Amy Pennza - Dark Fire Kiss - 9. fejezet

 


Kilencedik fejezet



FERGUS

 

Az volt a baj a nagy ívű kijelentésekkel, hogy a végén úgy nézel ki, mint egy kibaszott idióta, amikor bebizonyosodik, hogy tévedtél. A példa kedvéért: megígértem Halinának, hogy hamarosan könyörögni fog az érintésemért.

És mégis itt voltam két nappal később, egy kád sós karamellás mogyorót szopogatva. Egyetlen kéjvágytól őrült dhampir sem volt a láthatáron.

Miután evett belőlem, visszavonult a lakosztályába. Ami még rosszabb, nem nyitott ajtót, amikor kopogtam. Árnyék alakot ölthettem volna, és ezerféle helyen bejuthatnék, de nem akartam aláásni a bizalmat, amit azzal nyertem, hogy erőszakkal behatolok a szobájába. Fogadalmat tettem neki, és szándékomban állt betartani - bármennyire is kényelmetlenül éreztem magam.

És most éppen rohadtul kényelmetlen volt. A medencében a testéhez tapadt ruháinak emléke kínzott. Abban a pillanatban, ahogy az ajkai a nyakamhoz értek, átváltozott. A félénk félvér eltűnt, helyét egy fülledt csábító vette át. Leheletnyi nyögése betöltötte a fülemet, és a kis nyelvének érzésével, ahogy az ereimet nyalogatta, majdnem a vesztemet okozta. Amikor visszahúzódott, a szemei kísértetiesen kéken izzottak.

Aztán elhagyta a medencét, és borvörös hajának nedves végei a feneke íveit simogatták. Alig tudtam uralkodni magamon.

De valaminek engednie kellett.

A lakosztályom ajtaja kinyílt, és Bram besétált. "Azt hiszem, alszik. A szobája csendes." Leült a kanapéra, az enyémmel szemben, a kandalló előtt. "Fagyi éjfélkor?"

"Ezt úgy hívják, hogy megeszed az érzéseidet" - motyogtam. Beleástam a kanalamat, és újabb falatot ettem.

Összefonta a karját. "Vannak tálkáink a konyhában. Nem kell közvetlenül a dobozból enned."

"Igen, de úgy tervezem, hogy megeszem az egész dobozt, úgyhogy ez nem probléma."

Összepréselte az ajkát, de nem szólt semmit. Ami nehéz volt neki, tudtam. Cormac király udvarában nőtt fel, és sosem vetette le a palotai modorát.

Mogyoró után kutattam, és találtam is egyet.

"Szerinted normális, hogy most alszik?" - kérdezte. "Az éjszaka közepén van."

"Nem tudom." A kanalam lecsapott egy újabb mogyoróra. Jackpot.

"Talán nem kapott elég vért. Mennyit vett tőled?"

"Azt sem tudom."

A hangjába éles vágás került. "Ez fontos, Fergus. A nőstényünk nem áll szóba velünk." A mogyoró nem mozdult, ezért a kanalammal a körülötte lévő fagylaltba döftem. "Nem volt kéznél egy flebotómiai labor. Túlságosan lefoglalt, hogy ne jöjjek el, mint egy szökőkút." Még néhányszor beleszúrtam a fagylaltba. " Nagyon jót tett ez nekem."

Egy pillanatra elhallgatott. "Fergus", mondta halkan.

"Mi?" Kiszabadítottam a mogyorót. "Abbahagynád egy percre a fagylalt kínzását?" Valami a hangjában megállásra késztetett, és felnéztem. Mosoly játszott a szája körül. "Gyere ide."

Egy részem felhördült a mosolyra, de egy másik részem meghallotta a könyörgést a parancsban. Félretettem a dobozt, és felálltam. Ő ugyanabban a pillanatban felállt, és amint karnyújtásnyira voltam tőle, megragadta a tarkómat, és magához húzott.

"Ez zavar téged?" - motyogta, zöld szemei gyengédek voltak. "Nem úgy jöttél el, mint egy szökőkút?"

"Nem."

A mosolya egyre szélesebb lett.

Kifújtam egy lélegzetet. "Talán. De ez nem csak a szexről szól."

"Persze, hogy nem."

"Komolyan mondom, Bram. Mi lenne, ha..." A mellkasom összeszorult, mintha a testem nem akarná hagyni, hogy kimondjam a legmélyebb félelmemet. "Mi van, ha elrontottam a lehetőségünket? Nem kíván engem."

"Lehetetlen." Megszorította a tarkómat, közelebb húzott magához. "Kőből kellene lennie, hogy ne kívánjon téged." Megfogta a számat egy csókban, ami enyhén kezdődött, de gyorsan forróvá vált. A nyelve az enyémet tapogatta, belém merült és belém tolakodott. A farkam megduzzadt, ahogy a gyönyör forrón és nehézkesen lüktetett az ereimben. Nyögés gyűlt össze a torkomban. Akkor szabadult ki, amikor ujjai megtalálták a lenge nadrágom zsinórját.

