Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 33. fejezet

 


33. fejezet





Tess



Még mindig nem tudom elhinni, hogy az ujjamon egy óriási kő van. Már három napja bámulom, felváltva próbálom megpillantani a szemem sarkából, és felváltva nézem egyenesen, döbbenten, hogy tényleg létezik, és az enyém.

De akárhogy is nézem, nem tűnt el. Valóságos. Minden reggel, amikor felébredek, az ujjamra húzni az első dolgom, de ahelyett, hogy nehéznek érezném, mintha nyomasztana és csapdába ejtene, könnyebbnek érzem magam, amikor rajtam van.

Ennek semmi értelme, de kezdem azt hinni, hogy talán a szerelemnek sincs. Talán a szerelem csak egy olyan dolog, amit el kell fogadnod olyannak, amilyen, mert nincs rá mód, hogy kioktasd magad belőle. Valami olyasmit érzek Marcelo iránt, amit még soha életemben nem éreztem senki iránt. Soha senkit nem akartam még annyira, mint őt.

Soha nem éreztem magam ilyen biztonságban, ha ő a közelemben van.

Körülnézek a konyhában, a kötényembe törlöm a kezem, és sóhajtok egy kicsit. Egész nap távol volt Salvatore-ral, aki valami munkaügyet intézett. Bár azt mondta, hogy nem kell semmi különöset csinálnom, amíg távol van, nem akartam egész nap csak ülni és olvasni.

Ezért sütit sütöttem. A konyhapultot csupa csokis sütivel megrakott hűtőrács borítja. A receptet egy szakácskönyv hátuljába rejtve találtam, amit őszintén szólva úgy néz ki, mintha sosem nyitotta volna ki. Szerencsémre itthon volt minden, ami az elkészítésükhöz kellett.

Nem mintha el akartam volna rohanni a boltba.

Majdnem vicces, hogy amennyire el akartam tűnni innen, amikor először elvitt, most már nem tudnál fizetni nekem, hogy elmenjek. Szeretek itt lenni Marcelóval, szeretem tudni, hogy hozzá tartozom, és hogy ő vigyáz rám. Egyáltalán nem vágytam arra, hogy elhagyjam a házat, vagy akár csak megpróbáljak kapcsolatba lépni bárkivel is.

Még ahogy erre gondolok, a bűntudat hullámai is átjárnak. Bármennyire is boldog vagyok itt, mégsem kerestem meg Kristent. Marcelo elmondta, hogy a hírek szerint egy ideig keresett, de aztán híre ment, hogy elhagytam a várost, és vonakodva abbahagyta a keresést. Ez nem az igazság, de sokkal jobb, mintha azt hinné, hogy akaratom ellenére itt tartanak fogva.

Kinyújtom a kezem, felkapom a telefonomat, majd magammal viszem a nappaliba, mielőtt belesüllyedek a kanapéba, és magam alá húzom a lábaimat. A kanapé végében van egy takaró, amit magamra rántok, és összegömbölyödöm alatta, mielőtt bekapcsolom a telefonomat.

Kristen Ward.

A neve ott van a névjegyzékem tetején. Az igazat megvallva, nem mintha a névjegyzékem túl hosszú lenne. Rendszeresen beszélek vele - vagy beszéltem -, és régebben a munkahelyemet kellett felhívnom. A kínai futárszolgálatot. A bankot.

Ennyi.

Egész életemben mindent megtettem, hogy az emberek ne kerüljenek túl közel hozzám, mert soha nem éreztem, hogy megérdemelném. Mindig úgy gondoltam, hogy az a legjobb, ha távol tartom magamtól az embereket, ha nem tudnak meg az elcseszett múltamról.

Egészen Marcelóig.

Ha rá gondolok, az ad erőt, hogy végre megérintsem a képernyőt, és felhívjam a legjobb barátomat. Nagyot nyelek, lehunyom a szemem, miközben hallgatom a telefoncsörgést. Teljesen elképzelhető, hogy nem veszi fel. Lehetséges, hogy megváltoztatta a számát, vagy most már utál azért, amit tettem, de szorosan megmarkolom a telefont, és a fülemhez szorítom, remélve, hogy felveszi.

Soha nem voltam még tengerparton, de könyvekben olvastam, hogy egy kagylót a fülünkhöz tartva hallhatjuk benne az óceánt. Most nem hallom a parton csapkodó hullámokat, de hallom a saját reményem hangját, amit visszhangzik.

Kérlek, vedd fel. Kérlek, ne utálj engem. Kérlek, még mindezek után is, és azután is, hogy eltűnök a föld színéről, lehetünk még barátok?

"Tess?" Kristen hangja megszakítja a gondolataimat. "Te vagy az? Istenem, Tess, jól vagy?"

Könnyek préselődnek ki a szemem sarkából, és a kanapé karfájába dőlök. Hát persze, hogy felvette. Persze, hogy nem gyűlöl engem. Nagy levegőt veszek, mielőtt válaszolnék. "Szia, Kristen. Jól vagyok."

