Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 17. fejezet


 

Tizenhetedik fejezet



HALINA

 

Ma este kellett volna megtörténnie.

Ahogy a tükörben tanulmányoztam magam, a gyomrom remegett az idegességtől. Nem hiszem el, hogy ezt csinálom.

"Ezt", hogy elmondom Bramnek és Fergusnak, hogy elfogadtam a párkapcsolatot. A Brammal korábban az este folyamán tartott edzés után már megijedtem, de most már készen álltam arra, hogy bevalljam, amit már napok óta tudtam.

A sors hozott össze minket. Talán drámaian hangzott - különösen, amikor a zuhany alatt suttogtam, miközben a nagy bejelentésre készültem -, de nem lehetett letagadni a vonzalmat, amit a férfiak iránt éreztem.

Egytől egyig megfordítottak minden előítéletet, amit a sárkányokról gondoltam. Nem egy gonosz faj voltak, akik elrabolták és bántalmazták a nőstényeket. Bájos, vicces hímek voltak, akik elvittek úszni, és megleptek egy születésnapi tortával. Bram megtanított harcolni - vagy legalábbis megpróbált. Fergus segített nekem felfedezni az önbizalmam csíráját.

És együtt az elképzelhető legelképesztőbb szexet nyújtották nekem, amitől úgy éreztem, hogy megbecsülnek. Sőt, még ennél is több, azt éreztették velem, hogy kívánatos vagyok.

Ezt még sosem éreztem korábban.

Újra érezni akartam. Ez nem hasonlított a sila-hoz. Nem kellett drog ahhoz, hogy akarjam Bram-et és Fergus-t. Ez valódi volt, és érdemes volt megtartani.

Még egy utolsó kritikus pillantást vetettem a tükörképemre. A hajamat lágy hullámokba rendeztem, amelyek a vállamra omlottak, és kísérleteztem a sminkkel, amit Fergus a fürdőszobában hagyott. A ruhám volt messze a legfeltűnőbb ruhadarab a szekrényemben. A fekete anyag a csípőmhöz és a combomhoz tapadt, a dekoltázs pedig kihívóan mélyre nyúlt. A melltartót kihagytam, és az anyag elég vékony volt ahhoz, hogy látszódjon a mellbimbóim árnyéka. A bugyim nem volt más, mint két apró selyemfolt, amelyet rózsaszín szalagok tartottak össze - és ha minden a terv szerint ment, a fiúk hamarosan kioldották volna őket.

Aztán pedig elvinnének... együtt.

A gyomrom ismét megremegett, és mély levegőt vettem, hogy megnyugodjak. Nem volt okom az aggodalomra. Eddig csak gyengédek voltak. Bármi történjék is, gondoskodni fognak róla, hogy élvezzem.

Ezt a gondolatot tartottam szem előtt, amikor elhagytam a szobámat, és beléptem a folyosóra. Bram ajtaja alatt volt egy fénycsík, de nem volt rá szükségem, hogy tudjam, a srácok ott vannak. A felerősített hallásom még nem hagyott alább, és a hangjuk zúgása körülöttem terjengett, amikor kopogtam.

Másodperceken belül Fergus állt az ajtóban. Végigpillantott a testemen, és leesett az álla.

"Mi az?" Bram kérdezte, a kandallótól sétálva. Megpillantott engem, és megdermedt a helyén.

Megmozdultam a lábamon, a melegség felkúszott a nyakamra. "Öhm, bejöhetek?"

Fergus tért magához először. "Kérlek, tedd meg." Hátratántorodott, hogy beléphessek, majd tanácstalannak tűnt, hogy mit tegyen ezután.

Mindketten megtették. Megdermedve maradtak, tekintetük a testemen vándorolt. Bram lenyúlt, és nem túl diszkréten megigazította magát.

Ha voltak is kétségeim a nők iránti vonzalmukkal kapcsolatban, azok abban a pillanatban elszálltak. Az idegességem is eltűnt, és mosolyogva néztem közéjük. "Örülök, hogy mindketten itt vagytok. Valamit mondani szeretnék."

