Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 10. fejezet

 


Tizedik fejezet



HALINA

 

Fergus nem hazudott a kastély könyvtárának méretéről. Nem mintha én különösebben meg tudtam volna ítélni a skót könyvtárakat - vagy bármilyen könyvtárat, ha már itt tartunk. De a barlangszerű tér egyszerre volt lenyűgöző és hívogató. A könyvszekrények a padlótól a mennyezetig nyúltak, és minden polc tele volt mindenféle méretű, formájú és színű könyvvel. A terem közepén vastag szőnyegek borították a kőpadlót, és kényelmesnek tűnő kanapék és székek kínáltak helyet, ahol el lehetett kuporodni és olvasni.

De nem tudtam elég ideig koncentrálni ahhoz, hogy ezt tegyem.

Mert nem tudtam kiverni a fejemből Bram és Fergus szeretkezésének hangjait. A hálószobájuk az enyémmel határos volt, de egyik férfitól sem hallottam még egy pisszenést sem.

Egészen ma estig.

Elég ártatlanul kezdődött - egy tompa nyögéssel, ami mély álmomból rángatott ki. Kicsúsztam az ágyból, és a falakon lévő faragott faburkolatot bámultam. Aztán jött egy újabb nyögés. És még egy... majd a lepedők összetéveszthetetlen zizegése.

Egy hang, amit nem lett volna szabad hallanom.

Szívdobogva a falhoz léptem, és a fülemet a lambériához szorítottam. Bram hangja elért hozzám, a hangja durva volt, mint a csiszolópapír. "Meg foglak fejni. Aztán megduglak." Fergus válasznyögése ugyanolyan durva volt. "Csináld!"

Azonnal nedvesség gyűlt össze a combjaim között. Fogalmam sem volt, mi az a "fejés". Fogalmam sem volt, hogyan néznek ki a férfiak, vagy hogy pontosan mit csinálnak. De ott volt a fülem és a képzeletem - és a képzeletem megidézte a gőzölgő forgatókönyvek világát, amelyet a reszelős lélegzetvételek, szenvedélyes csókok és érzéki nyögések nagyon is valóságos hangjai kísértek.

Erősebben támaszkodtam a falnak, miközben a pulzusom száguldott, és mélyen a hasamban fájdalmat éreztem. Nem láthattam őket, de a fejemben mégis képek formálódtak - erőteljes testük egymásba fonódó jelenetei, erős állkapcsuk egymáshoz simuló mozgása. Minden nyögéssel és ágynemű zizegésével a bőröm forróbban kipirult. A mellbimbóim megfeszültek, és a szívverésem mintha a combjaim között lüktetett volna.

Az agyaraim leereszkedtek, a hegyek élesek voltak és csöpögött a sila. Egy nyögés kanyargott fel a torkomon, és kitört belőlem, mielőtt meg tudtam volna állítani.

Egyik kezemet a számra szorítottam. Aztán gyorsan felöltöztem, és úgy rohantam ki a szobából, mintha a pokol kutyái csattognának a sarkamban. Puszta szerencse folytán találtam rá a könyvtárra, és az elmúlt egy órát azzal töltöttem, hogy próbáltam másra is gondolni, mint Bramre és Fergusra.

De ez nehéznek bizonyult. Mélyet sóhajtottam, újabb könyvet tettem a polcra, és a színes gerincű könyvek sorát bámultam. A testem még most is zúgott a nyugtalan energiától.

És nem ez volt az első alkalom. Az elmúlt két napban, mióta Fergusból táplálkoztam, állandóan... késztetések gyötörtek. Olyan volt, mintha a vére felpezsdítette volna az érzékeimet - mindegyiket. A látásom élesebb volt, és a hallásom is jobb. Amikor a zuhany alatt álltam, a víz simogatásától a bőrömön fájt a mellem, és a nemem összeszorult. Amikor felkelt a nap, és az ágyban fekve alvásért küzdöttem, forgolódtam, miközben Fergus izmos vállai és jóképű arca villant át a fejemen. Újra és újra elképzeltem, ahogy meztelenül végigsétál a szobámon, feszes feneke közben meghajlik. Elképzeltem, ahogy hosszú karjait a medence szélén nyújtja, és szőke fejét megdönti, miközben mély hangja azt dörmögi: "Vedd el, amire szükséged van".

