Mae Doyle - Stolen Mafia Bride - 35. fejezet

 


35. fejezet





Tess



Őszintén szólva nem voltam biztos benne, hogy Marcelo mit fog erre válaszolni. Ő sokkal szebben van öltözve, mint én, még mindig a munkahelyi ruháit viseli, én viszont mezítláb vagyok szűk farmerben és egy bő felsőben. Biztosan nem ezt viselné a legtöbb menyasszony az esküvője napján, de én nem vagyok a legtöbb menyasszony.

Soha az életben nem gondoltam volna, hogy egyáltalán megházasodom. Nem gondoltam, hogy méltó vagyok arra, hogy valaki így szeressen, szóval mi a fenének álmodtam volna az esküvőről? Míg a legtöbb korombeli lány arról beszélt, hogy milyen virágot vagy tortát szeretne a nagy napjára, én azzal voltam elfoglalva, hogy megpróbáltam távol maradni a nevelőapámtól.

Ez nem igazán kedvezett annak, hogy az esküvőmet tervezzem.

Amióta Marcelo felhúzta ezt a gyűrűt az ujjamra, próbáltam elgondolkodni azon, hogy ez mit jelent számomra. Számunkra. Biztos vagyok benne, hogy egy hatalmas esküvőt rendezne nekem, ha ezt akarnám. Neki megvannak a forrásai, hogy a legmerészebb álmaimat is valóra váltsa, de nekem nincsenek nagy álmaim.

Ő az én nagy álmom.

"Most rögtön?" Marcelo rám szegezi a tekintetét, mintha mindent elkövetne, hogy lássa, mennyire komolyan gondolom. "Ma este akarsz összeházasodni? Itt?"

Bólintok. Miközben ezt teszem, érzem, hogy izgalom járja át az ereimet. Mintha egy feszültség alatt álló drótot érintettem volna meg. Őrültség, és ezt tudom, de ezt akarom, és nagyon remélem, hogy megengedi nekem.

"Kész." Marcelo elejti az egyik kezemet, és előhúzza a telefonját a zsebéből. A lélegzetem elakad a torkomban, ahogy figyelem őt, és várom, hogy mit fog tenni.

"Salvatore. Szerezz egy papot, és gyere ide. Hozd Airyt. Azonnal." Szünetet tart, hallgat. Hallom Salvatore hangját a kagylón keresztül, de nem tudom pontosan megmondani, mit mond. "Leszarom, hogy mit viselsz. Csak gyere ide, amilyen gyorsan csak tudsz."

Leteszi, anélkül, hogy választ várna, én pedig megcsókolom, egészen lábujjhegyre állva, hogy elérjem. "Köszönöm" - suttogom, miközben az ajkaim az övéhez simulnak.

"Érted bármit megteszek."

"Mi folyik itt kint?" Kristen kisétál a fedélzetre, és oldalra néz rám. "Szeretnétek, ha elmennék, hogy magatokra maradhassatok?"

Vigyorogva fordulok felé. "Nem. Egyáltalán nem. Sőt, itt van rád szükségem, mert te leszel a tanúm."



* * *

Minden gyorsabban halad, mint gondoltam volna, de imádom. Amint rájöttem, hogy ma este feleségül akarok menni Marcelóhoz, Kristennel az oldalamon, nem akartam, hogy bármi is megállítson. Örömmel sóhajtok fel, ahogy körülnézek a hátsó fedélzeten. A tündérfények mind égnek - annyira tetszettek nekem, hogy azt mondtam Marcelónak, hogy soha nem vesszük le őket -, és Kristen és én csokrokat szedtünk a kertből, amiket az asztalokra helyeztünk, és néhányat még szalagba is csomagoltunk, amit a konyhai szemetes fiókban találtam.

Van valami igazán megnyugtató abban a tudatban, hogy még egy olyan embernek is, mint Marcelo, akinek tökéletesen meg van tervezve az élete, van egy konyhai szemetes fiókja.

A legjobb barátnőm felém fordul, szorosan a kezében tartva a virágait. "Biztos vagy benne?" Szemügyre veszi, hogy mi van rajtam. "Úgy értem, ugye tudod, hogy vehetünk neked egy ruhát, és máskor is megtehetjük ezt, ugye? Nem kell ezt most rögtön megtenned."

"De akarom." Beszélek hozzá, de nem tudom levenni a szemem Marcelóról. Salvatore és a pap mellett áll, és mindhárman halkan beszélgetnek. Bárcsak hallanám, hogy mit beszélnek, de nincs mód arra, hogy udvariatlanság nélkül belekeveredjek a beszélgetésükbe. Még Airy is békén hagyja őket.

Elszakítva a tekintetemet a jövendőbelimről, Kristenre nézek. "Muszáj, Kristen. Ő a mindenem. Ő az életem és a lélegzetem. Minden, ami vele kapcsolatos, életet ad nekem, és bármit megtennék érte." A hangom elakad, és megérinti a vállamat.

"Kérlek, mondd, hogy ezt fogod mondani a fogadalmad alatt".

Nem gondoltam a fogadalmamra, de azért bólintok neki. "Valami ilyesmi" - sikerül elérnem.

A következő pillanatban, mielőtt még lehetőségem lenne teljes pánikba esni, hogy nem gondoltam át az egészet, és hogy időt kellene szánnom arra, hogy tényleg ez legyen a tökéletes nap, Airy odasétál hozzám, és a karomra teszi a kezét.

"Remélem, nem bánod, de vettem a bátorságot, és felhívtam egy ismerős hegedűművészt. Most érkezett, és ő fog játszani a szertartáson. Van valamilyen konkrét dal, amit szeretnél?"

Fogalmam sincs.

Válasz helyett inkább Kristenre pillantok.

"Van itt fent egy lista" - mondja vigyorogva, és megkocogtatja a fejét. "Tudom, hogy fiatalabb korodban nem tervezted meg az esküvődet, de itt kisebbségben vagy, Tess". Ő és Airy beszélgetnek egy pillanatig, aztán Kristen megragadja a karomat, és magával húz a házba. "Te itt maradsz, amíg el nem kezd játszani. Én odafent várok rád Salvatore-ral és Marcelóval, hacsak nem akarod, hogy én kísérjelek az oltárhoz."

Egy pillanatig fontolgatom az ajánlatát, de aztán megrázom a fejem.

Egy pillanatig fontolgatom az ajánlatát, de aztán megrázom a fejem. "Megoldom" - mondom neki, és erősnek érzem magam. "Köszönöm."

Megcsókolja az arcom, és elsiet, miközben megáll a pap mellett, a kezében szorongatott virággal. Egy pillanattal később egy hegedű lágy hangja kezdődik, én pedig mély levegőt veszek, és végre egy olyan jövő felé haladok, ami miatt izgatott vagyok.