Eva Chase - Dragon’s Fate - 21. fejezet

 


21. fejezet

West

Ha valaki egy héttel ezelőtt - nem, még egy nappal ezelőtt is - azt mondja nekem, hogy a helyi tündék vezetőjét fogom vendégül látni a birtokomon, elnevettem volna magam. És aztán jól fejbe vágtam volna azt, aki ezt mondta, mert nevetséges történetekkel állt elő.

De itt voltam. Sétáltam a háztól keletre fekvő kertekben a vékony hajnali fényben, az egyik ilyen bambán izzó alakkal.

Hogy őszinte legyek, a látványától még mindig megborzongott a bőröm. Túl sok savanyú emlék. De ezt figyelmen kívül tudtam hagyni. Elég férfi voltam ahhoz, hogy beismerjem, ha tévedtem. És hogy meghallgassam, amikor valaki más is elismeri ugyanezt.

"Hosszú út áll előttünk" - mondta a tünde nő. "Mindkettőnk részéről." Éles pillantást vetett rám, mintha emlékeztetni akart volna arra, hogy a rokonságom szerepet játszott a köztünk lévő feszültségben. Ezt is elnéztem, legalább most az egyszer. "De szégyellem magam az erőszak miatt, amely egy olyan dologból fakadt, aminek egyszerű félreértésnek kellett volna lennie. Remélem, hogy mostantól jóhiszeműen... vagy legalábbis semlegesen közeledhetünk egymáshoz."

"Azt hiszem, ezt fel tudjuk ajánlani" - mondtam. És aztán, mert ezt a kijelentést nem éreztem elégnek. "És szeretném, ha így haladnánk előre. Türelemmel a gyanakvás helyett. Ha tudunk."

Rendben, tehát lehet, hogy mindketten egy kicsit fedeztük a tétjeinket, amikor a fegyverszünetbe való beleegyezésről volt szó. A régi szokások nehezen haltak meg. És még mindig volt...

A tündér hangja elcsendesedett. Megállt, és felém fordult. "Bocsánatot kell kérnem, a halálesetekért, amikor a népem tizenkét évvel ezelőtt elűzött titeket abból a ligetből. A gyilkolás soha nem a mi célunk. Ott kellett volna lennem, hogy csillapítsam a pánikot."

Egy másodpercig bámultam rá, mielőtt megtaláltam az erőt, hogy becsukjam a számat. "Azokat az életeket nem lehet visszahozni egy bocsánatkéréssel" - mondtam, de nem volt bennem annyi düh, mint amennyit talán tettem volna, ha a bocsánatkérés nem hangzott volna olyan szívből jövőnek.

"Nem lehet" - nyugtázta a tünde nő egy fejbiccentéssel. "A legtöbb, amit adhatok, az az ígéretem, hogy a népem innentől kezdve semmilyen konfliktusban nem fogja elsőként átlépni ezt a határt."

Feltételeztem, hogy ha a rokonaim valamikor a jövőben elkezdenének tündéket mészárolni, nem igazán panaszkodhatnék, ha ők is megfizetnének nekünk. De nem állt szándékomban erőszakot szítani a mi oldalunkon. Nem, sokkal boldogabb lennék, ha egyszerűen békén hagynánk egymást, hacsak nem feltétlenül szükséges.

Remélhetőleg a társamnak nem voltak más tervei, amikbe végül engem is belerángatott volna.

A tündevezér a mellkasomra mutatott - arra a területre, közvetlenül a vállam alatt, ahol a húsom bizsergett a bekötözött sebhelyem izzása körül. "Megsérültél a harcban" - mondta. "A mágiánk nyomot hagyott. Meggyógyíthatom a heget, ha akarod. Jóakaratunk jeléül."

Nem gondoltam volna, hogy jobban meg tudok lepődni rajta, de minden erőmre szükségem volt, hogy ne engedjem, hogy az állkapcsom megint elernyedjen. A kezem ösztönösen a heghez emelkedett. De nem kellett sok idő, hogy megtaláljam a válaszomat.

"Köszönöm" - mondtam, és komolyan gondoltam. "De nem. Ez egy olyan emlék, amit szeretnék megtartani."

A szemei egy pillanatnyi zavarodottságtól homályosodtak el. "Emlékeztető?"

