Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 13. fejezet

 


Tizenharmadik fejezet



HALINA

 

Az éhség marcangolt - talán az az emlék idézte fel bennem, milyen finom volt Fergus vére. Bolond voltam, hogy ezt felhoztam.

És most minden erőmmel azon voltam, hogy ne ugorjak át a szőnyegen, hogy kiderítsem, Bramé is ilyen-e. Fájtak az agyaraim - és a nemem is.

"Igen" - mondta Bram, zöld tekintete nyugodt volt. "Így volt."

Nehezen tudtam elszakítani a tekintetemet a nyakában lévő pulzusról. "Micsoda?" Elfelejtettem, miről beszélgettünk.

"Fergus, kislány. Azt mondta, hogy élvezted, hogy iszol tőle."

Ó, istenek, tényleg.

"Más a szemed" - motyogta, de a legkevésbé sem tűnt megdöbbentnek.

Nem, egyenesen megbabonázottnak tűnt, és a saját szeme mélyebb zöldben csillogott. Gyönyörű volt - és most már tudtam, hogy egy szelíd óriás. Egyáltalán nem az a szűkszavú férfi, akinek gondoltam.

"Tetszik, Halina" - morogta.

A szívem megdobbant, vadként galoppozott a mellkasomban. "Tényleg?"

"Mmhmm. És, tudod, nem tudok nem gondolkodni azon, hogy te is ugyanúgy élveznéd, ha belőlem táplálkoznál, mint Fergusból."

Nedvesség ömlött a lábaim közé, és most a hangom remegett a szükségtől. "Én is elgondolkodtam már ezen."

"És most?" Kissé feljebb billentette az állát.

Villámgyorsan rajta voltam, az ujjaim beletúrtak a sötét hajába, hogy mozdulatlanul tartsam a fejét, miközben a nyakához simultam. Azonnal frusztráció csapott át rajtam. "Bántani foglak" - lihegtem. "Az agyaraim nem elég hosszúak ahhoz, hogy átszúrják a bőrt."

"Mire van szükséged?"

"Késre."

"Tarts ki." Átkarolt, egy folyékony mozdulattal felállt, és kivitt minket a szobából. Az arcomat a nyakának mélyedésébe temettem, miközben a szél ostorozott körülöttünk. Amikor megálltunk, egy ismeretlen hálószobában voltunk, és ő egy pengét nyomott a kezembe.

Minden olyan gyorsan történt. A lábamon ringatóztam, a szívverése hangosan szólt a fülemben.

A pólóját a fejére húzta, és félredobta. "Vágj meg, ahol csak akarsz, kislány".

Szükség támadt rám. Két lábon járó fantázia volt - sima, aranyló bőr és napokig tartó izmok. És ő felajánlotta magát nekem, szabad kezet adott a csodálatos testével.

El tudnám fogadni? Mert ha igen, ezúttal nem tudnék elsétálni. A bugyim átázott, a melleim elnehezültek és fájtak.

Egy gondolat villant át a fejemen, tisztán és biztosan, mint a célba találó nyílvessző: ha táplálkozom belőle, én is lefekszem vele.

Türelmesen és nyugodtan várt. Tűz volt a szemében, de csak akkor ért hozzám, ha én akartam. Ezt most már tudtam.

Amikor odaléptem hozzá, a szemei elkerekedtek. A várakozás kígyóként tekeredett köré, de ő mozdulatlan maradt, és nem hátrált meg, amikor közelebb léptem hozzá, és a kés hegyét a vénája fölé simítottam.

De megrándult, amikor a nyakába kapaszkodtam. És az első húzásomra halk, szexi nyögést adott ki.

A hang egyenesen a nemembe csapott, ami keményen összeszorult, és válaszul felnyögtem. A szemhéjaim lecsukódtak, ahogy az extázis elöntött. Cédrusfa- és füstszaga volt. Tűz íze volt. Gyönyörű vére végigsuhant a torkomon, és mindenhová szétterítette a lángot. A testem hullámzott az övé ellen, és a kemény izmainak érzése a görbületeimhez majdnem olyan kielégítő volt, mint a vérének íze.

Egyik nagy keze a hajamat simogatta, a másik pedig a derekam köré csúszott, hogy a csípőmet az övéhez húzza.

