Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 7. fejezet

 


Hetedik fejezet



BRAM

 

Hetvenkét óra pokol.

Ez volt a legtalálóbb leírás az elmúlt három napra - és minden másodpercét éreztem.

Pontosabban, a farkam minden egyes másodpercet érezte. Fintorogva igazítottam magam, miközben kikapcsoltam a lakosztályomban a tévét, és félredobtam a távirányítót. Kétszáz csatorna és semmi néznivaló. Nem mintha bármi, amit az emberek megálmodtak volna, el tudott volna szórakoztatni. Fantáziáim jelenlegi tárgya a szomszédos lakosztályban volt - és egyáltalán nem érdekelt, hogy bármi más legyen, mint "házi vendég".

Halina elég engedelmes volt, amikor Fergus megmutatta neki a szobáját. De makacs volt, mint egy öszvér, amikor el akarta hagyni a szobáját.

"Hadd intézzem el én" - mondta Fergus gaelül az első este, amikor azt mondta, hogy megölik, ha könnyek nélkül tér vissza Ludovic területére. "Meg van rémülve, és valószínűleg túlságosan megviseli a gondolat, hogy két társa van. Oszd meg és uralkodj, hm?"

A terve bölcsnek tűnt abban a pillanatban - különösen, hogy a fenevadam ilyen közel volt a felszínhez. "VÉDELEM" - üvöltötte, türelmetlenül, hogy megvédje őt. A késztetés olyan elsöprő volt, és a fenevad kívánságai olyan hevesek, hogy küzdöttem, hogy emberi alakban maradjak. Féltem, hogy elveszítem az irányítást, és még jobban megrémítem őt, ezért hagytam, hogy Fergus vegye át a vezetést.

De ahogy teltek az éjszakák, és ő ragaszkodott ahhoz, hogy a szobájában maradjon - egyedül -, a vadállatom egyre nyugtalanabb lett.

Az sem segített, hogy az illata kínzott, valahányszor levegőt vettem.

Most is ezt tettem, hagytam, hogy az esszenciája kitöltse a tüdőmet. A farkam azonnal a fájdalomig feszült.

Füstölő és lonc. Éles és édes. Megfelelő kontraszt egy olyan teremtményhez, aki úgy tűnt, két világ között mozog. "Úgy tűnt", ez volt az egyetlen módja a megfogalmazásnak. Mert szinte semmit sem tudtam az új társamról. Krovnosta Halina ott volt az otthonomban és az elmémben, de szükségem volt rá az ágyamban.

Alattam. Hogy a nevemet kiáltsa.

És minden egyes nappal a szörnyetegem harcolt a metafizikai kötelékek ellen, amelyeket ráerőltettem.

A kezem sarkával végigsimítottam a merevedésemen. Valamit meg kellett adnom, különben...

Egy árnyék suhant át az ablakon, amit egy helikopter rotorjára emlékeztető hangos légzúgás követett.

De semmi ilyesmi nem volt.

Épp időben álltam fel, és az ablakhoz mentem, hogy lássam, amint Fergus lecsap és egy karommal végighúzza a tó felszínét. A víz spriccelt, visszatükrözve a lenyugvó nap fényét.

"Mutasd meg magad" - mormoltam.

De minden joga megvolt a dicsekvéshez. Gyönyörű teremtmény volt - csupa ezüst és kék. Pikkelyei a két szín különböző árnyalataiban hullámoztak, a csillogó argentintől a mély indigókékig. Fekete szarvak sora futott a fejétől a farkáig, amelyek szikrákat szórtak a víz fölé.

Karmait ismét a felszín alá merítette, majd szárnyait pumpálva a levegőbe repítette testét, mielőtt megpördült és árnyékformába váltott. A másodperc töredékére egy fekete, sárkány alakú felhő lebegett a tó felett. Aztán oszlopba tömörült, és a kastély felé száguldott.

Hátraléptem, ahogy az ablakon át beáramlott, és meztelen Fergusszá változott. "Hol voltál egész nap?" Követeltem.

