Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 4. fejezet

 

Negyedik fejezet



FERGUS

 

Elájult.

Egy pillanatig nem tudtam elhinni. Végre megtaláltam a nekem szánt nőstényt, és ő egy pillantást vetett a farkamra, és elájult.

Ez jó vagy rossz volt?

Nem volt időm elemezni a reakcióját. Abban a pillanatban, hogy magához tért, ki tudott csatornázódni a karjaimból a semmibe, és átrepült a fél világot, mielőtt még észrevettem volna, hogy eltűnt.

A gondolatra a vadállatom a felszínre bömbölt, elszántan, hogy biztosítsa a párunkat.

"Nyugalom", mondtam neki gondolatban. A vadállat nem kommunikált beszéddel, de megérezte a szavaim mögött rejlő értelmet. "Nincs olyan hely, ahová ne találnánk meg."

Különösen, mivel az illata annyira egyedi volt. Képtelen voltam megállni, a fejemet a nyakához hajtottam, és újra belélegeztem. Azonnal elöntött a helyes érzés. "TÁRS" - mondta a maga módján a vadállatom, és azon kaptam magam, hogy a füle alatti puha bőrt simogatom. Bármit, hogy még több finom esszenciát szívjak a tüdőmbe.

Brammal is így volt ez. Évekkel ezelőtt elsöpörtem mellette az edzőpályán, és majdnem térdre estem, amikor a bizonyosság vastagon és nehezen landolt a vállamon.

De neki tűz, cédrus és szex illata volt. Ennek a kis piócának olyan szaga volt, mint...

Felemeltem a fejem, zavarodottság kavargott bennem. Ott volt a tömjén gazdag, enyhén virágos illata, ami minden vámpírra jellemző. És minden bizonnyal elég feromon volt a bőre alatt ahhoz, hogy a farkam lüktessen a szükségtől.

De volt még valami más is, amit nem tudtam hova tenni.

Megmozdult, nyögdécselve.

Ez egy másik alkalom rejtélye.Például miután lekötöztem, hogy ne tudjon csatornázni.

A karjaimba lendítettem, és a kastély felé indultam, miközben más vámpírokat kerestem. Szinte lehetetlen volt elhinni, hogy egyedül van. Ha nem jöttem volna rá, hogy ő a társam, már rég kihallgatnám. De az illata váratlanul ért, és egy pillanatra elfeledtette velem a környezetemet és azt a furcsaságot, hogy egy női vámpírt egyedül és védtelenül találok.

Valójában szokatlan volt, hogy ilyen messze az Ural-hegységben lévő rejtett birodalmuktól ilyen messze láttam piócákat. Klánokba tömörülve és titokzatosan, ritkán merészkedtek az emberek világába, és csak akkor, ha vérrabszolgákra volt szükségük. A hímek, akikkel találkoztam, magasak és erősek voltak, éles agyarakkal és vörösre színezett szemekkel.

Az övé azonban nem, gondoltam, és lopva ránéztem, miközben átkeltem az udvaron, és felkapaszkodtam az Öreg Várba vezető lépcsőkön. A szemei most csukva voltak, de mélykékek voltak, amikor rám nézett. És nem is volt magas. Épp ellenkezőleg, vékony kis teremtés volt - majdnem törékeny. 165 centi semmi az én 180 centiméteremhez képest.

A védelmező érzés heves lökése keményen megdobogtatta a mellkasomat, és még szorosabban magamhoz szorítottam, amikor beléptem a kastélyba. Ha valaki tegnap azt mondta volna, hogy egy vámpírral fogok összebújni, azonnal átváltoztam volna, és leégettem volna a szemöldökét. És mégis itt voltam, egy piócához bújva.

Valami hatodik érzékem beindult, és másodpercekkel azelőtt rántottam fel a tekintetem, hogy nekicsapódtam volna egy kőoszlopnak. Egy gyors pillantást vetettem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy a vámpírt nem zavarja semmi, majd gyorsítottam, és a szállásom felé száguldottam. Bőven lesz időm megjegyezni a vonásait. Most viszont meg kellett győződnöm róla, hogy nem tud elfutni.