Sziklakemény erekciójának érzésétől a szemeim felpattantak. Ott is ugyanolyan nagy volt, mint mindenhol máshol. Nyelvemmel végigsimítottam a nyakán lévő sebet, és visszahúzódtam, a vágy és az aggodalom között tépelődve. "Bram..."

Végigsimította ujjainak hátát az arcomon, arckifejezése fájdalmasan gyengéd volt. "Nincs miért aggódnod."

"De én még soha..." Lehajtottam a fejem, ahogy az arcom felmelegedett.

Halk hangot adott ki, amikor egyik ujját az állam alá fonta, és a tekintetemet az övére csábította. "Ez az első alkalom?" Tétova bólintásomra az arckifejezése még inkább ellágyult. "Olyan jól fogok vigyázni rád, kislány. Nem kell mindent egyszerre csinálnunk. Tudom, hogy nagyfiú vagyok."

Harc folyt bennem, ide-oda csapongva a határozatlanság és a vágy között. Amikor a nyelvemmel végigsimítottam az alsó ajkamon, ízlelgetve az utolsó csepp vérét, megborzongott.

"Ah, Halina, tönkreteszel engem."

Ezzel a szívből jövő kijelentéssel az utolsó gátlásaim is lehullottak. Lábujjhegyre emelkedtem, és ajkaimat az övéhez szorítottam.

Halk, elégedett hangot adott ki, és végigsimított a nyelvével az enyémen.

Az első csókom... Ki gondolta volna, hogy egy sárkánytól kapom? Másrészt viszont rendkívül csókolható volt, az ajkai sokkal puhábbak voltak, mint a teste. Pihe-puha. Lehetetlenül gyengéd. Egyik karját a hátam köré fonta, felemelt, és magához emelt. Annyi hozzáférést adott, amennyit csak akartam.

És rájöttem, hogy az egészet akartam. A merészség átrohant rajtam, és a nyelvét szívtam, hagytam, hogy az egyik agyaram hegye végighúzódjon a felszínen. Egy lövés az ő élvezetes véréből töltötte meg a számat.

Durván felnyögött, és a szárának kemény hossza erősen a hasamhoz nyomódott.

Megragadtam a vállát, elmerültem az ízében és az illatában. A mellbimbóim kemény pontokká feszültek, és a lábam közötti hús forróvá és duzzadtá vált. Hatalmas nyugtalanság söpört végig rajtam, olyan cél felé sürgetett, amelyről nem tudtam, hogyan érhetném el.

De ő tudta. Ujjait a hajamba csúsztatta, és visszarántott, megszakítva a csókunkat, hogy homlokát az enyémhez támassza. A lélegzete gyorsan jött, és a szemében táncolt a láng, amitől egykor féltem, most pedig vágytam rá.

"Megkóstoltál, kislány" - mondta olyan hangon, mint a csiszolópapír. "Most én akarlak megkóstolni téged."

Hőség áradt belém, olyan intenzív volt az ereje, hogy az ajkaihoz kapkodtam a levegőt. Bármennyire is tapasztalatlan voltam, tudtam, mire gondol. Kivéve... "Teljesen leizzadtam." Ezt nem tehette meg. Megszégyenülten a mellkasát toltam.

Szorosan tartott, nagy tenyerével a tarkómat fogta. A pupilláinak apró tüzei magasabbra ugrottak, ahogy mosolygott. "Ha koszos vagy, kislány, akkor majd csak le kell tisztítanunk." Lecsúsztatta a kezét a karomon, és összefűzte az ujjait az enyémmel. "Gyere."

A szívem hevesen kalapált, amikor hagytam, hogy átvonszoljon a lakosztályon, és behúzzon a fürdőszobába. Valószínűleg modern és gyönyörű volt, de nem vettem észre. Semmi sem tudta volna elterelni a figyelmemet az előttem álló lélegzetelállító férfiról. A hasizmai meghajlottak, ahogy levette a cipőjét és a zokniját, és letolta a csípőjéről a melegítőjét. Néztem, ahogy a padlóra pottyan, majd az ajkamba haraptam, amikor kilépett belőle. Aztán csak egy szűk boxeralsóban állt előttem.

Azon kaptam magam, hogy előre dőlök, és kétségbeesetten vártam, hogy folytassa.

