Christine Pope - Grave Mistake - 1. fejezet

 


1



A Gödör és az Inga

 

Mazey Hoskins, a Crescent City - a kedvenc boszorkányos kellékboltom - tulajdonosa a pult fölé hajolt, amikor elkezdtem elővenni a Visa bankkártyámat, és összeesküvéses mormogással azt mondta: "Az a hír járja, hogy Lucien Dumond eljön érted".

Bár általában igyekeztem megőrizni a zen hozzáállásomat, függetlenül attól, hogy milyen bajok keresztezik az utamat, a szavai mégis éles aggodalom szúrását küldték belém. De sikerült elmosolyodnom, még akkor is, amikor megpróbáltam azt mondani magamnak, hogy Mazey valószínűleg túlzásba viszi a dolgokat. Szerettem Mazeyt - olyan volt, mint a meghitt, barátságos nagymama, aki nekem sosem volt -, de hát, fiam, imádott mesélni.

Legtöbbször én is szerettem, hiszen a Mazeyvel való csevegés volt az egyik legjobb módja annak, hogy képben maradjak arról, mi történik a különböző helyi mágikus csoportokban. Még ebben az összekapcsolt korban is, a pletykák inkább távol maradtak az internettől, ha a Los Angeles-i pogány közösségről volt szó. A legutolsó dolog, amit bármelyikünk akart, hogy muníciót adjunk a világiaknak... vagyis azoknak, akik nem hisznek semmiféle mágiában.

Azonban a történet, amit az imént mesélt, olyan volt, amit határozottan nem akartam hallani. Több gyakorló, aki Lucien Dumond rossz oldalára került, eltűnt a színről. A pletykák szerint egyszerűen úgy döntöttek, hogy elköltöznek, de sötétebb suttogások arra utaltak, hogy Lucien talán tartósabb megoldást talált a problémáira.

Igyekeztem megvonni a vállamat Mazey megjegyzésére, és könnyedén azt mondtam: "Valószínűleg kiakadt, hogy visszautasítottam egy újabb randit", majd átadtam a bankkártyámat. "A fickó nem fogad el nemleges választ."

Ami határozottan nem volt túlzás. Lucien Dumond a GLANG - a Greater Los Angeles Necromancers' Guild - vezetője volt, és úgy vonzotta a groupie-kat, mint a Rolling Stones a világkörüli turnéján a hatvanas években. Persze nem mintha tanúja lettem volna az efféle csínytevéseknek, de azért olvastam néhány történetet.

Annak ellenére, hogy Lucien már rendelkezett egy rabszolgamódra odaadó nőcsoporttal - akiket én csak háremnek neveztem -, mindig is vadászott a friss húsra. Sajnos nemrég úgy döntött, hogy én vagyok pontosan az a fajta hús, akire szüksége van.

Mazey megrázta a fejét. "Selena, nem hiszem, hogy ezt figyelmen kívül kellene hagynod. Az emberek azt mondják, hogy le akar téged állítani... bármilyen eszközzel".

Ismét vissza kellett küzdenem a nyugtalanság hullámát. Már néhány hete hallottam ilyen irányú pletykákat, de ez volt az első alkalom, hogy valaki egyenesen a szemembe mondta, hogy tényleges veszélyben lehetek, hogy Lucien talán úgy döntött, itt az ideje megszabadulni a cipőjében lévő kellemetlen kavicstól.

Bízzunk Mazeyben, hogy elvégzi a nehéz munkát. Mivel ő nem igazán volt gyakorló, csak a maga szórakoztatására, nem tett keresztbe a GLANG vezetőjének és a lakájbandájának.

Én viszont "sövényboszorkány" voltam, egy olyan gyakorlóra használt kifejezés, aki egyedül dolgozott, aki a maga módján közelítette meg a titkos művészeteket. A látnoki képességeim korán jelentkeztek, és alapvetően magam képeztem ki magam, először a könyvtárból beszerzett és az interneten megrendelt könyvekből, majd később YouTube-videók nézegetésével, hogy segítsek pótolni a hiányosságokat. Nem követtem egyetlen konkrét gyakorlatot sem, hanem a különböző tudományágak közül válogattam, ahogyan az a sajátos adottságaimnak megfelelt. A legtöbb ember hajlamos volt azt hinni, hogy gyakorló wicca vagyok, de valójában nem voltam az, bár szükség esetén bizonyos kelta istenségeket, például Cerridwent és Brigidet hívtam segítségül.

