Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 6. fejezet

 


Hatodik fejezet



HALINA

 

Azt hittem, hogy egy magas, izmos sárkány, aki kéjes szemekkel bámul rám, félelmetes.

Most, hogy ketten csinálták, nem tudtam kordában tartani az elszabadult szívverésemet.

Lehetetlennek tűnt, de Bram még Fergusnál is nagyobb volt. Valójában ő volt a legnagyobb hím, akit valaha láttam. Fehér, gombos ingét erőteljes karjai és széles vállai feszítették. Még ülve is fölém magasodott. És bár volt olyan kedves, hogy kiszabadította a csuklómat - a bőrén kívül semmi mással nem olvasztotta meg a kötést -, a veszély olyan auráját árasztotta magából, ami Fergusból hiányzott.

Talán csak a színük kontrasztja volt az oka. Míg Fergus szőke volt, Bram haja olyan sötét, mint a hollóké, amelyek néha Krovnosta tornyai körül keringtek.

A szemében azonban semmi sötét nem volt. Zöldek voltak, mint a smaragd, és sűrű fekete szempillák szegélyezték őket, amelyek szinte túl hosszúak voltak egy férfi számára.

De alig vettem észre a szempilláit vagy a magával ragadó íriszét. Túlságosan a zöldek között pislákoló apró lángokra koncentráltam. A tűz már akkor is ott volt, amikor először közeledett az ágyhoz, és csak most jelent meg újra - amikor azt mondtam, hogy át kell adnom a testemet a könnyekért.

Ugyanazok a furcsa fények táncoltak Fergus szemében, emlékeztetve engem, hogy azt hitték, a párjuk vagyok. Mint a végzet asszonya, akit minden sárkány keresett.

És aztán fájdalmas és megalázó módon tenyésztették, amíg meg nem kapták az utódokat, akikre szükségük volt a fajuk újjáépítéséhez.

A szívem gyorsabban vert. Természetesen tévedtek. Vagy, ami még valószínűbb, valamiféle kegyetlen játékban játszottak velem.

De miért vártak arra, hogy lecsapjanak? Már az ágyukban voltam. Semmi sem akadályozhatta meg őket abban, hogy magukhoz vegyenek. Talán még a könnyeiket sem adták volna nekem. Miután elszórakoztak, üres kézzel küldhettek volna vissza Krovnostába, ahol Grigorij azonnal lefejezne, amiért nem teljesítettem a küldetésemet.

Könnyek égették a szememet.

"Och" - mondta Fergus halkan. "Ebből most már elég." Felém nyúlt.

Az ösztönök működésbe léptek, és hátráltam, mielőtt meg tudtam volna állítani magam. Hosszú szoknyám a lábam köré csavarodott, felfedve a bokámat és a vádlimat.

Egyszerre két férfiszem összpontosult rám. Bram felállt.

Megpróbáltam még jobban hátrálni, de a felgyűrődött ruhám megakadályozta. "Nem akarsz engem" - böktem ki. "Én csak egy félvér vagyok."

"Aligha akadály" - mondta Fergus. "Ahogy mi is azok vagyunk."

"De..." Fintorogtam. "Ti sárkányok vagytok."

"Igen, és több mint ezer éve nem született telivér sárkány."

Hát persze, gondoltam, és hülyén éreztem magam. Nem maradtak nőstény sárkányok. Mert szerintük vámpírok ölték meg őket. A szívem megint felgyorsult.

Bram sötét szemöldöke összehúzódott. "Nem félhetsz tőlünk, Halina."

Eltartott egy másodpercig, mire kibogoztam az akcentusát, amely sűrű volt, de furcsán... vonzó. Mindketten olyan lantos hangon beszéltek, ami majdnem olyan volt, mint a zene.

De tévedett a félelmemmel kapcsolatban. Félvér vagy sem, minden okom megvolt rá, hogy féljek. A sárkányokban nem volt semmi kedves vagy szelíd. Apám a világ egyik leghíresebb harcosa volt, és még ő is félt tőlük.

A tenyeremet használva kissé hátrébb húzódtam.

"Én nem tenném" - mondta Fergus halkan. "Hacsak nem szeretnéd, hogy újra megkötözzünk."

Megdermedtem. Beszélni. Továbbra is beszélniük kellett. Megnyaltam az ajkamat. "Ha nem vagytok telivér sárkányok, akkor mik vagytok?" Ó, istenek, talán a másik felük valami még félelmetesebb volt.

"Az anyáink vérfarkasok voltak - mondta Bram -, de sárkányvér folyik bennünk. Kevés anyai DNS-t örököltünk."