"Arra az áldozatra, amit aznap hoztam" - mondtam. És az érzéseimre, arra az esetre, ha megint túlságosan arra koncentrálnék, hogy eltemessem őket.

"Ez a te döntésed" - mondta a tündér nő nyugodtan. "Elbúcsúzom tőled. Utaink csak békében keresztezzék egymást."

Visszafordultam a ház felé. Éppen csak beértem az első udvarra, amikor Bertrand odasétált elém.

"Hírt kaptunk a rokonoktól, akiket New Yorkba küldtünk" - mondta. "Nem sokkal ma reggel, napfelkelte előtt a vámpírok, akik túlélték a múlt éjszakát, a királyukhoz gyűltek. Úgy tűnik, eléggé felbosszantotta őket a katasztrofális háború, amibe belekeverte őket, és nem sietnek tovább vetni magukat a lángok közé. A beszámolók szerint letépték a fejét, majd a testét kidobták a nap elé".

Grimaszoltam. "Ez találóan hangzik. Szóval most már nincs királyuk."

"Nem, sietve megállapodtak egy újban." Bertrand szeme szórakozottan csillogott. "Az új király már meg is kereste a birtokot, hogy jóvátételről és kompromisszumról tárgyaljon."

Kitört belőlem a nevetés. A fenébe is, mikor éreztem utoljára, hogy igazán nevetni tudok? Beszívtam a harmatos reggeli levegőt, és a tüdőm körüli utolsó szorítás is feloldódott.

"Hát persze, hogy így van. Szembe szállni a tündékkel és ezzel a sárkányváltóval, az összes rokonunkkal együtt? A tegnap este után csak a saját népének kiirtását akarhatná, ha kiadná ezt a parancsot."

"Akarsz beszélni vele?" Bertrand megkérdezte.

Megráztam a fejem. "Mondd meg a vérszívóknak, hogy gondolkodunk azon, milyen 'kompromisszumot' tartanánk elfogadhatónak. Hadd párolódjanak egy kicsit. Nekem most más dolgokkal kellene foglalkoznom. Ha már itt tartunk, hol van a sárkányváltónk?"

"Még mindig a szobájában, amennyire én tudom, uram."

Ren az éjszaka nagy részét velem töltötte, segített a helyreállítási munkálatokban, és gondoskodott arról, hogy a vámpírok ne térjenek vissza. Végül néhány órával ezelőtt küldtem ágyba. Az a tény, hogy alig tiltakozott, jelezte számomra, mennyire kimerült volt.

Talán nekem is pihennem kellene egy kicsit. De ez is várhat még egy kicsit. Most a társamat akartam.

Senki sem válaszolt, amikor halkan bekopogtam Ren lakosztályának ajtaján. Könnyedén kinyitottam az ajtót. A szám sarka felfelé görbült.

A sárkányváltóm még az ágyáig sem jutott el. A nappali kanapéján kuporgott, az egyik pufók párnát ölelte magához, az arcán szelíd álmossággal. Sötétbarna haja a meztelen vállára omlott.

A látványban volt mit értékelnem, de a tekintetem az arcán maradt, a szívem összeszorult. Ez a nő. Ez az istenverte nő. Majdnem elengedtem. Aztán majdnem ellöktem magamtól. Mi a fenét gondoltam?

El sem tudtam volna képzelni, hogy bárki mást ennyire szeressek, sem most, sem máskor.

Letérdeltem a kanapé mellé, és a fejemet az oldalának támasztottam. Nem akartam felébreszteni, nem egészen, de amikor mormogott, és ujjaival végigsimított a hajamon, nem mondhattam, hogy feldúlt is voltam.

"Minden rendben van?" - kérdezte, csak félig nyitott szemmel. Basszus, így még ellenállhatatlanabbnak tűnt.

"Tudod mit?" Mondtam. "Minden rendben, és azt hiszem, most az egyszer talán még egy óránál tovább is így marad."

Ekkor elmosolyodott, olyan ragyogóan, hogy meg kellett csókolnom. Előre csúszott az ölelésembe, felemelte a fejét, hogy erősebben csókoljon vissza.

Fáradt volt? Ki volt fáradt? Még egy hétig ébren tudnék maradni, ha ezt csinálnám.

Ren a vállamhoz simult a fejével. "Akarlak" - mondta, a hangja még mindig álmodozó volt. "De látni akarom az összes társamat. Hamarosan."