Mindenesetre alapvetően Lucien Dumond és csapatának ellentéte voltam. Egy mesternél képezte magát a keleti parton, és elég szigorúan követte az Arany Hajnal Rendjének szabálykönyvét, egy titkos társaságét, amely a wicca elődje volt... bár a saját egyedi csavarjával.

Mindenesetre Lucien már vagy egy éve próbált rábeszélni arra, hogy az ő módszere szerint csináljam a dolgokat - és az ágyába -. Azelőtt valószínűleg aligha tűntem fel a radarján, mivel nem látott bennem semmiféle fenyegetést. De aztán kaptam egy ügyfelet, aki végül követte a tanácsaimat, és főszerepet kapott egy új tévésorozatban, és Lucien hirtelen rájött, hogy van egy másik képzett szakember is Los Angeles környékén, aki valószínűleg elszedett egy ügyfelet, akinek hozzá kellett volna fordulnia.

"Utoljára úgy tudtam, hogy ez egy szabad ország" - mondtam, és néztem, ahogy Mazey még mindig zavart arckifejezéssel becsúsztatja a bankkártyámat a chipleolvasóba, mielőtt visszaadná. "Úgy értem, még Lucien sem gondolhatja, hogy minden új ügyfélre joga van Los Angelesben."

"Nem, csak azokhoz, akik sok pénzt hozhatnak neki" - felelte a nő csípősen. Az arckifejezése lemondóvá vált, mintha sejtette volna, hogy nem fogom meghallani a figyelmeztetéseit, és most azt próbálja elhitetni magával, hogy mindent megtett, és moshatja kezeit az egész ügyben.

Megvonom a vállam. Az elmúlt tíz év során, amikor felolvasásokat tartottam az embereknek, sikerült kialakítanom valamiféle pókerarcot, így reméltem, hogy nem vesz észre semmit abból az aggodalomból, ami a zsigereimben kavarogni kezdett. Könnyű volt elutasítónak lenni, hogy elhitessem vele, hogy az egész helyzet nem nagy ügy, de én jobban tudtam... még ha nem is tudtam, mit kellene tennem.

Száraz hangon azt mondtam: " Kétlem, hogy Lucien Dumondnak hiányozna a pénz", mire Mazey akaratlanul is felkacagott.

"Nem, valószínűleg nem."

Felvettem a gyógynövényes zacskómat, a táskámba gyömöszöltem - volt néhány gyertya, amit az újholdas ünnepségemre akartam önteni -, megköszöntem neki, majd kisietettem a boltból. Egy kicsit lejjebb az utcán várakozott a Denim Edition Volkswagen Beetle-em. Beültem a volán mögé, és elhajtottam a járdaszegélyről.

Átfutott az agyamon a gondolat, hogy talán egy kicsit kevésbé feltűnő autót kellett volna választanom néhány évvel ezelőtt, amikor végre eldöntöttem, hogy lecserélem az ősrégi Nissan Sentrámat, de aztán meg akarom rázni a fejemet magamra. Igen, a GLANG nem volt semmi, amivel játszadozni lehetett volna, de még ez a varázslókból és boszorkányokból álló csoport sem volt több harminc-negyven embernél. Nem mintha Lucien L.A. minden utcasarkára kémeket telepíthetett volna, vagy olyan ügynököket, akik képesek lennének feltörni L.A. közlekedési kamerarendszerét.

Legalábbis nem gondoltam, hogy van.

A homlokomat ráncolva indultam haza, ami egy bérleti díjjal rendelkező ikerház volt, amit több mint öt évvel korábban találtam. Vagy inkább nem is szerencse volt, hanem egy otthon-manifesztációs varázslat, ami pontosan úgy alakult, ahogy akartam.

Leparkoltam a kocsibeállóban, integettem a szomszédomnak - Mr. Hanley-nek, egy nyugdíjas űrmérnöknek -, majd bementem. Azonnal körülvett a zsálya és a füstölők megnyugtató illata, és én kifújtam a levegőt. A házamban, az össze nem illő bútorok shabby chic gyűjteményével és a gondosan összeállított kristály- és művészeti gyűjteményemmel biztonságban éreztem magam.

Kár, hogy csak azért, mert így éreztem, nem jelentette azt, hogy valóban így is volt.