Fergus megköszörülte a torkát. "Ah, mi is, valójában..."

"Kezdhetem én?" Fakadtam ki. "Ez fontos." És ki tudta, meddig tart ki az önbizalmam? Ha túl sokáig vártam volna, lehet, hogy megijedek, és visszarohanok a szobámba.

"Persze, kislány" - mondta Bram. " Hallgatunk."

Térdre ereszkedtem - ezt a mozdulatot a szobámban gyakoroltam. Nem voltam benne biztos, hogy a sárkánymenyasszonyok hogyan ismerik el a párjukat, ezért a vámpír rituáléra tértem át, amely megkövetelte, hogy a nőstény jelképesen meghajoljon az ura előtt.

Ebben az esetben az urak előtt.

A szívem hevesen kalapált. "Azt akartam mondani... elfogadom a kötelékünket. És felajánlom hűségemet, mint a társatok."

Egy pillanatig olyan csendben voltak, hogy azon tűnődtem, talán szörnyű hibát követtem el. Aztán lassan előrébb léptek. Bram megfogta a kezemet, és felemelt a lábamra.

"Soha ne hajolj meg előttünk, kislány. Te vagy a másik darabunk. Egyenrangúak vagyunk."

Fergus megérintette a vállamra hullott hajtincset. "És a szerelmünk."

"Szerettek engem?" Lélegzetet vettem.

Elmosolyodott, és ez a mosoly a maga gyengédségében megsemmisítő volt. "Hogy is kételkedhettél volna benne?"

Bram megérintette a másik vállamat. "Hadd mutassuk meg neked" - suttogta.

Ez volt az. A pont, ahonnan nincs visszaút mindhármunk számára. Olyan volt, mintha egy sziklán álltunk volna, a testünk készen állt arra, hogy valami visszafordíthatatlanba zuhanjon.

Át mertem volna menni?

"Igen" - hallottam magam suttogni.

Bram a karjaiba vett. Fergus előbb ért az ágyhoz, mint mi, és szinte nevetni tudtam volna azon, hogy ez mennyire jellemző. De túlságosan lefoglalt, hogy figyeljem, ahogy levetkőzteti az ingét - meglepetés, tényleg volt rajta ing - és a nadrágját. Semmi más nem volt rajta, csak bőr, mire Bram leeresztett az ágyra, és ezüstös szemei kéjesen csillogtak, ahogy a tekintete végigvándorolt rajtam.

"Vedd le azt a ruhát."

A parancs végigsimított a bőrömön, és az utolsó idegességem is elszáradt, miközben engedelmeskedtem, felkaptam a szegélyt, és a fejem fölé húztam az átlátszó anyagot. A melleimet nehéznek éreztem, a mellbimbóim bizsergettek, ahogy térdre ereszkedtem, csak a bugyimban.

Fergus olyan mélyen felnyögött, mintha a lelkéből jött volna. "Istenek, Halina, mintha meg akarnál ölni."

"Tetszik neked?" Kérdeztem. A csodálata kéjvágyat borzongatott bennem, amitől az egész testem lüktetett a szükségtől. A karjaimat a fejem fölé emeltem, nyújtózkodtam, mint egy macska. A melleim felemelkedtek, és éreztem, hogy a férfi tekintetének súlya ott van. Nedvesség árasztott el, a nemem máris fájt értük.

Fergus megnyalta az ajkait, egyik kezével tétlenül simogatta a farkát. "A tetszik nem igazán az a szó, amit én használnék."

A matrac megdőlt, és Bram letérdelt az ágyra.

És, te jó ég, ő is meztelen volt. Sötét haja szétterült a homlokán, és zöld szemei lángolva táncoltak. A farka kiemelkedett a csípőjéből, a gömbölyded fej csillogott a nedvességtől. Tudatos gondolkodás nélkül négykézlábra ereszkedtem, és a melleim ringatózva kúsztam felé.

A szeme smaragdzöld résnyire szűkült. "Baszd meg, igen, kislány. Hozd ide azokat a gyönyörű ciciket."

