Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 30. fejezet


 

30. fejezet





Marcelo



Már egy hónapja, hogy levettem Tess nyakörvét, és visszatettem a szekrényembe. Minden reggel, amikor felöltözöm, látom, hogy ott ül a polcon, emlékeztetőül arra, hogyan kezdtük, és hogy hol tarthatunk még.

A leghosszabb ideig nem akartam bedobozolni vagy megszabadulni tőle, hátha újra szükségünk lesz rá. Őszintén szólva nem gondoltam, hogy szükségünk lesz rá, de ha van valami, amit az életem megtanított nekem, az az, hogy sosem lehetünk elég óvatosak.

Légy óvatos, amikor kiválasztod, hogy kivel dolgozik együtt a család. Légy óvatos, amikor kiválasztod, hogy milyen bankokkal üzletelsz. Mindig légy óvatos, amikor azt választod ki, hogy kibe dugod a farkad, és ha azt tervezed, hogy gyűrűt húzol rá, akkor legyél különösen óvatos.

"Készen állsz a vacsorára?" Tess besétál a hálószobába, és rám pillant. A tükör előtt állok, és felrakom a mandzsettagombomat, de nem fordulok meg, hogy ránézzek. Jól látom őt a tükörben.

"Hát persze. Tényleg?" Fontos számomra, hogy boldog legyen, és szeretném, ha ez az étkezés jól sikerülne. Ez az első alkalom, hogy leül, és tényleg beszélget Salvatore-ral és Arabelle-lel, mióta rátaláltam, és behoztam a házba. Salvatore szerint Arabelle alig várta, hogy találkozhasson Tesszel, mert annyi közös van bennük.

Nem téved.

"Igen, persze." Kisimítja a ruhája elejét. Ez az, amit én vettem, és épp ma reggel szállíttattam a házhoz. Bár mindig úgy tesz, mintha nem lenne nagy ügy, tudom, hogy imádja, ha véletlenszerűen kap tőlem kis ajándékokat. Jól érzi magát tőle, és őszintén szólva én is ezt akarom.

Szar élete volt, amíg nem találkozott velem. Hazudnék, ha nem ismerném el, hogy a kezdet kissé rázós volt. De most, hogy itt van nekem, biztos akarok lenni benne, hogy mindig boldog lesz. Ő a legfontosabb számomra, és hajlandó vagyok bármit megtenni azért, hogy boldog legyen.

Bár kemény külsőt ölt magára, tudom, mit gondol a kis cicám, és átmegyek hozzá a szobán, a karjaimba húzva. Olyan kicsi, amikor a testem mellé szorul, hogy legszívesebben megvédelmezném. Lehajtom a fejem, és megcsókolom az övét, élvezem, ahogy a parfümje illatozik.

"Tudod, hogy nincs miért aggódnod" - mondom neki. "Salvatore a testvérem, de ha ti ketten nem jöttök ki egymással, akkor egyszerűen kitagadom őt az életemből."

Nevet, és felkapja a fejét, hogy rám nézzen. "Egy nagy marhaságot beszélsz, Marcelo. Mindenki tudja, hogy a Bonanno család összetart, bármi is történik. Abból, amit láttam és hallottam, semmi sincs a világon, ami szétszakíthatná a Bonannókat."

Felvont szemöldökkel nézek rá. Igaza van, de mégis kicsit hátborzongató, hogy milyen tökéletesen fején találta a szöget. "Azt hiszed, hogy nem vagy elég erős ahhoz, hogy szétszakíts minket, Cicus?"

"A pina az pina" - mondja, és egy kicsit elhúzódik tőlem, hogy a kezével elutasítóan a levegőben hadonászhasson. "Te is ugyanolyan jól tudod, mint én, hogy a vér sűrűbb, mint a..." - csapkod a kezével az ágyéka felé. "Ez."

"Ezt gondolod?" Megragadom a csípőjét, és magamhoz húzom. Kár, hogy a bátyám hamarosan itt lesz, mert semmit sem szeretnék jobban, mint felrántani azt a ruhát a csípője fölé, és egy kis értelmet baszni belé. Erre még várni kell későbbig, de nem félek attól, hogy megmutassam a kis cicámnak, mennyire fontos nekem.

"Úgy értem" - mondja, és hagyja, hogy a hangja elhalkuljon, miközben ujjaival végigsimít a hasamon. "Tudom, hogy ha akarnád, felvásárolhatnál minden bordélyházat a Mississippi innenső oldalán..."

"És azt hiszed, hogy én akarom?" A kezébe nyomom a farkam. "Érezd ezt, cica. Ez a tiéd. Csak neked. Benned akarok lenni, megdugni és belülről érezni téged minden kibaszott nap minden másodpercében. Ez a vacsora csak egy kellemetlenség. Lemondom."