Miután letettem a gyógynövényes zacskómat és a táskámat az étkezőben lévő kis kerek asztalra, határozatlanul álltam a nappalimban. Mazey szavai jobban aggasztottak, mint amennyire engedtem volna. Igen, ezt a táncot jártam Lucien körül, mindent megtettem, hogy úgy tegyek, mintha fogalmam sem lenne, mit akar tőlem, de nyilvánvalóan belefáradt a kitérő két lépésbe, és kész volt keményen játszani.

Ha megbocsátja a vegyes metaforákat.

Bementem a konyhába, és feltettem a vízforralót, gondoltam, egy csésze nyugtató tea talán pont arra lesz jó, amire szükségem van, hogy megnyugodjak. Igen, ragyogó tavaszi nap volt, az egyik olyan tökéletes huszonöt fokos mennyei szelet, amilyet Los Angelesben gyakran kap az ember tavasszal, de mégis úgy gondoltam, hogy egy forró ital segíteni fog.

Vagy talán csak szükségem volt valamire, ami leköti a figyelmemet.

Az agyam kavargott, tesztelve, majd elvetve a különböző lehetőségeket. Az, hogy felteszem a kezem, és szelíden megadom magam Lucien Dumondnak, egyszerűen nem jöhetett szóba. Igen, a fickónak volt egyfajta hüllőszerű kisugárzása, de ez határozottan nem volt olyasmi, amit én személy szerint vonzónak találtam. És akkor még nem is vettem figyelembe az "üzleti modelljét".

A csoportját " Greater Los Angeles Necromancers' Guild"-nek hívták, de nem mintha ő és a társai körbejárták volna Dél-Kaliforniát, és holttesteket ástak volna ki az újjáélesztő varázslatokhoz. Nem, sokkal finomabb dolgokra használták az erejüket. Ehelyett a varázslatokat arra használták, hogy az embereket természetfeletti módon fiatalon tartsák. Ismerik azokat a színészeket és színésznőket, akik alig látszanak öregedni, akik évtizedről évtizedre dolgoznak, és alig veszítenek életerejükből?

Tízből egy esetben ez a fantasztikus genetika és néhány rendkívül jó plasztikai műtét volt, semmi több. Az összes többi esetben... GLANG volt a dologban. Valószínűleg nem kell rámutatnom, hogy az ilyen munkában rengeteg pénz van. Mivel rengeteg pénzről volt szó, Lucien biztos akart lenni abban, hogy senki sem avatkozik bele abba a varázslatba, amit a hamis fiatalság megteremtéséhez hívott segítségül.

És nem, a színésznő, akinek segítettem megszerezni a tökéletes szerepet, még közel sem volt abban a korban, amikor szüksége lett volna ilyen segítségre, de Lucien csak a hosszú távú játékra koncentrált. Meg akarta őt menteni, hogy elkezdhessen egy évtizedekig tartó kapcsolatot ápolni. Lehet, hogy most még nem volt szüksége semmiféle simításra vagy szigorításra... de úgy tíz év múlva az már egészen más tészta lesz.

Ezért volt olyan bosszús rám. Amíg elégedetlen háziasszonyoknak, szorongó ügyvédeknek és fogorvosoknak adtam tanácsokat, addig nem érdekelte, mit csinálok. De amint az ő területére - Hollywoodba - hatoltam, nos, az már teljesen más helyzet volt.

Sóhaj.

Rövid ideig fontolgattam, hogy egyenesen hozzá fordulok, és megígérem, hogy nem fogadok több ügyfelet a szórakoztatóiparban. De ez gyávaságnak tűnt. A fickó nem volt valami mindenható isten - ő csak egy varázsló volt, aki valójában Luke Dershowitznak született, egy nagyon sikeres encinoi szájsebész legidősebb fiának. Miért kellett volna meghajolnom előtte?

Mert ő sokkal hatalmasabb nálad, gondoltam akkor, bár ez nem volt teljesen igaz. Igazán jól tudta megidézni a világ néhány sötét erejét, hogy feszesebbé tegye egy színésznő állkapocsvonalát, vagy eltoljon néhány kilót egy öregedő színész derekáról, de az igazi hatalma a boszorkányokban - férfiakban és nőkben - rejlett, akiket maga köré gyűjtött. Ha másban nem is, Lucien nagyon jó volt abban, hogy az embereket követőivé tegye, és amikor a saját erejét egyesítette az övékkel, olyan erőt képeztek, amelyet egy magányos boszorkánynak esélye sem volt legyőzni.

