Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 16. fejezet

 


Tizenhatodik fejezet



BRAM

 

Kár, hogy ilyen gyorsan meggyógyultam. Inkább élveztem, hogy Halina jelét látom rajtam.

Ahogy a fürdőszobai tükör előtt álltam, felfelé döntöttem az állkapcsomat, hogy jobban megnézhessem a helyet, ahol táplálkozott belőlem. Ma reggel újabb edzésünk volt, ami újabb etetéshez vezetett.

Ami nem vezetett újabb szexhez.

Pedig reméltem, ahogy puha testét az enyémhez szorította. De amikor megsimogattam az arcát, és megkérdeztem, hogy nem fáj-e túlságosan a tegnap este, ragyogó vörösre váltott, és dadogott valamit arról, hogy " egy-két dolgot még fel kell dolgoznom".

Aztán egy pillantás nélkül távozott.

Ez nem lehetett pozitív jel. Mit dolgozott fel? Egy menekülési terven? Fergus párosítása könnyű volt. Találkoztunk, dugtunk, és összejöttünk.

Ilyen egyszerű.

Akkor miért nem volt ugyanez Halinával? Intim viszonyban voltunk, és most neki kellett feldolgoznia a dolgokat?

"Milyen dolgokat?" Megkérdeztem a tükörképemet.

Fergus belépett, és felvonta a szemöldökét a tükörben. "Magaddal beszélgetsz? Ez rossz jel."

"Nincs saját inged?" Semmi mást nem viselt, csak egy mélyen a csípőjén csüngő pamut melegítőnadrágot.

"Az ott egy csók?" A szemei tágra nyíltak, ahogy az oldalamhoz lépett.

A nyakamra tettem a kezem. "Nem."

"De az." A tekintetébe tudálékos pillantás költözött. "Megint hagytad, hogy Halina táplálkozzon belőled. Milyen edzésprogramot folytatsz, Bram McGregor?"

Leengedtem a kezemet. "Szerintem az edzés kimeríti őt."

"És aztán ő is kiszívja téged." A nyakamat szemlélte. "Fogadok, hogy ezt egyszerűen utálod."

"Ha a következő kérdésed az, hogy lefeküdtem-e vele, a válaszom nem. Távolról sem."

Hirtelen komoly lett. "Mi történt?"

"Úgy rohant ki az edzőteremből, mintha égett volna a segge. Azt mondta, hogy 'fel kell dolgoznia néhány dolgot'." Mély levegőt vettem a hirtelen összeszorultnak érzett mellkasomon keresztül. "Ha azon gondolkodik, hogy elmegy..."

"Nem fog." A vállamra tette a kezét, és maga felé fordított. "Nem fog."

Ezt nem tudhatta. Egyikünk sem tudott olvasni a gondolataiban. A pokolba is, elég nehéz volt olvasni benne. Legalábbis nekem.

"Minden olyan jól ment" - mondtam. "Tegnap este boldognak tűnt."

"Boldog volt." Megnyugtatóan megszorította a vállamat. "Gondolj arra, hogy mit kérünk tőle. Azt akarjuk, hogy hagyjon el mindent, amit eddig ismert, és kösse magát hozzánk örökre."

"Nem értem, miért ragaszkodik bármihez is a múltjából. Csak kegyetlenséget ismert."

"A trauma mindenkire másképp hat. Te ezt jobban tudod, mint a legtöbben."

Morogtam - és nem tudtam nem irigyelni a saját boldog gyermekkorát. A szülei még éltek, az anyját a társai dédelgették egy Hebridákon lévő kastélyban.

"Adj neki időt, kicsim. Ő már a miénk." A pultnak támaszkodott.

Rámeredtem. "Micsoda?"

"Semmi."

"Ki vele."

Gúnyosan felsóhajtott. "Rendben. Miért hagytad, hogy megdugjalak tegnap este?"

Tudtam, hogy ez a kérdés jön. Az egyetlen meglepő az volt, hogy nem kérdezte meg, amint reggel felébredtünk.

Jó estét!

Basszus, a napjaim és az éjszakáim teljesen felborultak, most, hogy Halina velünk élt.

Fergus várta a választ, ezért vállat vontam. "Nem tudnád egyszerűen csak élvezni, és hagyni a dolgot?"