"Ó, Istenem." Hallom, ahogy könnyekben tör ki, és azonnal bűntudatom támad.

Marcelo már egy ideje visszaadta a telefonomat, és én soha nem kerestem meg őt. Meg kellett volna, meg kellett volna tennem az erőfeszítést, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jól van. Szörnyen érzem magam, mert tudom, hogy miattam sír most ennyire.

"Azt hittem, meghaltál! Mindenki azt mondta, hogy csak úgy elhagytad a várost, de én jobban tudtam. Nem gondoltam, hogy ezt anélkül teszed, hogy tudtomra adnád, hová mész, és folyton kerestelek." Nagyot szippantott. "Hol vagy? Azonnal érted megyek."

Mielőtt válaszolnék, körülnézek a nappaliban. "Itthon vagyok" - mondom neki, anélkül, hogy felfognám, mit mondok. Zavartnak tűnik. "A lakásod üres. Minden cuccod eltűnt, és a főbérlőd nem volt hajlandó megmondani, hová mentél. Hogy a fenébe érted, hogy itthon vagy?"

Hogyan magyarázzam meg? Ideges vagyok, és rágom a körmömet.

"Válaszolj nekem, Tess. Itt van nálam a kocsikulcsom." A telefon mellett csörgeti őket, és én csak nevetni tudok.

"Találkoztam valakivel" - mondom végül. A legegyszerűbb, ha csak ezt mondom. Bármennyire is szeretem Kristent, tudom, hogy nem tudná feldolgozni a gondolatot, hogy elraboltak, és utána a férfival akarok maradni. Elborzadna, és nem hibáztatom érte. Ha felcserélődnének a szerepek, akkor én ajtókat döngetnék, hogy megtaláljam őt, hogy hazahozhassam és biztonságban tudjam.

"Találkoztál valakivel?"

Bólintok, bár ő nem lát engem. A szívem a mellkasomban dobog, amikor rájövök, hogy nincs mód arra, hogy megmagyarázzam Marcelót. Nincs mód arra, hogy rávezessem, milyen csodálatos férfi. "Szeretném, ha találkoznál vele. Én..." Lenézek az ujjamon lévő hatalmas kőre. "Hozzá megyek feleségül."

"Mi?!" A hangja olyan, mintha valaki végigfuttatta volna a körmét egy krétatáblán. "Ugye csak viccelsz velem, Tess! Hozzámész valakihez, akivel csak most találkoztál?"

Elborzadtnak tűnik, és én megértem. Egészen biztos vagyok benne, hogy ez az őrült szarságok kategóriájába tartozik, amit nem szabadna megtenned.

"Igen. Gyere el vacsorázni. Holnap. Megtennéd?"

"Persze. Hova?"

Tétovázom, aztán a konyhába rohanok, ahol egy számla hever a pulton. Idegességem eluralkodik rajtam, ahogy elsorolom a címet. "Mindenképpen a GPS-t kell használnod, hogy megtaláld" - mondom neki, miközben kinézek az ablakon, és a házat körülvevő fákat nézem. "Nem tudom, hogy másképp megtalálnád-e."

"Értem. Hozzak magammal fegyvert? Vagy egy pánikgombot vagy valamit, amivel riaszthatjuk a rendőrséget?" Tétovázik, aztán lehalkítja a hangját, mintha azt hinné, hogy Marcelo itt van és hallgatja, amit mond. " Akaratod ellenére tartanak fogva?"

Kényszerítem magam, hogy felnevessek. Kristennek fogalma sincs, milyen közel van az igazsághoz, és nem akarom hagyni, hogy rájöjjön. "Egyáltalán nem", mondom neki. "Boldog vagyok. Annyira boldog vagyok, Kristen."

Egy pillanattal később letesszük a telefont, és rájövök, hogy igazat mondtam. Boldog vagyok, még akkor is, ha először nagyon nehéz volt eljutnom erre a pontra. Soha nem gondoltam volna, hogy találok valakit, mint Marcelo, valakit, aki feltétel nélkül szeret, és segít kigyógyulni a múltamból.

Úgy értem, hogy megölni egy bántalmazó nevelőapát valószínűleg nem szentesítették a terapeuták, de sokkal jobb érzés volt, mint csak ülni és beszélni az érzéseimről, az biztos. Marcelo látta, hogy mit kell tennem, hogy meggyógyuljak, és megtette. Nem ismerek senki mást, aki hajlandó lenne ilyesmire egy olyan emberért, akit szeret.

Ő az egyetlen számomra.

Elmosolyodva a gondolatra, elkezdem összepakolni a sütiket. Lehet, hogy túlzásba vittem a sütiket, úgyhogy meg kell kérdeznem tőle, hogy akar-e vinni belőlük holnap a munkahelyére. A gondolat, hogy egy maffiabűnöző házi készítésű sütiket hoz be, megnevettet.