Natasha L. Black - Second Chance Lover - 31. fejezet

 


31



LANDON


Azzal az információval együtt, hogy Robert és Elyna áll a fenyegetések mögött, a sötét forrásom lenyomozta a kommunikációjukat azzal a személlyel, akit felbéreltek, hogy készítse el a fenyegetéseket, és meghatározta a tartózkodási helyüket. Potts éppen a Marrakesh Menara repülőtérre tartó repülőjegyemet foglalta le, amikor riasztást kaptam egy másik forrásomtól.

Cami épp most vett két jegyet vissza a Los Angeles-i reptérre. Azonnal megnéztem a járatinformációkat. Holnap reggelig nem lesz itt. Húsz órás járatra szállt fel, két megállóval.

"Még mindig kell egy repülőjegy holnap reggelre" - mondtam hirtelen Pottsnak.

Lehajtotta a fejét, és a szemüvege pereme fölött nézett rám. "Épp akkor hagyod el a várost, amikor ő visszaérkezik?"

Megráztam a fejem. "Nem. Csak át kell jutnom a biztonsági ellenőrzésen, hogy találkozhassak vele a kapunál."

Potts elég jól ismert ahhoz, hogy ne gondolja, hogy ez egy romantikus gesztus. Csak nem akartam megkockáztatni, hogy újra megpróbáljon elszökni. Csak az Isten tudta, mit tett még Robert és Elyna. Ha hajlandóak voltak hamis halálos fenyegetéseket küldeni a saját lányuknak a saját unokájukról, akkor rólam is kitalálhattak volna akárhány történetet. Talán valahogy rám fogták a fenyegetéseket. Talán...

Türelmetlenül megráztam a fejem, hogy kitisztuljon. Nem számított, mit tett Robert és Elyna. Csak az számított, hogy pontosan tudtam, holnap délelőtt tizenegy óra tizenöt perckor hol lesz Cami és Emma.

És én is ott leszek.


* * *

Egy órával korábban érkeztem a repülőtérre, hogy várakozzak. A türelmetlenség végigfutott rajtam. Az ujjaim türelmetlenül doboltak minden kemény felületen, amit csak találtam. A nő a kávézóban idegesen nézett rám, amikor átcsúsztatta a pulton a dupla eszpresszómat, és kétkedve mondta: " Egészségére".

Jól fogom érezni magam.

Vissza akartam szerezni a lányomat.

Nem tudtam, mi lesz Camival. Nem tudtam, hogy a düh, ami oly sokáig tartott életben, újra fel fog-e támadni. Nem tudtam, hogy amikor leszáll a repülőgépről, meg akarom-e csókolni, vagy meg akarom-e ölni. Kiszorítottam őt a fejemből, és Emmára koncentráltam. Nem érdekelt, mit kell tennem. Soha többé senki nem vehette el tőlem.

Egy dupla eszpresszó lecsavarása nem sokat segített az idegeimen. Addig doboltam az üléseket elválasztó karfa felületén, amíg egy háromtagú kis család fel nem állt, és el nem távolodott tőlem. Akkor igyekeztem megnyugodni. Meg tudtam állítani, hogy az ujjaim könyörtelen ritmusokat kopogtassanak, de nem tudtam megállítani, hogy a szívem ne csapkodjon a mellkasomban, ahogy közeledett a negyed tizenkettő.

Korábban értek be. Tizenegy óra tízkor felsiklott a karcsú, fehér gép a kék ékezetekkel és a sárga tolórudakkal. Elindult a helyére. A fedett folyosót kihúzták. Még időben az ablakhoz sétáltam, hogy lássam, amint a légiutas-kísérő kinyitja az ajtót. Néhány pillanatig ott álltam. Tudtam, hogy Cami nem vett business osztályra jegyet, így nem lesz a leszállás első hullámában. Volt egy percem, hogy összeszedjem magam. Kitalálni, mit akarok mondani. Hogy mit érzek.

Egy perc nem volt elég.

Amikor elfordultam az ablaktól, és visszafordultam oda, ahonnan láthattam a repülőtérre özönlő utasokat, a fejem még mindig össze-vissza járt. A szívem az érzelmek zűrzavarában volt. Megkönnyebbülés, öröm, düh.

