Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 32. fejezet

 


32. fejezet





Marcelo



" Mondd meg nekik, hogy menjenek el." A cicám hangja tiszta és erős, de én még mindig rá pislogok, próbálok megbizonyosodni róla, hogy jól hallottam-e.

"Azt akarod, hogy..."

"Távozzanak." Elvágja a szavam, és bólint. "Most."

Lassan megfordulok, hogy az asztalra nézzek. Salvatore és Airy már ülnek, és várnak ránk. A bátyám felemeli a pezsgős poharát az irányunkba, majd lecsapolja, és a feje fölött csettint az ujjaival, hogy a pincér hozzon neki egy másikat.

Tökéletes estét terveztem négyünknek, de Tess arckifejezése elárulja, hogy teljesen komolyan gondolja. Ezt akarja, és azt akarja, hogy én adjam meg neki. Ki a fene vagyok én, hogy azt mondjam neki, hogy bármit megtennék érte, és aztán ne adjam meg neki azt, amit kér?

"Nektek kettőtöknek el kell mennetek" - mondom, és Salvatore felé fordulok. A tekintete a feleségére szegeződik, de lassan felém fordul, amikor meghallja a hangomat. "Most pedig... További szép estét, és majd máskor is megismételjük ezt."

Figyelem, ahogy odahajol, hogy Airyhez beszéljen. A szemei tágra nyílnak, de elmosolyodik, majd megfordul, és könnyedén megsimogatja az arcát. Nem hagy nyugodni a furcsaság, amit látok. Mi vagyunk az ország legerősebb családja, és ez a két nő mégis teljesen térdre kényszerített mindkettőnket.

Salvatore élénken biccent, majd feláll, felsegíti a feleségét, mielőtt mindketten odasétálnának hozzánk.

"Gratulálok, Tess" - mondja Airy. "Szólj, ha el akarsz menni menyasszonyi ruhát vásárolni, jó? Imádom az ilyen dolgokat." Felnyúl, és puszit nyom az arcomra, időt szakítva arra, hogy a fülembe súgjon. "Ez jó, Marcelo."

Tudom, hogy az, de azért megköszönöm neki, majd a bátyám felé fordulok.

"Te egy seggfej vagy, amiért meghívtál minket ide, aztán meg kirúgtál, tudod ezt?" Mondja, de nincs rosszindulat a hangjában. Láttam, hogy mennyire hajlandó bármit megtenni a feleségéért, és tudom, hogy megérti.

Salvatore a kezébe veszi Tess kezét, és az ajkához emeli, hogy megcsókolja az ujjperceit. Az arca fellángol, és majdnem meg akarom ütni, amiért megérintette, de ehelyett inkább a derekánál fogva megragadom, és kicsit közelebb húzom magamhoz.

"Tess, legközelebb, amikor mindannyian összejövünk enni, megígérem, hogy a vacsora valóban tálalva lesz". Rávigyorog, majd ketten elindulnak, és visszasétálnak a ház felé.

A tekintetem visszapattan Tessre. Engem bámul, ajkai enyhén szétnyílnak, mellkasa emelkedik és süllyed a lélegzetével. "Köszönöm" - sikerül neki, aztán kinyújtja a kezét, és megragadja a farkamat a nadrágomon keresztül.

Sziszegve szívom be a levegőt, képtelen vagyok megállni.

"Nem akartam még egy másodpercig osztozni rajtad" - lihegi, és lábujjhegyre emelkedik, hogy megcsókoljon.

Azonnal közelebb húzom magamhoz, szorosan a dereka köré zárva a karomat, hogy ne tudjon elszakadni tőlem. Az ajkai finomak, és megcsócsálom őket, majd lassan visszavezetem a korláthoz, hogy a háta nekinyomódjon.

Nehezen lélegzik, én pedig megragadom a ruhája felső részét, és lerántom, hogy a mellei szabadon legyenek. A mellbimbói szinte azonnal megkeményednek a hűvös levegőn, és nem tudok ellenállni, ezért lehajtom a fejem, és a számba veszem az egyiket. Nyögdécsel, a kezével a hajamba túr, és közelebb húz magához.

Amikor beleharapok, egy kis sírást ereszt meg, de tudom, hogy a cicám szereti a fájdalommal megspékelt élvezetet. Van egy sötétebb oldala, amiről nem is tudta, hogy ott van benne, és én több mint boldog vagyok, hogy én vagyok az, aki ezt kihozza belőle. Azt akarom, hogy hozzám jöjjön, könyörögve, hogy adjam meg neki a felszabadulást.

És ezt tette, amikor azt mondta nekem, hogy azt akarja, hogy Salvatore és Airy elmenjen.

"Bármit megteszek érted" - suttogom, miközben a másik cicijére váltok. Meg akarom horzsolni és megjelölni, hogy mindenki tudja, hogy hozzám tartozik. Tess tökéletes számomra, csupa görbület és lágy szögek rejtik erős szívét.

"Basszál meg" - zihál, és én megragadom a ruhája szegélyét, felrántom a csípője fölé. Ezt akartam tenni, mióta megláttam benne.

Ki a faszt érdekel, hogy több mint kétezer dollárba került? Minden egyes nap vehetnék neki egy ilyen ruhát azzal a kizárólagos szándékkal, hogy letépjem róla, hogy megdugjam, és boldog emberként halnék meg.

Az anyag kicsit elszakad, ahogy a csípője fölé kerül, és ő zihál, de én feljebb rángatom. Az én édes cicámon fekete csipke alsónemű van, a kedvencem, és végigsimítom az ujjamat a tetején, belemártom, hogy érezzem, milyen sima.