Végigsimított a haján, végigsimítva a szélfútta hullámokat. "Ó, itt-ott." A lakosztály sarkában álló íróasztalom felé nézett. "Hagytam egy üzenetet."

"Azt írtad, hogy sétálni mész."

"És így is volt."

"Nyolc órára? Ha nem vetted volna észre, a társunk nem áll szóba velünk."

Az ujjbegyeit a derekára támasztotta - egy olyan póz, amely a meztelenségét tekintve nevetségessé kellett volna, hogy tegye. De nem így történt, és a tarkóm felforrósodott az izzadt izmok és a hullámzó hasizmok látványától. A tekintetem lejjebb vándorolt, és a vágy ostorként csapott le. Mint minden fajtársunknak, neki is sima volt a lába között, így akadálytalanul láthattam vastag szárát és az alatta megbúvó nehéz zsákot.

"Nappal van" - motyogta.

"Mi?" Kérdeztem zavartan. Felhúztam a tekintetem, hogy a szemében valami gyanúsan humorhoz közeli fényt lássak.

"A társunk egy dhampír" - mondta, és úgy túlozta el a szavait, mintha egy kisgyerekhez beszélne. "Nappal alszanak." Elhaladt mellettem, gömbölyded feneke pajzskőként vonzotta a tekintetemet. "Tényleg, Bram, azt hittem, hogy ezt te is tudod."

Összeszorítottam az államat, miközben a fürdőszoba felé sétált. "Tudom. Hová mész?"

"Zuhanyozni" - mondta anélkül, hogy megfordult volna.

Mintha nem lenne saját fürdőszobája, gondoltam, miközben eltűnt. Valójában az övé sokkal szebb volt, mint az enyém. Az évtizedek során többször átalakította, és mindig korszerűsítette, amikor új technológia jelent meg a piacon. A legújabb kütyüje egy japán bidé volt, amely egy alkalmazással működött, és valószínűleg képes volt kommunikálni az űrállomással. "Kibaszottul dicsőséges" - jelentette ki, miután berángatott a fürdőszobájába, hogy bemutassa az összes beállítást. "Jobb, mint egy éjjeliszekrénybe szarni, azt megmondhatom."

Szóval semmi értelme nem volt, hogy betolakodjon a helyemre. Olyan volt, mintha kihívott volna...

"Kövess" - motyogtam, és az ujjaim az ingem gombjaira tévedtek. Ahogy átmentem a lakosztályon, levetettem a nadrágomat és a boxeralsómat, és mire beléptem a fürdőszobába, már meztelen voltam.

Fergus megfordult, amikor kinyitottam a zuhanyzó ajtaját, és beléptem. "Elég sokáig tartott." Ismét szembefordult a vízsugárral, és hátrahajtotta a fejét, hagyta, hogy a víz végigfolyjon a mellkasán.

A hátán és a fenekén is végigfolyt, én pedig visszaharaptam egy nyögést. Tökéletes volt. Kibaszottul tökéletes. Amikor először párosodtunk, azt hittem, hogy a vonzalmam... nem fog elmúlni, pontosan. Inkább fejlődni fog. Arra számítottam, hogy a szenvedély első fellángolása érlelődik, ahogyan mi is.

De nem így történt. Még most is, minden erőmmel azon voltam, hogy távol tartsam magam tőle.

Így nem is tettem.

Sóhajtva közelebb léptem hozzá, és megragadtam a csípőjét. "Csak megkérhettél volna, hogy csatlakozzak hozzád" - mondtam, és megcsókoltam a nyakának és a vállának találkozásánál lévő pontot.

Ő is sóhajtott egyet. "Most mi lenne ebben a móka?"

Tipikus Fergus válasza. Mindenben a szórakozást kereste. Jobban élvezte az életet, mint bárki más, akivel valaha találkoztam. A franciák ezt "joie de vivre"-nek hívták.

