Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 22. fejezet

 


Huszonkettedik fejezet



FERGUS

 

Gyorsabban. Gyorsabban. Gyorsabban.

A szó mantraként lüktetett a fejemben, ütemét a szárnyaim csapkodása követte, ahogy Bram és én Krovnosta felé száguldottunk. Egy szempillantás alatt szeltük át a kontinenst, zöld mezők és csillogó városok fölött száguldva, amelyek drágakőként ragyogtak a sötétben. Most az Urál emelkedett körülöttünk, a csipkézett csúcsokat hó borította. Végre közeledtünk Ludovic területéhez.

De én nem nyugodtam meg.

Újra és újra lejátszódott a fejemben a tó partján látott jelenet. A vámpírok hatalmasak voltak, páncélba öltözött testük Halina apró termetű alakja fölé magasodott. Amikor megpördült, az arckifejezése mélyen belém hasított.

Meg volt rémülve.

Mit akartak tőle? Azt mondta, hogy a piócák nem törődnek vele. Hogy az apja alig emlékszik a nevére.

Egy bolond. És valószínűleg halott.

Ami azt jelentette, hogy a bátyja herceg.

Alekszandr. Ma este Krovnostának egy újabb halott hercege lesz. Senki sem bántott egy sárkány nőstényt és maradt életben.

De előbb meg kellett találnom őt.

Gyorsabban. Gyorsabban. Gyorsabban.

A szívem hevesen vert. Az izmaim sikoltoztak. A vadállatom bosszúra szomjazva üvöltött. Égett bennem. Kinyitottam a számat, és tűzfolyamot eresztettem.

Mellettem Bram rosszalló pillantást vetett rám. De csak egy pillanatra. Amint az arckifejezés megjelent a szemében, eltűnt, helyét valami lapos és érzelemmentes váltotta fel. Ez volt a tekintete egy uralkodói őrnek - egy hidegvérű gyilkológépnek, akit arra képeztek ki, hogy kiiktassa a fenyegetéseket. A tüzet azok számára tartogatta, akik elrabolták a nőstényünket.

A vadállatom dorombolt, elégedetten a társunkkal.

A felhők szétváltak, és egy torony jelent meg.

Krovnosta vára. Vámpírterület. Egy hely, ahová a sárkányoknak tilos volt bemerészkedniük.

Baszd meg.

Az oldalamhoz tapasztottam a szárnyaimat, és lefelé döntöttem a fejemet, átvágva a levegőt. Az ég körülöttem kivilágosodott. Közeledett a hajnal. Újabb tornyok tűntek fel, és a napfény sugarai megcsillantak a vár tornyait beporzó havon.

Mozgás ragadta meg a szemem - és a szívem kihagyott egy ütemet.

A vár egyik falának magasan lévő erkélyén két miniatűr alak bukkant elő a szabadba. A napfény az egyikük hajába csapott, és lángba borította azt.

Halina volt az... és egy magasabb, fekete hajú férfi közeledett felé egy tőrrel.

A lányt a pengéje és a nap közé szorította.

Tűz gyűlt a torkomban.

Mellettem Bram üvöltött, a hangja olyan volt, mint egy hangrobbanás.

A nap melege felmelegítette a szárnyaimat.

Gyorsabban repültem.

Bram gyorsabban repült.

Halina bőre füstölni kezdett.

Aztán lángra kapott.