És ott volt még az a kis dolog, hogy figyelmeztessem a másik társamat a jelenlétére.

Öt perccel később a vámpír már az ágyamban feküdt, kezét-lábát megkötözve, miközben megkockáztattam, hogy elég ideig elforduljak tőle, hogy üzenetet küldjek Bramnek a titkosított csevegőalkalmazáson, amelyet ragaszkodott használni.

Fergeddaboudit: Be tudsz jönni a szobámba? Vészhelyzet van.

Azonnal három pont jelent meg a képernyőn. Mielőtt a válasza megérkezett volna, újra begépeltem.

Fergeddaboudit: De jó vészhelyzet.

A pontok eltűntek - majd újra megjelentek.

Mosoly húzódott az ajkamra. Semmi sem volt annál élvezetesebb, mint Bram McGregort a lábujjhegyen tartani.

BMcGregor: Fergus, nincs olyan, hogy jó vészhelyzet.

Megforgattam a szemem, és begépeltem.

Fergeddaboudit: De igen, van. Snack vészhelyzet. Szex vészhelyzet. Tisztán emlékszem, hogy a másodikat "jónak" ejtetted.

Ezúttal a pontok sokáig ott maradtak. A mosolyom erősebben rángott.

BMcGregor: Ha arról van szó, hogy kanos vagy, akkor várnod kell.

"Az idegeim" - mormoltam, miközben a hüvelykujjaim mozogtak.

Fergeddaboudit: Ez nem az.

Ránéztem az erekciómra, amely a feldobott melegítőnadrágom elejét sátortűzte. Nos, ez nem teljesen arról szólt, hogy kanos vagyok.

BMcGregor: Ezt nem hiszem el.

A francba! Túl jól ismert engem. A vámpírt figyelve újra gépelni kezdtem.

Fergeddaboudit: Csak gyere fel az emeletre. Tetszeni fog, ígérem.

A zsebembe dugtam a telefonomat, majd elvigyorodtam, amikor egy bejövő üzenetet jelzett. Bramot ismerve, küldött volna még néhány vitatkozós sms-t, aztán átkozódott volna, és pontosan azt tette volna, amit kértem. Kevéssé törődött a meglepetésekkel - nem feltétlenül azért, mert nem szerette, ha váratlanul érik, hanem mert utálta, hogy kíváncsiskodik.

Ezt persze tagadta. Ezért kötelességemnek tartottam, hogy minél gyakrabban emlékeztessem rá.

A vámpír szemhéja megrebbent, és újabb halk nyögést eresztett meg, ami egyenesen a farkamhoz ért. Mintha mágnes vonzott volna, úgy sodródtam előre, amíg az ágy mellé nem értem. Az oldalára fektettem, amikor a háta mögött összekötöttem a karjait. A pozíció valószínűleg még mindig kényelmetlen volt, de remélhetőleg csak átmenetileg. Amint megígérte, hogy nem fog csatornázni, eloldozhattam.

Legalábbis addig, amíg meg nem kér, hogy kötözzem meg újra. Ami, ha a terveim úgy alakulnak, ahogy reméltem, akkor egészen biztosan így lesz.

Közben hagytam, hogy tekintetem végigjárja buja testét. Egyszerű fekete ruhája a nyakától a bokájáig takarta, de az anyag rátapadt az ívekre, átölelte a melleit és a csípőjét. A baldachinos ágyon, vörös haját maga mögé terítve, úgy nézett ki, mint egy középkori hercegnő - vagy mint egy fogoly a Csipkerózsika sötét változatában.

Éppen amikor gonosz gondolatok formálódtak a fejemben, kinyitotta a szemét, és rám szegezte a tekintetét.

"Te" - zihált, és kis agyarainak hegye kilátszott.

Basszus, de aranyosak voltak. És most kemény voltam, mint egy szikla.

"Fergus Devlin vagyok" - mondtam. "És te?"