Az, hogy én nem voltam hajlandó az egyik csatlósa lenni... ráadásul tudattam vele, hogy nem áll szándékomban vele a pokolba ugrani... nos, nem csoda, hogy valószínűleg én voltam az első számú azon a listán, amit anyám "fekália-listának" nevezett.

A másik lehetőség az lett volna, ha nem veszek tudomást Lucienről. Ez az ajánlat persze sokkal kockázatosabb lenne. Szeretett a puccos, modern, századközépkori házában lakni a szülővárosa, Encino fölötti hegyekben, de ha kellett, időről időre kimerészkedett... és egy szemtelen sövényboszorkányt elintézni valószínűleg elég ok volt arra, hogy lecsalogassa Nyugat-L.A.-be. Ha másért nem is, de ha keményen rám szállt volna, akkor ez egyfajta lecke lett volna mindenki másnak, aki esetleg az útjába akart állni.

Rövid ideig fontolgattam, hogy segítségért fordulok a többi boszorkányhoz, akit ismertem, de még ha egyet is értettek a Lucien Dumondról alkotott véleményemmel, egyikük sem volt elég erős ahhoz, hogy felvegye a harcot GLANGgal. Hozzám hasonlóan ők is megpróbáltak alacsonyan repülni és elkerülni a radart.

Csakhogy ez nekem nem sikerült olyan jól, nem igaz?

Dupla sóhaj.

A harmadik lehetőség volt az, amit igazán nem akartam fontolóra venni. Mivel Lucien Dél-Kaliforniát az ő területének tekintette, egyszerűen... elmehettem volna. Felhúzni a cölöpöket, és elmenni valahová, ahová nem tudna követni, mint azok a többi boszorkány és varázsló, akik elkövették azt a hibát, hogy Lucien Dumond ellenségévé tették magukat.

Ha egyáltalán elmentek volna, és nem egy sekély sírban végezték volna az Angeles Nemzeti Erdőben vagy ilyesmiben.

Amint megfordult a fejemben a menekülés gondolata, azonnal el akartam utasítani. Mi a fenéért kellene elhagynom a kincset érő kis duplexemet, az ügyfeleimet, a nyugodt életet, amit felépítettem magamnak? Nem volt sok rokonom - anyám még mindig Sherman Oaksban élt, ahol felnőttem, bár más közvetlen rokonom nem volt -, de Los Angeles még mindig az otthonom volt. Miért hagytam volna, hogy egy olyan valaki, mint Lucien Dumond elüldözzön az otthonomból?

Mert ő egy könyörtelen barom, mondtam magamnak. Azt hiszi, hogy rá nem vonatkoznak a szokásos erkölcsi normák.

Ismét csak az igazságot mondtam. Igen, ha lehet, újabb rovátkaként akart feltenni az ágyrácsára, de ugyanakkor valószínűleg nem habozott volna, hogy a cementcipő varázslatos megfelelőjével ruházzon fel, és ledobjon a Santa Monica-i mólóról, ha nem tartom be az általa a homokba húzott vonalat.

Fintorogva mértem egy kis Darjeelinget egy lyukas alumíniumgolyóba, és beledobtam egy teáskannába, majd forró vizet öntöttem rá. Illatos gőz szállt az orromba. Általában behunytam volna a szemem, és belélegeztem volna, hagyva, hogy élvezzem az illatot, de most nem voltam olyan hangulatban.

Elővettem egy csészét, és felvettem a teáskannát, majd mindkét tárgyat magammal vittem a nappaliba. Mivel egy Indiából származó hímzett kendő borította a dohányzóasztal egy részét, tudtam, hogy nyugodtan letehetem a kannát, ha már töltöttem magamnak egy csészével. Azonban nem ittam rögtön. Nem, elmentem, hogy elhozzam azt, amihez általában fordultam, ha tanácsra volt szükségem.

A kedvenc Tarot paklimhoz.

Miután kicsúsztattam a kártyákat a bársonyzacskóból, amelyben tároltam őket, hogy elűzzem a kósza rezgéseket, egy pillanatig a kezemben tartottam őket, és a szándékaimra koncentráltam. Vagy inkább arra, hogy tudassam az univerzummal, hogy határozottan szükségem van egy kis útmutatásra.

