Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 15. fejezet

 


Tizenötödik fejezet



HALINA

 

Ahogy Bram karjaiban terpeszkedtem, miközben a nemem Fergus tengelye köré szorult, biztos voltam benne, hogy ennél forróbb már nem is lehetne az éjszaka.

Aztán Fergus megszólalt fölöttem, leheletével felkavarta a hajamat. "Két választásod van, bébi. Hanyatt vagy térdre. Akárhogy is, ma este megdugom a segged."

Száguldó szívem felgyorsult. Majdnem elájultam, amikor korábban említette, hogy megdugta Bramet. Most, hogy ez tényleg megtörténik, nem voltam benne biztos, hogy túlélném.

Bram válaszoló morgása végigrezgett a gerincemen. "A hátam."

Lágy csókolózásuk hangja hallatszott, majd Fergus azt suttogta: "Óvatos leszek". Hátradőlt, és olyan szemekkel nézett rám, mint az olvadt ezüst. "És hogy van az én pici dhampárom? Jól vagy, kislány?"

"Igen" - mondtam, a torkom kaparászott. Valószínűleg a sikoltozástól, jöttem rá önérzetemben.

Az orrát az enyémhez simította, mielőtt megcsókolta a szám sarkát. "A puncid mennyei. Sajnálom, ha túl durva voltam."

"Nem voltál." Olyan gyengéd volt, hogy elállt a lélegzetem.

A mosolya az arcomra ívelt. "Örülök neki. Holnap azonban fájni fogsz, úgyhogy azzal kell vigasztalnom magam, hogy a gyönyörű melleiddel játszom, amíg hozzászoksz, hogy elfogadod a farkamat." Mintha csak demonstrálná, körbejárta egyik ujjbegyével az egyik megmerevedett mellbimbómat.

Szikrák szaladtak végig a bőrömön. Istenek, ugyanolyan javíthatatlan volt az ágyban, mint az ágyon kívül. Miért nem lepett meg ez?

Elengedett, majd Bram felemelt, mintha semmit sem nyomnék, és maga mellé fektetett. A fejtámla melletti párnadombhoz kuporodtam, dekadensnek éreztem magam meztelenségemben, a nemem még mindig lüktetett, és a mellbimbóim érzékenyek voltak Bram ujjaitól. Később elgondolkodhattam azon, hogyan jutottam el a padlóig érő ruháktól odáig, hogy ilyen szemérmetlenül mutogassam magam. Most csak az érdekelt, hogy nézzem az előttem kibontakozó, gonoszul forró látványt.

Bram a hátán feküdt, egyik öklével a farkát szorongatva, amely a fájdalomig keménynek tűnt. Vastag szárát a csípőjéből kiemelte, a szürkés csúcs duzzadt volt és sírva fakadt. A férfiakat általában nem szokták "gyönyörűnek" nevezni, de más szó nem is illett rá. A teste egész egyszerűen gyönyörű volt, a faragott arcától és a széles mellkasától kezdve a hullámzó hasizmokig és a hosszú, izmos lábakig. Ha akartam volna, akkor sem tudtam volna másfelé nézni.

Fergus nyilvánvalóan ugyanezt érezte, mert leereszkedett Bramra, és perzselő csókban fogta a másik férfi száját.

A nememet elöntötte a nedvesség. Nem tudtam, hova nézzek először, ezért mindenhova néztem, kezdve az erős állkapcsukkal, amelyek a szenvedély agresszív megnyilvánulásában egymás ellen mozogtak. Éppen amikor Fergus látszott dominálni, Bram felemelte a fejét, és provokatív nyelvvillantással megragadta Fergus ajkát.

És ez még csak a csókjuk volt.

Alsó testük egymásba gabalyodott, csípőjük egymásnak feszült és csikorgott. Ahogy Fergus mozgott, a farkát Bram farkához dörzsölte - és az utóbbi gyönyör és kín között ingadozott, mert felnyögött, és ujjait Fergus egyik feszes fenekébe fúrta.

Fergus felemelte a fejét, és ördögi mosollyal nézett lefelé, a gödröcskéi teljes pompájában. "Gyere már! Hol van az a híres McGregor-irányítás?" Éppen amikor Bram mogorván fintorogni kezdett, Fergus lemászott az ágyról, és az éjjeliszekrényhez ment.

Bram az alkarjával eltakarta az arcát, és azt mormolta: "Baszd meg, Fergus".

Az alsó ajkamat rágcsáltam, az együttérzés felerősödött bennem. Ugyanakkor a testemben újjáéledt vágy zümmögött. Bár Bram frusztrációja nagyon is valós volt, volt benne valami szándékos, izgató él - az az érzés, hogy ő és Fergus egy olyan érzéki játékot játszottak, amit mindketten élveztek. Egy másik értelemben - és ez volt az, ami miatt a lélegzetem is elakadt a lélegzetemtől -, előadták nekem, és olyan erotikus show-t nyújtottak, amilyet el sem tudtam volna képzelni.

