Hailey Edwards - Black Wings, Gray Skies - 16. fejezet

 


16



Tompa csörgés és zörgés rángatta fel az eszméletemet a holt álomból, és a szemem felpattant.

Asa ágyában voltam.

Asa karjaiban.

A születésnapi ruhámban.

És valaki a konyhában toporgott.

Zseniális boszorkány, aki vagyok, a pálcámat a ruháim között hagytam a szobámban.

Az éjszaka eleven részletekben úszott előttem, amitől elpirultam, amikor felidéztem a késő esti kiruccanást a hűtőhöz rágcsálnivalóért, ami odáig fajult, hogy hagytam, hogy Asa befejezze, amit a zsineggel elkezdett.

Koncentrálj!

És nem a csípőm köré gömbölyödött meleg dae-ra, a kócos hajára és a párnákat horpasztó szarvaira.

Koncentrálj, koncentrálj, koncentrálj.

Lábamat az ágy szélére lendítettem, és a lábujjaimmal a padlót érintettem. Apránként áthelyeztem a súlyomat, amíg le tudtam csúszni a matracról anélkül, hogy felébresztettem volna Assát, akinek a karja nélkülem hatalmas ürességnek tűnt.

Ó, istenem, Rue! Van valaki a házadban. Meg akarsz halni?

FÓKUSZ.

Csak egy maroknyi ember tudott átkelni a kórtermeken, és nem éreztem, hogy idegen mágia piszkálná a horgonyukat.

Oké, oké, oké.

Megoldom.

Agykapcsoló bekapcsolt állásba kapcsolva összeraktam, hogy ha a házban tartózkodó személy átlépte a gyámházat, és - az illatából ítélve - kávét főz, akkor engedélye van arra, hogy itt legyen.

Nem voltam veszélyben. Ahogy Asa sem.

Asa sem.

Asa.

Nagy erőfeszítéssel kizártam őt, begomboltam magam az eldobott ingébe, és feltörtem az ajtót, hogy egy rózsaszín hajú gólemet találjak, aki tejszínhabot szolgál ki magának. Fekete futónadrágot és egy kifakult lila pólót viselt, amin az állt, hogy Nincs jobb karateoktató, mint egy pókháló az arcodban. A felirat alatt egy pufók egyszarvú egy pszichedelikus pókháló felé csapott erőteljes rúgással.

A bejárati ajtó felé mutatva invitáltam ki egy kis beszélgetésre.

Együtt ültünk a lépcsőn, és ő megremegett valamitől, amit gyorsan nevetésnek azonosítottam.

"Szóval - húzta ki magát -, tegnap este lefeküdtél valakivel".

A forróság felszökött az arcomon, és elég erősen könyököltem rá, hogy megbánjam. "Csak azért, mert én jöttem..."

"Biztos vagyok benne, hogy igen." Ő kuncogott és huhogott, miközben én hahotáztam. "Két szavam van a számodra."

"Nem akarom hallani őket."

"Biztonságiak." Átadta nekem a telefonját. "Kamerák."

Egy mozdulattal megnyomta a lejátszást, és az ingatlanról készült videófelvétel életre kelt.

"Azt mondják, amit szilveszter éjfélkor csinálsz, azt fogod csinálni az év hátralévő részében."

Elborzadva néztem, ahogy kimászom a hálószobám ablakán, Asa pedig üldözőbe vesz.

"Colby meghallotta a riasztást, de egy panelben voltunk. Megkért, hogy nézzem meg a telefonját, és..."

Egy nyögés szakadt ki belőlem, és előrehajoltam, az arcom az ölembe temetve.

Ekkor vettem észre, hogy még Clay cipője is illik a témához, az irizáló fűzős, egymást kiegészítő pasztellszínekben.

"Tartozom neked." Odaadtam neki a telefonját, képtelen voltam a szemébe nézni. "Ki tudod törölni?"

"Már megtettem." Megdörzsölte a hátamat. "Nem fogja megtalálni a nyomát a felhőben."

Felpattanva a görnyedt helyzetemből, összeszűkítettem a szememet. "Akkor mit néztem az előbb?"

"Ó, készítettem egy másolatot. Egyet elküldtem neked. Megoszthatod Ace-szel, ha szeretitek az ilyesmit."

"És megtartottál egy másolatot."

