Hailey Edwards - Black Wings, Gray Skies - 15. fejezet

 


15



"Újra itthon, újra itthon" - mormoltam az orrom alatt. "Jiggety-jig."

Úgy tettem, mintha érdeklődnék a hűtő iránt, de nem voltam éhes, és amúgy is lejárt már minden jó cucc.

Leginkább a nyitott ajtóban álltam, hagytam, hogy a hűvös levegő körém szökjön, és azt kívántam, bárcsak eloltaná a libidómat.

Ezért meg akartam ölni Clayt.

"Megyek zuhanyozni" - szólt Asa a folyosó végéről. "Hagyok neked egy kis forró vizet."

A terv része volt, hogy levetkőztessem, de hogyan jelentkeztem volna önkéntesnek a luffa szerepére anélkül, hogy ne legyen furcsa a dolog?

"Oké" - szólaltam meg, és kitörtem a transzból. "Én... majd... kipakolok."

Félúton a szobám felé a bőröndömmel, füstszagot éreztem, és felgyorsítottam a tempómat.

A párnámon kiterítve, a paplant korommal elkenve, ott hevert a Proctor-grimoire.

"Miért nem vagyok meglepve?" Felemeltem, megnéztem a borítót. "Egyetlen elszenesedett oldal sincs rajta."

A maradék bizonyára az égett fától származott, ami már a tűzrakóhelyen volt, amikor Aedan bedobta.

A hamvasztás bizonyítéka még nem érkezett meg, de holnap meg tudnám noszogatni érte Aedant. Lefogadtam, hogy azt hitte, ez már elintézett ügy, de nem. A trükkös grimoire átverte őt azzal, hogy beugrott a hálószobámba, hogy megmentse magát.

Egy gyors letörléssel újra makulátlan állapotba került, és felesleges erővel visszatoltam a helyére.

"Most nincs elég érzelmi sávszélességem, hogy veled foglalkozzak." Bezártam a széfet. "Jó éjt."

Ki kellene vennem egy lapot Asa könyvéből, és beugranom a zuhany alá, de az millió mérföldnyire éreztem magam innen.

A folyosó túloldalán a víz dobolt a mosdókagylóban, miközben ő tisztálkodott, így volt időm gondolkodni és - fúj - érezni.

"Biztos vagyok benne, hogy én is szeretlek."

Nem a leglenyűgözőbb kijelentés. Nem az, amit egy férfi hallani akar, miután kiöntötte a szívét.

Mivel magam is egy valószínűtlen, némileg legendás románc szülöttje voltam, tudtam ennél jobbat is.

Mielőtt lebeszélhettem volna magam arról, hogy befejezzem, amit abban az öregkori liftben elkezdtünk, egy kupacba dobtam a ruháimat ott, ahol álltam, aztán átsprinteltem a folyosón a fürdőszobájába, mintha aranyérem lenne a tét.

"Rue?"

"Igen? Úgy értem, igen. Én vagyok az. Rue."

"Minden..." elhúzta a függönyt, és a szemei karikatúraszerűvé kerekedtek, "...rendben van?"

A valóság villanása felfedte a szarvát, amely visszahajlott a feje fölé, és az agyarai megnőttek a szájában.

"Nem vagyok jó a szavakkal." Összeszorítottam a lábujjaimat a fürdőszőnyegen. "Jobb vagyok a mutogatással, mint a mondanivalóval."

"És te...?" A tekintete megakadt az arcomon, és megakadt. "Meztelen vagy."

Mellek elő. Lelket leplezetlenül. A fenekemet elkapta a huzat.

Olyan csupasz voltam, amennyire csak lehetett.

"Ez rossz ötlet volt." Tetőtől talpig kipirultam. "Tiszteletben kellett volna tartanom a magánéleted."

Határozottan meg akartam ölni Clayt, amiért ezt az ötletet a fejembe vette.

"Nem." Elzárta a vizet, miközben hátraléptem. "Várj."

Zavarba jöttem, hogy kitettem magam, átrohantam a folyosón, becsaptam az ajtót, majd bezártam.

"Szembe nézzek vele", mormoltam magamban, "vagy kimászom az ablakon, és addig futok, amíg a lábaim le nem esnek?".

A belső vita jó harminc másodpercig tartott, mielőtt felmértem az ablakot, és a zárért nyúltam.

Kirúgtam a rácsot, és az egyik lábammal már átbújtam a nyíláson, mire Asa berontott a szobába. Összerezzent a kilincsre, amit behorpasztott, és arra, ahogy az ajtóm egyenetlenül lógott a zsanérjain, de ez nem lassította le.