Én "Fergus"-nak hívtam.

Csípőmet a fenekébe nyomtam, és a száram hosszát fel-le csúsztattam a ráncán. "Számos más módját is el tudom képzelni a szórakozásnak."

"Ó?" Oldalra billentette a fejét, ahogy a nyakát simogattam. "Meg akarod osztani az osztály többi tagjával, vagy ez olyasmi, amit megtartasz magadnak?"

Felnyúltam, és elfordítottam a zuhanyrózsát, hogy ne csapjon az arcunkba. Aztán megragadtam a vállát, és megpörgettem. "Átvertél, hogy idejöjjek" - mondtam, a csempézett falhoz szorítottam, és a feje mellé támasztottam a tenyeremet. Három centiméterrel és úgy ötven kilóval voltam fölötte, és most mindkettőt kihasználtam, a testét az enyémmel szorítottam a helyére.

Ezüstös szemei várakozással csillogtak. Vízcseppek tapadtak az ajkaira és a szempilláira. "Igen, így van. Napok óta nyűgös vagy. Vagy megbaszlak, vagy harcolok veled."

"És te a dugást választottad."

Humor - és egy csipetnyi kihívás - csillogott a szemében. "Panaszkodsz?"

"Nem", motyogtam. "Egyáltalán nem." Leengedtem a számat az övéhez.

Éhesen találkozott velem, mohó nyögés hörgött a mellkasából.

Beljebb nyomultam, nyelvemet az övéhez simítottam. Lenyaltam a vizet az ajkáról, miközben a farkamat az övéhez dörzsöltem.

A nyögése betöltötte a számat, és úgy nyúlt kettőnk közé, mintha meg akarná ragadni a száramat.

"Mmph" - volt minden, amit el tudtam mondani, mielőtt elszakítottam a számat, és a homlokomat az övéhez támasztottam. A mellkasom felemelkedett, és azt mormoltam: "Még nem. Elélvezek, ha hozzám érsz."

Az ajkai szexi vigyorra görbültek, és a lehelete az ajkaimra csapott, miközben azt mormogta: "Akkor azt hiszem, akkor meg kell érintened."

"Tudok ennél jobbat is." Végighúztam a számat a nyakán, élvezve a borostás foszlányokat, ahogy csókok sorát vezettem a mellkasáig. Felnyögött, amikor folytattam, majd beszívta a levegőt, amikor térdre ereszkedtem, és lenyeltem a farkát.

"Bassza meg" - zihálta, és keményen az arcomba nyomta a farkát. "Ó, baszd meg, Bram."

A víz csapkodta mellettem a csempét, miközben meglazítottam az állkapcsomat, és a torkom hátsó részébe vettem. Már szivárgott, és én mohón nyeltem, élvezve az ízét. Úgy dolgoztam meg, ahogy tudtam, hogy a legjobban szereti, úgy nyúltam a farkához, mintha fagylaltkehely lenne. Váltogattam a mély, alapos szopásokat és a nyelvem könnyedebb mozdulatait. Fogaimmal fel-alá húztam a hosszát, majd a hegyét szopogattam, újabb adag előnedvet kaptam az erőfeszítéseimért.

Kibaszottul gyönyörű volt felettem, nedves haja kócosra kócolódott formás arca körül, és telt alsó ajka a fogai közé szorult. Nyögései keveredtek a permet sziszegésével, miközben ujjait a hajamba fonta, és pumpálta a csípőjét. "Nem bírom tovább" - lihegte. "El kell élveznem."

Egy pukkanással elengedtem, és ahogy felálltam, megcsíptem a farkának a hegyét. A hasam az övét súrolta, hüvelykujjammal végigsimítottam az alsó ajkán. "Várj, bébi" - suttogtam. "Megtennéd ezt nekem?"

Egy borzongás futott át rajta. Tűz táncolt a szemében, arannyá változtatva az ezüstöt. Néhányszor nyelt egyet, ádámcsutkája meg-megbicsaklott, miközben igyekezett visszafogni magát. "Igen" - mondta rekedten. "Érted bármit megteszek."