Jól van. Ideje megnézni, mit mond az univerzum.

Elővettem egy kártyát, és letettem a dohányzóasztalra, néhány centire a teáscsészémtől.

Ó, remek.

A torony kártya rám meredt, villámok körvonalazódtak az építmény karcsú alakján, megvilágítva a szerencsétlen emberek alakját, akik kétségbeesett próbálkozásként vetették le magukat, hogy megmentsék a bőrüket.

Nos, ez egy üzenet volt, rendben... csak nem az, amire számítottam.

Ez a kártya felfordulást, változást, hirtelen átalakulást jelentett.

Más szóval, úgy tűnt, mintha a reményem, hogy továbbra is nyugodt életet élhetek a duplexemben, nem volt, ahogy mondani szokták, a kártyákban.

Bosszankodva felkaptam a Tornyot, és visszakevertem a pakliba. Végül is nem mintha a megvilágosodás mindig elsőre jött volna. Néha többször is próbálkoznom kellett, mire a kártyák által közvetíteni kívánt jelentésnek valóban értelme lett.

Kihúztam egy kártyát.

Megint a Torony.

Véletlen egybeesés?

Valószínűleg nem.

"Rendben" - mondtam hangosan. Néha szerettem így beszélni az univerzumhoz, mintha valahol mélyen legbelül úgy gondoltam volna, hogy jobban meghallja, ha beszélek, mintha csak gondolkodnék. "Egyértelmű, hogy változásra van szükségem. Mit javasolsz?"

A Torony kártyát ott hagyva, ahol az asztalra tettem, vártam néhány másodpercet, majd egy másik kártyát húztam ki a pakliból.

A Világ.

Hmm. Ez a kártya jelenthet kiteljesedést, beteljesülést... vagy jelenthet utazást. És ha tényleg el akartam fordulni és elfutni, akkor feltételeztem, hogy az áthelyezés magában foglalja az utazást is. De hová?

Felvettem a két kártyát, és visszakevertem őket a pakliba. És megkevertem. És megkevertem. Úgy gondoltam, ha a torony újra előkerül, akkor az nyilván azt jelenti, hogy le kell vetnem magam az egyikről, hiszen nem sok más lehetőségem van.

De nem húztam ki a tornyot. Nem, ezúttal az ismétlődő lapom a Világ volt.

"Oké" - mondtam az univerzumnak. "Értem. Azt hiszed, hogy befejeztem a pályafutásomat itt L.A.-ben, és itt az ideje továbblépni. Egy kis segítség, hogy pontosan hova, jól jönne."

Újabb keverés, újabb kártyahúzás.

A világ.

Rendben, ez kezdett nevetségessé válni. Talán ideje volt valami mást kipróbálni.

Ittam néhány kortyot a teából, aztán felálltam a kanapéról, és odamentem a szekrényhez, ahol az ingámat és a jóslőruhámat tároltam, ami alapvetően úgy nézett ki, mint egy Ouija-tábla, és az ábécé volt ráírva, valamint az "igen" és a "nem" és a négy égtáj is. Mindkét tárgyat a kezemben tartva odasétáltam az ebédlőasztalhoz, és kiterítettem rá a ruhát, majd vártam egy pillanatig, a fluorit ingát az egyik tenyerembe szorítva, hogy még több rezgését felvegyem.

"Hová megyek?" Kérdeztem, majd az ingát az asztallap fölé lógatva.

Tétlenül lengett előre-hátra, az "A" betűtől a "Z" betűig. És tovább lengett, sokkal tovább, mint kellett volna. A-tól Z-ig, Z-től A-ig.

Megdöbbenve csak bámultam. "Valahol A és Z között?" Kérdeztem hangosan. "Nem tudnál egy kicsit pontosabban fogalmazni?"

Leírt még egy ívet az A és a Z között, majd megmozdult, és egy sor betűt választott ki.

GÖMB.

Az inga ekkor megállt, mozdulatlanul lógott a nyomtatott alátét felett, amelyet jósláshoz használtam.

Gömb. Ez egy másik módja volt annak, hogy azt mondjam, hogy "a világ"? Talán a Greater Arcana kártyára utalt, amelyet néhány perccel korábban húztam?

Ebben az esetben a kör bezárult, és még mindig nem tanultam semmi hasznosat.

Néhány másodpercig csak álltam ott, az inga a kezemben lógott. Megpróbáljam újra megkérdezni?