"Fizetsz, hogy megjavíttasd" - kiáltottam, amikor a lábam a fűbe ért. "Remélem, ezt te is tudod."

"Rue." A nevetés és a düh közé szorult fojtott hang rekedt meg a torkában. "Meztelen vagy."

"Igen." Oldalra vetettem a karjaimat, és kört pörögtem az udvaron. "Ezt már megállapítottuk."

Asa, akinek a szarvai nem voltak hajlandóak elpakolni, kénytelen volt feladni az ablakot, és a bejárati ajtót használni.

"Köszönöm, istennő - lihegtem, már futás közben -, hogy nem engedted, hogy Clay ezt lássa".

Soha nem fogom túlélni. Soha. Soha, soha. Soha, a végtelenségig.

Aedan valószínűleg már aludt, de én mégis kitértem a patak elől.

Mrs. Gleason volt a legjobb esélyem. Adhatott volna egy pokrócot, és vidáman kacagott volna, ha hallja a történetet arról, hogyan robbant fel a meztelen csínytevés az arcomba. Természetesen a szerkesztett változatban, a szarvak nélkül.

"Rue."

"Azt hiszem, nyitva hagytam a hűtőt" - kiáltottam a vállam fölött. "Visszamennél, hogy becsukd nekem?"

A becsapódás kiverte belőlem a levegőt, és Asa vasszigorral átkarolta a derekamat.

"Amikor rámutattam, hogy meztelen vagy - morogta, miközben vonaglottam -, nem panaszkodtam".

"Elborzadva néztél." Megtapostam a lábszárát. "Engedj el!"

Embertelen erővel úgy csavart meg, hogy szembeforduljak vele, majd átdobott a vállán.

"Nem" - mondta lazán. "Nem hiszem, hogy megteszem."

Ököllel belekapaszkodtam a hajának nedves kötelébe, és a fejbőrét rángattam. "Mondtam, hogy engedj el."

"Meg fogunk beszélni valamit." A ház felé fordult. "Ami után elmehetsz."

"Ez az én házam." Rúgtam és karmoltam utána. "Vigyél vissza oda, és te leszel az, aki elmegy."

"Ezzel együtt tudok élni."

"Miért nem hagyod, hogy békében meghaljak a szégyenben?"

"Nem hagylak meghalni." Megsimogatta a csípőmet. "Pont."

Forróság lándzsázta át a bensőmet, és egy szívdobbanásra elfelejtettem küzdeni, ahogy a fogai a bőrömre zárultak.

"Mit csinálsz?" Levegőt szívtam, de nem tudtam eleget nyelni. "És te... törülközőt viselsz?"

"Nem éppen adtál esélyt arra, hogy felöltözzek, mielőtt olimpiai akadályfutó lettél."

"Tessék." Megvakartam a csuklómat. "Visszaadom a karkötőt." Vereséget sóhajtottam, amikor megakadt. "Egy nap majd találsz egy kedves démonlányt, aki nem egy totál elmebeteg, aki méltó lesz hozzád. Valakit, aki ismeri a szokásaidat, és tudja, hogyan kell helyesen cselekedni, és beszél az érzéseiről, ahelyett, hogy a zuhanyzóban sarokba szorít, mint egy szexéhes mániákus. Ruha nélkül. Egy meztelen szexéhes mániákus."

"Rue?"

"Igen?"

"Csitt."

"Ne hallgattass el", morogtam, és lecsúsztam a hátára, ami sima volt és jó illatú. Nem mintha észrevettem volna, mert grr. "Már így is úgy bánsz velem, mint egy zsák krumplival. Ne bánj velem is úgy, mint egy gyerekkel."

Sajnos a hosszú lábaival rekordidő alatt értünk a házhoz. Egy fiókban turkált, majd egy székre dobott. Brutális erővel lefogott, hogy elég hosszú időre leigázzon ahhoz, hogy a bokáimat a széklábakhoz kötözze, a karjaimat pedig a hátam mögé. Egy zsineggel. Hálaadásról.

Édes, mint a cukor, megkérdeztem tőle: "Jól érzed magad?"

"Igen." A szemei találkoztak az enyémmel, forróak és ragyogóak voltak. "Hamarabb kellett volna erre gondolnom."

"Nem vagyok pulykavacsora."

"Megéheztetsz." Ujját végigvezette a melleim közötti völgyön. "Én tudnék..."