"Eh." Kitörölte előttem. "Automatikusan elmentette, amikor formáztam a klipet. A program mindig biztonsági másolatot készít arról, amin dolgozol, arra az esetre, ha megszakadna a kapcsolat." Megmutatta a szemetesét, majd azt is kiürítette. "Látod? Eltűnt. Tiszta a terep."

"Isten áldjon meg, micsoda rendetlenség."

Mivel fogalmunk sem volt arról, hogy a gyámhivatalok távol tartják-e a y'nai-t, úgy döntöttem, úgy teszek, mintha ott sem lennének. Ez? Nem tudtam úgy tenni, mintha nem léteznének egy videoklip, amely örökre felmelegítené Clay metaforikus szívét.

"Ugye tudod, hogy ez egy valódi felvétel arról, ahogy az érzéseid elől menekülsz?"

Újabb nyögés szakadt ki belőlem, ahogy belém ivódott, milyen rosszul is elsülhetett volna a dolog, ha Colby látja, ami arról árulkodott, hogy ma rosszabb prioritásaim vannak, hiszen még csak meg sem kérdeztem: "Hol van Colby?".

"Lent az Aedan táborban." A szemei csillogtak. "Éppen a Mystic Realms szajrét hozza."

"Nem bízom abban, ahogy mosolyogsz."

"Csak a jövendőbeli gyermekeidre gondolok. Hogy majd Clay bácsi térdén ülnek, és én majd elmondom nekik..."

"Semmit." Megpofoztam. "Semmit sem fogsz nekik mondani. Nem lesznek gyerekek. És nem fognak tudni semmit."

"A tündék termékenysége ellened dolgozik", mondta komolyan, "de a démonok úgy szaporodnak, mint a nyulak".

"Asa azt mondta nekem, hogy nem termékeny." Rajtakaptam, hogy a vállai megdobognak. "Nem is tudtam, hogy ez létezik."

Dae nyomon követte, mint az ovulációt? Fogamzásgátló tablettákat szed? Óvszer nem volt. Nem használtuk azokat.

"Csak megragadtad a kormányt és sebességbe kapcsoltál, ugye?"

"Clay."

Ziháló nevetés zihált ki belőle, és a combjára csapott, miközben könnyek nedvesítették meg a szempilláit.

"Dae a termékenységünket olyan fogamzásgátlókkal szabályozza, amelyeket az egyes emberek örökségének megfelelően főznek."

A lépcsőn megfordulva Asa-t találtam az ajtóban állni, a haja leengedve és összekócolva az ujjaimtól.

"Sok dae nem akarja megkockáztatni a genetikai lottót" - folytatta - "és elutasítja a gyermekvállalást."

Clay eléggé magához tért ahhoz, hogy a beszélgetésünk felé forduljon, de aztán kétszer is megnézte Asát.

"Ez új." Rámutatott a csillogó szarvakra, amelyek nem tűntek el. "Mi van velük?"

Hálás voltam, hogy Clay megkérdezte, hogy ne nekem kelljen, és a kérdése mögé vetettem magam. "Amit ő mondott."

Asa odasompolygott hozzám, leguggolt, hogy szemmagasságba kerüljünk, és a hajamba tekerte a kezét. Addig húzta, amíg hátra nem billentettem a fejem, és ő csókot nyomott a tegnap esti harapásnyomra a kulcscsontom közelében. Érzékeny volt, valószínűleg napokig fájt volna, de egy cseppet sem bántam.

"Így ébredtem." Az ajkai végigjárták a torkomat. "Próbáltam, de nem tudom eltitkolni őket."

Elrejteni őket, erre gondolt, hogy kevésbé legyen fenyegető, kevésbé démoni, csak... kevésbé.

"Nekem tetszik." Elkaptam az állát, és a száját az enyémhez vezettem. "Nagyon is."

Kezemet a szemére téve, Clay majdnem felkacagott. "Más is azt hiszi, hogy azért kanos, mert kanos?"

Ha! Most az egyszer megelőztem a csattanóval. "Voltam már ott, csináltam már ilyet..."

"Igen, tudom." Gonosz nevetésben tört ki. "Láttam a videót."

"Videót?" Asa Clay felé fordította a fejét. "Milyen videó?"

"Beindítottuk a mozgásérzékelőket" - mondtam neki. "Clay valós időben nézte végig a románcunkat."