"Megborotválkoztál nekem" - motyogom, és lejjebb viszem az ujjaimat. Mindent imádok Tessben, és a tény, hogy borotválkozott nekem, amikor tudja, hogy szeretem, csak még jobban kívánom őt.

"Bármit megtennék érted." A hangja sűrű a vágytól, ahogy megragadja az övemet, és kioldja, lehúzza a nadrágomat, hogy kiszabadítsa a farkamat.Már keményen ugrik elő, a hegyén egy csepp előváladék csillog. Mohó cicám térdre ereszkedik előttem, és nyelvét a hegyemen kavargatja. Felnyögök, és tincseket húzok a hajából, hogy kiszabadítsam, hogy ujjaimmal végigsimíthassak a szálakon. Erősen szopja a farkamat, olyan mélyre visz a szájába, amennyire csak lehet.

Előre lökdöstem, meg akartam dugni a tökéletes kis arcát. Tess a combomat karmolja, körmei a bőrömbe vájnak, mielőtt a kapaszkodóját a száramra váltja, és szorosan megszorítja, miközben a szájával fel-le dolgozik a hosszamon. A szájába fogok elélvezni, ha így folytatja, de mélyen a pinájában akarok lenni, amikor elengedem.

"Elég" - parancsolom, megragadom a vállánál fogva, és felhúzom a lábára. Zihál, a szája tátva marad, ahogy megcsókolom. A nyelvem az övén táncol, aztán megfogom a csípőjénél fogva, és megfordítom. "Kezeket a korlátra, cica. Kapaszkodj erősen."

Azt teszi, amit mondok neki, édes kis fenekét mozgatva nekem. Amikor megragadom a csípőjét és szétfeszítem, szinte felnyögök a csöpögő, nedves pinája látványától. Tess annyira akarja, amit adnom kell neki. Ha próbálná sem tudná elrejteni előlem a vágyát.

"Nagyon jó kislány voltál" - mondom neki, miközben a farkam fejét a nyílásába mélyesztem. Tess felnyög, és visszanyomja, de én a csípőjébe kapaszkodom, és nem engedem magam belé hatolni.

Még nem.

A terasz sarkában még mindig a vonósnégyes játszik, zenéjük átüt az éjszaka sötétjén. Hűvös szellő fúj át a mezőn, és megcsap minket, de nem fázom.

A vérem most olyan forrón folyik, hogy semmi sem tudna lehűteni. Csak egy dolog van, amitől jobban érzem magam, és az az, hogy elveszítem magam Tessben.

Ez a gondolat jár a fejemben, belé hatolok, egészen belé hatolok.

"Ó, bassza meg! Marcelo!" Tess felkiált, teste előrebillen a benne lévő farkam nyomásától. Megigazítom, egy kicsit kihúzom, hogy újra beledöfhessek, teljesen felnyársalva őt a farkamra. Visszanyomódik, mindent akar, amit adhatok neki.

Közénk nyúlva megdörzsölöm a csiklóját, élvezem a gyönyört, miközben gondoskodom róla, hogy ő maga is jól érezze magát. Megremeg, az orgazmus máris kaszkádszerűen átjárja a testét, de én nem hagyom abba.

Amikor elélvez, az izmai megfeszülnek körülöttem, megfejnek, és érzem, hogy kemény erekcióm még jobban kezd megvastagodni. Félig kihúzva, várok, a teste remeg, ahogy mozdulatlanul tartja magát.

"Kérlek", könyörög, és elfordítja a fejét, hogy láthasson engem. Az arca kipirult, az ajkai olyan kibaszottul finomak, hogy legszívesebben megcsókolnám. Ehelyett előremozdulok, és belevágok a szűk kis pinájába.

Már csak néhány lökés kell, amíg érzem, hogy felszabadulok, a teste megremeg a farkam körül, ahogy mindketten elélvezünk. Amikor kihúzom magam belőle, elveszíti a lábát, én pedig megragadom, és megtámasztom, hogy ne essen a földre.

"Jól vagy" - motyogom, és hátratolom a haját az arcából. "Gyönyörű cicám, több mint jól vagy."

Tess a mellkasomhoz bújik az arcával, még mindig zihálva a testét átszaggató orgazmusoktól. "Mindig ezt akarom" - mondja, és én könnyedén megcsókolom az ajkát. "És még valami mást is akarok."

Bármit megadok ennek a nőnek. Esküszöm, nem számít, mit kér. Meghajlítom az időt és a teret, gyilkolok és pusztítok, csak hogy megadjam neki, amit akar. Ő a mindenem, az egyetlen ember, aki ismeri a szívemet és a lelkemet, és nem próbált elmenekülni előlem. Az én gyűrűmet viseli, és hamarosan azt akarom, hogy terhes legyen a gyermekemmel.

Tess az egyetlen ember, akit életem végéig magam mellett akarok tudni. Lehet, hogy eleinte félt, de már nem fél.

"Mi az? Bármi." Kisöpröm a haját az arcából. Alig várom, hogy bejusson a házba, és beüljön a zuhany alá, hogy lemosakodjon. Természetesen vele együtt zuhanyozom, és időt szánok rá, hogy beszappanozzam. Már a gondolattól, hogy a szappanos mosdókendővel végigsimítok a görbéin, a farkam újra életre kel.

"Kibaszottul ki vagyok éhezve." A szemei táncolnak. "Nagyra értékelem, hogy megszabadultál a vacsoravendégeinktől, de nagyon remélem, hogy van itt egy szakács vagy ilyesmi, aki tud nekem valami ennivalót készíteni."

"Cicám", mondom, és megcsókolom az orra hegyét, "amit csak akarsz, megkapod".