A hüvelykujját a derékszíjába akasztotta. "Minden rendben, kislány?"

"Igen" - mondtam kiszáradt torokkal. Visszatért az a merészség, ami korábban elragadott. "Ha nem veszed le őket, majd én megteszem helyetted."

Az orrlyukai kitágultak, és olyan parázsló pillantást vetett rám, hogy elnyögtem magam. "Ahogy úrnőm parancsolja" - reszelősködött, és a csípőjéről lefelé tolta az anyagot.

Csak bámulni tudtam, átkozódva erőteljes alakjának látványától. Teljesen férfi volt - testének minden centimétere vágott és határozott. Sima, aranyló bőre előrehívott, és mire észbe kaptam, már hozzáértem, végigsimítottam a kezemmel a mellkasán és a hullámzó hasizmain.

Mozdulatlanul állt, hagyta, hogy felfedezzem, még akkor is, amikor a lélegzete elakadt, és a szíve gyorsabban vert. A levegő besűrűsödött, mintha egyesült vágyunk kiszívta volna az összes oxigént a szobából.

Megálltam a felfedezésemmel, éppen a tengelye fölött, amely vastagon és nehézkesen domborodott közöttünk. Korábban sosem tartottam vonzónak a férfi anatómiának ezt a részét, de a farka gyönyörű volt. Merev hossza ugyanolyan sima és kemény volt, mint a férfi többi része, a kerek szárat dús erek rajzolták ki, amelyek mélyen bennem friss éhséget keltettek. A szivacsos fej újra és újra magához vonzotta a tekintetemet, és a legnyomasztóbb késztetést éreztem arra, hogy térdre ereszkedjek, és a számba vegyem - hogy a nyelvemmel végigsimítsam az ingerlő résben összegyűlt gyöngyöző folyadékot.

"Halina."

A mormogása felemelte a fejem, és a szemében az éhség vetekedett az enyémmel. Nyelnem kellett, mielőtt megszólalhattam volna. "Mi jön ezután?"

"Te, szerelmem."

A szavai olyan biztosan simogattak a combjaim között, mintha a nyelvét használta volna. Remegtem a szükségtől, kész voltam könyörögni, ha kell.

De tudhattam volna, hogy Bram sosem hagyna cserben. Lehúzta rólam a ruhámat, lehámozta rólam a leggingset és a felsőt. Ha volt is bennem bármi zavar, hogy meztelenül álltam előtte, a szemében lévő nyers kéjvágytól elszállt. Amikor a melleim szabadon pattantak, úgy morgott, mint egy állat, az állkapcsa összeszorult, miközben a tekintete végigvándorolt az összerándult mellbimbóimon.

Érintsd meg őket! A könyörgés ott lebegett a fejemben, de nem tudtam rávenni magam, hogy kimondjam.

Kinyújtotta a kezét, és kicsúsztatta a hajamból a gumit. "A bugyit egyelőre hagyjuk" - mondta halkan. " Azzal már vannak terveim."

A magom megfeszült, és kábulat szállt rám, amitől a végtagjaim nehéznek tűntek. Nem ellenkeztem, amikor még egyszer megragadta a kezemet, és a zuhanyzóhoz vezetett. Elforgatott néhány gombot, és előhozta a permetet, amely gyorsan megtöltötte az üvegfülkét gőzzel. Aztán behúzott, és a víz mindkettőnkre zúdult, leöblítette az edzésünk izzadságát, és a hátamra tapasztotta a hajamat.

Egy nagy kezével végigsimított a kusza masszán... majd folytatta, követve a gerincem ívét. A víz melege ellenére megborzongtam, ahogy a tenyerét végigsimította a bőrömön, az érintése szinte áhítatos volt. Kikeményedett ujjbegyeit a bugyim széle alá csúsztatta, és a fenekemet simogatta, amitől felnyögtem, miközben egyre nedvesebb lettem. Amikor visszasöpört a bordáimhoz, csalódottan fújtam ki a levegőt, amire ő elmosolyodott.

"Szükséged van valamire, kislány?"

Ismét megborzongtam, és pislogtam a körülöttünk felszálló gőz ellen. A megfelelő szavakat tapogatóztam, végül egy lélegzetvisszafojtott "kérem" hangon landoltam.