"Valószínűleg azért, mert minden sárkánynak két apja van" - mondta Fergus.

Összeszorult a gyomrom az emlékeztetőre, hogyan nemesítették a nőiket. Soha nem akartam még ennyire kétségbeesetten csatornázni. Hogy egyszerűen máshová akarjam magam. Beleharaptam az arcomba, hogy ne könyörögjek kegyelemért. Egymás mellett félelmetes látványt nyújtottak, mindketten olyan magasak voltak, hogy hátra kellett döntenem a fejem, hogy találkozhassak a tekintetükkel. Nem tudtam, hova nézzek, ezért azon kaptam magam, hogy ide-oda cikázik a tekintetem közöttük, és arra vártam, hogy az egyikük megmozduljon.

"Egyelőre elég volt belőlünk" - mondta Bram, és valami az arcán tudatta velem, hogy nem tévesztette meg a kísérletem, hogy eltereljem a figyelmüket. "Azt mondtad, Ludovic haldoklik." Egy sötét szemöldöke felhúzódott. "Érdekelne, hogy milyen betegség képes lecsapni egy évezredes Vérszerző hercegre. És légy őszinte, kislány. A hazugságot ugyanolyan könnyen kiszagoljuk, mint a társunkat."

Kényszerítettem magam, hogy tartsam a tekintetét, még akkor is, ha a bőrömet szorongás borzolta. Ha Bram ismerte az apámat, akkor valószínűleg tisztában volt a Krovnostát rendszeresen sújtó botrányokkal. "Elcsábította Szergej szevolodi herceg feleségét. Szergej herceg megtorlásul bérgyilkost küldött. A bőrét fekete Settanisszal vonták be."

Bram és Fergus pillantást váltottak, és az arckifejezésükből tudtam, hogy Grigorij igazat mondott a méregről.

"Apám könnyek nélkül meghal" - mondtam. "És..."

"És?" Fergus kérdezte.

Lenyeltem a gombócot a torkomban. "Meghalok, ha nélkülük térek vissza Krovnostába."

Mindkét férfi megfeszült, hátborzongató éberség telepedett rájuk. Embertelen volt. Szinte hüllőszerű. És hirtelen megértettem, mire gondolt Bram, amikor azt mondta, hogy sárkányvér folyik.

A tarkómon felállt a szőr.

A hangja lágy volt, sőt, szívélyes, de nem lehetett eltéveszteni az alatta rejlő acélt. Lángok táncoltak a szemében, és ökölbe szorította a kezét. "Valaki megfenyegetett téged?"

"A nagybátyám" - sikerült, képtelen voltam elfordítani a tekintetemet a pupilláiban lobogó ikerlángoktól. Talán csak képzelődtem, de úgy tűnt, mintha vibrált volna a dühtől.

Fergus Bram vállára tette a kezét, és motyogott valamit egy olyan nyelven, ami úgy hangzott, mint az akcentusos angoljuk líraibb változata.

A szörnyű feszültség egy része feloldódott, majd Bram röviden bólintott.

Fergus rám nézett. "Megkapod a könnyeidet, kislány. Még ma este küldünk egy hírnököt Krovnostába."

Döbbenet futott át rajtam, amit gyors megkönnyebbülés követett. "Köszönöm." Tényleg el akartak engedni?

A gyomrom ezt a pillanatot választotta, hogy olyan hangosan morogjon, hogy az ágyat is megremegtette.

Egyik kezemmel a hasamra csaptam, miközben az arcom felhevült. "Bocsánat. A ma este történtek miatt lemaradtam a vacsoráról."

"Nem kell aggódnod" - mondta Fergus. "Hozok neked valamit, amint elhelyezkedtél a szobádban."

A megkönnyebbülésem elpárolgott. "De azt mondtad, hogy nekem adod a könnyeket."

"Küldünk egy fiolát Krovnostába. De te itt maradsz."

Nem. Tiltakozás tört elő belőlem, legyőzve a félelmemet. "Nem tarthatnak itt akaratom ellenére. Van egy szerződés."

Az ajkai olyan mosolyra görbültek, amelyet nem lehetett másnak nézni, csak tiszta diadalnak. "Igen, van. Megakadályozza, hogy a fajtánk nőstényeket raboljon el, vagy mágiával hozzánk csalogassa őket. Arról nem szól, hogy el kell fognunk a minket felkereső nőstényeket."

A torkom kiszáradt, ahogy a szemében ismét életre keltek a kis lángok.

"És te egészen biztosan megkerestél minket, Halina. Szóval megtartunk téged."