A szemei felcsillantak. "Ó, én élveztem. De tudom, hogy ez..." Tétovázott, mintha bizonytalan lenne. Majdnem zavarban.

Ő sosem volt ideges.

Szóval megszántam.

Lassan odaléptem elé, és a kezemet a pultra helyeztem a csípője két oldalán.

És csak úgy, a levegő kettőnk között megváltozott.

Közelebb hajoltam, és a füle mellett szólaltam meg. "Hagytam, hogy megdugj, mert te akartad. És mert Halinának látnia kellett, hogy a társak tesznek egymásért dolgokat, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy el kell térnünk a komfortzónánktól."

A légzése egyre durvábbá vált. "Hát, ha valamilyen módon nem volt egyértelmű a tegnap este, akkor kurvára tetszett. Szóval köszönöm."

"Szívesen." A fogaim közé kaptam a fülét. "Csak ne szokj hozzá."

"Nem?"

Eléggé hátradőltem, hogy találkozzam a tekintetével. Aztán lassan megráztam a fejem.

Az arca kipirult, és a várakozás sűrű hullámokban gördült le róla.

"Fordulj meg" - motyogtam. A farkam fájt érte, a hegye máris szivárgott.

A legszexibb hang - nem egészen nyöszörgés - tört elő a torkából, amikor engedelmeskedett, és tekintete találkozott az enyémmel a tükörben.

Végigsimítottam a kezeimmel az oldalán, és elmosolyodtam, amikor megborzongott. "Tudod, azt hiszem, mégiscsak tetszik, hogy póló nélkül jársz."

Nyelt egyet. "Igen?"

"Igen." Megragadtam a derékszíját, és egy durva mozdulattal a combjáig rántottam le a melegítőnadrágját.

"Bassza meg, Bram" - lihegte.

Megfogtam a csupasz seggét, mindkét kezemben egy-egy orcát. "Alsónemű sincs rajtad. Majdnem olyan, mintha azért jöttél volna ide, hogy megdugjanak." Széthúztam az arcát. "Talán azt akartad, hogy újra megállapítsam, ki adja és ki kapja errefelé."

Nem válaszolt. Csak folytatta szaggatott lélegzését, a tekintete az enyémbe meredt.

"Igen", suttogtam, "azt hiszem, ezt akartad". Egyik kezemet a lapockái közé tettem, és előrehajoltam.

Nyögve ment, az alkarjára támaszkodva, és követte a mozdulataimat, miközben síkosítót vettem elő az egyik fiókból, és bőséges adagot spricceltem a pultra. Amikor végigsimítottam rajta az ujjaimmal, és a lyukához vittem, káromkodott.

" Szoros" - mondtam, és belenyomtam az egyik ujjamat a második ujjpercig. "Bassza meg, ez jó." A farkam nekifeszült a farmeromnak, én pedig kinyitottam a cipzárat, és kihúztam, hagyva, hogy a nedves hegye megpiszkálja az arcát. Nem sok időt hagytam neki, hogy alkalmazkodjon, mielőtt hozzáadtam volna egy másik ujjat, és mindkettőt mélyre csavartam, miközben előrehajoltam, és megcsókoltam a tarkóját. "Akarod, hogy belemásszak ebbe a szűk seggedbe, Fergus?"

A válasza egy fojtott nyögés volt, és a csípője hátrafelé lökése.

Megcsíptem a tarkóját. "Ez szerencse, mert így is, úgy is megdugtalak volna." Elhúztam a kezemet a ráncából. Aztán gyorsan bekentem a száramat, és a lyukához vezettem. Megragadtam a csípőjét, és belenyomtam a testébe, meg sem álltam, amíg a csípőmig el nem temetkeztem.

"Istenek" - zihált, előrebukott, a futónadrágja a bokája körül lógott. A farkáért nyúlt, de megragadtam a csuklóját, és a háta tövébe szorítottam.

"Nem", mondtam határozottan, és laposan a pultnak nyomtam. "Addig nem, amíg nem mondom." A karját a háta mögött tartottam csapdában, miközben elkezdtem lökni, és felnyögtem a forró szorítástól, amit tőle kaptam. Ahogy a folyosója megfeszült a durva parancsomra. Nem húztam az időt, egyenesen belevágtam egy ütemes ritmusba, ami előre ringatta, és nyögéseket kényszerített ki a mellkasából. Jelképes erőfeszítést tett, hogy kihúzza magát a szorításomból, de mindketten tudtuk, hogy nem tudná megtenni, ha én nem hagynám.