Újra megcsókoltam, mert lehetetlen volt nem megcsókolni. A farkunk egymáshoz csúszott, és mintha villámcsapás rögzült volna a gerincem tövéhez. Keményen és életveszélyesen közel a határhoz, elhúzódtam, és azt mormoltam: "Fordulj meg, és tedd a kezed a falra".

Engedelmeskedett, a tengelye közben billegett, és minden erőmmel azon voltam, hogy ne feszítsem szét feszes orcáit, és ne dugjam meg helyben.

De azt akartam, hogy ez így tartson.

Mindkét kezemmel a fenekét tapogattam és szorítottam, újabb nyögést csalva ki belőle. Aztán hagytam, hogy a tenyerem végigsimítson a combján, majd újra felfelé, végigsimítottam a széles hátán és a bordakosara körül a feszes mellizmáig. A lapos mellbimbói fölött, amelyeket megcsíptem, mielőtt végigsimítottam a hasizmán a kőkemény tengelyéig. Mindenhol végigsimítottam, újra és újra megtanultam őt, még akkor is, ha testének minden centiméterét kívülről ismertem.

Megremegett, szőke feje előrebukott. "Bram" - mondta, a vágyakozás világával a hangjában.

Még egyszer megszorítottam a fenekét, és megcsókoltam a vállát. "Maradj csak így. Ne merj magadhoz nyúlni."

Tiltakozó nyögése követett ki a zuhany alól, és a homlokának tompa puffanása a csempéhez csapódva gonosz mosolyt varázsolt az arcomra, miközben nedvesen és csöpögve rohantam a hálószobába, fájó farkammal az élen. Rekordidő alatt szereztem egy üveg síkosítót, és visszatértem a zuhanyzóba, ahol még mindig a falnak támaszkodott, és gőz szállt fel hibátlan teste körül.

"Milyen engedelmes társ" - mormogtam, felpattintottam a síkosítót, és az ujjaimra csorgattam a folyadékot, miközben izmos hátát és nedvességtől gyöngyöző, kerek fenekét szívtam magamba.

A kupak kinyílásának hangjára megrándult, és most elfordította a fejét, és a válla fölött szólalt meg. "Csevegni jöttél ide, vagy azt tervezed, hogy valamikor ebben az évszázadban megdugsz?"

Két nyálkás ujjamat a pofái közé csúsztattam, és határozottan végigdörzsöltem a lyukát. "Ezt akarod, Fergus?" Erősebben simogattam, ingerelve a bejáratát. "Azt akarod, hogy megdugjam ezt a segget?"

A válasza egy harsány kifújás volt, amit a csípőjének lelkes hátrafelé lökése követett. Szélesebbre tárta a lábát, és a gerincét szemérmetlenül meghajlította. "Még" - reszelősködött.

Lefelé csúsztattam az ujjaimat, és megmarkoltam a golyóit. "Ez egy igen?"

Lehajtotta a fejét, egyik keze a falon ökölbe görbült. "Igen... Bassza meg, Bram, ne ingerelj!" A csípője ringatózott, és nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán észrevette, hogy mozog.

"Ha már ilyen szépen kérted" - motyogtam, visszasimítottam az ujjaimat, és belé nyomultam. Keményen szorított, és nem tudtam visszatartani a nyögésemet, ahogy a nyers gyönyör végigsiklott a farkamon, és a tengelyem minden centiméterét lüktetővé tette a szükségtől. "Olyan szoros." Ki-be pumpáltam, egyre mélyebbre nyomva a kenőcsöt. Megsimogattam, miközben gőz gomolygott körülöttünk. "Ezt a segget nekem teremtették, hogy megdugjam."

"Szóval baszd meg végre."

"Még nem." Mélyebbre szúrtam az ujjaimat, eltalálva azt a pontot, amitől sosem mulasztotta el elveszíteni az önuralmát. Az éles lélegzetvételére elmosolyodtam. "Előbb játszani akarok vele."

