Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 31. fejezet

 


31. fejezet





Tess



Őszintén szólva úgy érzem magam, mint egy szélhámos ebben a ruhában. Bár tudom, hogy Marcelo imádja, ahogy rajtam áll, és szívesen vesz nekem drága ruhákat, mégis furcsán érzem magam, amikor viselem. Ez az a világ, amelyben ő felnőtt, nem pedig az, amelyről valaha is azt hittem, hogy a részese leszek.

De nem szabad elfelejtenem, hogy Arabelle ugyanígy volt.

Nem, Airy. Airy-nek hívja magát.

Most úgy viseli magát, mintha övé lenne ez a világ, mintha semmi sem ijesztené meg benne. Én is ilyen akarok lenni. Nézem, ahogy kidugja a csípőjét, és úgy néz Marcelóra, mintha régi barátok lennének. Még amikor beszél, és hallom, amit mond, még mindig nem tudom elhinni, mi jön ki a száján.

"Hát, ez nem egy halálos betegség" - mondja Marcelo, aztán megfordul, és a keze a zsebéhez nyúl.

Várj, tudom, mi történik. Láttam már Hallmark-filmeket.

A kezem felrepül, hogy a mellkasomra csapódjon, miközben minden mintha lassított felvételbe kerülne. Ez tényleg nem történhet meg, ugye? Kizárt, hogy Marcelo Bonanno megkérje a kezemet. Soha nem láttam előre, egyszer sem gondoltam, hogy többet akar belőlem, mint a kis cicáját.

De előhúzott valamit a zsebéből. A keze olyan hatalmas, inkább mancsnak tűnik, hogy először nem is látom, mi az.

Istenem, ez tényleg egy gyűrű?

Már az is megrémít, hogy ez a gondolat egyáltalán átfut az agyamon. Először annyira el akartam menekülni ettől a férfitól, de most már akarom őt. Azt akarom, hogy az övé legyek, hogy hozzá tartozzak. Nappal mellette akarok lenni, éjjel pedig alatta.

Úgy tartozom Marcelo Bonannóhoz, ahogy még soha senkihez nem tartoztam. Hihetetlen érzés, hogy végre valahová tartozom, és nem akarom, hogy ez az érzés megszűnjön. Biztos akarok lenni benne, hogy ez mindig így marad.

"Tess." A hangja halk morajlás, és bár Airy és Salvatore még mindig itt állnak velünk, őszintén úgy érzem, mintha Marcelo és én lennénk az egyetlenek a bolygón. A szeme az enyémbe merül, és érzem, hogy minden más háttérbe szorul körülöttünk.

A nevem a levegőben lóg, én pedig nyelek egyet, és hagyom, hogy megfogja a bal kezemet. Remeg, és valószínűleg most egy kicsit izzad, de ez ellen nem tehetek semmit.

"Te vagy a mindenem" - mondja, és végre kinyitja a kezét, hogy láthassam a gyémánt csillogását, amit odatett. "Te hozzám tartozol. Az első pillanattól kezdve tudtam, hogy hozzám tartozol, és nem tudnék együtt élni magammal, ha valaha is elengednélek. Gyere hozzám feleségül."

A szívem olyan vadul dobog, mint egy ketrecbe zárt madár, amely megpróbál kiszabadulni. Nagyot nyelve próbálok beszélni, de őszintén szólva olyan érzésem van, mintha az egész számat épp most pakolták volna tele vattával. Végül bólintok.

"Cica. Válaszolj nekem."

Esküszöm, olyan érzésem van, mintha az egész föld gyorsabban forogna a normálisnál. A körülöttünk lévő tündérfények mind elmosódnak, és azt hiszem, biztos agyvérzést kaptam, amíg ő ki nem nyúl, és óvatosan le nem töröl egy könnycseppet az arcomról.

Mikor kezdtem el sírni?

"Hozzád megyek feleségül" - suttogom, és kényszerítem magam, hogy felnézzek az arcába. Annyira gyönyörű, annyira sötéten jóképű, hogy őszintén úgy érzem, mintha a napba néznék. Ha túl sokáig bámulom, biztos vagyok benne, hogy fájni fog a szemem, de úgy tűnik, nem tudom levenni az arcáról.

Felhúzza a gyűrűt az ujjamra, és én végre lenézek, és közben zihálva kapkodom a levegőt.

Gyönyörű. Úgy értem, kibaszottul hihetetlen. Biztos vagyok benne, hogy láttam már kisebb gyűrűket hollywoodi sztárocskákon, és mindenki tudja, hogy mindannyian versenyben vannak a legnagyobb kőért, amit ki tudnak préselni a pasijukból.

"Hozzám jössz feleségül?" Kérdezi Marcelo, egy csipetnyi mosollyal a hangjában. "Úgy mondod, mintha szívességet tennél nekem, cicám."

"Ó, így is van, testvér." Salvatore felnevet, majd Marcelo vállára csapja a kezét. "Hidd el, Tess itt nem csak neked tesz szívességet, hanem az összes többi egyedülálló nőnek is segít ezen a bolygón."

Egy pillanatra azt hiszem, hogy Marcelo kiakad, de elvigyorodik, és a bátyjára néz. "Ezt mondja az a férfi, akinek el kellett rabolnia a menyasszonyát."

"Azt hiszem, ez családi vonás" - hallom Salvatore-t mondani, de én máris visszanézek Marcelóra.

Hozzá fogok menni ehhez az emberhez. A gondolat átfut rajtam, és megborzongok, de nem a félelemtől. Izgatott vagyok, hogy mit jelent ez számomra. Hirtelen rájövök, hogy hozzá akarok menni feleségül. Alig várom, hogy szmokingba öltözve lássam őt, amint a folyosó végén vár rám.