Asa pirulása, amit vártam tőle, felégette a torkomat, de ő sokkal jobban érezte magát a bőrében, mint valaha is láttam. Még a szarvainak jelenléte sem zavarta, pedig egykoron bezárkózott volna a szobájába, amíg nem talál rá, hogyan rejtse el őket. Tőlem. Clay elől. Colby elől. Még, gyanítottam, saját maga elől is.

"Ugye nem ezért jöttél haza korábban, Clay?" Megsimogattam Asa állát. "Hívhattál volna."

Nem számítottam rá és Colbyra sötétedés előtt, de már dél körül járt az idő, amennyire meg tudtam állapítani.

"És hiányzott az arcod, amikor szóltam?" Felhorkant. "Vannak dolgok, amikért érdemes felkelni, Babaarcú."

"Olyan jó barát vagy."

"Tudom." Rávigyorgott Asa-ra. "Éppen ezért elmesélek neked egy történetet, ami talán segíthet a helyzeteden."

Félve a történet értékelésétől, sikerült kihúznom magamból, hogy "Oké?".

"Volt egy pár, talán harminc évvel ezelőtt. Két ügynök. A férfi tünde volt. A nő szirén volt." Nevetett, az emlék jó volt. "A szárnyai kipattantak a párzásuk éjszakáján, és nem akartak visszahajolni." Megrázta a fejét. "Egy hónapba telt, mire rávette őket, hogy együttműködjenek, és még évek múlva is bömböltek, valahányszor... tudod."

Az anekdota felkeltette a kíváncsiságomat. "Szóval ez egy tündér dolog?"

"Amennyire én tudom, igen."

"Hmm." Sikerült elvonszolnom a figyelmemet Asa szarvairól a ruhájára. "Mi van rajtad?" Asa és Clay egymáshoz passzoltak. "Ezek igazi ruhák."

"Én mindig igazi ruhákat hordok."

"Tudod, hogy értem. Ezek alkalmiak." Meglöktem Asa-t, és Clay-re pillantottam. "Most mit csináltok?"

"Ez a végszavam, hogy lépjek le." Clay felállt. "Megyek, megnézem Shortyt."

"Csirke" - kiáltottam utána, majd visszafordultam Asa felé. "Ezúttal mire beszélt rá?"

Ahhoz, hogy a káoszhoz öltözve előbukkanjon, bizonyára sms-ben beszélték meg a napi terveiket.

"Samford utcáinak körbejárása. Clay azt mondja, ideje beíratni a diákokat az önvédelmi órákra".

Ami azt jelenti, hogy egyedül akarta hagyni Assát, hogy megnézze, hogy van a szex után. Vagy négyszemközt akarta megfenyegetni. Lehet, hogy Clay nem a biológiai semmim, de olyan volt nekem, mintha a bátyám lenne. A kísértés, hogy figyelmeztessem Assát, nehogy összetörje a szívemet, különben ellenállhatatlannak bizonyulhat, amint kettesben maradnak a pasi-beszélgetésre.

Miután elmentek, felhívtam Cambert és Ardent, és megmondtam nekik, hogy terjesszék az órák hírét a barátaiknak.

"Aedan a műhelyben van, a villanyszerelőre vár." Kinyújtóztattam a lábam. "Szükséged van rá?"

Most, hogy itthon voltam, leválthattam őt, elintézhettem a villanyszerelőt, és alaposan átfésülhettem a boltot.

"Clay azt tervezi, hogy őt használja BOB-nak." Az értetlen arckifejezésemre elmagyarázta: "Test ellenes táska".

Szegény Aedan akkor sok lábszagú szőnyeget fog enni. "És mi lesz Clayjel?"

"Egy az egyben fog dolgozni a tanulókkal, hogy kijavítsa a formáikat és növelje az önbizalmukat."

Ez hangzott a tehetségük legjobb elosztásának. "És te?"

"Én a terem elején fogok tanítani. Aedan a társam lesz, ha szükséges."

"Hogy megelőzzük a kézfejtő-felajánlásokat."

"Igen" - mondta egy ütemmel túl lassan ahhoz, hogy ez legyen az egyetlen ok.

A véreskü előtt azt gyanítottam volna, hogy ez egy ürügy arra, hogy Asa eszméletlenre verje Aedant.

