Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 14. fejezet

 


Tizennegyedik fejezet



FERGUS

 

Halina gyönyörű volt - sápadt idomai élvezetes kontrasztot alkottak Bram kemény, izmos alakjával. Őt is nagyon szerették. A szemében ott volt az a ködös, elégedett ragyogás.

Amit kétségtelenül Bram tett oda.

És, ó, de volt benne lehetőség.

Ledobtam a ruháimat, figyelve arra, ahogy a testét a párnákra tolta, a tekintete még akkor is óvatos volt, amikor leplezetlen kéjjel nézett rám.

Halina is figyelt, az arca ugyanolyan sötét rózsaszínre pirult, mint a mellbimbói.

A tudatom mélyén nyugtalanul kavargott a vadállatom. "AZ ENYÉM."

"Igen, mindkettő" - mondtam neki, és gonosz vigyor terült szét az elmémben, miközben leültem az ágyra Bram csípője mellé. Könnyeddé tettem a hangomat. "Mit csináltatok ti ketten? Úgy volt, hogy edzésen vagytok."

"Igen" - mondta durcásan. "Azt csináltuk."

Végigsimítottam a kezemmel a combján, és megálltam, hogy ne érintsem meg a farkát, amely merev és duzzadtan feküdt a hasán. "Még valami?"

A légzése felgyorsult, a szeme a kezemről az arcomra siklott. "Megettem Halina punciját."

Beszívott egy lélegzetet.

"Most már igen?" Határozottan megfogtam Bram farkát.

Sziszegett. "Fergus, ne merészeld..."

"Mit?" Kérdeztem ártatlanul, és egy lassú, alapos simogatást adtam neki, amiről tudtam, hogy biztosan megőrjíti. Az biztos, hogy felnyögött, borostás állkapcsa összeszorult. Egy csepp nedvesség képződött a résén.

"Ne ingerelj engem" - morogta.

Halina felé csúsztattam egy pillantást, aki a könyökére támaszkodott, és kéjvágytól teli szemmel figyelte Bram szárának csúcsát. Én is oda néztem, ahogy Bram is, és mindhárman figyeltük, ahogy a folyadékgyöngy megduzzad, majd lecsöpög a szürkés fején.

"Istenek - suttogta, és a mellkasának vastag izmai megrázkódtak, miközben megborzongott. újabb erőtlen pumpálásba kezdtem. "Nem áll szándékomban ingerelni téged. Sokkal inkább megdugnálak."

A szemei elnehezültek. Egy pillanatra úgy tűnt, hogy meginog, és biztos voltam benne, hogy visszautasít. Aztán felnyögött. "Igen."

Épphogy lepleztem a meglepetésemet, de csak épphogy, a saját farkam megmerevedett, mint a páka erre a váratlan ajándékra. Később azonban rá kellett jönnöm, hogy mit csinál.

Mert a ma este Halinaé volt.

Biztosan érezte a rá szegeződő tekintetemet, mert tágra nyílt szemekkel az enyémre emelte a tekintetét.

A fejemet Bram felé billentettem. "Ő még várhat egy kicsit, kislány. Veled akarom kezdeni."

Az ajkai szétnyíltak. "Velem?"

Olyan imádnivalóan ártatlan volt. Erre emlékeznem kellett. Az egyetlen vágyam az volt, hogy ez jó legyen neki. A saját örömöm - és ami azt illeti, Bramé is - nem volt fontos. Ez sokkal többről szólt, mint a szex. Meg kellett értenie, hogy mennyit jelent nekünk. Hogy a sors mennyire összekötötte a lelkét a miénkkel.

"Te - mondtam neki, miközben teljesen az ágyra költöztem.

Bram pontosan tudta, mit kell tennie, és könnyedén felemelte, majd a combjai közé helyezte, hogy a háta a mellkasához simuljon. Aztán félrelökte nedves haját, és a nyakához simult, amitől a lány zihálva elolvadt benne.

Tökéletes.

Gyönyörűek voltak együtt, és a vágy egyenletes dobpergést okozott az ereimben, miközben a férfi nagy kezei a lány melleit fogták, és addig simogatták a dús duzzanatokat, amíg a lány felnyögött, kis agyarai kilátszottak a telt, rózsaszín ajkak között. A hüvelykujjával végigsimított a mellbimbóin, amelyek még merevebbek lettek a kezei alatt.

"Csináld csak így tovább" - mormoltam.

Egy csókot nyomott a nyakára. "Nem áll szándékomban abbahagyni."