Odamentem hozzá, és a kezemet a farka köré tekertem, újból rácsodálkoztam a selymes tapintására és az alatta lévő hajlíthatatlan keménységre. A sarkamra ültem, a nemem annyira nedves volt, hogy a bugyim hozzám tapadt, és a kezemmel fel-alá pumpáltam a hosszát.

És amikor Fergus megjelent a másik oldalamon, a farkát felém tolva, a világ legtermészetesebb dolga volt, hogy megragadjam, és ugyanígy bánjak vele. Mindkét kezemben egy-egy farokkal, egyszerre simogattam őket.

Mindkét férfi felnyögött, és felém nyomta a csípőjét.

Az ajkamba haraptam, alig tudtam elhinni, hogy ez tényleg megtörténik. Egy pillanatra mintha felülről láttam volna magam, a kisebb testemet az ő nagyobb testükkel karöltve, a kezemmel a farkukat dolgoztam.

És egy kis ördög a vállamon hirtelen arra ösztökélt, hogy még forróbbá tegyem.

Megragadva a késztetést, elfordítottam a fejem, és a számba vettem Fergus farkát.

"Bassza meg, igen" - morogta, és előrenyomta a csípőjét. Megfogta az állkapcsomat, és mohón pumpált.

Az orromon keresztül lélegezve olyan mélyen vettem be, amilyen mélyen csak tudtam, élvezve az ízét és azt, ahogy kitöltötte a számat. Egy perc múlva elengedtem, és Bram felé fordultam.

Már várt rám, és gyorsan a nyitott ajkaim közé csúszott.

"Jó kislány" - motyogta, miközben a számba baszott. "Szopj le, édesem." Fogva tartotta a tekintetem, miközben megtettem, amit mondott, behorpasztottam az arcom, és erősen húztam. A körmérete miatt nehéz volt olyan mélyre vinni, mint Fergust, de igyekeztem, lazítottam az állkapcsomat, és a nyelvemmel végigsimítottam a hosszán.

Egy perc múlva elakadt a lélegzete, és remegő nevetéssel húzódott ki a számból. "Ha most nem állunk le, édesem, akkor neked adom az ondómat. És sokkal szívesebben tenném a csinos puncidba."

Mintha ez jelzés lett volna, Fergus a hátamra eresztett, és felrántotta a bugyim egyik oldalán lévő megkötőt.

" Kicsomagolsz egy nőt?" Kérdeztem felhúzott szemöldökkel.

Lehajolt, és megcsókolta a csípőmet, amit az előbb lecsupaszított. "A világ legcsodálatosabb nőjét."

Bram a lábamhoz lépett, és kardforgató kezeivel végigsimított a lábamon, miközben lazán szétnyitotta őket. Amikor a másik csípőmön lévő selyemcsíkhoz ért, lehajtotta a fejét, és a fogai közé kapta az anyagot.

Egyetlen rántással teljesen meztelen voltam.

Fergus az egyik kezét a lábam köré tekerte, és szélesebbre húzott. Hűvös levegő érintette forró középpontomat, és a hasam homorúvá vált, ahogy beszívtam a levegőt.

Bram gyengéd hüvelykujját a hasadékomra nyomta, és végigsimított a nedvességemen.

"Ma este meg fogom dugni ezt a puncit, kislány." A hüvelykujját az ajkához vitte, és szopogatott, a szemei lehunytak, mintha imádná az ízemet. Amikor újra kinyitotta őket, zöld tűzzel táncoltak. "Én itt leszek." Egy vastag ujját belém nyomta, és megtöltött azzal a nyomással, amire vágytam. Gyengéden pumpált, majd lassú utat húzott lefelé a legtitkosabb, legérzékenyebb helyemig. Figyelmesen figyelt, ahogy ujja párnájával végigsimította a ráncosodó lyukamat. "És Fergus is itt lesz." Tovább simogatott, újszerű gyönyörhullámot kanyarítva bennem. "Ez így rendben van?"

Fergus a melleimhez lépett, és a szájába szívta az egyik mellbimbómat.