Most úgy gondoltam, hogy azt akarta, hogy Aedan kiképezze magát és a lányokat, hogy megvédje magát és a lányokat a fenyegetésekkel szemben.

Mint az unokatestvérek.

Vagy a nagyapám.

Vagy a nagyanyám.

Nagyjából bárki, aki bármelyikünkkel rokonságban állt, alkalmas volt rá.

"Van egy dolog. Igazából kettő." Megköszörültem a torkomat, és a fejére mutattam. "És azokkal mi van?"

"Az egyetlen elem, ami hiányzott Clay történetéből, egy okos boszorkány volt."

"Mmm-hmm." Felvontam rá egy szemöldököt. "Csak meg akarsz vajazni, hogy elvarázsoljalak."

"Már megtetted." Az ajkai megrándultak egy mosoly ígéretére. "Aznap, amikor megismertelek."

"Ez szörnyű volt." Felhorkantam egy nevetésben. "Biztos az egysorosok hordójának alját kapargatod."

Élvezve a viccelődést, a szarvaira mutatott. "Nem bánnád?"

A veleszületett tündék tehetsége a porban hagyta a gyártott bűbájokat, de Colby segítségével tudtam olyan rejtőzködést szőni, ami néhány órán át kitartott. A trükkös rész a megfoghatatlanság volt, hogy egyszerre láthatatlanná és érezhetetlenné tegyem őket.

"Egyáltalán nem." Leporoltam a nadrágomat. "Hadd hozzam a felszerelésemet a szobámból."

A megereszkedett ajtó mellett elhaladva addig kotorásztam a tegnapi ruháim között, amíg meg nem találtam a legszükségesebbeket.

Asa az előszobában állt, tesztelte a zsanérokat, és alsó ajkát a fogai közé húzta.

"Ezt meg tudom javítani." Végigsimított a hüvelykujjával az egyik horpadt csavaron. "Veszek kellékeket, amíg a városban vagyok."

"Hmm?"

Az a könnyedség, ahogy ott állt, elárulta, hogy a tegnap este több szempontból is felszabadító volt. Mintha felcserélődtek volna a szerepeink azzal az egy aktussal. Ő lazább, nyugodtabb volt, míg én készen álltam arra, hogy önként jelentkezzek Asa szájhúzásának teljes munkaidős feladatára.

Egyetlen kóstolója miatt többre, többre, többre vágytam, a lédús szíveknek fenntartott ismerős sürgetéssel.

Még több csókra.

Még több simogatás.

Még több édes szó.

Rájöttem, hogy apa így győzte le a fekete boszorkány hataloméhségét.

Egy ugyanolyan függőséget okozó droggal helyettesítette, ami senkinek sem ártott, és csak egy helyen lehetett hozzájutni.

Anya.

"Millió mérföldre vagy tőlem." Asa a hajamba csúsztatta a kezét. "Hová mentél?"

"Egy olyan helyre, amit nem szabadna meglátogatnunk, amíg a szobáinkon nem lesznek gyámok a magánéletünk érdekében."

A szemei azt ígérték, hogy azok a gyámok még lefekvés előtt be lesznek állítva, és alig vártam, hogy kipróbálhassam őket.

"Szólj, ha tudok segíteni." Végigsimított az ujjain egy zárat. "Hová tegyem?"

Felmásztam az ágyra, és lótuszülésben ültem. "Ez egy megterhelő kérdés, ha valaha is hallottam ilyet."

Lágyan mosolyogva Asa tükrözte a pózomat, hogy kényelmesebbé tegye a térdre ereszkedést.

"Amit Clay mondott..." Megköszörültem a torkomat, "...a szarvadról."

"Igen?"

"Azt hittem, egyedül szenvedek, hiszen nekem volt a verbális hasmenésem, de a bűbáj téged is megbökdös." Felnyúltam, hogy ujjbegyemmel végigsimítsam az egyik szarvát hosszában, miközben figyeltem, ahogy a szemei elkerekednek az élvezettől. "Tündét neveltek fel, úgyhogy gondolom, ez azt jelenti, hogy van némi természetes ellenállásod bizonyos késztetésekkel szemben." Leengedtem a kezemet az arcára. "Szar vagyok az érzésekben, szóval ez arra kényszerít, hogy szóhányást okádjak..."