Felnyögött, és megforgatta a csípőjét, a hátán lévő izmok fodrozódtak az aranyszínű bőr alatt. Miután egy percig simogattam és ingereltem, egyik kezét a lábai közé tette.

De én gyorsabban mozdultam, megragadtam a csuklóját, és a tenyerét a falhoz kényszerítettem. "Nem mondtam, hogy mozogj" - morogtam. Még mindig a fenekét fogdostam, a másik kezemet a csípője köré csúsztattam, és megragadtam a farkát.

"Bassza meg." Megcsapta a csempét, és ráfúrta magát az ujjaimra. "Ó, baszd meg! Basszál meg!"

Vigyorogtam, miközben rövid, durva ütésekkel rángattam meg. "Ez aztán a sok dugás, bébi."

A válasza érthetetlen nyögések összevisszasága volt, és valami, ami úgy hangzott, mint egy újabb "dugás".

Kuncogva lelassítottam az ütéseimet, amíg elég hosszú ideig ahhoz, hogy közelebb hajoljak hozzá, és megcsókoljam a tarkóját. Végigsimítottam ajkaimmal a nedves bőrén, és olyan mélyre szúrtam az ujjaimat, hogy a lábujjaira dőlt. "Kié ez?"

"A tiéd", zihálta, és megremegett.

Megszorítottam a farkát. "És ez?"

"A tiéd."

Gyors, szűkölködő beismerése a kéj újabb lökést adott a farkamnak. Elhúztam az ujjaimat a testétől, és a száram fejét a csillogó bejáratához helyeztem.

"Csináld!" - könyörgött, majd felnyögött, amikor a farkam fejét beljebb csúsztattam, átnyomva az izomgyűrűt.

Istenek, de jó érzés volt. Olyan jól érezte magát. Lehetetlenül forró és feszes a farkam körül. Egy pillanatig mozdulatlanul tartottam, csak élveztem a forróságot és a szorítást.

"Add az egészet" - motyogta, és hátralökte a csípőjét.

"Készen állsz rá?" Még miközben kimondtam a kérdést, egyre mélyebbre csúsztam, tekintetemet a benne eltűnő száram kínzó látványára szegezve.

"Kurvára készen állok" - zihálta, és nem hazudott. Nem először csodálkoztam rá, hogy milyen könnyűnek tűnt nála a fogadásom. Milyen ízletesen nyitott volt, ahogy a csípőjét forgatta, fel-le baszva magát a hosszamon. Élvezetes nyögésekkel vitt a gyökeremig.

Én pedig feloldódtam. Morogva a derekába fúrtam az ujjaimat, és elkezdtem tolni, mély, alapos lökéseket adva neki, amitől mindketten együtt nyögtünk és ringatóztunk. Néhány gyönyörű percig így vittem őt, a csípőm könnyed ritmusban pumpált.

De ez többről szólt, mint a vételről. Egyik kezemmel körbe nyúltam, és megragadtam a duzzadt farkát, miközben basztam. "Tetszik ez neked, bébi?" Motyogtam a fülébe. "Tetszik, hogy tömöm a segged, miközben a farkaddal bánok?"

"Igen", fojtotta ki, csípőjét érzéki siklásban ringatva. És ez a mozdulat - a kerek izmok meghajlása a pofája alatt - volt minden. Túl forró ahhoz, hogy szavakba öntsem. Meglovagoltam a fenekét, a nyers gyönyör felsugárzott a farkamba. A golyóimban és a gerincem tövében egyesült.

Aztán az élvezet egyre fokozódott. Egy morgással felgyorsítottam a tempót, és csípőm gyors csattanásaival a seggét döngettem.

Ő a falnak dőlt, és gurgulázó nyögései visszhangzottak a csempéről a reszelős lélegzetvételemmel és a golyóim súlyos csapkodásával a feszes arcán.