"Igen." Elhajoltam az ágytól, még szélesebbre tárva a combjaimat, miközben Bram tovább játszott a fenekemmel. Istenek, hihetetlen érzés volt, ahogy mindketten gondoskodtak rólam. Két kéz a testemen. Két férfi, aki gyönyört okoz nekem. Mielőtt véget érne az éjszaka, mindenhol ki fognak tölteni, és rájöttem, hogy ezt mindennél jobban akarom.

"De előbb - mondta Bram - azt akarom, hogy ülj az arcomra".

Zökkenőmentesen manővereztek, Bram a hátán nyújtózkodott, miközben Fergus felemelt, és Bram vállán ülve elhelyezkedtem. Bram átvette a hatalmat, a kezét a fenekem alá csúsztatta, és a szájához emelt. A borostája a belső combomat súrolta, és én összerezzentem a csiklandós, kellemes érzéstől.

Aztán még magasabbra rántott, és ajkait a csiklóm köré erősítette.

Elviselhetetlen gyönyör.

Fájdalmas, spirálba szökő boldogság.

Egy másodpercig nem kaptam levegőt, ahogy a nyelvével végigdolgozott rajtam, nyalogatva a közepemtől a csiklómig és vissza. A kezei mindeközben a fenekemmel játszottak, gyúrta és szorította az arcom. Ujjait visszacsúsztatta a lyukamhoz, és ott is ingerelt, keményen szopogatta a csiklómat, miközben egy nedves ujjhegyet nyomott a seggembe.

A gyönyör két káprázatos pontja között ingadoztam, a csípőmet a nyelvébe ringattam, majd vissza a keresgélő ujja felé. Ez jobb volt, mint amit a zuhany alatt tett velem. Jobb, mint bármi, amit valaha is tapasztaltam.

A csiklómra morgott, és a nyelve keményebben dolgozott rajtam... gyorsabban, mintha még jobban felizgatott volna.

Valami ösztön arra késztetett, hogy átnézzek a vállam fölött, és a szívem felgyorsult, amikor megláttam Fergust Bram combjai között, szőke feje fel-le billegett Bram farkán.

De nem sokáig maradt így. Úgy kezelte Bram farkát, mintha az egy műalkotás lenne, nyelvét fel és le csúsztatta a szárán. Szeretettel szopogatta a koronát. Szélesre nyitotta erős állkapcsát, és levette Bramot a tövéig . Nyelvével végigsimított Bram golyóin, végigkövetve a finom varratot, mielőtt még egyszer lenyelte Bram szárát.

Bram valami gonoszat csinált a nyelvével, én pedig ziháltam, és megfordultam, hogy lássam, ahogy engem néz, ahogy eszik, és a nyelve újra és újra belém döfködik. Az ujját egyre mélyebbre nyomta a fenekembe, és hirtelen úgy élveztem, mintha tűzijáték robbant volna az égen.

Kiáltásaim körbejárták az ágyat, ahogy remegtem a felszabadulásomban, a nedvesség elárasztotta a nememet. Kezét a csípőmre tette, stabilan tartott, amikor talán elestem volna. Még mindig utórezgések hullámzottak bennem, amikor Fergus felemelt, majd visszahelyezett Bram csípője fölé.

Nem volt alkalmam aggódni, hogy Bram méretének alkalmazkodjak, mert Fergus máris felemelt, miközben Bram a nyílásomhoz vezette csillogó szárát. Lesüllyedtem, Fergus pedig körbeérte egyik kezével, és szoros köröket dörzsölt a csiklómon.

"Ó..." A mellkasának támaszkodtam, miközben tovább csúsztam Bram tengelyén, és éreztem minden egyes centimétert, ahogy feszített. Amikor teljesen magamba szívtam, Fergus hátrahúzta a hajamat, és megcsókolta a nyakamat.

"Tökéletes vagy, kislány." Kezével végigsimított a bordáimon, hogy finoman megcsípje a mellbimbóimat. "Olyan gyönyörű vagy, ahogy Bram nagy farka kitölti a puncidat." Jobb kezét a nememhez vezette, és ismét megsimogatta a csiklómat. "Most azt akarom, hogy addig lovagolj rajta, amíg el nem élvezel. Megtennéd ezt nekem, édesem?"