Meghajolt, combjai szétnyíltak, és bepillantást engedett csillogó magjába.

De sokkal többre volt szükségem, mint egy pillantásra. Feszes és fájó farkammal szélesre engedtem a combjait, a térdeit a férfi térdei fölé akasztottam, hogy nyitottá váljon a tekintetem előtt.

A lélegzetem elszállt belőlem a másik telt, rózsaszín ajkai láttán.

Még több tökéletesség - bár ez túl gyenge szó volt a karcsú redőkre és a duzzadt csiklóra. Kiállt a hüvelyéből, kecsesen, mégis merészen. Könyörgött a nyelvemért.

Találkozott a tekintetemmel, szemei sötétek voltak a szükségtől, de tétova is. Egy kicsit félt.

Bram egyik kezét a puncijához csúsztatta, és két ujjával körbejárta a csiklóját.

"Ó..." A lélegzete elakadt, az arcán lévő pír végigterjedt a nyakán. "Nem tudom... Ó, istenek."

Hasra feküdtem a combjai között, lüktető farkam beszorult alá. Nem törődtem vele, miközben gyengéden fújtam a ráncaira, izgatottan éreztem a vágya illatát. "Meg kell, hogy kóstoljalak, kislány." Újabb leheletet fújtam a csiklójára, és ő megremegett. "Így jó lesz?"

"Igen", nyögte. "Kérlek."

A vágy a véremben erősebben lüktetett, egyfajta fájdalommá vált. A vadállatom lökdösött, sürgetett, hogy felemelkedjek és belesüllyedjek a melegébe.

De ez nem ment volna. Előbb ezt érdemelte meg. És ha őszinte voltam magamhoz, mindent akartam, amit ő adott Bramnek. Megkóstolta a párunkat. Én is ugyanezt akartam.

Mindig rám hangolódva emelte fel a kezét a neméről, zökkenőmentes átmenetet kínálva az érintésétől az én nyelvemhez. Azonnal beljebb léptem, lehajoltam, és lassú utat nyalogattam a bejárata körül. Mélyre vezettem a nyelvemet, mielőtt felcsókoltam a csiklójához, és a mohó kis bimbót a számba szívtam.

Bassza meg, isteni íze volt. Mint a virágok és a szex. Ziháló zihálását a fülembe söpörtem, ahogy mohón nyalogatva lakmároztam a nedveit. A farkam keményen belenyomódott a lepedőbe, és erőfeszítésembe került, hogy ne csípőmet a matrachoz nyomjam, mint egy kipróbálatlan legény.

Ujjai végigsimítottak a hajamon, aztán megrántotta a szálakat, és csípője felemelkedett, hogy találkozzon velem. A buzgósága kábítószer volt, és mint egy függő, egyre többet és többet és többet, addig nyalogattam a csiklóját, amíg megfeszült és felkiáltott.

Közel volt, de még nem volt egészen ott, és én nem akartam, hogy ott legyen.

Még nem.

Felemeltem a fejem, és Bram karjaiban találtam, vörös haja vadul omlott a vállára, kék szemei pedig üvegesen csillogtak a szükségtől. A mellbimbói kéjesen álltak ki krémes melleiből, a hegyük ugyanolyan pirosló rózsaszínű volt, mint az arca. Széttárt puncija csillogott a vágytól és az ösvénytől, amelyet a nyelvemmel követtem. Ő volt a női kéj portréja. Bassza meg, egy ilyen festményt akartam róla.

"Gyönyörű" - motyogtam, és megcsókoltam a remegő hasát.

"Megálltál" - mondta elmarasztaló hangon. Vörös szemöldökeit összehúzta, és olyan megrökönyödött pillantást vetett rám, hogy talán elmosolyodtam volna, ha nem az elélvezéstől való félelem határán tántorogtam volna.

Így is meg kellett dolgoznom azon, hogy ne szorítsam össze az állkapcsomat. Még egy gyenge mosolyra is futotta, amikor felmásztam a testén, és az egyik tenyeremre támasztottam a súlyomat Bram válla mellett. "Csak egy aprócska pillanatra" - mondtam neki. A másik kezemmel megragadtam a szivárgó száramat, és a bejáratához pozicionáltam magam. "Szeretném érezni, ahogy elélvezel, amikor benned vagyok, kislány. Ezt akarod?"

Mögötte Bram a haját simogatta, a szemei tüzet ugráltak. Neki is fájnia kellett, a farkát a lány hátához feszítette. De várt, ahogy én is, mindenáron türelmet színlelve, mert a lány ártatlan és értékes volt, és semmiképpen sem hagyhattuk cserben.

