Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 34. fejezet

 


34. fejezet





Marcelo



"Én csak azt szeretném, hogy ti ketten jól kijöjjetek egymással" - mondja Tess. Szorosan fogja a kezemet, az arca az enyém felé fordul. Látom rajta az izgatottságot, és bár ma este nem akarom megosztani senkivel, bólintok, majd megcsókolom az ajkát.

"Biztos vagyok benne, hogy mi ketten jól kijövünk majd egymással, látva, hogy ti ketten olyan közel álltok egymáshoz" - mondom neki. Tess felnyög egy kicsit, és átkarol, szorosan a testemhez húzódva.

Sosem gondoltam volna, hogy valaha is szeretném, ha valaki így megérintene és szeretne. Egész életemben jól tettem, hogy falakat építettem magam köré, és távol tartottam mindenkit, aki megpróbálta volna ledönteni őket, de Tess úgy sétált át rajtuk, mintha ott sem lennének. Salvatore azt mondta nekem, hogy ez akkor fog megtörténni, ha megtalálom a megfelelő embert.

Azt hiszem, a szemétláda mégiscsak tudta, miről beszél.

Homlokon csókolom Tess-t, és elhúzódom tőle. "Egyébként imádom a sütiket" - mondom neki, és felkapok egyet a pultról. Amikor beleharapok, elkerekedik a szeme, és rácsap a kezemre.

"Ne rontsd el az étvágyadat."

Ledobom a sütit a pultra. "Neked? Soha. Csak arra tudok gondolni, milyen érzés a számat a puncidhoz szorítani, és érezni, ahogy remegsz a nyelvemen, amikor elélvezel." A hangom olyan sűrű és kavicsos, hogy még én is hallom, és Tess szája tátva marad.

"Látod?" Mondom, miközben könnyedén végigsimítok az ujjammal az alsó ajka tetején. "Most már készen állsz rám." Bár tudom, hogy Kristen bármelyik pillanatban itt lehet, mégis azt akarom, hogy a farkam Tess tökéletes ajkai közé csússzon. Becsukja a száját, és rám vigyorog.

Ettől feláll a farkam.

"Ezt majd később" - mondja, és dekkol ki közém és a pult közé. "Viselkedj jól, Marcelo, és ma este azt csinálunk, amit csak akarsz."

"Amit csak akarok?" Szólok utána, és figyelem a fenekét, ahogy kisurran a konyhából. Amikor eltűnik a szemem elől, felnyögök, és megigazítom magam a nadrágomon keresztül. "Mi a faszért kellett neki ma este valakinek átjönnie?" Motyogom magamban.

Ha naponta legalább egyszer nem dughatom a farkamat a puncijába, akkor rossz kedvem lesz. Ma reggel korán el kellett mennem otthonról, hogy Salvatore és én el tudjunk intézni néhány szart. Pokolian nehéz volt otthagyni a cicámat az ágyban összekuporodva. Meztelenül alszik, így könnyen hozzáférhetek a testéhez, és semmit sem akartam jobban, mint visszabújni hozzá az ágyba, és magamévá tenni.

De a kötelesség hívott.

Sóhajtva kilépek a konyhából, és a hajamba túrva végigsimítok a kezemmel, ahogy a nappaliba megyek. Gyakorlatilag érzem az izgalmat, ami Tessből árad. Folyamatosan a telefonját nézegeti, majd hirtelen a bejárati ajtóhoz szalad, és kivágja azt.

"Itt van!" Bár én közel sem vagyok annyira izgatott a vacsora miatt, mint Tess, bármit megteszek, hogy boldoggá tegyem, és odasétálok hozzá, a vállára teszem a kezem, miközben együtt nézünk ki az ajtón. Egy kis Civic áll be a felhajtón, majd egy fiatal nő száll ki, aki lassan körülnéz, mintha nem lenne biztos benne, hogy jó házban jár, mielőtt végül megfordul, és felnéz ránk.

"Kristen!" Tess elkiáltja a barátnője nevét, és futásnak ered a verandán át, majd le a lépcsőn, hogy meglátogassa. Nagyon izgatott, és bár nem látom az arcát, tudom, mennyire boldog.

Önző módon ma este Tess-t magamnak akarom. De tudok várni. Úgy érzem, mintha egész életemben rá vártam volna. Nemrég mondtam neki, hogy felhívhatja a barátnőjét, de azt hiszem, félt felvenni a telefont, és felhívni.

Most viszont biztos vagyok benne, hogy azon gondolkodik, hogy mi a fenéért várt ennyit. A két nő megöleli egymást, megforgatják egymást, és hallom, ahogy Tess nevet. Bár az ég kissé felhős, mégis egy napfényfoltban állnak, és látom, ahogyan megcsillan az ujján lévő szikláról.

Ő az enyém.

Egész éjjel állhatnék itt, és nézhetném, ahogy az én Tessem boldog, de más dolgom is van. Megkérdezte, hogy hajlandó lennék-e ma este grillezni, ahelyett, hogy felbérelnék valakit, hogy megcsinálja helyettünk, és visszasétálok a konyhába, felkapom a steakeket a pultról, mielőtt kimegyek a hátsó teraszra.

A grill illata betölti a levegőt, és felemelem a fedelet, megtisztítom a rácsot, mielőtt ráteszem a steakeket. Azonnal sisteregnek, én pedig fűszerezem őket, mielőtt becsukom a fedelet és megfordulok.

Tess mögöttem van. Nem hallottam, hogy kijött volna, de úgy bámul rám, mintha őszintén nem tudna betelni velem. A tekintete végigsiklik a testemen, és erősen beharapja az alsó ajkát, ahogy közeledik.

"Hol van a barátod?" Kérdezem, és megfordulok, hogy ránézzek. "Ugye nem mondtad el neki az igazat arról, hogyan találkoztunk, és ijesztetted el?"

Tess elvigyorodik, és megrázza a fejét. "Pisilnie kellett, ezért a harmadik emeleti mosdóba irányítottam."

"Miért olyan messze?"

Tess megragadja a kezemet, és megszorítja. "Mert meg akartam köszönni neked, Marcelo. Fogalmam sem volt róla, hogy ilyen boldog lehetek. Egész életemben a dolgok elől menekültem, soha nem feléjük. Egyszer sem álltam meg, hogy belegondoljak, hogy lenne valami, amihez érdemes lenne menni, nem pedig távolodni tőle."

Pontosan tudom, mire gondol.

"Te vagy a sziklám" - folytatja. "Tudom, hogy ez giccsesen hangzik, de te mentettél meg, amikor azt hittem, senki sem tudna megmenteni. Vagy hogy akarna." Egy kis szünet, aztán folytatja, gyorsabban, mint korábban. "Nem akarok nagy esküvőt. Itt akarok hozzád menni, kint a teraszon. Ma este."