"Ha azt mondod, hogy fel tudnál falni, akkor meg is teszem..." Mérlegeltem a lehetőségeimet. "Megharaplak."

"Megígéred?" Közelebb hajolt hozzám. "Hagysz majd nyomot?"

"Lerágom az ajkaidat és lenyelem őket."

"Hmm."

A tekintete a melleimre meredt, és a lélegzetem elakadt a torkomban.

"Nem bízom ebben a tekintetben." Minden egyes ugrással, amit a padlón tettem, hogy elmeneküljek előle, megkarcoltam a szék lábát. "Különösen, amíg meg vagyok kötözve, és nem tudok ellenállni."

A szexuális feszültség kipukkadt, mint egy lufi. Nem mintha tűvel szúrtam volna meg. Inkább mintha egy henteskéssel szúrtam volna meg.

"Maradj nyugton." Árnyék vonult át a vonásain, összehúzta a szemét és vékonyra húzta az ajkát. "Elvágom a zsineget."

"Micsoda?" Megálltam a sarkamban. "Miért?"

"Küszködsz" - mutatott rá. "Nyilvánvalóan nem vagy benne."

"Ez nem..."

"Nem foglak kényszeríteni. Én nem ilyen vagyok."

Egy tonna tégla zuhant a fejemre, és péppé zúzta az agyamat, ami a vastag koponyám repedéseiből szivárgott.

Oké, ez nem történt meg, de akár meg is történhetett volna a megvilágosodás ereje miatt, ami rám tört.

Nem tudok visszavágni.

Én és a nagy szám.

"Te nem vagy az apád."

Asa, aki nagyon nyilvánvalóan szintén nem volt már benne, elvágta a zsineget, és lassan hátrált.

Az apja említése arra késztette, hogy felidézze, hogyan fogant: erőszakkal.

"Nem, nem vagyok az, és nem is tervezem, hogy azzá váljak."

"Asa..."

"Megpróbálok egy új takarót készíteni Colby számára." Ott állt, csöpögve. "A szobámban leszek, ha szükséged van rám."

"Szükségem van rád" - kiáltottam, mielőtt hátat fordíthatott volna nekem, talán ezúttal végleg.

"Rue, nem kell semmi olyat tenned, ami kényelmetlenül érint."

"Minden, ami veled kapcsolatos, kényelmetlenül érint." A megdöbbent arckifejezése kibelezett. "Ez nem..." A szavak nem akartak kijönni. "Kiszorítasz a komfortzónámból, oké? Annyira tökéletes vagy, és megértesz engem. Nem érdekel a múltam, és olyan vagy, mint ez a férj, akit egy katalógusból rendeltem, vagy ilyesmi."

A helyére dermedve, alig kapott levegőt, miközben úgy szónokoltam neki, mint egy őrült.

"Le akarok veled feküdni. Vagy szeretkezni. Vagy ahogy akarod hívni. Nem vagyok benne biztos. Még sosem voltam szerelmes, szóval fogalmam sincs, mi minősül annak." A kezemmel eltakartam az arcomat. "Ez az egész dolog zavaros, és te ott vagy, tiszta, mint a hófehérke, nekem pedig voltak orgazmusaim, amelyek olyan varázslatokat tápláltak, amelyek embereket öltek. Nem tudom, mit tegyek, vagy hogyan tegyem. Nem akarlak bemocskolni."

A szüzesség nem volt ajándék. Nem lehet elajándékozni. Nem veszíted el önmagad vagy az értékedet, ha megosztod a tested. De ez egy pillanat, és csak egyszer élheted át. Megérdemelte, hogy különleges legyen.

"Talán maradjunk az igen vagy nem kérdéseknél, hogy elkerüljük a félreértéseket." Meleg tenyere a csupasz combomon landolt, de amikor nem voltam hajlandó ránézni, eltolta a kezemet az arcomtól.

"Oké." A törölközője csomóját tanulmányoztam, aztán perverznek éreztem magam, és lehunytam a szemem. "Első kérdés?"

"Szeretsz engem?"

Egy csalódott könnycsepp csúszott át a szempilláimon. "Igen."

"Akarsz engem?"

"Igen."

"Most te jössz." Megtörölte szárazra az arcom. "Kérdezd meg."

Egy részem legszívesebben összezsugorodott volna, és ott helyben meghalt volna, amiért olyan szörnyű voltam a kapcsolatokban, hogy idáig vezettem minket.

A másik részem, az, amelyik eleve meztelenre vetkőzött, le akarta nyalni a vízgyöngyöket a mellkasáról, és a csípőjén lovagolni, miközben ő ebben a székben ült, talán megkötözött kézzel, úgyhogy nem sok jóval kecsegtettem, hogy olvasott a szobában.