Fergus visszabotorkált az ágyhoz egy üveg síkosítóval, amit kinyitott, és a farkára csepegtetett, miközben Bram combjai közé térdelt. "Nyisd ki, bébi!"

Bram a helyén tartotta a karját, miközben behajlította a térdét és széttárta a lábait. "Lassan."

Fergus szeme megenyhült, és egy pillanatra a pajkosság, ami mindig is táncot járt körülötte, átadta a helyét valami olyan gyengédnek, amitől a szívem kihagyott egy ütemet. "Természetesen" - motyogta. "Olyan lassan, ahogy csak akarod." Bőséges mennyiségű síkosítóval kente be az ujjait, és a kezét Bram orcái közé csúsztatta.

Bram egy pillanatra megfeszült, az ökle a szeme fölött összeszorult. Aztán felsóhajtott. A vállai vesztettek a feszültségből.

"Ez az" - suttogta Fergus. Tekintetét Bram arcán tartotta, miközben könnyed, nyugodt siklással mozgatta a kezét. Szabad kezével még több síkosítót csepegtetett Bram ráncába. Amikor megigazította a Bram testébe dugott ujjait, Bram megremegett, és amikor előrehajolt - talán még mélyebbre nyomta, a szögemből nem tudtam biztosra venni -, Bram ajkai durva nyögésre szétnyíltak.

"Tessék" - reszelősködött Fergus, a hangjában diadalmas hang, mintha épp most fedezett volna fel valamit. Ezüstös tekintete csillogott a kéjtől, és ki-be pumpálta az ujjait. "Jó érzés?"

"Igen" - nyögte Bram. Szélesebbre tárta a lábait. "Még."

Az ereimben forrongó vágy még jobban fellángolt. Volt valami kimondhatatlanul forró abban, ahogyan Fergus szétdolgozta Bramot, és egyszerre szeretetteljesen és érzékien ápolta. Bram megmozdította a csípőjét, felfelé tolta, hogy találkozzon Fergus ujjaival. A karja alatti ajkai szétválasztva maradtak, a lélegzete kemény lihegésben jött, reszelős, szűkölködő nyögésekkel vegyítve.

Amikor a legkevésbé számítottam rá, Fergus rám fordította a figyelmét. "Magányosnak tűnsz, kislány. Nem szeretnéd megsimogatni Bram farkát?"

Hőség futott végig a bőrömön, és már akkor is mozdultam, amikor bólintottam, felemelkedtem és előrebillentem, amíg a térdem Bram csípőjét nem érintette. De nem tudtam, mit tegyek ezután. A farka úgy feküdt a hasán, mint egy fémcső, a vastag feje szivárgott.

Fergus láthatta a határozatlanságomat, mert megfogta a kezemet, és Bram farkára tette. "Érintsd meg, édesem. Ígérem, hogy tetszeni fog neki."

Bram felnyögött.

Fergus rám kacsintott. "Mondtam neked."

Az ujjaimat Bram szárára tekertem, és csodáltam a kontrasztot a selymes bőre és az alatta lévő acél között. A kezem könnyedén csúszott, és egy kísérleti pumpálásba kezdtem.

" lgenis." Bram végre felemelte a karját, zöld szemeiben tűz pislákolt. "Csak így tovább, kislány. Fel és le."

A perifériás látásomban történt mozgás miatt visszafordultam Fergus felé, aki kivette az ujjait Bram seggéből, és most ökölbe szorított kézzel szorította magát. Másik kezével megragadta Bram egyik bokáját, és a magasba emelte, tovább nyitva Bramot.

A szívem hevesen kalapált. Ezúttal nem volt eltakarva a kilátás. Most mindent láttam, és visszatartottam a lélegzetem, ahogy Fergus a farkának hegyét Bram csillogó bejárata körül kavargatta. És amikor beljebb nyomta, reflexszerűen megszorítottam Bram szárát, ami fojtott kiáltást váltott ki belőle.

"Sajnálom!" Az arcát néztem, a fájdalom jeleit keresve.

De megrázta a fejét, ajkai önelégült mosolyra húzódtak. "Nem bántottál engem, kislány. Szoríts meg annyira, amennyire csak tudod... ó, baszd meg!" A szemei lesüllyedtek, és ziháló lélegzetet eresztett. "Bassza meg."

Már akkor tudtam, mi történik, amikor a lábai közé mertem nézni.

És, óóóóó, nem csalódtam.

Fergus előre tolta a csípőjét, a szemöldökét koncentráltan összeráncolta, miközben kitöltötte Bram seggét - egyre mélyebbre és mélyebbre süllyedt, amíg a kenőccsel nyálkásított szárát a markolatig el nem temette. Egy pillanatig ott maradt, arcvonásain a boldogságtól megpecsételt vonásokkal, mielőtt néhány centit visszahúzódott, majd visszatolatott.