És különben is, nem igazán akarta, hogy hagyjam.

Így aztán megduplázva maradt, képtelen volt bármit is tenni, csak feküdni és tűrni a dugást. A nyögései egyre hangosabbak lettek, ahogy a seggét püföltem. Amikor megváltoztattam a szöget, és eltaláltam a prosztatáját, harsány kiáltásokra váltott, arcát a márványhoz szorítva. Bőkezű voltam a síkosítóval, és a hang, ahogy belé hatoltam, ízletesen mocskos volt.

Ez felbátorított, és mindent jobbá tett. Forróbbá. Elvesztem a kemény testének érzésében az enyém alatt. Szoros feneke a farkamat szorította. Fahéjas és örökzöld illata betöltötte a tüdőmet. Az izmok játéka a hátán, ahogy elnyelte a lökéseimet. A golyóim ritmikus csapkodását az arcán.

Az orgazmusom felforrt, és az utolsó pillanatban kihúztam, és szétlőttem a hátán. Megjelöltem őt a lehető legtesthezállóbb módon. Morogtam, a csípőm hevesen rángatózott. Úgy tűnt, örökké tart, gyöngyöző ondócsíkok festették izzadt bőrét.

Amikor újra meg tudtam szólalni, megérintettem a csípőjét. "Fergus."

Motyogta a márványlapnak ütközve. "Hadd élvezzek el, te szadista."

Az ajkamba harapdáltam a mosoly ellen, felkaptam egy kéztörlőt, és letöröltem a mocskomat a bőréről. Aztán felhajtottam, és úgy fordítottam meg, hogy szembeforduljon velem.

A farka köztünk dülöngélt, a hegye duzzadt és nedves volt.

Megpaskoltam a mögötte lévő pultot. "Fel, bébi. Háttal a tükörnek."

Csalódott nyögéssel felhúzta magát a márványra, a farkát a feszes hasizmokhoz csapkodta. "Ne várakoztass meg" - motyogta, a szemében tűz lobogott. Egy pillantás a tükörbe megerősítette, hogy az enyémek is ugyanilyenek.

"Nem foglak" - ígértem, lerántottam a bokájáról a melegítőnadrágját, és felhúztam a lábát, hogy a lábfeje laposan a pulton legyen, a lábait pedig széttárta. Kikanalaztam az utolsó kenőcsöt a márványból, és bekentem vele a farkát, mire ő a fogain keresztül sziszegett. Amikor már szépen csúszott, hátraléptem, és összefontam a karjaimat. "Simogasd meg. Emlékeztess rá, hogy mi az enyém".

Úgy tett, ahogy mondtam, a keze már a farkát dolgozta, mielőtt befejeztem volna a mondatot. Kitette magát, arckifejezése szinte dacos volt, ahogy a kedvemért kiverte magát. A teste teljesen feltárult előttem, a gyönyörű farkától a birtoklásomtól még mindig nyitott, fényes lyukáig.

És ez pokolian szimbolikus volt, mert Fergus mindig nyitott volt előttem. Kezdettől fogva rám vetette magát, hangosan és nagylelkűen, és egyáltalán nem akarta, hogy figyelmen kívül hagyjam. Ő egy ajándék volt. És nem érdemeltem meg, de mégis elvettem.

Hogy is tehettem volna másképp?

A keze fel és alá repült a farkán, a tekintete nem hagyta el az enyémet. Még most is várt rám, hajlandó volt még többet adni magából, ha akartam.

A szívem megdagadt a hálától, és a hangom rekedtté vált, amikor azt mondtam: "Gyere értem, Fergus. Most rögtön. Hadd lássam."

Azonnal lőtt, a lökései megtorpantak, ahogy eláztatta a kezét, a mellkasát, a hasizmát. A vállai megremegtek, a mellkasa megemelkedett, a lélegzete fűrészelve fakadt ki és be. Amikor előrebukott, ott voltam, hogy elkapjam, a karjaim átkarolták izzadt hátát. Egy pillanatig így maradtunk, a feje a vállamon, a lába pedig a pultról lógott le.