Iszonyatos erőfeszítéssel, a torkomban lévő csomón keresztül erőltettem a kérdést. "Szeretsz engem?"

"Igen."

"Akarsz engem?"

Ujjai összefonódtak az enyéimmel, és ő húzott fel a lábamra. "Igen."

Meztelenül álltam előtte, sáros lábbal és minden mással együtt, és bátorságra leltem. "Ez egy igen a jövőre vagy egy igen a jelenre?"

"Most." Megnedvesítette az ajkait. "És a jövőre." A szarvai villantak, sötéten csillogtak, majd ismét eltűntek. "Kérlek."

Kezemet a nyaka mögött összekulcsolva, arcomat a torkába temettem. "Ha már ilyen szépen kérted."

"Hová?"

"A szobádba."

A grimoire lehet, hogy csak úgy poénból az enyémben kakasblokkolna minket, és én már majdnem felgyulladtam.

"Oké."

Megcsúszott a korábban hagyott pocsolyában, és sziszegve beverte a vállát a keretbe. Megcsókoltam az apró sérülést, majd folytattam a lassú haladást a nyaka felé, egészen az állkapcsáig. Harapdáltam egy harapós vonalat az ajkai sarkához, majd finoman végigsimítottam rajtuk, eltökélten, hogy ezt jól csinálom.

"Kérsz gyertyát?" Nyelvemmel végigjártam a nyaki ütőerét. "Zenét?"

"Csokoládéval bevont epret?" Rekedt nevetés rekedt a mellkasában. "Osztrigát félbevágott kagylóval?"

A bőrébe mosolyogva kuncogtam magamon. "Egy két lábon járó, beszélő kliségyár vagyok."

"Te nem sétálsz" - mutatott rá az ágyhoz közeledve. "Hogy akarod...?"

"Bárhogyan, ahogy csak tudlak." Alacsonyra nyúltam, és megkocogtattam a csomós törülközőjét. "Nem bánod, ha ezt elveszíted?"

"Nem" - lihegte, majd a szövet a padlóra csapódott.

Ujjheggyel a vállára szorítva, a matrac széléhez vezettem. "Ülj le."

Az erekciójának érintése, amely forró és kemény volt alattam, amikor a térdem a paplanhoz ért, elakadt a lélegzetem.

Nem szégyelltem bevallani, hogy sokat gondolkodtam ezen a pillanaton. Képmutatóvá tett, igen, de azt akartam, hogy az első alkalom különleges legyen. Tökéletes. Ezért választottam hosszas mérlegelés után ezt a pozíciót, hogy teljes kontrollt adjon, hogy bebizonyítsam, nem tudnék teljesebb beleegyezést adni, ha óvszerrel tömött pinata lennék.

Erről jutott eszembe... "Óvszer?"

"Nem vagyok termékeny."

Erről igen, voltak kérdések, de csak annyit sikerült elérnem, hogy "Jó".

Gyengéd kezekkel laposan a hátára nyomtam, majd fölé hajoltam, hogy megízleljem és megérintsem minden centiméterét az állától a köldökéig. Legközelebb a csípőcsontjába haraptam, mire ő megremegett, így a másikba haraptam. Keményebben. Körbetekertem a kezemet a feszes hossza körül, végigsimítottam a nyelvemmel a hegyén, majd végigfújtam a koronáján.

"Rue" - reszelősködött, és a csípője megrándult. "Én..."

Fojtott hang tört ki belőle, amikor a számba vettem, és az ujjai a hajamba fúródtak, nem húzta vagy nyomta, csak hozzám rögzítette magát a pillanatban. Vigyorogtam, ahogy minden egyes fejbiccentésem megfeszítette az izmait, amíg azok megfeszültek, és készen álltak arra, hogy kitörjenek a bőréből.

A szám feldagadt, az íze a nyelvemen, és megkérdeztem: "Még?".

"Igen" - morogta, kezei lefelé csúsztak, hogy az arcomba simuljanak, hüvelykujjai forrón tapadtak az ajkaimra.

"Még ebből?" Az aljától a hegyéig megnyaltam. "Vagy valami másra gondoltál?"

Nézz rám, hogy kommunikálok! Valódi szavak jönnek ki valódi mondatokban, amelyeknek van értelme.

Ki gondolta volna, hogy csak le kell vetkőznöm és hozzá dörgölődnöm, hogy megerősítő szavakat generáljak?