A zsebemhez nyúlok, mintha tényleg azt akarnám mondani a bátyámnak, hogy menjen a pokolba, de ő felnevet, és megragadja a karomat, úgy húzza, hogy körbetekerem. "Ne légy nevetséges" - mondja, és lábujjhegyre áll, hogy megcsókoljon. "Mindketten tudjuk, hogy felgyújtaná a házadat."

Ettől felnevetek, és keményen megcsókolom, a szám az övét követeli. Mindent beleadok ebbe a csókba, hogy tudassam vele, mennyire fontos nekem, a nyelvét az enyémmel dolgozom, míg végül lélegzetvisszafojtva és kipirulva visszahúzódik.

"Ez csak egy kis ízelítő abból, ami később jön" - ígérem neki, miközben megszorítom a fenekét. Biztos vagyok benne, hogy egy kicsit fáj a tegnap esti játékunk után, és persze ő is beszívja a levegőt, és elhúzódik az érintésemtől. "Fáj, cica?"

Tess nevet, és lesüti a szemét, ami csak arra késztet, hogy közelebb húzzam magamhoz, hogy megcsókoljam. "Azt hiszem, ha ezt meg kell kérdezned, akkor most rajtam a sor, hogy megmutassam, milyen érzés."

"A pokolban sincs rá esély." Adok neki egy könnyed csókot, majd megragadom a csuklóját, és magammal húzom a szobából. "Még nem voltál lent, ugye?"

Megrázza a fejét, és az alsó ajkát rágja. Megígértettem vele, hogy nem megy le oda, amíg nem mondom neki, hogy itt az ideje, és bár gondoltam, hogy jó kislány lesz és hallgatni fog rám, Tessnél sosem lehet tudni. Önfejű és céltudatos, és bár ez a két dolog az, amit szeretek benne, azt is tudom, hogy nem mindig tartja be.

"Pontosan azt tettem, amit kértél" - mondja, és óvatosan lesétál mögöttem a lépcsőn. "És bármikor, amikor meg akarod magyarázni, hogy mi a fenéért volt minden olyan titkos, csupa fül vagyok."

"Ebben biztos vagyok." Átvágunk a konyhán, és kivezetem őt a hátsó teraszra. Odakint gyönyörű idő van, enyhe szellő fúj, és a nap éppen kezd lenyugodni a fák fölött. Nem is kívánhattam volna jobb időt az estére.

"Marcelo, mi ez az egész?" Elszipogja a levegőt, és szünetet tart, így hát megfordulok, hogy ránézzek. Látni akarom az arcát, amikor megnézi, mi mindent tettem érte.

A hátsó teraszom átalakult. Bár mindig is hihetetlen kilátás nyílt a kertre és az udvarra, most tündérfények vannak felfűzve a terasz körül és a kerti ösvények mentén. Ahogy sötétedik, egyre szebbek lesznek, lágy fényt árasztva az egész térben.

Hatalmas lámpások lógnak a fákról, lángjuk pislákol a gyülekező sötétben. Az asztalt négy személyre terítettem meg, a legfinomabb porcelánnal és kristályokkal, és hatalmas virágcsokrok díszítik a terasz oldalát. Nagy fehér tollakkal tarkítva mozognak és áramlanak a szélben.

Amikor biccentek a terasz sarka felé, egy vonósnégyes kezd játszani, zenéjük a levegőben lebeg. Tess megfordul, vigyorral az arcán, és egy pillanatig a zenészeket bámulja, mielőtt végül elszakítja róluk a tekintetét, hogy rám nézzen.

"Mi ez az egész?" Boldognak tűnik, sokkal boldogabbnak, mint amilyennek eddig láttam, és a karjaimba veszem, magamhoz húzom.

"Így nézhet ki a vacsora minden egyes este, ha ezt akarod" - mondom neki. Ujjaim végigtáncolnak a csupasz gerincén, és ő egy kicsit megborzong, közelebb bújik a mellkasomhoz.

"Ott van a bátyám." Salvatore hangja átdübörög a levegőn, és Tess a karjaimban forog, hogy ránézzen. Egyszer csak megnézi, majd megragadja a kezem, és magához húz egy ölelésre. "Mi a fene ez az egész itt kint?" Kérdezi, miközben megfordul, hogy körülnézzen a teraszon.

"Airy vagyok" - mondja a felesége, odasétál, és bemutatkozik Tessnek. "És egyetértek, Marcelo. Vagy meg akarod kérni a kezét, vagy elmondod, hogy valami halálos betegséged van. Melyik az?" Kicsit kidülleszti a csípőjét, és ráteszi a kezét, egyenesen az arcomba néz.