"Vedd le ezt" - mondta az ajkaimra tapadva.

Roppantam, hogy engedelmeskedjek, és a farkam előugrott, a hegye máris szivárgott neki.

"És az inget is."

Alig húztam a fejemre, amikor átkarolt, és újabb perzselő csókot adott. Ahogy évszázadokkal ezelőtt, a csupasz bőröm és a felöltözött teste közötti ellentét ezerszeresére fokozta a vágyamat. A farkamat az övéhez nyomtam, miközben egyik kezével végigsimított a fenekemen, és ujjait a ráncomba csúsztatta.

"Olyan az ízed, mint a karamell." Ujjhegyével a bejáratom körül cikázott, és sekélyes pumpálásokkal hatolt belém, amitől libabőr száguldott végig a bőrömön. A hangja morgássá változott. "Mindenhol meg akarlak ízlelni."

"Igen", nyögtem.

Visszanyögött - és elmélyítette a csókot, mintha nem tudna nem visszajönni még többért. Nem mintha zavart volna. Nem tudtam betelni a cédrus és a füst illatával. A borostájának az államon való súrlódását. Pajkos ujjai egyre mélyebbre hatoltak a testembe. Hozzáadott egy másodikat - vagy talán egy harmadikat, olyan jó érzés volt, hogy nem érdekelt, és a behatolás égető érzése átadta a helyét a gyönyör erőteljes zümmögésének, amitől elakadt a lélegzetem.

"Ez az" - mondta, és az ajkamba harapdált. "Nyisd ki nekem."

A csípőmet az övéhez gördítettem, a farkamban lévő szükséglet és a lyukamban lévő finom nyomás között tépelődve. Akartam dugni és akartam, hogy kitöltsön. Egész egyszerűen, mindent akartam. Bármit elvállaltam volna, amit Bram adott volna nekem. Én pedig mindent megadnék neki, amit csak akar.

Elrántotta a fejét, megszakította a csókot, és forró pillantást vetett rám az összeszűkült smaragdzöld szemeken keresztül. "Feküdj az ágyra."

Mentem, egyik kezem a lüktető farkamon. Kényelmesen simogattam, miközben hanyatt feküdtem, és néztem, ahogy levetkőzik és felém oson. Szegény farkam sírva fakadt a kép láttán, amit ő alkotott - hat és fél lábnyi nyers, ősi férfi. Aligha voltam kicsi, de ő nagyobb volt, és ez nekem nagyon jól esett. Átmászott rajtam, és minden előzmény nélkül széttolta a combjaimat, majd a vállamra gurított. Aztán leeresztette a fejét szétterpesztett lábaim közé, és nyelvével végigsimított a ráncosodó peremen.

"Bassza meg!" Ziháltam, és borzongás futott végig rajtam. Újra megnyalt, és a következő káromkodásom nem volt más, mint egy ziháló nyögés. Az érzés hihetetlen volt. Tiszta boldogság, amely egyenesen a farkamba csordogált. Kezemet a térdem hátsó része köré kulcsolva szélesebbre húztam a lábaimat, szégyentelenül könyörögve még többért.

Sötét kuncogása fellibbent, ahogy folytatta a testi felfedezést. Nyelvének minden egyes suhintása egyre magasabbra emelte a vágyamat, mígnem kéjesen lökdöstem, hogy megfeleljek neki.

Lusta köröket kanyarított a bejáratom körül, lágyan és gyengéden, mielőtt a nyelvével végigsimított volna a zacskómon.

"Bram..." Próbáltam elmondani neki, milyen jó érzés, de nem tudtam. Nem úgy, hogy a lehető legjobb módon ölt meg.

De ő persze tudta.

Felemelte a tekintetét, megragadta az enyémet, miközben a golyóimat szopogatta, ajkait az egyik, majd a másik köré zárta, nyalogatva érzékeny húsomat, miközben én vergődtem és ziháltam. Borostája súrolta a ráncaimat, fokozva az élvezetet. Amikor már azt hittem, hogy ennél jobb már nem lehet, visszanyalta magát a lyukamhoz, és belém mélyedt, nedves, tiltott lökésekkel dugott meg a nyelvével.

Rekedt kiáltásom visszhangzott a szobában.

Tűz nyaldosta a bőrömet. Perzselt és csavarodott.

Már nem sokáig bírtam volna ki. A farkam a hasamnak lüktetett, a hegyén vastag folyadékgyöngy lüktetett. Istenek, így akartam elélvezni. Még csak hozzá sem kellett érnem a száramhoz.