Ami még rosszabb, a tiltott gondolatok nem álltak meg vele. Nem egyszer álmodtam a férfiakról együtt - és velem együtt. És mindegyik látomás élénkebb és erotikusabb volt, mint az előző. Olyan volt, mintha a sila fordítva működött volna, és olyan vágyat keltett volna bennem, amit nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Most már hallottam a férfiakat együtt, és csak elképzelni tudtam, hogy az agyam mit fog kezdeni ezzel az információval.

Homlokomat egy könyvespolc szélének támasztottam. Ki kellett száműznöm Bramot és Fergust a fejemből. Például most. Ebben a pillanatban.

Léptek rávettek, hogy megforduljak, és ekkor - mintha a gondolataimmal idéztem volna meg őket - a fogvatartóim megjelentek a könyvtár ajtajában, az arcukon a megkönnyebbülés kettős arckifejezésével.

És, istenem, nyilvánvalóan épp most jöttek a zuhany alól. A hajuk nedves volt, és mindkettőjükön látszott a "frissen mosdott" tekintet. Egymás mellett elég jó párost alkottak: az egyik világos, a másik sötét. Bram komoly zöld szemekkel tanulmányozott engem. Fergus vigyorgott.

"Hát itt vagy" - mondta. "Majdnem szívrohamot kaptunk tőled, kislány. Sehol sem találtunk téged."

"Sajnálom." A padló egy pontjára összpontosítottam, ami félúton volt közöttünk. "Én... unatkoztam a szobámban. Említetted a könyvtárat, úgyhogy gondoltam, megnézem."

"Nem kell bocsánatot kérned" - mondta Bram. "Szívesen látunk bárhol a kastélyban."

Fergus előre sétált, fahéj és aftershave illatát az orromhoz csalogatva. "Biztos, hogy jól vagy?"

"Igen", mondtam gyorsan. A mögöttem lévő könyvespolc megakadályozta a hátrálást, így nem maradt más választásom, mint mozdulatlanul állni a vizsgálódása előtt.

"Az arcod kipirult."

"Jól vagyok." Jaj, ne, most már Bram is közeledett. Föl mertem nézni, és gyorsan visszarántottam a tekintetemet lefelé - de nem előbb, minthogy megpillanthattam volna a sötét hajat, a borostás állkapcsot és a formás ajkakat. Az illata - füst, erdő és tiszta férfiillat - csatlakozott Ferguséhoz.

A testem el akart olvadni.

Megmerevítettem a vállamat.

"Talán újra táplálkoznod kell." Fergus hangja körülöttem siklott... rajtam keresztül... olyan helyekre jutott el, amitől a szívem gyorsabban vert.

"Nem, köszönöm." Ez volt az utolsó dolog, amire szükségem volt.

"Biztos vagy benne? Kicsit fáradtnak tűnsz."

"Jól vagyok."

"Ah. Nos, akkor rendben." Egy pillanatra olyan levertnek tűnt, hogy mosolyogni tudtam volna. Aztán felderült. "Ebben az esetben van egy ajánlatunk."

Megfeszültem. Miért hagytam el a szobámat? Csapdába estem velük. Mindkettőjükkel. Bármilyen "ajánlat" is volt a fejükben, az biztos, hogy...

" Gyere el velünk vacsorázni" - fejezte be. "Vagy inkább ebédre, tekintve, hogy az éjszaka közepén vagyunk."

Pislogtam. "Ebéd?"

"Igen." Az ajkai megrándultak, mintha megérezte volna a gondolataim vad irányát, és örömét lelte volna abban, hogy bebizonyítsa, tévedtem. "Ha nem tévedek, te is ugyanolyan gyakran eszel rendes ételt, mint mi, ugye?"

"Igen", mondtam lassan. "De továbbra is a szobámban étkezhetek." Velük együtt enni rossz ötlet volt, nem akkor, amikor nem bízhattam abban, hogy az áruló testem jól viselkedik a jelenlétükben.