Soha nem akarom, hogy ennek vége legyen.Kályha lángolt a bőröm alatt. A szívem a bordáimnak dörömbölt. Szavak ömlöttek ki az ajkaimról, dicséretek hullottak, majd emelkedtek a gőzzel. "Imádom ezt" - mondtam torokhangon, a hangom remegett, és a golyóim bizsergettek a közelgő felszabadulástól. "Annyira szeretlek megdugni téged. Imádlak téged. Istenek, annyira szeretlek."

Az alkarjára támaszkodott, a teste remegett a lökéseimtől. "Keményebben" - könyörgött, és én engedelmeskedtem, nem kegyelmeztem neki, miközben a seggét döngöltem.

"Gyere el nekem" - morogtam, miközben az öklöm fel-le repült a farkán. "Hadd érezzem."

Felkiáltott, és szétrobbant a kezemen és a falon. Egy másodperccel később adtam egy utolsó lökést, és elengedtem, az eufória végigsöpört rajtam, ahogy mélyen a seggébe spricceltem. A térdeim meglazultak, az agyam elmerült, és a világnak vége lehetett volna, és én nem vettem volna észre, vagy nem érdekelt volna.

Egy pillanatig így maradtunk, testünk egymásba zárva, és a lélegzetünk fűrészelt ki-be a mellkasunkban. Aztán Fergus elfordította a fejét, és az ajkát az enyémhez szorította.

"Mmm." Elengedtem a megpuhult szárát, és végigsimítottam a kezeimmel a törzsén. Még mindig belé temetkezve, a mellkasomhoz húztam a hátát, és lazán végigsimítottam a tenyeremmel a hasizmán, miközben a nyelvünk simogatta és felfedezte. Az alsó ajkát hosszan szopogatva államat a vállára támasztottam. "Ez... elég sok volt."

A válla megremegett az állkapcsom alatt. "Bram McGregor, az alábecsülés mestere." A falon hagyott rendetlenséget törölgette. "Tényleg be kellene ruháznunk egy zuhanylehúzóba."

"Később. Lefagynak itt a golyóim." Valamikor elfogyott a forró víz, és most a vízsugár jéghideg volt.

Nevetve és káromkodva öblítettük le magunkat, amilyen gyorsan csak tudtuk, és a zuhany alól az ágyamba botorkáltunk, ahol a lepedő alatt összekulcsoltam a lábam az övével. "Köszönöm" - mondtam halkan, hálásan, hogy a szexnél sokkal többért is hálás voltam. A vadállatom ismét elcsendesedett, megnyugtatott a társam, aki sosem habozott adni, amikor nekem szükségem volt az elvételre.

Az oldalára fordult, hogy szembe nézzen velem. "Szívesen. De nem hagyhatjuk, hogy megint ennyire felizgulj." Teátrális sóhajt adott ki. "Azt hiszem, minden este le kell szopnom téged, amikor lemegy a nap. Ha Halina meglátja, hogy olyan farkad van, mint amikor bejöttem, sikoltozva fog kirohanni a kastélyból."

"Mi van, ha soha nem hagyja el a szobáját?" Soha nem fogad el minket? Ez elképzelhetetlen volt. De olyan rémültnek tűnt.

Ezüst szemei - valahogy mindig melegek voltak a sápadt szín ellenére - megrándultak a sarkukban. "Előbb-utóbb előcsalogatom. Csak találnom kell valamit, amit eléggé akar."

Ha ugyanabban a kérlelhetetlen kéjvágyban szenvedett is, mint én, nem mutatta ki. Épp ellenkezőleg, úgy tűnt, örül annak, hogy szembe kell néznie újdonsült társunkkal. "Remélem, tudod, mit csinálsz."

A mosoly a szemében átterjedt az ajkára. "Túl sokat aggódsz, Bram." Kinyújtotta a kezét, és eltolta a hajamat a homlokomról. "Aludj egy kicsit. Hagyd rám a mi kis dhampírunkat."