Bram fojtottan felnyögött, mellkasa megemelkedett.

A levegő recsegett a kéjtől. Akár egy bomba is becsapódhatott volna a kastélyban, és észre sem vettem volna. A kezemet fel-alá pumpáltam Bram hosszában, figyelni akartam Fergus mozdulataira, de Bram dús farkának ugyanolyan magával ragadott. Még több nedvesség gyűlt össze a hegyénél, a gyöngy remegett az ütéseimtől és Fergus lökéseitől.

Valami vad impulzus fogott el, lehajoltam és végigsimítottam a nyelvemmel rajta.

"Szent szar" - motyogta Fergus.

Bram gurgulázó kiáltást adott le.

Ez volt minden bátorítás, amire szükségem volt. Megragadva a tövénél, ajkaimat a farkára erősítettem, és szopogattam, nyelvemmel körbeforgattam a fejét. Az íze betöltötte a számat - füst és cédrus és meleg férfi. És közvetlenül a felszín alatt a finom vére. Nyögdécselve végigsimítottam nyelvemmel egy kövér eret.

Gyorsabban pumpálta a csípőjét, olyan mohón lökdösődött, hogy térdre kellett ereszkednem, hogy alkalmazkodni tudjak hozzá. Amint megtettem, gyengéd ujjak tapogatták a nememet.

Ó... istenek. Nyögdécselve nyöszörögtem a farka körül, és elfordítottam a fejem, hogy csillogó zöld szemeivel engem nézzen. A teste Fergus lökéseivel együtt ringatózott, miközben az ujjaival a csatornámba hatolt, könnyedén siklott át a vágyam és a Fergus által belém pumpált elélvezés keverékén. Talán zavarba kellett volna jönnöm, de nem tettem. Csak égető kéjvágyat éreztem, ahogy a seggemet magasabbra toltam, a nemem forró, nedves és fájdalmas volt.

"Jó kislány - lihegte Fergus, és még keményebben dugta Bramot. Ujjai Bram bokája körül kifehéredtek, homlokán gyöngyözött az izzadság. "Térdeket szét, bébi. Hallani akarok minden hangot, amit a puncid kiad."

A mocskos szavaktól elpirultam, de engedelmeskedtem, szélesebbre toltam a térdeimet és meggörbítettem a gerincemet. Lágy, nedves csettintések kísérték Bram ujjainak minden egyes lökését, és én még jobban elpirultam, miközben egyre jobban megkívántam.

Fergus folytatta a parancsolgatást. "Szopj tovább, kislány. Vidd - nyögte, miközben a csípőjét Bram seggébe nyomta -, mélyebbre."

Kiszélesítettem az állkapcsomat, és olyan mélyre szívtam, amennyire csak tudtam. Aligha voltam szakértő ebben, de Bram úgy tűnt, nem bánja a tapasztalatlanságomat. Felfelé lendült, a farka a számba szivárgott, és durva nyögései csatlakoztak Fergus csípőjének a fenekére csapódó hangjához. Mindeközben a puncimmal játszott, simogatta a redőimet és masszírozta a csiklómat, amíg meg nem hajolt a gerincem, a nemem olyan szélesen szétterült, hogy a hűvös levegő megérintette a nyílásomat. Bármit, hogy az ujjai ott maradjanak, ahol szükségem van rájuk. az egész olyan elviselhetetlenül forró volt - a hangok, az izzadságunk illata, Bram testének lökdösődése az ajkaim alatt, ahogy Fergus egyre gyorsabban dugta. A gyönyör egyre szorosabban és szorosabban tekeredett bennem, míg végül túl sok lett. Átestem a határon, a kiáltásomat Bram keresgélő farka tompította el.

Egy másodperccel később rekedt kiáltást adott ki, és kitört, megtöltve a számat. Görcsösen nyeltem, megittam őt.

"Jövök" - morogta Fergus, és a lökései egyre vadabbak és szaggatottabbak lettek. "Bassza meg, mindjárt jövök!" Adott egy utolsó lökést, és kitartott, remegve szabadult fel, fejét hátravetette, mellkasát pedig izzadságtól csillogóvá tette. Egy darabig így maradtunk egy másik dimenzióban lebegve, nem tudtam, meddig. Egy csak nekünk teremtett világban.

Amikor mindannyian visszazuhantunk a földre, közéjük szorultam, Fergus velem szemben, Bram pedig hátulról átkarolta a derekamat, egyik nagy karját a derekamra vetve. Fergus álmos mosollyal nézett rám, miközben lesöpörte a hajamat a homlokomról. "Nos, kislány? Megfeleltünk az elvárásaidnak?"

Bámultam rá, miközben áhítat áradt szét bennem. "Fogalmam sem volt róla, hogy ilyen lehet."

A mosolya egyre szélesebb lett. "Gyönyörű lány, még csak most kezdtük."