"Ó, ez nagyon rossz" - mondta, és az arckifejezése a legkevésbé sem volt sajnálkozó. "Bram és én épp arról beszéltünk, hogy mennyire vágyunk egy vacsorára. Nem igaz, Bram?" Nem várta meg a választ, csak előrevágott azzal a huncut csillogással, ami úgy tűnt, állandóan ott van a szemében. "Gondoltam, talán szeretnél egy kicsit kimozdulni a kastélyból. De gondolom, nem érdekelnek az emberi éttermek egy olyan nagyváros közepén, mint Inverness." A hangját konspiratív mormogássá halkította. "Sok a zaj. Emberek mindenütt."

A szívem hevesen dobogott. Az ebéd egy nagyvárosban pontosan olyan élmény volt, amilyenre vágytam. És valami azt súgta, hogy ezt ő is tudja. Fergus Devlin valahogy felfedezte azt a kíváncsi vonást, ami miatt annyi bajba kerültem Krovnostában. És most egy kalandot lobogtatott előttem, mint egy csalit.

Most el kellett döntenem, hogy megéri-e megragadni a kockázatot.

Bramra nézett. "Te ismered a helyet."

Bram bólintott. "Igen, ez..."

"Az, amelyik közvetlenül a folyónál van" - fejezte be Fergus.

"Rendben" - böktem ki. A folyó nem az óceán volt, de nem utasíthattam vissza. Az emberek jelenléte pedig biztosítaná, hogy Bram és Fergus jól viselkedjen. A halhatatlanok kerülték az emberi figyelmet. Nem tennének semmi olyat, ami veszélyeztetné a titkainkat.

Fergus elmosolyodott. " Randid van, kislány."



* * *

Nem sokkal később egy inverness-i étteremben ültem, és a gondolataim pörögtek a látványtól és a hangoktól, amiket a kastély elhagyása óta tapasztaltam. Minden fényes, új és emberi volt. Többször is ellenálltam a késztetésnek, hogy megcsípjem magam, hogy megbizonyosodjak róla, nem álmodom-e.

Miután beleegyeztem a vacsorába, Fergus és Bram elvezettek egy mélyen a kastély alatti parkolóházba, ahol a sokféle jármű láttán fel kellett kapnom az államat a földről. Fergus egy elegáns, fekete sportkocsit választott, fűtött bőrülésekkel és egy világító gombokkal teli műszerfallal. Gyönyörű gép volt, és gyakorlatilag dorombolt, ahogy elhajtottunk a kastélytól a csillogó fényekkel és furcsa macskaköves utcákkal tarkított városba.

Az étterem, amelyet Fergus "kocsmának" nevezett, általában nem volt nyitva ilyen késő este, de ő "megmozgatott néhány szálat", és most egy fából készült fülkében ültünk, tányérnyi tésztával és húsgombóccal az orrunk előtt. Bram egy üveg bort rendelt, amelynek árcéduláján olyan árcédula volt, hogy a szemem kidülledt. De három pohár után kellemesen elmosódott az elmém, és megnyugtató zümmögés járta át az ereimet.

"Játsszunk húsz kérdést" - mondta Fergus, miközben átnyújtott nekem egy kosár kenyeret. Mielőtt hozzáértem volna, visszarántotta. "Ó, ez fokhagymás."

Megforgattam a szemem, és elvettem tőle a kosarat. "A fokhagymás dolog csak mítosz. Hány vámpírral találkoztál már?"

Úgy tűnt, hogy elgondolkodik rajta. "Őszintén szólva nem mondhatnám, hogy találkoztam volna eggyel is. Legtöbbször a kardom hegyes végére kerültek."

Hát akkor.

"Sajnálom, kislány. A világ sokkal erőszakosabb volt, amikor én még fiú voltam. És nem gondoltam volna, hogy egyszer majd vámpír lesz az apósom."

Az ajkaim szétnyíltak. Olyan lazán beszélt, mintha a párosodásunk már eldőlt volna. Egy pillantást vetettem Bramre, aki éppen spagettit pörgetett egy villára mellettem. Először úgy tűnt, nem veszi észre a vizsgálódásomat. Aztán felpillantott és kacsintott.

Elakadt a lélegzetem. Bram McGregor épp most kacsintott rám. Zavartan kiürítettem a borospoharamat.