Felnyúlt, és ujjainak hátulját végigsimította az állkapcsomon, és azt hittem, belehalok ebbe az egyetlen szerény érintésbe. Hogy tudott egy ilyen egyszerű dolog ennyire tönkretenni? "Én igen" - mondta komolyan. "Akarlak, Fergus. Kérlek."

Ennél édesebb szavak még soha nem hangzottak el. Hálás sóhajjal belé hatoltam.

Összeszorult körülöttem, ösztönösen próbált távol tartani.

"Nyugalom", dörmögte Bram a fülébe. A melleivel játszadozott, a mellbimbóit csipkedte és simogatta. Addig csipkedte a csúcsokat, amíg a lány felkiáltott, és szexi kis agyarai előbukkantak. Gael nyelvre váltott - egy régebbi formára, amelyet egyetlen modern ember sem ismerne fel. Azt mondta neki, hogy milyen szép. Hogy őt nekünk választották, minket pedig neki. Hogy egy életen át vártunk rá.

Hogy nincs hozzá fogható nőstény.

A teste lassan engedett, és én nyögve csúsztam haza. Még most is feszes volt, mint egy ököl, belső izmai fojtogatták a farkamat. Izzadni kezdtem a mozdulatlanságom megtartásának erőfeszítésétől.

Bram belegabalyodott egyik kezével a hajamba, és a számat a sajátjához húzta, lassú, szenvedélyes csókot adott nekem, sok nyelvvel. A szájával az enyémen és a farkammal Halina puncijába temetkezve, átkozottul biztos voltam benne, hogy ennél jobb nem is lehetne.

És elérte a szándékát, mert ő zihált és még jobban ellazult.

Visszahúzódtam, és láttam, hogy lenyűgözött arckifejezéssel figyel minket. Ó igen, tetszett neki, hogy együtt látja a hímeket.

Ezt ki tudtam használni az előnyömre.

Rögtön azután, hogy az enyémmé tettem.

"Játssz tovább a melleivel, Bram" - mondtam, és mozogni kezdtem. "Azt hiszem, a mi kis társunknak tetszik."

Úgy tűnt, hogy a buja parancs még jobban felkorbácsolta a vágyát, mert felnyögött... és amikor a férfi megtapogatta dús melleit, felemelte a csípőjét, hogy megfeleljen a lökéseimnek.

Egyáltalán nem bírtam volna sokáig, nem úgy, hogy a puncija úgy szorította a farkamat, mint egy bilincs, és Bram ujjai a mellbimbóival játszadoztak. Homlokomat a vállára ejtettem, miközben az önuralmam elszállt, és az ő és Halina illata betöltötte a tüdőmet. Lonc és füst. Füstölő és tűz. "Bassza meg", ziháltam, és gyorsabban pumpáltam. Úgy döntöttem a csípőmet, hogy a száram súrolta a csiklóját.

Megrázkódott, mintha áramütés érte volna, aztán velem együtt mozgott, csípője fel és fel ringott, hajlékony teste végre befogadott engem.

Őrületes volt, ahogy a puncija összeszorult a dübörgő farkam körül. Bram bőre az ajkaimhoz simult. A fejemet a nyakába fordítottam, úgy lihegtem, mint egy versenyló, miközben egyre keményebben basztam. Mindhárman egy hurrikánban voltunk, testünk a nyomás és a gyönyör szoros csomójába zárva.

Aztán megmerevedett - egy pillanatnyi szünet, amikor a lelkünk egy szakadék szélén egyensúlyozott.

"Gyere" - morogtam, és intettem neki, hogy ugorjon át a peremen. "Gyere, bébi. Hadd érezzem, ahogy a puncid a farkamra élvez."

Ő engedelmeskedett egy nyögvenyelős jajgatással, lábát a csípőm köré vetette, és kapaszkodott, miközben én a fogaimat csikorgattam, és próbáltam nem elájulni a gyönyörtől. Egy univerzum robbant fel a szemhéjaim mögött, és rájöttem, hogy összeszorítottam a szemem - egy hullámvasút utasaként sikoltozva lefelé az első lejtőn, ami elrabolja a lélegzetedet, és megtelít mámorral és egy kis félelemmel.

Egészen az aljáig lovagoltam, aztán egy kiáltással elélveztem, amely tompán érintette Bram bőrét és Halina fejének illatos, selymes tetejét. Pontosan ott, ahol lenni akartam.

Velük.