Soha életemben nem gondoltam volna, hogy ilyesmire vágyom. Őszintén szólva soha nem gondoltam, hogy megérdemlem az örökké tartó elkötelezettséget. Mindig elérhetetlen volt számomra, mindig egyre távolabb tolódtak tőlem, minél jobban akartam, azok a férfiak, akik a múltban megbántottak.

"Soha többé nem fognak bántani."

Esküszöm, Marcelo néha olvas a gondolataimban. Mintha mindig pontosan tudná, mire gondolok, és mit kell mondania nekem, hogy jobban érezzem magam, és bármilyen helyzetben is vagyok. "Soha nem kell aggódnod, hogy valaki bántani fog, vagy megpróbál tönkretenni. Szeretlek, Tess. Életed végéig melletted leszek."

A könnyek most már szabadon csorognak az arcomon, de nem is érdekel. Nekem mindegy, hogy szörnyen nézek ki, amíg ez a férfi velem van. "Komolyan mondod?"

Buta dolog ilyet kérdezni. Megölte értem a nevelőapámat, de mégis újra hallanom kell. Állandóan.

"Minden egyes nap elmondom neked." Marcelo megfogja a kezemet, és megszorítja, földre terel. "Nem számít, hányszor kell hallanod, cicám, emlékeztetni foglak arra, hogy milyen fontos vagy nekem. Emlékeztetni foglak arra, hogy biztonságban leszel, és hogy soha többé senki nem fog tudni bántani téged."

Hiszek neki. Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy ez hülyeség-e vagy sem, de nem tehetek róla, hogy tényleg hiszek neki. Bár néhány hónappal ezelőtt még menekültem volna előle, most mégis belehajolok, és belé, hagyom, hogy Marcelo átöleljen.

"Annyi falat építettél magad köré" - motyogja a hajamba, mielőtt megcsókolná a fejem tetejét. "Nincs szükséged többé ezekre a falakra, bébi. Ígérem neked, Tess, itt leszek, hogy biztonságban legyél. Mindig."

A leghosszabb ideig ölelget engem. Tudom, hogy meg kellene köszönnöm neki, vagy legalább tudatni vele, hogy hallom és hiszek neki, de nem tudom, hogy most meg tudok-e szólalni. Amikor Marcelo így meglep, akkor szinte lehetetlen, hogy bármit is mondjak. Csak annyit tudok tenni, hogy belé kapaszkodom, mintha ő lenne az egyetlen dolog az életemben, ami biztonságban tarthat.

Mögötte Salvatore megköszörüli a torkát. "Azt hiszem, helyénvaló a gratuláció - mondja, és Marcelo végre elenged, bár a kezét továbbra is a hátamon tartja.

"Így van." Egy ujját felemelve felkelti egy pincér figyelmét, akiről észre sem vettem, hogy az árnyékban áll. A férfi odasétál hozzánk, rajta egy tálca négy pohár pezsgővel. Mielőtt egyet magának venne, Marcelo átnyújt egyet nekem, majd könnyedén megsimítja az arcom, és a szemembe néz.

"Az én gyönyörű jövendőbelimre" - mondja Marcelo, a magasba tartva a poharat. A többiek is így tesznek. Úgy érzem, mintha robotpilótán mozognék, mintha a testem nem a sajátom lenne, de azért mégis magasra tartom a fuvolámat. "És a gyerekekre, akiket biztos vagyok benne, hogy ő fog nekem adni."

"Hé, ez nem volt része az egyezségnek" - tiltakozom. Airy felnevet, és Marcelo az enyémre fordítja sötét szemeit.

"Már régóta tudtam, hogy gyönyörű leszel, amíg terhes vagy a gyerekeimmel" - mondja nekem. "Egy pillanatig se hidd, hogy nem erre gondolok minden egyes alkalommal, amikor megduglak".

Az arcom lángol, de amikor Airyre nézek, lágy mosollyal és egy vállrándítással köszön vissza. Nem ismerem túl jól Salvatore-t, de abból, amit eddig láttam, ugyanolyan védelmező és követelőző, mint a bátyja. Biztos van valami a Bonanno vérben.

"Amíg bőven van gyakorlatunk" - viccelődöm, és Marcelo felnevet.

"Ez az én cicám" - mondja, átkarolja a derekamat, és magához húz. Tökéletesen illeszkedem a testéhez, ugyanúgy, mint az első alkalommal, amikor hozzám ért. "Most pedig együnk. Aztán ti ketten távoztok, hogy elkezdhessek gyakorolni Tesszel".

Salvatore felnevet, és megcsókolja a feleségét, mielőtt az asztalhoz vezetné. Követem őket, le akarok ülni, hogy ne érezzem úgy, hogy mindjárt elesek. Nem hiszem, hogy a kevés pezsgő miatt, amit ittam, de mindenképpen ez is közrejátszhat abban, hogy kicsit ingatagnak érzem a lábam.

Mielőtt azonban magammal ránthatnám Marcelót az asztalhoz, ő elém tolja a testét, a tekintete az arcomra szegeződik.

"Figyelned kell rám, Tess. Én szeretlek téged. Te vagy a mindenem minden, amire valaha is vágytam. Tudom, hogy sokat kérek tőled, hogy bízz bennem, de ezt kell tenned. Hadd legyek én az, aki gondoskodik rólad, bármi történjék is. Hadd legyek az az ember, aki szeret és megvéd téged."

Soha nem volt még ilyen nyers és sebezhető velem. Elengedem a kezét, lenyúlok, és megcsodálom a gyűrűt az ujjamon. A gyémánt gyönyörű. Eddig azt hittem, hogy ez lesz az egyetlen dolog, amit valaha is akarok.

De most már jobban tudom.

Valami mást is akarok tőle.