Aztán megláttam őket. Először Cami-t láttam meg. Hosszú, sötét haja laza lófarokba volt hátrahúzva, de megpillantottam sápadt arcát és hatalmas, sötét szemeit két másik utas közötti résben. A rés bezárult, de ahogy a tömeg egyre közelebb tolongott, újra megláttam őt. Ugyanaz a kézipoggyász volt nála, mint amit Horvátországba vitt. Egyik kezével maga mögött húzta, a másikkal pedig Emma bőröndjét szorongatta. Emma fáradtnak és bágyadtnak tűnt. Sötét haja a szemében volt, és a lompos Elsa babáját szorongatta. A szája jellegtelenül mogorva duzzogásra húzódott.

Hirtelen megállt. A szemei kitágultak a haja mögött, amikor meglátott engem.

Cami előretörő mozdulata megtörte összekulcsolt ujjaikat.

"Emma!" Cami kimerültnek és zaklatottnak tűnt. "Lépést kell tartanod!"

Emma nem törődött vele, és átvágott az emberek tömegén az én irányomba. Nem tudtam megállni, hogy ne törjön ki vigyor az arcomon a látványától. Lehuppantam, és kitártam a karomat. Tétovázás nélkül beléjük lépett, a teste az enyémhez simult, miközben a karjai a nyakam köré fonódtak.

Megkönnyebbülés úszott át rajtam, ahogy felemeltem. A lányom újra a karjaimban volt. És még ha Elyna és Robert megpróbálta is ellenem fordítani, ez nyilvánvalóan nem vált be. "Szia, apu" - mondta fáradtan, a fejét a vállamra hajtva. "Fáradt vagyok."

"Azt elhiszem."

Cami mozdulatlanul állt az emberáradatban. Néhányan bosszús, oldalpillantásokat küldtek neki, amikor meg kellett kerülniük, de ő nem vette észre. Hatalmas, sötét szemei az én arcomra szegeződtek. Az ajkai szétnyíltak. Nem tudtam leolvasni az arckifejezését. Megdöbbent volt, de vajon boldogsággal, dühvel vagy félelemmel párosult?

Lassan sétálni kezdett felénk, úgy tűnt, észre sem veszi, hogy az emberek megbotlanak, hogy ne fussanak bele.

"Gyerünk, hölgyem" - morogta az egyik fickó, de Cami még csak a fejét sem fordította el. A szeme még mindig az enyémre szegeződött.

Eszméletlenül szorosabbra fűztem a szorításomat Emmán, ahogy hozzánk ért. Ezt valóban észrevette. A tekintete a drága lánya köré tekeredett karokra fókuszált, majd újra megtalálta az enyémet. Most már csillogtak a könnyektől, de még mindig nem tudtam leolvasni az arckifejezését.

"Szia Landon" - mondta halkan.

"Cami."

"Azt hiszem, sok megbeszélnivalónk van."

"Azt hiszem, nekünk..." Emma súlya a karjaimban emlékeztetett arra, hogy vigyázzak a szavaimra. "Azt hiszem, igen" - fejeztem be durván.

Kíváncsi voltam, mit fogok érezni, amikor meglátom Camit. Kiderült, hogy mindent éreztem. A szeretet nem nyomta el a dühöt. Az öröm nem nyomta el a félelmet. Visszatért, és én örültem neki, de ugyanakkor mélyen, mélyen óvatos is voltam. Becsatoltam Emmát az autósülésbe, és azon tűnődtem, vajon lesz-e esélyem újra a karjaimban tartani, vagy Cami harmadszor is elszökik vele. Becsúsztam a vezetőülésbe, és Cami keze után akartam nyúlni, de féltem, hogy ha nekem adja, el akarom majd törni.

Egész úton hazafelé a kormánykerék köré zártam az ujjaimat. Emma aludt. Cami bámult ki az ablakon. Aztán visszaértünk a lakásba, és a csend ideje lejárt.

Beszélnünk kellett, és volt egy olyan érzésem, hogy ez a beszélgetés meghatározza majd az életünk hátralévő részét.