"Azért jöttem, hogy ezt elmondjam neked" - mondtam. "A többi alfa most tart a sárkányváltó birtok felé. Elviszlek oda, hogy találkozz velük. Mit szólnál, ha a repülőn még egy kicsit aludnánk?"

Boldogan hümmögött. "Tökéletes tervnek hangzik. Egészen addig, amíg ott vagy mellettem."

Nem tudtam visszafogni a mosolyt, ami az arcomra húzódott. "Örökké és mindig, Sparks."



* * *

Ren

Aaron, Nate és Marco a kifutópálya szélén vártak, amikor a repülőgép nyitott ajtajához értem. Hirtelen a lábam nem tudott elég gyorsan mozogni. Lerohantam a lépcsőn, és a karjaikba rohantam.

Mindegyikük karjaiba, egyszerre. Nate halk kuncogással ölelt magához. Aaron a következő másodpercben ott volt, aztán Marco, végül West, aki a tarkómat simogatta.

Valahol a csoportos ölelésünk határain túl Kylie köhintett, és azt mondta: "Azt hiszem, egy időre magatokra hagylak titeket öten".

Elvigyorodtam, és még mélyebbre bújtam a társaim ölelésébe. Sós és pézsmás, fűszeres és fenyőillatú illataik a legmámorítóbb parfümmé keveredtek. Melegségük körülölelt. A bennem lévő szerelem felduzzadt, hogy megfeleljen neki, és testem minden porcikáját megtöltötte szédítő ragyogásával.

Nem volt elég csak érezni ezt a szerelmet. Itt volt az ideje, hogy tegyek valamit ezzel az érzelemmel.

"A tegnap este csodálatos volt - mondta Aaron. "Ahogy a tüzed egészen hozzánk ért."

"Nos, azt hiszem, ezt a tündéknek köszönheted" - mondtam.

"És megint kinek az ötlete volt, hogy elérjük a tündéket?" Marco mondta szórakozottan.

Nate egy csókot nyomott a homlokomra. "Olyan sokáig tartottad a lángokat. A vámpírok azt sem tudták, mi ütött beléjük, amikor az a sok tűz elkezdte elárasztani őket."

"Még azután is megtartotta a váltást, hogy befejezte a tűzokádást" - mondta West, és a büszkeség a hangjában bizsergett bennem. "Azt hiszem, most már egy teljes értékű sárkányváltóval van dolgunk."

"Erről jut eszembe..." Megnedvesítettem az ajkaimat, hirtelen szégyenlősnek éreztem magam.

"Serenity?" mondta Áron gyengéden.

Lehajtottam a fejem. "Arra gondoltam... A rokonaink túl sokáig éltek úgy, hogy csak egy sárkányváltó van körülöttünk. Talán itt az ideje, hogy megnézzük, nem tudnánk-e növelni ezt a számot?"

Arra gondoltam, talán egy kicsit kevésbé kell szemérmesnek lennem, hogy megértsék, mire gondolok. De nem. A várakozás remegése járta át a körülöttem lévő testeket egy közös lélegzetvétel kíséretében. "Ren" - szólalt meg West mögöttem, egyszerre hitetlenkedve és lelkesen.

Marco ajkai felhúzódtak. "A mi Lángok Hercegnőnk saját hercegnőt akar csinálni. Azt hiszem, teljesíthetjük ezt a kérést. A hölgy hálószobájába?"

Együtt sétáltunk be a házba, a köztünk lévő köteléktől olyan könnyűnek éreztem magam, hogy a lábam alig érintette a földet. Amikor az ágyamhoz értünk, megálltam a lábánál. Az éhség lüktetett bennem, de alatta a bizonytalanság remegése járt át.

"Te döntöd el, hogyan szeretnéd, hogy ez így menjen - mondta Aaron. "Mi majd követjük az utasításaidat."

Felmásztam az ágyra, és leültem a hatalmas matrac közepére. Aztán megpaskoltam a lepedőt. A társaim megindultak, hogy csatlakozzanak hozzám, és gyűrűbe rendeződtek körülöttem.

Elsőként Áronhoz nyúltam, és csókra húztam. A keze a hasamra siklott. Hátradőltem, hogy Nate száját találjam meg legközelebb, és a sasváltó lehajolt, hogy a vállamat harapdálja, forró lehelete a bőrömre ömlött.