"Azt hittem, ez hasmenés."

Miután megcsípte az orrát, megforgattam a szemem. "Nekem már mindkét végén kijött."

"Elég fair."

"Szar vagy abban, hogy elfogadd magad, és abban is szar vagy, hogy elhidd, hogy más is elfogadja." A tenyerembe hajolt, de nem szólt egy szót sem, úgyhogy tovább fecsegtem. "Ezért bukkan elő a belső démonod, és marad csevegni, amikor korábban sosem tette." Ismét szemügyre vettem a szarvát, de a kezemet megtartottam magamnak. "Ez azt is megmagyarázza, hogy amikor nyilvánvalóvá vált, hogy elfogadom őt, miért engedted, hogy a szarvaid megmutatkozzanak."

Kíváncsi ujjaival úgy vizsgálta az ébenfekete íveket, mintha újdonság lenne, nem pedig a súlyuk alatt született volna. "Gondolod, hogy egy hónapig ilyen leszek?"

" Zavarna, ha így lennél?"

"Nem", mondta gondos mérlegelés után, "de kénytelen lennék szabadságra menni".

Voltak kivételek, még a Black Hat ügynökök számára is, amelyek miatt egy időre ki lehetett vonulni a terepmunkából.

Az emberek közé való beilleszkedés képtelensége volt a legelső ilyen.

"Az igazgató nem lesz elragadtatva a kifogástól."

Az unokád szó szerint felizgat, és a probléma megoldásához szükségem van a vele töltött meztelen szabadságra.

"Zavar téged? Hogy a családod nem fogadja el?"

"Az enyém vagy." A tenyeremet a térdére csúsztattam, végig a lábszárán, egészen a bokájáig. "Minden egyes centiméter."

És igen, ez hangosan perverzebben hangzott, mint a fejemben.

De nem, egy cseppet sem érdekelt.

"Hmm." Elkapta a csuklómat, mielőtt végigkövethettem volna a lábfejének ívét. "Ez azt jelenti, hogy az enyém vagy?"

Régebben, mondjuk tegnap, felhorkantam volna, hogy nem vagyok bútordarab, hogy nem lehet megvenni, kölcsönkérni vagy eladni, mint egy bútordarabot. De ez nem tulajdonjog volt. Ő olyan módon volt a részem, ahogy még soha senki más nem volt az. Ettől lett az enyém, és ettől lettem én is az övé.

"Talán." Megkocogtattam az állam. "Ezen még gondolkodnom kell."

Egy morgás felpörgött a torkában, és ez engem is felpörgetett, de Clay várt.

Oké, rendben. Nem is annyira ez érdekelt, mint az a tény, hogy nem volt ajtó a szobámon, és bármelyik pillanatban berepülhetett rajta egy kis molylepke.

"Maradj nyugton." Felemeltem a pálcámat. "Ez nem fog fájni, de lehet, hogy viszketni fog."

Tenyerét a térdemre téve figyelte, ahogy dolgozom, mintha a személyes csodája lennék.

A szemhéjak lesodródtak, egy csepp fényt csaltam Colbyból, aztán megkocogtattam Asa szarvát. "Ta-da."

"Köszönöm." Egyik kezével végigsimított a fején. "Biztos vagyok benne, hogy Aedan is értékelni fogja."

"Nem fogod megnyerni a tanítványaidat, ha véletlenül felnyársalod őket."

A hirtelen morgásától összerezzentem, amíg rá nem jöttem, hogy nem nekem szánta.

A grimoire az ablakpárkányon ült, napozva, mintha bármilyen joga lenne ahhoz, hogy a széfből kikerüljön.

"A rohadt életbe." Felpattantam, és odasétáltam hozzá. "Mit képzelsz, mit csinálsz?"

Egy puffanással a padlóra vetette magát, a lapjai felcsapva a démon kozmetikai felhasználási módjaira...

"Fúj." Visszaléptem tőle. "Nem." Berúgtam. "Csak nem."

Igaz, rituálék kedvéért már kentem megkérdőjelezhető anyagokat az arcomra (és más helyekre), de nem akartam úgy használni Assát, mint egy két lábon járó, beszélő üveg kiváló minőségű retinolt, praktikus beépített pumpával.

Homlokát ráncolva csatlakozott hozzám a könyv fölött. "Mi a baj?"