"Szóval" - mondta Fergus. "Húsz kérdés."

Fintorogtam. "Nem tudom, mi az."

"Ez egy kis játék. Igazából egyszerű. Felteszek neked egy kérdést, és te válaszolsz. Aztán te kérdezel tőlem valamit, és én válaszolok. Aztán oda-vissza, amíg el nem érünk húszig."

"Te nem így játszol" - motyogta Bram.

Fergus elégedetlen pillantást vetett rá. " Hé, te ünneprontó. Az én verziómat játsszuk." Felém fordult. "Készen állsz?" Az akcentusával inkább vörösnek hangzott.

"Mi van, ha nem akarok válaszolni?" mertem megkérdezni.

Cukkoló kifejezés vonult végig a szemén. "Egyszer passzolsz, de utána válaszolnod kell a következő kérdésre. Nincs kifogás."

Az alsó ajkamat rágtam, aztán hirtelen eszembe jutott, hogy emberek között vagyunk. Ha valaki meglátná az agyaraimat... De az étterem gyengén megvilágított volt, és a személyzetet sehol sem lehetett látni. A háziasszony, aki leültetett minket, a férfiakat bámulta, majd nyilvánvaló irigységgel nézett rám. A pincérnő ugyanezt tette, és megígérte a srácoknak, hogy hoz nekik mindent, amire szükségük van.

Valahogy nem gondoltam, hogy extra marinara szószra gondolt.

"Gyerünk - mondta Fergus. "Tudom, hogy kíváncsi vagy ránk." Belekortyolt egy pohár whiskybe, a borostyánszínű folyadék megragadta a fényt, ahogy hátrahajtotta a fejét. Leengedte a poharat, és lenyalta a nedvességet az ajkáról.

Azonnali forróság lobbant fel a bőrömön, és elrántottam a tekintetemet a szájáról. "Jól van. Hogyan találkoztatok?"

"Az edzőpályán. Szerelem volt első látásra, nem igaz, Bram?" Fergus felém hajolt, és színpadiasan suttogva beszélt. "Majdnem elájult."

Bram hátradőlt, és összefonta a karját. "Ha jól emlékszem, megbotlottál a saját lábadban, és a seggedre estél."

Fergus jóindulatúan megvonta a vállát. "Nem lehetünk mindannyian félelmetes harcosok." Ismét felém fordult. "Bram tizenhat évesen már uralkodói gárdista volt."

"Nem azért, mert különösebben ügyes lettem volna a karddal" - mondta Bram halkan.

"Baromság."

"Mi az a Fejedelmi Gárda?" Kérdeztem.

Fergus feltartotta két ujját. "Ez már két kérdés egymás után, kislány, de megengedem. Az uralkodói gárda a királyunkat védi. Mint a sárkányok titkosszolgálata. Csak a legjobb harcosokat választják ki."

Érthető volt, hogy Bramot választják ki. A farmerja és a vékony pulóvere semmit sem tett a méreteinek vagy a vállától a combjáig érő izomlapoknak a tompítására. Újra megpörgette a spagettit, hosszú ujjai elegáns pontossággal kezelték a villát. Csavargatta... csavargatta... A keze ugyanolyan nagy volt, mint a többi testrésze, de gyönyörűen formált. Figyelmeztetés nélkül, az ereimben lévő zúgás a combjaim közé költözött. Nyeltem egyet, akarva-akaratlanul elűztem a vágyat, amely azóta gyötört, amióta Fergusból ittam.

Bár, ha őszinte voltam, már korábban kezdődött.

Bram harapott egyet, erős állkapcsa dolgozott. Az ott lévő borosta olyan kékesfekete volt, mint a haja. És tényleg neki volt a leghosszabb szempillája. Megsúrolták az arcát, ahogy újra az étel fölé hajolt.

Elszakítottam a tekintetemet - és azon kaptam magam, hogy Fergus az asztal túloldalán engem figyel, tudálékos pillantással a szemében. Ahogy az arcom felhevült, a jelenet, amit hallottam, belém hasított. "Meg foglak fejni. Aztán megduglak."

Elmosolyodott - az az átkozott gödröcske kiugrott -, mintha olvasott volna a gondolataimban. "Most én jövök a kérdéssel."