Nate mélyen megcsókolt, és közben leengedte a ruhám pántját. Elfordultam tőle Marco felé. A jaguár alakváltó nyelve az ajkaimat cikázta, majd az ajkak közé csúszott, hogy az enyémbe gabalyodjon.

Valaki most a derekamig leengedte a ruhámat. Egy másik kéz a melleimet simogatta. A gyönyör remegése végigfutott az idegeimen. Marco szájára nyöszörögtem.

Aztán ott volt West. Az én makacs farkasom. Az ajkait az enyémhez szorította, mintha meg akarná jegyezni az alakjukat, hogy feltérképezze a szám minden ívét, a lélegzetem minden rezdülését. Ujjai végigsimítottak a csípőmön, és a boldogság sűrűsödő ködén keresztül felúszott az érzés, hogy hogyan akarom, hogy ez így menjen. A végéről az elejére, vissza az útra, ahonnan jöttem.

Az első percekben azonban csak lebegtem a boldogságban. A szám mozdult, hogy találkozzon az egyik társammal, majd egy másikéval, majd sorban egy másikéval, aztán le a nyakak és a mellkasok felhevült bőrére. Négy pár kéz levette rólam a ruhámat, a melltartómat és a bugyimat. Valahol ott rángattam le az ő ruhájukat is.

Incselkedő ujjak fedezték fel testem minden centiméterét. Egy száj zárult az egyik mellbimbóra. Egy hüvelykujj végigsimított a másikon. Ziháltam, amikor az egyik társam a lábaim között simogatott. A szemhéjaim lecsukódtak.

De pontosan tudtam, hogy West hol van, amikor akarom őt. Kinyújtottam a kezem, hogy megsimogassam az arcát. "Kérlek" - mondtam lélegzetvisszafojtva.

A szemei elsötétültek a kéjtől. Olyan alaposan megcsókolt, hogy a fejem is elborult tőle. Aztán a lábaim közé simult. Farkának feje végigsimított a csiklómon, én pedig felnyöszörögtem. A kezem végigkísérte a mellkasának sovány izmait, hogy a nyaka mögé kapaszkodjon. "Szeretlek" - suttogtam.

Remegve fújta ki a levegőt. "Én is szeretlek, Sparks. És nem hagyom, hogy még egyszer kételkedj ebben."

Eksztatikus égés terjedt szét a testemben, ahogy belém csúszott. Megragadtam őt, és a csípőmet megdöntve fogadtam a lökéseit. West felnyögött, a feje közel hajolt az enyémhez.

A többi alfa csak egy kicsit enyhült, de folytatták a simogatást, simogatták a mellemet, csókolgatták a nyakamat, amíg úgy éreztem, mintha nem lennék másból, csak gyönyörből.

West még mélyebbre merült belém, és én egy kiáltással elélveztem. A szemem mögött táncoltak a szikrák, amiket a becenevemnek köszönhetek. "Bassza meg" - motyogta, miközben megremegtem körülötte, a hangja fojtott volt. Éreztem, ahogy forró ömlengéssel kiönti magát bennem.

Visszahúzódott, mellém süllyedt, hogy csókok nyomát nyomja végig a karomon. "Marco" - mondtam zihálva. Túl üres voltam. Még a felénél sem tartottunk.

A macskás alfa fölém hajolt. Újabb perzselő csókkal követelte a számat. A csípője az enyémmel együtt ringatózott, a farkával tesztelte a nyílásomat. Nyögtem a szükségtől.

"Gyönyörű hercegnőm" - mormolta.

Lágy mosollyal találkoztam a tekintetével. "Az én gyönyörű társam. Szeretlek."

Azzal az ismerős ferde vigyorral nézett rám. "És én is szeretlek téged. Nem is tudnék jobban."

Egyetlen gyors lökéssel töltött ki, ami újabb nyögést váltott ki a torkomból. A keze a fenekem alá csúszott, hogy feljebb sarkalljon, hogy találkozzam vele. A farkát a legérzékenyebb ponthoz simította bennem. A boldogság végigszáguldott rajtam. Már olyan közel voltam ahhoz, hogy újra elélvezzek.

"Ó, Ren" - motyogta Marco. "Fogalmad sincs, milyen csodálatos érzés. Ha csak mi ketten lennénk, örökké nyújtanám ezt, de nem leszek önző."