Felemelte a fejét, és visszavezette a lábaimat.

"Te szemétláda - nyögtem, és hagytam hátracsapni a fejem. "Pont ott voltam."

Bűnbánó vigyort villantott. "Nem úszod meg ilyen könnyen." Nagy tenyerét a csípőmre tette, és a hasamra sürgetett. "Ne mozdulj."

Mintha megtehetném. Egy petyhüdt pocsolyában feküdtem, miközben a szívverésem a farkamban dobogott. Elhagyta az ágyat, majd másodpercekkel később visszatért, és a sajátjával borította be a testemet.

Felnyögtem, ahogy a meleg, nehéz férfi egyre mélyebbre nyomott az ágyba, és a farka a fenekemet bökdöste. Ő azonban nem hatolt belém. Csupán még jobban felszította a szükségletemet azzal, hogy a szárát fel és le csúsztatta a ráncomon, cikizte összeszoruló bejáratomat, miközben csókok sorát húzta végig a nyakamon, mielőtt a fülembe mormolta. "Meg foglak fejni. Aztán megduglak."

Fülledt ígérete, amelyet kavicsos hangon mondott, lángra lobbantotta az érzékeimet. Ökölbe szorítottam a kezemet az ágyneműben, és ziháltam: "Csináld".

"A helyes válasz." Megcsókolta az államat. "Térdre, bébi." Gyorsan mozdult, hátrarántotta a csípőmet, és egy párnát tömött a hasam alá. És amikor a merev farkából előváladék csorgott végig a combom hátulján, tudtam, hogy ő is ugyanolyan feszült, mint én.

De Bram mestere volt az irányításnak. Nem hagyta volna, hogy bármelyikünk is elélvezzen, amíg ő készen nem állt, és ez a tudat a fogaimat csikorgatva kényszerített, miközben magasra emeltem a fenekemet, és kipirult arcom az ágyba nyomtam.

"Ez a kilátás gyönyörű" - mondta elismerő hangon. Aztán hátrahúzta a farkamat a combjaim közé, és hátulról leszopott.

Istenek. egy lángoló pillanatig nem tudtam gondolkodni vagy reagálni. Nem kaptam levegőt. Kéjjel váltam - egész testem összehúzódott az érzésre, ahogy forró szája fel-le csúszott a farkamon. A nyelve kavargott és simogatott. Nagy keze a száramat dolgozta, miközben leszopott. Néhány intenzív, dicsőséges másodpercig kitartott, keményen szopott a tövemtől a csúcsomig. A golyóim megfeszültek, az orgazmusom egyre csak gyűlt. Éppen amikor már feszültem, hogy elélvezzek, elengedett, és hagyta, hogy a farkam fájdalmasan és kielégítetlenül dübörögjön a párnának.

"Bassza meg" - nyögtem, nyomorultul és reszketve. Előre löktem a csípőmet, készen arra, hogy megdugjam a párnát, ha kell. "Nem bírom tovább."

Nem láttam őt, de hallottam a mosolyt a hangjában, amikor azt mondta: "Mindig ezt mondod". A síkosító kupakjának halk kattanása hallatszott, majd a hirtelen nyálkás ujja belém tolódott. Mélyre csavarta, és hozzátett még egyet, szakszerűen megtalálta azt a mágikus pontot, amitől a gyönyör dübörögve jött vissza.

A farkam szivárgott. Bizsergés kezdődött a lábujjaimban, és elterjedt a combomig. Az ágyneműt karmoltam, a lélegzetem zihálva jött, ahogy az észbontó eksztázis felém rohant.

"Engedd el" - motyogta, miközben két határozott ujjával a mirigyemet masszírozta. Ahogy a folyadék elkezdett kifolyni a farkamból, ő torokhangon morogni kezdett. "Itt is van, bébi. Engedd ki az egészet."

Alig hallottam őt, annyira magával ragadott a csendes, egyenletes kielégülés, amit ő fejett ki belőlem. Teljesen más volt, mint egy tipikus orgazmus. Ez nem egy gyors és heves gyönyörkitörés volt. Inkább egy lassú, földrengető áramlás volt - és még forróbb, mert ő irányította, a testi masszázzsal kiszárított. Ahogy az ejakulátumom áramlott, egy zúgó, gyönyörrel átszőtt áramlat indult a lábujjaimtól, és egészen a fejemig borzongott. Nem tudtam megmozdulni - csak feküdni és nyögni tudtam, miközben az ujjai varázsoltak, és a farkam átitatta a párnát.

Amikor már teljesen kimerültem és remegtem, elengedte az ujjait a testemről, és az oldalamra manőverezett. Egy pillanatra elsodródtam, homályosan érzékeltem, ahogy eldobja a párnát, majd kenőanyagot ken a farkára. Mögém telepedett, a mellkasát a hátamhoz szorította, és a fenekemet szorosan a csípőjéhez húzta. "Jól vagy?" - kérdezte, a leheletét a nyakamhoz szorítva.