"A grimoire azt hiszi, hogy egy komédiás."

Miközben felkapkodtam, Clay beugrott a szobába Colbyval a fején.

"Mehetünk?" Tapsolt a kezével. "Ez nagyszerű lesz."

Ez lesz az első alkalom, hogy az incidens óta kettesben leszünk vele.

A nagyszerű nem volt az a szó, amivel leírhatnám, hogyan éreztem magam most.

"Kész." Asa egy pillantást vetett Colbyra, majd vissza rám. "Megoldod."

"Remélem", mormoltam, amikor elmentek, majd Colbyval szembefordultam. "Hé, okostojás."

"Nem fogod elhinni, milyen ajtónyereményt nyertem." Megpördült. "Egy kód egy kardfogú pterodaktiluszhoz."

"Ez csak a legkirályabb dolog a világon" - harsogtam izgatottan, mintha a mai nap előtt fogalmam sem lett volna róla, hogy léteznek ilyenek.

Beintettem a nappaliba, és adtam neki egy percet, hogy elhelyezkedjen a kedvenc fotelje feletti ülőalkalmatosságon.

Ekkor vettem észre, hogy nem törölközőt szorongat, hanem a hiányzó takaróját. "Hé, megtaláltad!"

"Egy ügynök fedezte fel a lakosztályban, amit Sorie használt. Bizonyítékként feljegyezték, de Clay visszalopta."

"Jilo biztos sejtette, hogy védelmet nyújt neked a boo hagokkal szemben, ha Sorie-val lopatta el."

"Milyen király ez?" Megcsapkodta a takaróval borított szárnyait. "Boo hag-biztos vagyok."

"Nagyon király."

A hangomban lévő feszültség kiszivárgott, és visszaérintette a sügérre.

"Charlestonról akarsz beszélni." Mélyebben bebújt a takarójába. "A lányos dologról."

"Hm." Előbb inkább kihúztam volna a saját fogaimat. "Igen."

"Tudom, hogy nem úgy értetted."

"Én nem..." Lesüllyedtem a kanapéra. "Csak..."

"Nem akarod, hogy azt higgyem, hogy az anyámat akarod helyettesíteni."

"De igen." Megkönnyebbülten ernyedtem meg. " Ezt."

"Már nem vagyok az anyám kislánya." Az antennái egy kicsit megereszkedtek. "Szeretem őt, és hiányzik, de ő már nem..." A szárnyai megrándultak. "Most már nem lehet az anyukám." Egyik lábával mintákat rajzolt a sügérre. "Nem értene meg engem, és nem tudna megvédeni." Sóhaj suhant át rajta. "Azt hiszem, ha visszamennék, elszomorítaná őt."

"Colby..."

"Azt a lányt látná, aki voltam, ahelyett, aki vagyok, és ez túl nehéz lenne. Csapdába esnék ott, és bárki, aki meglátna, azt hinné, hogy egy háziállat vagyok. Idővel talán ő is így látna engem. Könnyebb lenne. Egyszerűbb. Inkább egy háziállat, mint egy anya lánya. Nem hibáztatnám ezért."

"Lehet, hogy meglepne téged" - kényszerítettem magam, hogy kimondjam, a szavak utat vágtak a torkomon.

"Olyannak látsz, amilyen vagyok, Rue." Magasabbra húzta magát. "Megértesz engem, és értékeled a véleményemet. Számodra nem vagyok egy dolog. Én én vagyok." A beszéde Clayre emlékeztetett, és mindkettőjükért fájt a szívem. "Te csak így ismersz engem, és én is csak így ismerlek téged, és szerintem jobban járunk, ha továbbra is együtt növünk bele az új életünkbe."

"Én csak azt akarom, hogy boldog légy."

"Boldog vagyok." Átrepült hozzám, hogy az ölemben landoljon. "Mindent feladtál értem. Megmentettél engem. Segítettél kitalálni, hogyan legyek ez az új ember. Soha nem szabtál nekem korlátokat. Mindig elhiszed, hogy bármire képes vagyok, amit csak akarok, és én mindig hiszek neked." A fejét a hasamnak ütötte. "Én hiszek benned, Rue. Mindig is hittem, és mindig is hinni fogok. Nekem nincs szükségem anyára, de szükségem van rád. Nem tudom, hogy ez mit jelent neked vagy nekem, de talán nincs is szükségünk címkékre."