Lassan a falhoz tolatott, kemény mellkasa érintkezett megmerevedett mellbimbóimmal, és újabb lélegzetvisszafojtott nyögést csalt ki a torkomból. "Hogyan tudnék ellenállni egy ilyen szép kérésnek?" - mormogta. Aztán lehajtotta a fejét, és lágy csókot nyomott az arcomra. Miközben kipirulva és vágyakozva remegtem, gyengéd csókok sorát festette végig vízzel nyálkás testemen, ajkait a nyakamhoz, a mellkasomhoz, a melleimhez érintve. Beszívtam a levegőt, amikor megnyalta az egyik bizsergő mellbimbó hegyét, mielőtt végigvándorolt a hasamon.

Térdre ereszkedett.

Libabőrös lett a bőröm, én pedig a sötét fejét bámultam, és a várakozás görcsbe rándította a gyomromat. Vajon...

Megcsókolta a nememet a bugyim felett.

Igen. Igen, tényleg.

A vágy végigfutott a gerincemen, és meglazította a térdeimet. Nem volt semmi, amibe kapaszkodhattam volna, ezért a hajába kapaszkodtam, hogy ott tartsam a száját, ahol akartam.

Valamit mormogott, amit nem értettem, és újra megcsókolt, csak egy vékony, nedves selyemréteg volt az ajkai és lüktető húsom között. A csípőm előrenyomult, és a lélegzetem elakadt, miközben felnyögtem.

Aztán a nyelve erőteljesebben mozdult, áthatolt a redőkön, hogy a csiklómat súrolja. A hátam meggörnyedt. Ujjaim a hajába szorultak.

Szóval ezt szánta a bugyimnak. Arra akarta használni, hogy megőrjítsen. Hogy ingereljen és kínozzon.És pontosan ezt tette, végigcsipkedte az anyag szélét, amíg a meztelen húsomat nem érintette. Ott megcsókolt, nyelvének hegye forró utat járt be érzékeny ráncaimon. A fogai kapartak, én pedig felnyögtem, és a fejem a mögöttem lévő falnak dőlt. Nem láttam az arcát, csak tehetetlenül álltam, ahogy a szája egyre erősebben nyomódott a nememhez, és a nyelve egyre közelebb jutott lüktető középpontomhoz.

A fogai közé kapta a bugyimat, és rángatta. Most a szövet az ajkaim közé szorult, a nagy része pontosan a fájó csiklómra nyomódott.

És még mindig nem törődött vele, forró nyelvét a nemem egyik oldalán felfelé, majd a másikon lefelé húzta, és úgy zümmögött, hogy rezgések szóródtak szét a belsőmben.

"Bram - ziháltam, és egész testem remegett. Éhesen. Többre volt szükségem. Megrángattam a haját, kétségbeesetten vágytam még több nyelvére.

"Igen" - kuncogott, és a ráncaimat kettévágó selymet nyalogatta. "Pontosan tudod, hol akarsz engem, ugye, kislány?" Egy gyors csavarással letépte rólam a bugyimat, így tökéletesen csupaszon és reszketve maradtam.

Egy hosszú pillanatig a nememet bámulta, majd csukott tekintetét az enyémre emelte. "Olyan kibaszottul gyönyörű vagy. Soha nem álmodtam még ilyen társról."

Elhittem neki. Az arckifejezése a csodálkozásé volt - egy olyan hímé, aki nem tudta elhinni a szerencséjét.

Visszafordította a figyelmét a nememre, és a leglágyabb csókot nyomta a dombomra, mielőtt azt mormolta: "Tárd szét egy kicsit a lábaidat, édesem".

Engedelmeskedtem, a szívverésem a combjaim között dobogott. Annyira nedves voltam neki, hogy éreztem, ahogy szivárog belőlem a nedvesség.

És tetszett neki, amit látott, mert morgott, és ismét lehajtotta a fejét, határozott nyelvével egyenesen a közepem felé suhintott. "Ez az én jó kislányom, hogy ilyen nedves lettél nekem. Csak így tovább, édesem, mert én szomjas vagyok".

A hüvelykujjával szétfeszítette a ráncaimat.

Aztán komolyan elkezdte a kínzásomat.