Megfordultam, hogy lássam az arcát, és el akartam simítani a szemöldöke közötti kis ráncot. Mindig aggódott, nehogy túl messzire vigyen. Soha nem tudtam meggyőzni arról, hogy ez egyszerűen nem lehetséges. "Soha jobban, bassza meg."

Halkan felnevetett, majd megcsókolt - lassan és könnyedén siklott a nyelve az enyémhez. Amikor a szívem újra hevesen vert, lecsúsztatta a kezét a csípőmre. "Ha már a dugásról beszélünk..."

"Igen", reszeltem. "Add ide."

Felhúzta a combomat, és az övére helyezte. Aztán megragadta a csípőmet, és egyetlen folyékony mozdulattal hüvelybe dugta magát. Az ujjaitól előkészítve könnyedén fogadtam, és mindketten felnyögtünk, amikor néhány centire visszahúzódott, majd visszacsapott.

A lélegzetem elakadt, és újabb libabőr futott végig a bőrömön. Egymásra bámultunk, zihálásaink összekeveredtek, ahogy belém ringatott, végigcsúszott a prosztatámon, és újra felgyújtott.

"Bassza meg" - lihegtem.

Lassú, szexi vigyora ellopta a lélegzetemet. "Tényleg dolgoznunk kell a szókincseden."

Fújtam egyet. "Ez a te hibád. Nem tudok gondolkodni, amikor ilyen jól érzem magam."

Egyik kezét a vállam alá alagútozta, és átcsúsztatta az alkarját a mellkasomon, még szorosabban magához húzva. "Jobban érzed magad" - suttogta, miközben a lélegzete elakadt a lökéseivel. "Olyan feszes. Olyan tökéletes. Nem tudok betelni vele. Sosem elég."

Ha képes lettem volna szavakat fűzni egymás után, ugyanezt mondtam volna neki. De az összefüggő gondolat elhagyott, ahogy a vágy forró ösvényt futott az ereimben. A farka mélyre hatolt, és bár épp most élveztem el, a saját farkam újra megkeményedett. Nyúltam érte, hangosan felnyögtem, miközben simogatni kezdtem magam. A hangom lélegzetvisszafojtva könyörgés volt. "Szükségem van..."

"Itt vagy nekem" - motyogta, és a szemei olyan nehezen lehunytak, hogy csak egy kis smaragdzöld szín látszott ki belőlük. "Pumpáld tovább azt a gyönyörű farkadat, és én eljutok hozzád. Az utolsó cseppig nekem fogod adni."

A parancsa volt minden, amire szükség volt. Egyik lélegzetvétel és a következő között elélveztem, az erő meglepett. A látásom elhomályosult, ahogy az egész kezemre lőttem, a testem milliószorosan detonált.

A lökései egyre vadabbak és szétesettebbek lettek. Aztán felkiáltott, és magához szorított, miközben saját felszabadulásán keresztül remegett.

Utána még egy hosszú pillanatig így feküdtünk, izzadt testünk egymásba gabalyodott a lepedő tetején. A szemhéjaim lecsüggtek, ahogy kimerülten és jóllakottan lebegtem a párom karjaiban.

"Ki kell próbálnunk valami mást" - dörmögte.

Azonnal újra éber voltam, és nem tudtam kiverni a hitetlenkedést a hangomból. "Nem voltál elégedett vele?"

A lágy nevetése felkavarta a hajamat. "Úgy értettem, hogy Halinával. Az oszd meg és uralkodj nem működött. Szerintem együtt kellene megközelítenünk őt."

"Tag team" - mondtam, már tervezgetve.

"Micsoda?"

"Ez egy birkózó kifejezés."

Szinte hallottam a homlokráncolását. "Még sosem hallottam róla."

"Profi birkózás."

Elutasító hangot adott ki. "Úgy érted, televíziós birkózás."

Megfordultam a karjaiban. "Bram McGregor, te egy megátalkodott sznob vagy."

"Vagy - és hallgass meg - rendkívül rossz ízlésed van."

"De nem a férfiakkal kapcsolatban" - ellenkeztem, miközben a farkamat a farkára szorítottam, miközben beszéltem.

Beszívott egy lélegzetet, majd remegő kifújással kiengedte. "Nem... nem a férfiakban."

Elvigyorodtam. "Szóval, mit javasolsz, hogy legyünk Halina tag team?"

"Azt mondtad, hogy úgy érzi magát, mint egy fogoly."

"Igen."

A tekintete elgondolkodóvá vált. "Akkor adjunk neki egy kis ízelítőt a szabadságból."