Nem tudtam válaszolni. Nem tudtam gondolkodni, miközben az ujjai úgy simogattak, ahogy. Minden sokkal intenzívebb volt, ahogy Bram farka olyan alaposan kitöltött.

Aztán Bram mozogni kezdett, és egy újabb orgazmus csapott le figyelmeztetés nélkül. Fojtott kiáltással élveztem el, a csípőm gurult, miközben Bram könnyű, sekélyes lökéseket adott alulról.

Hány orgazmus volt lehetséges? Elbírnék-e még ennyit? Vad gondolatok kavarogtak a fejemben, amikor visszarepültem a földre, és regisztráltam Bram kezét a derekamon, és a farkát, ahogy még mélyebben simogatott bennem. Meglovagoltam őt, tenyerem a mellkasán, és a csípőm forgott. Olyan jó érzés volt a csiklómat a vastag, engem betöltő farkához dörzsölni.

Fergus megmozdult mögöttem, és rájöttem, hogy valamikor elhagyta az ágyat. De most visszatért, és ajkai tollas csókokat hintettek a vállamra. Egy ujjbegyével végigsimított a gerincemen, majd gyengéden előre hajolt.

Bram félúton találkozott velem, a keze a hajamba csúszott, és lehúzott egy csókra. A nyelvét az enyémhez simította, egyszerre merészen és gyengéden. A melleim a mellkasához simultak, én pedig felnyögtem, és élveztem, ahogy érzékeny mellbimbóimat húzza.

Meleg tenyerek végigsimítottak a fenekemen, majd Fergus egy nyálkás ujját a lyukamhoz nyomta.

Felemeltem a fejem, ösztönösen megmerevedtem.

"Nyugalom, kislány - motyogta, és benyomta magát. Még mindig feszült voltam Bram felkészülésétől, így a behatolása kevésbé volt sokkoló, mint amilyen lehetett volna. Nem volt fájdalom - csak egy furcsa, de kielégítő teltség, amitől libabőrös lett a bőröm.

Nedvesség csöpögött a repedésembe, és a vállam fölött átnézve láttam, hogy Fergus a fenekemre koncentrál, tekintete elragadtatott, miközben az ujját ki-be pumpálta, és felkenődött. A hangja mélyebb lett, mint amilyennek valaha is hallottam. "Látnod kéne, milyen gyönyörűen nézel ki, kislány, ahogy a puncid szélesre tárul Bram farkát körülölelve. Olyan rózsaszín és szép."

A mocskos beszéd még jobban felpezsdítette a vágyamat, vajas melegség hullámai száguldottak át rajtam. "Kérlek" - nyögtem, nem igazán tudtam, mit kérek. A csiklóm zúgott, egy újabb orgazmus lebegett a karnyújtásnyira. Egy erős férfi tetején fekve, a farkával bennem, és egy másik erős férfi ujjával mélyen a seggemben, nem tudtam nem úgy érezni magam, mint egy buja, elkényeztetett háziállat. Egy szexuális játékszer, akit az ő örömükre készítettek.

Miután még néhány percig ujjazta a seggemet, Fergus visszavonult. Egy másodperccel később a farkának tompa feje a lyukamhoz nyomódott. "Készen állsz rám, édesem?" - suttogta.

"Igen" - ziháltam. "Kérlek, dugj meg! Baszd meg a seggemet."

Bram a kezét az orcáimhoz csúsztatta, és óvatosan széthúzta őket, előkészítve az utat Fergusnak, hogy belém hatoljon.

Fergus az egyik nagy tenyerét a hátamra tette, és előreengedett.

A farka pedig jóval nagyobb volt, mint az ujja.

A behatolása égetett, én pedig vonaglottam, és arra kényszerítettem magam, hogy ellazuljak.

"Nyugi, bébi" - motyogta Bram. Egyik kezét a testünk közé csúsztatta, és megtalálta a csiklómat. Megmasszírozta a csúszós rügyet, a nedvszívó ujjai átdolgoztak. Mintha pontosan tudta volna, melyik gombot kell megnyomnia, hogy újra nyögésem legyen.