Nyelvével a csiklómat nyalogatta, amitől megrándultam és hangosan felnyögtem. Szégyentelenül az arcához nyomtam a csípőmet, keményen a szájához csikorgattam, ahogy a gyönyör hólyagszerűen átjárta a testemet. Krovnostában rengeteg éjszakán át az ágyban fekve a takaró alá csúsztattam a kezem, ujjaim tapogatózva próbálták kielégíteni a szükségletemet, ami inkább kellemetlenséget jelentett, mint örömforrást.

Ez teljesen más volt. Az élvezetek egy teljesen új univerzuma, amiről nem is tudtam, hogy létezik. Ez a nagy, gyönyörű férfi a lábam elé térdelt, és most a nyelvével imádott.

Ez olyan sok volt - túl sok -, és mégis többet akartam.

A szájába szívta a csiklómat, és úgy forgatta a nyelvét, hogy a nememtől a melleimig és mindenhová máshová is áramot csalt. Erősebben íveltem, a gerincem meghajolt a falnak. A szemem összeszorult, és fényes fények törtek fel a szemhéjam mögött. Valami - egy vad, megállíthatatlan erő - felém sikoltott.

Két nagy kezével megragadta a fenekemet, és erősebben dolgozott rajtam, valami gyors és gonosz dolgot csinált a nyelvével.

Az izmaim összeszorultak, és a testem kibomlott.

Aztán szétváltam.

Sikoltottam, ahogy a gyönyör elnyelt, és beszippantott egy meleg, sötét tenger alá. A térdeim meglazultak, és a hátam lecsúszott a csempén.

Bram felemelkedett, és elkapott, mielőtt lezuhantam volna. "Nyugi, kislány. Elkaplak." Fürge hatékonysággal mozdult, a karjába vett, és elzárta a zuhanyt, miközben én félig összefüggéstelenül a mellkasához simultam. Valahogy úgy manőverezte körénk a törölközőt, hogy nem ejtett le, aztán a világ megingott, ahogy az ágyához vitt.

Kábultságomból akkor tértem magamhoz, amikor visszahúzta a takarót. "A hajam csurom vizes."

"És?"

"Meg kell szárítanom..."

"Badarság." Leengedett a lepedőre, és mellém telepedett. "Nincs szükséged törölközőre, ha van egy sárkányod." Hirtelen forró tenyerével végigsimított a hasamon, hogy megsimogassa az egyik mellem.

Az ajtó kinyílt, és Fergus besétált. "Tulajdonképpen két sárkány."

Megrándultam, tekintetem közte és Bram között kalandozott. Fergus féltékeny lenne? Három évszázadon át tartó párja épp most nyalt ki engem egy észbontó orgazmusig, és most meztelenül feküdtünk együtt az ágyban. bram felém fordult. "Mit gondolsz, kislány? Megkérjük Fergust, hogy csatlakozzon hozzánk?"

Hőség futott végig a bőrömön. Bram olyan nyugodt volt, amennyire csak lehetett. Mindketten azok voltak.

Mert ezt akarták - hogy hárman egy ágyban aludjunk.

Én is akartam?

Meg tudtam volna oldani? Ők? Volt különbség az orális szex és a szex között. Egyrészt a velük való szex a párkapcsolat elfogadását jelentette. "Nem tudom" - mondtam lassan, nem tudtam, hogy Bramnek vagy magamnak válaszoljak. "A párosodás nagy lépés, és nem hiszem, hogy..."

"Ez nem párzás" - mondta.

Pislogtam egyet. "Nem az?"

Fergus elmosolyodott, megjelent a gödröcskéje. "Ezúttal nem, édesem. Együtt kell elvinnünk téged, egyszerre, hogy megpecsételjük a kötelékünket. Érted, mire gondolok?"

Ó.

Erre határozottan nem álltam készen. Talán soha nem is leszek rá kész.

De ha ez most más lenne, feltételek és kötelezettségek nélkül...

"Kötöttségek nélkül" - mondta Fergus, és úgy tűnt, olvasott a gondolataimban. "Csak öröm."

Bram még mindig a mellemhez simult, és a hüvelykujját a mellbimbómra húzta egy laza simogatással, amitől a nemem keményen összeszorult.

Fergus közelebb sodródott, ezüstös tekintete Bramot és engem is elnyelt. "Mondj igent, Halina. Megígérem, hogy a legrosszabbul fogok viselkedni."