Felgyorsította a ritmusát. Valaki megcsípte az egyik mellbimbómat. A csípőm felfelé dőlt a nyöszörgésemmel, a csiklóm Marco farkának tövét súrolta, és csak úgy eltűntem. Ahogy a gyönyör második rohama végigsöpört rajtam, Marco néhány kacskaringós csípőrándítással követett a csúcson túlra.

Marco hátradőlt, mélyen lehajolt, hogy vigyorogva megcsókolja a csiklómat. Ahogy oldalra csúszott, a kezem Nate keze köré zárult. A medvealakítóm szemében parázslóvá vált a melegség.

Megfordított minket, és magára húzott. Ziháltam, ahogy a nemem a vastag erekciójához csúszott. Amikor megérintette az arcom, hogy találkozzon velem egy csókra, a másik keze végigsiklott a combomon, a hátamon. Nate a melleimet simogatta, a mellbimbóimat a tenyerén görgette, amíg megremegtem a gyönyörtől.

"Szeretlek" - mondta, mielőtt újra felfedeztem volna a szavakra való képességemet. "Életem legnagyobb megtiszteltetése, hogy melletted állhatok."

Összeszorult a torkom. Lehajoltam, hogy újra megcsókoljam. "Én is szeretlek. És megtiszteltetés számomra, hogy melletted állhatok."

Megragadta a csípőmet, és együtt vezettünk le a farkára. Vastagsága olyan nyomással feszült rám, hogy minden idegem bizseregni kezdett.

Hátravetettem a fejem, és minden bennem lévő vágyakozással lovagolni kezdtem rajta, újabb felszabadulást hajszolva. Nate keze lefelé csúszott, hogy megsimogassa a csiklómat. A nyelve végigsimított az egyik mellbimbón. Fogai egy másikat cikiztek. Az egyik másik társam megcsókolta a hátamat. Kezemet Nate széles mellkasának támasztottam, ellene pumpáltam, és reszkettem, ahogy kezdtem összeomlani.

Hosszú nyögés tört ki a torkomon. A medve alakváltó elkapott, ahogy ráereszkedtem, egy nyögés csúszott ki az ajkai közül ugyanakkor. Még egyszer utoljára belém nyomult, és kitöltött a felszabadulásával.

A combjaim meginogtak, ahogy leengedtem Nate-ről. Áron ott várt rám. Az ölelésébe húzott, és megcsókolta a tarkómat. "Még nem fáradtál el?" - kérdezte kissé játékos hangon, reszelős hangján.

Nevettem. Nem, a bennem lévő viszketés még nem volt teljesen megvakarva. Odanyúltam, hogy ujjaimmal körbefogjam a farkának kemény hosszát. "Nem jobban, mint te."

"Akkor mit szólnál, ha repülnénk?"

Megrángattam, hogy szájon csókoljam. Együtt borultunk az ágyra.

Áron úgy süllyedt belém, mintha máshol nem is kellene lennie - és abban a pillanatban nem is volt. Minden egyes lökésnél nekidörrentem, a csípőm gyorsabban dülöngélt. A bőröm már nedves volt az izzadságtól, a lélegzetem zihálásba veszett, de még soha életemben nem éreztem magam ennyire energikusan.

Repülés. Igen, ez volt a megfelelő szó erre.

"Szeretlek" - motyogtam, mielőtt ismét elvesztettem volna a szavakat.

Áron lélegzete az arcomhoz dadogott. "Én is szeretlek. Az első és az utolsó. Egy és egyetlen."

Olyan mélyen belém hatolt, hogy az utolsó cseppet is belém törötte. Reszketve és zihálva buktam át az eksztázis utolsó csúcspontjának peremén. A nemem keményen összeszorult Aaron farka körül. Egy nyögéssel ő is szétvált.

Végül, boldogan kielégülve, hagytam, hogy izmaim a matracnak dőljenek. Négy társam szorosan hozzám simult, körülvett a szeretet - és nem kevés elégedettség - áradata.

"Tudod - mondta könnyedén Áron -, ha egyből összejön - nem garantált, hogy elsőre sikerül. Csak hogy ne kelljen csalódnod."

Szédült kuncogás pattant ki belőlem. "Semmi gond" - mondtam, és kicsit közelebb rángattam mindannyiukat. "Csak addig kell gyakorolnunk, amíg nem sikerül."