Mintha az bármi jót tett volna, amikor Tarot-kártyákat húztam.

Hirtelen egy gondolat pattant ki az agyamból. A második hálószobában, amelyet irodává alakítottam, egy polcon ott állt az a földgömb, amelyet általános iskolás koromban használtam. Fogalmam sem volt, miért ragaszkodtam hozzá ennyi éven és több költözésen át, de talán az univerzum azt sugallta, hogy a földgömböt kell használnom, hogy megtaláljam a helyet, ahová utazni fogok. Az elméletnek legalább annyi értelme volt, mint bármi másnak.

Letettem az ingát az asztallapra, majd visszasietettem az irodámba. Igen, ott volt a földgömb, egészen a hátsó sarokba tolva, majdnem eltakarva egy irattartó doboz által. Lábujjhegyre álltam, felnyúltam a földgömbhöz, és körbetekertem az ujjaimat a talapzatán. Ahogy magam felé húztam, meredeken megingott, és mindkét kezemmel meg kellett ragadnom, hogy ne kapjak egy pofont, amikor lecsúszott a polc széléről.

Óvatosan,- szidtam magam, különben a következő "utazásod" a sürgősségi osztályra vezet.

De mivel nem ütött fejbe az izé, átvittem az íróasztalhoz, ahol a laptopom ült. Eltoltam az útból a számítógépet, hogy több helyem legyen, aztán letettem a földgömböt, és egy pillanatig óvatosan szemléltem. Ami ezután történt, az dönthetett a jövőmről. És igen, tudtam, hogy egyesek őrültségnek tartanák, ha egy kártya feldobása vagy egy inga lendítése alapján hatalmas, életet megváltoztató döntéseket hoznának... vagy egy gyermek földgömbjének forgatása alapján... de én valójában őrültebbnek tartottam, ha nem veszek tudomást az ilyen dolgokról. Az univerzum mindig küldött nekünk üzeneteket; a nagy probléma az volt, hogy a legtöbb ember hajlamos volt figyelmen kívül hagyni ezeket a jeleket.

Nagy levegőt vettem, majd könnyedén megpörgettem a földgömböt a kezemmel. A régi gyerekjáték - pörgesd meg a földgömböt, és nézd meg, hova fogsz menni. Csakhogy ebben az esetben ez tényleg nem játék volt.

Még mindig visszatartva a lélegzetemet, mutatóujjam hegyét a gömb felszínére helyeztem, éreztem, ahogy a kis dudorok és lapos területek elhaladnak. A gömb megpördült, majd lelassult.

Megállt.

A lélegzet elszökött az ajkamon, ahogy közelebb hajoltam, és a szememmel végigvettem annak a helynek az ismerős körvonalait, ahol az ujjam landolt.

Arizona.

A-tól Z-ig.

Nevetni akartam. Az inga olyan szó szerint volt, amennyire csak lehetett, és én még mindig nem értettem az üzenetét.

Oké, Arizona. Ez nem is volt olyan rossz. Nem, nem voltam oda a hőségért, de amennyire meg tudtam állapítani, az a hely, ahol a földgömb megállt, nem Phoenixben volt. Összehúztam a szemem, és próbáltam kitalálni, hogy pontosan hová is kellene mennem. Amennyire meg tudtam állapítani, azon a bizonyos helyen nem volt semmi, csak hegyek és sivatag.

Mi az, remeteként kellett volna élnem egy barlangban vagy ilyesmi?

Nyilvánvalóan egy kicsit több kutatásra lett volna szükség.

Felvettem a földgömböt, és letettem a padlóra, majd kinyitottam a laptopomat, és bejelentkeztem. Az volt a tervem, hogy megnézem Arizona térképét a neten, valami olyasmit, ami sokkal részletesebb, mint a játékgömb felszínén kiírt nagyvárosok.

A laptopom képernyőjén megjelenő térkép segítségével ráközelítettem Phoenixre, és lassan elindultam kelet és észak felé, mivel úgy tűnt, nagyjából abba az irányba, ahol az ujjam landolt. Lassan... lassan....

Aztán megálltam, és egy akaratlan nevetés hagyta el az ajkaimat.

A szó szoros értelmében. Ismét teljesen eltévesztettem a lényeget, amit az ingám próbált átadni.

Mert ott volt, és bámult rám a képernyőről.

Globe, Arizona.