"Nagyon bölcs vagy ahhoz képest, hogy pelyhes vagy." Megcsókoltam a feje búbját. "Hogy lettél ilyen okos?"

"Néhány hónapig orákulumot játszottam."

"Ah." Úgy tettem, mintha érteném a gamerese-jét. "Ez megmagyarázná."

Horkantva kuncogott, mert tudta, hogy tele van a hócipőm, és közelebb bújt hozzám.

"Hívhatsz a lányodnak" - motyogta hozzám simulva. "Ha akarod."

"Majd kitalálunk valamit", ígértem neki. "Clay elmondta neked, hová megy?"

"Összegyűjteni a diákokat az önvédelmi órákra, amelyeket Cambernek és Ardennek ígértél."

"Mit szólnál hozzá, ha átöltöznék, felvenném a kedvenc hajcsokromat, és rendeznénk egy lányok-fiúk versenyt, hogy ki tudja a legtöbb diákot feliratni?"

Aedan nem haragudna rám, ha a villanyszerelővel dugnám össze, ugye? Már ott volt, és senki sem tudta, hogy otthon vagyunk. Igazán megköszönhetné, hogy megkíméltem attól, hogy Asa bokszzsákját játssza.

Ráadásul így Colby és én is eltöltöttünk volna egy kis időt kettesben, amiből mostanában kevés volt.

"Benne vagyok." Lerúgott, hogy egy kört siklik a szobában. "Akarod, hogy felhívjam Clayt?"

"A fenébe is, dehogy." Megjátszottam, hogy visszarángatom. "Tudod, milyen elbűvölőnek találják a hölgyek?"

Egy szempillarebegtetés, és máris a tenyeréből ette volna őket.

"Oh." A lány szemei csillogtak. "Egy lopakodó küldetés." Összedörzsölte a kezét. "Ez tetszik."

Amíg ő összehajtogatta a takaróját, én átöltöztem leggingsbe, egy testhezálló pólóba és egy pár tornacipőbe.

Talán egy icipici varázslatot is mondtam, hogy a ruhám is passzoljon egymáshoz.

A srácokkal való elvegyülés volt a legfontosabb, hogy ne áruljam el a játékot.

Clay-nek és Asa-nak volt egy kis előnye, de nem aggódtam, hogy ők fognak nyerni.

Amikor megcsörrent a telefonom, a vállam és a fülem közé dugtam, miközben a kulcsaimat kerestem. "Hollis."

"Nálam van Aedan" - tájékoztatott egy halk hang. "Nem fogom bántani. Egyszerűen csak négyszemközt szeretnék beszélni veled."

"Te vagy az a fekete boszorkány, aki a boltom körül szaglászik."

A lányok jól tippeltek. Valóban furcsa beszédtempója és hivatalos hangja volt.

Furcsa bizsergés terjengett az elmém hátsó részében, mint egy viszketés, amit nem tudtam elérni.

Ismerős volt a hangja... de nem tudtam az arcát a hangjához rendelni.

"El kell mondanom, mit teszek veled, ha bántod azt a fiút?"

"Tisztában vagyok a hírneveddel. Tisztában vagyok vele, hogy milyen veszélynek tettem ki magam."

"Találkozom veled, a szavamat adom, de őt hagyd ki belőle."

"Attól tartok, ez ebben a helyzetben nem lehetséges."

Az oldalamra kulcsolódó kezekkel követeltem: "Hadd beszéljek vele".

"Természetesen."

Zörgés töltötte be a hátteret, aztán mormolt szavak, és fa csikorgott a fémen.

"Rue" - lihegte Aedan a kagylóba. "Sajnálom, hogy..."

"Én vagyok az, aki bocsánatkéréssel tartozik neked, amiért nem jöttem haza hamarabb."

Néhány mormogás arra utalt, hogy az emberrabló készen állt a telefon visszaszerzésére.

"Érted megyek" - ígértem meg Aedannak. "Minden rendben lesz."

A telefonkagyló átkerült tőle a fekete boszorkányhoz, én pedig azt reszeltem ki: "Tíz perc múlva a boltban lehetek".

"Nem fogom bántani" - ismételte meg. "Egyszerűen csak beszélgetni szeretnék."

Híres utolsó szavak.