"Engedj el" - reszelősködött, egy csipetnyi akcentussal a hangjában.

"Szokatlan név, kislány. Akarsz még egyet próbálkozni vele?"

Megrántotta a csuklóját tartó kötelet. A mellkasa emelkedett és süllyedt, ahogy az erőfeszítéstől nehezen lélegzett. Pánik járta át a hangját. "Kérem, ne tegye ezt."

Fintorogtam. "Nem foglak bántani." Inkább levágtam volna a kezemet.

"Akkor engedj el!"

"Szóba sem jöhet. De az engedélyed nélkül nem nyúlok hozzád."

Elhallgatott, miközben úgy tűnt, hogy ezt átgondolja. A hangja mély és ünnepélyes lett. "Nem fogsz?"

Istenek, a bizonytalanság a hangjában elég volt ahhoz, hogy kibelezzen. Legszívesebben a karjaimba kaptam volna, de nyilvánvaló volt, hogy nem örülne neki. "Esküszöm neked."

A félelem némileg eltűnt a szeméből. "Kérlek... nekem minél előbb haza kell mennem."

Reményeim, hogy gyorsan elfogadja a párkapcsolatot, hamuvá váltak. Erre kellett volna számítanom. Egy olyan szép vámpír, mint ő, valószínűleg már el volt kötelezve egy másiknak.

Birtoklási vágy korbácsolta fel a mellkasomat, és erőfeszítésembe került, hogy visszatartsam a morgást a hangomból. "Van férjed?"

"Mi-mi?" A szemei elkerekedtek.

"Egy férfi." Oxigént szívtam be, hogy megnyugtassam a hangomat. " Párosítva vagytok?"

"Nem. Nem, természetesen nem."

A vadállatom megnyugodott.

Nyelt egyet. " Kérlek, engedj el."

"Ezt már megbeszéltük. Nem engedhetlek el. Párosodtunk." Nos, még nem. Technikailag nem. A párkapcsolat megpecsételéséhez Bram jelenléte és egy bizonyos, ah, szexuális pozíció kellett.

Valószínűleg jobb, ha ezt a témát most nem hozzuk szóba.

Valami rémülethez hasonlatos érzés öntötte el a tekintetét. "Azt hiszed, én vagyok a társad?"

"Tudom. Nincs gondolkodás, ha erről van szó, hidd el nekem."

Egy hosszú pillanatig csak bámult.

Én pedig visszabámultam. Sokkot kapott, és sebezhető helyzetben volt. A legkevesebb, amit tehettem, hogy hagytam, hogy ő diktálja a beszélgetés menetét.

Körülnézett. "Van itt még egy? Azt hittem, párban jártok."

Nem tudtam elrejteni a mosolyomat. "Néha. Vagy egyiket a másik után. Egy jó éjszakán kétszer is."

Összevonta a szemöldökét, és ha nem tudtam volna jobban, azt hihettem volna, hogy összezavarodott.

De azonnal elvetettem a gondolatot. Kizárt, hogy ártatlan volt. A vámpírok orgiái jól ismertek voltak, ahogy az is, ahogyan elkábították, majd kielégítették a prédájukat.

A birtoklási vágy ismét fellángolt a mellkasomban, és ezúttal a vadállatom is megmozdult vele együtt. Többé nem "elégítene ki" egyetlen más férfit sem. Akár akarta, akár nem, Bramtól és tőlem mindent megkapott volna, amire szüksége volt.

Az ajtó kinyílt, és maga a hím lépett be, arcán a kétségbeesés maszkjával. "Ajánlom, hogy ez jó legyen, Fergus, vagy esküszöm, hogy..." Megállt.

Vártam egy pillanatig, magamba szívva az örömöt, hogy döbbenten és szótlanul látom. Egy fojtott hang hatására a tekintetemet visszafordítottam az ágyra, ahol a vámpír ugyanolyan döbbent arckifejezéssel figyelte őt.

"Ő itt Bram McGregor - mondtam neki. "A másik társad."