"Mindent akarok." Az érintése szelídült. "Mindent tőled."

A combjai talán remegtek, de a lábai szilárdan a földön álltak. Hátradőltem, megigazítottam a helyzetemet, és a térdeimet a csípője két oldalán támasztottam a matracon. Mindkettőnket ingereltem azzal, hogy hosszan csúsztattam a nememet az övén, amíg a bőröm zúgott, az övé pedig csúszott az izzadságtól és a feszültségtől.

Tekintetemet összevetve vele, megragadtam a tövét, hogy stabilan tartsam magamnak. Aztán zihálva rámerültem, ahogy kitöltött. Hátrarúgta a fejét, hosszú szemfogai a szájában voltak. A telt alsó ajkához nyomódtak, amíg egy csepp vér fel nem csordult, ami a torkom hátulját felszárította a vágytól, hogy azt is megízleljem.

A kezét a sajátomba fogva a melleimhez vezettem, és megmutattam neki, hogyan késztessen a vonaglásomra.

Ba-bumm, ba-bumm, ba-bumm, ba-bumm.

A szíve heves dobogása figyelmeztetett, hogy már közel járt, de még nem kezdtem bele.

Jóváhagyólag nyögtem, ahogy tétova ujjaival felfedezte a testemet, hátradőltem, tenyeremet a felső combjára támasztottam.

Aztán gördülő hullámokban kezdtem mozogni, amitől az ujjai görcsbe rándultak a bőrömön.

"Mondd csak..." A szempillái meglibbentették az arcát. "Hogyan...?"

A megértés elárasztott, felmelegített, és az egyik kezét a combom csúcsára toltam, mielőtt engedtem volna a kétségbeesett késztetésnek, hogy ringatózzak az ujjai ellen. Hagyta, hogy suttogásom és sóhajom tanítsa, és addig tartott, amíg a nyakán lévő zsinórok mereven a bőréhez nem nyomódtak, mielőtt egy vicsorgás szakadt ki a torkából.

Az irányítás elszállt, amikor felegyenesedett, karjait a derekam köré kulcsolta, és összeszorította a fogait ott, ahol a nyakam a kulcscsontommal találkozott, miközben az ösztön arra késztette, hogy belém tolja magát, egyre erősebben és erősebben, amíg a padlóra csúsztunk egy olyan puffanással, ami nem került a ritmusába.

Egyre szorosabban és szorosabban tartott engem, és egyre szorosabban és szorosabban tekeredett a tekercs az alsó hasamban.

Ahogy Asa felszabadulva morogta, egyik ügyes kezét visszatette a közepemre, buzgón segítve, hogy utolérjem.

"Igen" - motyogtam, és addig lovagoltam az ujjain, amíg a bennem lévő feszültség kaleidoszkóp színekben tört ki a szemem mögött.

Mostanáig, egészen addig, amíg ő nem volt, a szexnek nem volt mélysége a csúcspontjának élvezetén túl.

Ez volt...

...nem találtam szavakat.

Ólomsúlyú karjaimat a vállára emeltem, és addig tartottam, amíg szaggatott lélegzetvételünk el nem csillapodott.

"Köszönöm." Asa magához szorított. "Hogy szeretsz engem."

Ezen a héten már milliószor küzdöttem a könnyek forró szúrása ellen, amelyek azzal fenyegettek, hogy elöntik az arcom.

Ezt meg tudtam tenni. Ezzel megértethetném vele. Ez több volt, mint szavak.

Ez mi voltunk.

Nem ő.

Vagy én.

Hanem mi.

"Köszönöm." Lenyaltam a sót a válláról. "Hogy megengedted."

Az intimitás egy idegen nyelv volt, amin másokat hallottam beszélni, suttogott titkaikat gyengéd vigyorral megosztani, de nem értettem a szavakat, vagy nem értettem a jelentésüket. A fejem és a szívem között egy blokád húzódott, amely kőről kőre épült az igazgatóval töltött hosszú évek alatt, és a szeretet hiányától elsorvadt, amíg a lelkem elsorvadt maradványai nem találkoztak az ő jóváhagyásával, és a foszlott emlékeim a képzelet, a vágyak és az álmok ízét hordozták, amelyek egy jobb életről szóltak, mint amit egy magamfajta lány megérdemelt volna.

"Gyere velem az ágyba." A hajam végével játszadozott. "Hadd ébredjek veled így."

Az arcom a szíve fölött pihent, és elaludtam, mielőtt a lábait maga alá gyűrte volna.