Elakadt a lélegzetem. Mi van, ha tényleg tudott olvasni a gondolataimban?

"Ízlett a vacsora?" - kérdezte. megkönnyebbülten, őszintébben válaszoltam, mint ahogyan talán kellett volna. "Igen, bár nem olaszosra számítottam."

"Mi az, azt hitted, hogy haggist és zabkását szolgálunk fel neked?"

"Nem, de..."

"Ez egy káros sztereotípia, kislány. Most pedig a következő kérdésemre..." "Már volt egy!"

"Ah, de te kettőt kértél, úgyhogy viszonzom a szívességet."

Bram határozottan megértő pillantást vetett rám. "Nincs értelme vitatkozni vele. Addig fog beszélni, amíg meg nem adod magad."

"Meg vagyok sértődve" - mondta Fergus.

"És ez mégsem fogja megakadályozni, hogy beszélj" - felelte Bram enyhén.

Elkeseredés és szórakozás keverékével szívtam magamba a tréfálkozásukat. Bram megjegyzései nyilvánvaló szeretettel hangzottak el, és Fergus szemében táncoló fény elárulta, hogy ezt ő is tudja.

Jelentős bájával rám összpontosított. "Milyen gyakran kell vért innod?"

Beszívtam a levegőt. "Én... én nem..." A vér iránti ellenszenvem mindig is kínos volt apám udvarában. Persze Fergus vére isteni íze volt. Még most is, az emlékétől is összefutott a számban a víz.

"Ne szégyelld elmondani nekünk, Halina. Szeretnénk gondoskodni rólad."

Ahogy találkoztam a tekintetével az asztal túloldalán, éreztem, hogy igazat mond.

Nem, ennél többről volt szó. Tudtam, hogy igazat mond. Az őszintesége kristálytisztán áradt felém - mint a csípős téli levegő egy érintetlen hegycsúcson. A bizonyosság úgy csapott belém, mint egy ütés a gyomromba, és szótlanná tett.

A férfiak azonnal észrevették.

Fergus szemébe riadalom ugrott. "Mi az, kislány?"

"Beteg vagy?" Bram kérdezte, zöld tekintete ugyanolyan nyugtalan volt.

"N-nem." Megráztam a fejem. "Csak... igazságot éreztem a hangodban. Erre még sosem voltam képes. Ez még csak nem is vámpír tulajdonság, amiről tudok."

A srácok pillantást cseréltek, majd Fergus azt mondta: "Ez egy sárkánytulajdonság. Javult valamelyik más érzékszerved, mióta belőlem táplálkoztál?"

Az arcom felhevült. Nem volt értelme hazudni. Ugyanolyan könnyen kiszagolnák a hazugságot, mint az igazságot. "A hallásom jobb. Tulajdonképpen már majdnem túl jó."

"Majd hozzászoksz" - mondta Bram. "Megzavarta az alvásodat?"

"Nem", mondtam gyorsan.

Fergus a homlokát ráncolta. "De igen, megzavarta." A tekintete kiélesedett. "Ezért hagytad el a lakosztályodat ma este?"

A szívem hevesen kalapált. Ugyanebben a pillanatban a vágy futótűzként söpört végig rajtam.

Bram orrlyukai kitágultak.

Ó, istenek... Csapdába estem a fülkében, be voltam zárva sárkányok által, akik megérzik a hazugság - és nyilvánvalóan a kéj - szagát.

Fergus szemében felcsillant a megértés. "Hallottad, amit mondtunk."

A tányéromra néztem, a nyomorúság keveredett a testem kellemetlen reakciójával. "Nem hallgatózni akartam. Elmentem, amint megértettem, mi... történik."

Csend uralkodott. Aztán Bram mély morajlása körém siklott. "És tetszett, amit hallottál?"

"I..." Hogy is válaszolhatnék erre?

Fergus válaszolt helyettem. "Nem kell szégyenkezned, kislány. A sors téged választott ki nekünk. Tudom, hogy lehet, hogy egyfajta alkalmazkodás lesz, ha két férfival gondolsz magadra." Lehajtotta a fejét, amíg el nem kapta a tekintetemet, és a hangja mély lett, amikor hozzátette: "De ígérem, élvezni fogod".