Végül felsóhajtott, a lélegzete a nyakamhoz csapódott. "Ez forró volt."

"Jól vagy?" A szíve még mindig olyan gyorsan vert.

Felemelte a fejét, és a szemei szórakozottan csillogtak - és talán egy kicsit elkeseredetten. "Mindig aggódsz, hogy nem bírok veled."

"Nagyobb vagyok" - mondtam durcásan. És nem készítettem fel annyira, amennyire kellett volna. Annyira kétségbeesetten akartam belé hatolni.

Megforgatta a szemét. "És akkor mi van? Egy nagy, erős férfi ledobott és elvert? Felejtsd el a kibaszott gondolatot." Megszorította a bicepszemet. "Tetszenek az izmaid, Bram. És a nagy farkad. Majd szólok, ha ez megváltozik, oké?"

"Igen" - visszhangoztam, és elvesztettem a küzdelmet, hogy ne mosolyogjak.



* * *

"Történetesen", mondta Fergus nem sokkal később, "azért jöttem be ide, hogy beszélgessek veled". Lezuhanyoztunk, és most a lakosztályomban a tűz előtt ültünk, a lábunkat egy bőrpárnára támasztva.

Elhúztam a tekintetemet a lángokról. "Miről?"

Kiegyenesedett, most az egyszer komolyan. "A könnyekről van szó. A hírnök, akit küldtünk, nem tért vissza. Aggódom, hogy a vámpírok megölték."

A francba. Már több mint egy hét telt el. Ha Ludovic emberei megölték a démoni hírvivőnket, akkor a Razroth előtt kellett felelnem. Ők voltak azon kevés törzsek egyike, akik embernek tudtak tűnni, és nem okozott nekik gondot, hogy bosszút álljanak a földi síkon. Még ha nem is engem hibáztattak, elégtételt követelhettek a vámpíroktól.

Káromkodtam. "Nekem kellett volna kézbesítenem azokat az átkozott könnyeket. Ha ez fajközi háborút indít, számíthatunk Niall látogatására." Mivel Cormac az idő nagy részében nem volt szolgálatban, a király hitvese intézte az udvar napi ügyeit. És Cormacéval ellentétben az ő esze éles volt, mint a borotva. Félig boszorkány is volt, és pokolian ijesztő, ha dühös volt.

Ezt jobban tudtam, mint a legtöbben.

"Niallnak tele van a keze" - mondta Fergus, ezüstös tekintete élesebb volt, mint azt valószínűleg észrevette. "Különben is, épp most találtuk meg a nőstényünket. Egyikünk sem volt olyan állapotban, hogy megtegyük ezt az utat."

Igaza volt. Halinától elválni, mielőtt megszilárdítottuk volna a kötelékünket, kínszenvedés lett volna. Niall - és minden más sárkány - megértené ezt.

De még mindig voltak megválaszolatlan kérdések. A legfontosabbak közülük: Hol voltak a könnyek? Ha nem jutottak el Krovnostába, Halina apja valószínűleg halott volt.

Fergus a homlokát ráncolta, nyilvánvalóan kitalálta, hogy mire gondolok. "El kell mondanunk neki."

"Igen", mondtam, de valami nyugtalanított a kilátásban. Mi van, ha azt követeli, hogy menjünk haza? Lehet, hogy kötelességének tartaná, hogy lerója az utolsó tiszteletét - és ez azt jelentené, hogy visszaengednénk abba az uráli viperafészekbe. "Talán mégis meg kellene gondolnunk."

"Mit kellene átgondolni? Az apjáról van szó, Bram."

"Egy apa, aki semmit sem törődött vele."

Megrázta a fejét. "Az nem számít. A családi kötelékek, bármilyen szakadtak is, még mindig fontosak. Nem vagyok a piócák szerelmese, de ők Halina részei, jóban-rosszban." A homlokráncolása elmélyült. "Mi vagyunk a társai. Nem kezdhetjük ezt az egyesülést hazugsággal. És az igazságot elhallgatni előle hazugság lenne."

Természetesen igaza volt. De ez nem jelentette azt, hogy tetszeni is kellett volna. "Rendben", mondtam.

A vállai elernyedtek. "Akkor ma este elmondjuk neki?"

"Igen. Ma este."