanattal később újra elkapta a számat. Az ujjai végigsimogattak a testemen, amíg meg nem találták a cipzárt a karom alatt. Egy éles rántás, és a ruhám puha anyaga leesett rólam.

A gyógyító szobából való sietős távozásomkor nem törődtem melltartóval. A mellbimbóim kavicsoztak, ahogy a társam csupasz mellkasát súrolták. Nyüszítettem egyet, és erősebben csókoltam őt, de a kellemetlen érzés szúrása átkúszott a gyönyör ködén. Még nem gyógyultam meg teljesen, és az izmaim kezdtek tiltakozni, amiért ilyen sokáig álltam egyenesen.

Nos, nem volt különösebb érdekem, hogy tovább álljak egyenesen. Hátralöktem Westet, az ágy felé, óvatosan a sebhelyét borító kötéssel. Hátrapillantott, és az ajkai mohó vigyorra görbültek. Sötétzöld szemének villanásával lesöpört a lábamról. Néhány gyors lépéssel mindkettőnket az ágyra vetett, ő pedig fölém hajolt. Aztán az ajkai ismét az enyémhez szorultak.

"Sparks" - motyogta, miközben megsimogatta a mellemet. A becenév most nem hangzott másnak, mint tiszteletteljes bóknak. A hüvelykujjai végigsimítottak a mellbimbóimon, én pedig felnyögtem. A csípőm magától az övéhez dőlt, érezni akartam, hogy ott is hozzám nyomódik. A keménységét a magomhoz szorítva.

Egy könnyed mozdulattal megfordított minket, és én csak bámultam őt. Egyik könyökére támaszkodva felemelkedett, ujjait a hajamba fonta, és újabb csókot követelt. Képtelen voltam ellene ringatózni, nem tudtam megállni. A dudor érzése a farmerja alatt szédített.

West felnyögött. Egy másodpercre hátrébb húzódott, és tartotta a tekintetemet. Aztán nagyon megfontoltan hátrahajtotta a fejét, hogy az egész torkát felfedje előttem.

A szívem kihagyott egy ütemet, vagy talán kettőt. Fogadni mernék, hogy ez a férfi - ez az alfa - még soha senkinek nem ajánlotta fel a torkát, csak annak az alfának, aki előtte volt, évekkel ezelőtt. Már mindent elhittem, amit mondott, amikor elmondta, mit érez, de amikor láttam, hogy önként felajánlja nekem ezt a sebezhetőséget, még jobban megragadott az igazság.

Az övé voltam. Ő pedig az enyém. Teljesen az enyém.

Kicsit feldúltan leereszkedtem, hogy gyengéden végigcsókoljam az állkapcsától a torka mélyedésén, az ádámcsutkája mellett. Aztán továbbmentem. Végig a mellkasán, a tömör hasizmokon át a farmerja csatjáig. Rövidre tudtam venni a dolgot azokkal. Az ujjaim végigsimítottak az erekcióján, ahogy lehúztam a cipzárt. West beszívott egy lélegzetet.

Mielőtt beváltottam volna a szándékomat, megragadta a vállamat, és felhúzott az ágyra, majd egy mozdulattal visszagurult rám. A hangja még a szokásosnál is torokhangosabb volt.

"Ha bármelyik részedben benne leszek, csak egy helyen akarok lenni."

A forróság áradata átjárta a belsőmet, mintha már ott lenne. "Akkor máris kezdjünk bele" - mondtam. "Van fogalmad róla, milyen régóta várok már arra, hogy rendesen a társamnak szólíthassalak?"

West durva hangot adott ki. Aztán a szája az enyémre zuhant, mintha kétségbeesetten akarná újra megízlelni az ízemet. Együtt rángattuk le a farmerját, és valahol ott a bugyim is eltűnt. A keze a combomon cikázott, miközben a farkának kemény hossza a csiklómhoz dörgölőzött. Nyüszítettem, belekapaszkodtam, és a derekánál fogva felemeltem a lábaimat, hogy sürgetni kezdjem.

Reszketés futott végig West egész testén. Aztán belém merült, egyetlen lökéssel egészen a végéig. Nyögés tört ki az ajkaimból.

"Ren" - mormogta West az ütéseivel egy időben. "Ren." Mintha egyszerre követelt volna és mondott volna imát. A kötelékünk ragyogása átsugárzott rajtam, olyan fényesen, hogy a látásom elhomályosult. Fényes és először teljesen szilárd, ahogy a melegségnek ez a rohanása összekapcsolódott a mellkasomban a négy alfámhoz fűződő többi kötelékkel.

Megvoltak a társaim, mindannyian, pontosan úgy, ahogyan annak lennie kellett.

West belém hajtott, betöltött, teljessé tett azzal a szédítő égető érzéssel. Végigsimítottam a kezemmel a bőrének minden egyes centiméterét, amit csak elértem, a vállán és a mellkasán végig tekergő izmokat. Dülöngéltem, hogy megfeleljek az ütéseire. A lélegzetem zihálásba tört. Csípőjének minden egyes pumpálásával magasabbra küldött, a gyönyör hulláma egyre csak nőtt és nőtt, míg végül remegtem tőle.

Meghajolt, hogy nyelvével végigsimítsa az egyik mellbimbómat. A farka egyre szűkebb szögben dübörgött bennem, és az orgazmusom úgy pattogott bennem, mint egy tűzijáték. Zihálva kapkodtam a levegőt, köréje szorultam. Az ő lélegzete is elakadt. "Bassza meg" - motyogta, és erősebben dülöngélt. Izmai megrándultak a markoló ujjaim alatt. Egy nyögéssel követett a felszabadulásba.

Megállásig ringatóztunk, bőrünk izzadságtól nedves volt, ahol testünk egymáshoz préselődött. Elégedett hangú morajlás visszhangzott a társam mellkasából. Leereszkedett mellém, átkarolta a derekamat, az orra az arcomhoz simult.

"Az enyém" - motyogta még egyszer utoljára.

Elmosolyodtam, és visszabújtam hozzá, hogy visszaöleljem. "Az enyém."