"Biztosan sok kérdésed van" - mondta Bram. "Mindent elmondunk, amit tudni akarsz, akár rólunk, akár rólad, akár rólunk hármunkról együtt."

A pulzusom felszökött. Igaza volt - rengeteg kérdésem volt. És talán az alkohol volt az oka - vagy a bor és az elszabadult vágyam kombinációja -, de azon kaptam magam, hogy a kíváncsiságtól nem tudok uralkodni magamon. " Te biszexuális vagy."

"Igen" - mondta Bram, zöld szemei csillogtak.

"Mindketten."

"Így van."

"Szóval szeretsz nőkkel szexelni?"

"Határozottan."

Hőség gyűlt össze a lábaim között. "És szexeltek is... Ööö, ti ketten..."

"Igen" - mondta Fergus, és a gödröcskéje teljesen láthatóvá vált.

"És ti... nos, h-hogyan csináltok..."

Könyökét az asztalra támasztotta, jóképű arcának kifejezése egyenesen ördögi volt. "Hadd találjam ki, kislány. Tudni akarod, melyikünk csinálja a, ah, fogadást?"

Az arcom lángolt, a forróság egy részét az okozta, ahogyan a fogadáson forgatta az R-jét. Annyira igazságtalan volt, ahogy mindent olyan szexisen hangoztatott. Az alsó ajkamat rágtam, és azon tűnődtem, hogyan keveredtem egy ilyen tabu beszélgetésbe.

De Fergus a legkevésbé sem tűnt zavartnak. Épp ellenkezőleg, heves pillantást vetett Bramre, mielőtt azt mondta: "Sokoldalúak vagyunk, bár Bram azt fogja mondani, hogy minden attól függ, hogy megfeleltem-e neki".

Lehet, hogy nem értettem a pontos jelentését, de nem is kellett. A kettejük között ívelt vágy elég forró volt ahhoz, hogy a hajam végét is megperzselje.

Lépések közeledtek, majd megjelent a pincérnő, kezében egy kis tortával, amelynek közepén egyetlen égő gyertya volt. "Úgy hallottam, születésnapot tartunk itt?" - mondta sűrű bordalával. Reménykedő tekintete Bram és Fergus között vándorolt.

"Igen" - mondta Fergus, és semmi sem utalt a viselkedésében arra, hogy szexuális pozitúrákról beszélgetett volna a régi szeretőjével és egy nővel, akit remélhetőleg a második szeretőjévé tesz. Félrelökte a vacsoratányéromat. "Ez a szép kislány az, aki ünnepel."

Csak zavartan bámultam, amikor a pincérnő elém tette a tortát. "Hát akkor boldog születésnapot." Hátralépett. "Hozhatok még valamit az uraknak?"

Felhördültem. Abból ítélve, ahogy a tekintete végigsiklott mindkét férfin, remélte, hogy a válasz valami olyasmi lesz, mint "igen" és "tálcán téged". Mielőtt még rájöttem volna, mit csinálok, máris Bram felé hajoltam. "Nem, köszönöm. Itt van minden, amire szükségünk van."

Elsápadt. "Hát persze. Magatokra hagylak benneteket." Megpördült és elrohant.

Amikor újra elhelyezkedtem a helyemen, mindkét férfi csodálkozás és csodálat keverékével nézett rám. Fergus megfontolt lélegzetet vett. "Ez ijesztő volt, de egyben nagyon szexi is."

A számra tettem a kezem. "Mutattam az agyaraimat?"

"Kit érdekel? Dögös volt."

"De..."

Előrehajolt. "Egy dolgot tudnod kell az emberekről, szerelmem. Semmit nem látnak, amit nem akarnak látni."

Bram a gyertya felé biccentett. "Kívánj valamit, kislány. Ez a hagyomány."

"De nem az én születésnapom van."

Fergus elmosolyodott. "Azt mondtad, nem vagy biztos a dátumban. Miért nem ma este?"

Közéjük néztem, és rájöttem, hogy megint pörög a fejem - de ezúttal nem a bortól vagy az ismeretlen légkörtől.

Hanem... miattuk.