És én így is tettem, szégyentelenül vonaglottam a farkán.

A síkosító kupak halk kattanása hallatszott, majd Fergus még több nedvességet csöpögtetett a repedésembe. És amikor ezúttal előre nyomta, az érzés hihetetlen volt. Az égető érzés eltűnt, helyét nyomás és feszülés vette át, amit most már örömmel fogadtam. A nememben most minden túlérzékeny volt - a csatornám hevesen szorult, a csiklóm lüktetett a szükségtől.

"Annyira tele" - lihegtem, miközben a fenekem Fergus farkát szorította. Nem tudtam abbahagyni a nyögést. Nem tudtam megállni, hogy ne ringatózzak előre-hátra, elárasztva attól az érzéstől, hogy két farok van bennem.

"Ez az, bébi", mormolta Fergus, a hangjában vastagon szólt a dicséret. "Mindkettőnket megkaptál, kislány. Egészen benned." Térdre ereszkedett, és most egyik lábát Bram csípője mellé helyezte, egyik kezét pedig a vállamra támasztotta, hogy a helyemen tartson, miközben elkezdett döfni.

Bram is nyomott, és szexi őrlődésbe estek, Bram felfelé nyomult, miközben Fergus visszahúzódott. Aztán megfordították, a farkuk összehangolt ritmusban csúszott be és ki, ami lángra lobbantott.

Túl jó volt. Semmi sem lehetett volna ennél jobb. Ziháltam, a melleim ugráltak, alkarjaim Bram tömör mellkasán feküdtek, és a szíve a bőrömön dobogott. A kezük végig rajtam volt, simogattak és simogattak. Pár másodpercenként megcsókolt az egyikük - ajkukkal végigsimítottak a vállamon, lágy csókot nyomtak az állkapcsom szélére -, amíg minden érintés egybe nem olvadt.

A szoba megtelt a csavart lepedők suttogásával, lágy nyögésekkel, és a farkuk nedves hangjaival, ahogy újra és újra belém hatoltak. Lankadt gyönyör járta át testem minden porcikáját, vad, remegő határra sodorva.

Fergus megszorította a csípőmet. "Készen állsz, gyönyörű lány?"

"Igen", suttogtam. Kész voltam elélvezni. Készen álltam, hogy az örökkévalóságig magamra zárjam őket.

Megszólalt, de nem szavakkal. A hangja halk, sziszegő sziszegéssel emelkedett és süllyedt, ami felállította a szőrszálakat a tarkómon. És éreztem a furcsa nyelvét - a hangok végigsiklottak a testemen, és ziháltam. Bram és Fergus még mindig megbaszott engem, de most már Fergus hangja is. Gyorsabban áramlott, simogatta a melleimet, és a lábaim közé merült. A csiklóm fölött kavargott, és az orcáim közé hatolt, hogy egy futó csókot nyomjon a lyukamra. Valami mélyen bennem kattant, és abban a pillanatban tudtam, hogy a lelkem összekapcsolódott az övével.

És akkor elélveztem, a nemem és a fenekem olyan erősen szorult össze, hogy felsikoltottam, és remegtem, ahogy a testem szétrepült. Erős kezek markolták meg a derekamat, Bram pedig nyögve felfelé lökdösődött, és mélyen belém pumpálta a saját felszabadulását. Egy másodperccel később Fergus morogva kiürült a seggembe. A forróságuk elárasztott, teljesen betöltött.

A farkuk ellágyult, és egy kupacban omlottunk össze, velem a közepén. Fergus megcsókolt, majd felemelte a fejét, és megcsókolta Bramot, így közelről láthattam a kemény állkapcsokat és a nyelv több villanását. Amikor szétváltak, Bram leeresztette a száját az enyémre, és én megízleltem Fergus ajkát.

Fergus hozzám simult, ajkát a fülemhez tapasztotta. "Boldog vagy, kislány?"

"Igen." Mindegyikük arcát megérintettem, abszurd módon hálát adva a sorsnak. Tökéletesen, tökéletesen boldog voltam.

Ezt semmi sem tudta elrontani.