Eva Chase - Dragon’s Fate - 22. fejezet

 


22. fejezet

Ren

Néhány hónappal később

"Egyáltalán nem fog fájni nekik, ugye?" Mondtam, miközben a határ szélénél álltam, amit a tündérasszony az előbb lerakott. A mágiája halványan megcsillant a fák közötti földön - majd teljesen eltűnt a szemem elől. A hűvös tavaszi szellőben hagyott egy halvány illatot, valami halványan édeset a télből épp csak felébredő erdő ropogós zöld illatai alatt.

A tündér megrázta a fejét. "Az emberek meg sem fogják érezni. Egyszerűen csak teljesen érdektelennek fogják találni, hogy tovább haladjanak ebbe az irányba." Egy apró, de ragyogó mosolyt küldött felém. "Titeket, alakváltókat pedig egyáltalán nem fog érinteni."

Néhány távolabbi társa felemelte felénk a kezét, jelezve, hogy befejezték a részüket. Az erőfeszítés egy lépés volt abban a tervben, amelyet az alfák és én találtunk ki a tündevezetőkkel folytatott megbeszélések után, hogy az alakváltók területét úgy terjeszkedjünk, hogy közben ne sérüljenek a tündék. Új településeket lehetett volna létrehozni a vadonban, ahol többé nem kellett volna aggódnunk a véletlenszerű kirándulók vagy kíváncsi turisták miatt.

"Köszönjük, hogy segítesz nekünk ebben" - mondtam. "Tényleg remélem, hogy ha több helyünk lesz, ahol szétterülhetünk, mindannyiunknak könnyebb lesz kijönni egymással." Az alakváltók és a tündék között még mindig volt néhány összetűzés, mióta legyőztük a vámpírfenyegetést, de legalább minimális volt, semmi sem sérült, csak az egók és az érzelmek.

"Szeretném, ha egy nap újra boldogan osztoznánk több területen" - mondta a tünde. "De nehéz élvezni a megosztást, ha rákényszerítenek. Hiszem, hogy ez mindkettőnk népének hasznára válik. Letesszük a következőt a madárbirtok közelében a jövő héten?"

"Ez a terv." Intettem nekik, mielőtt átmentem a határon oda, ahol a kocsi, amivel jöttem, leparkolt.

Kylie és Felix ott vártak, és egy kis pikniket élveztek az út melletti réten. A tündék mágiája hatással lenne a legjobb barátnőmre, de neki amúgy sem volt szüksége arra, hogy a kisebb településeket látogassa. Mostanában elég egyenletesen osztotta meg az idejét a sárkányváltó birtok és Felix New York-i állomása között.

Felpattant, amikor meglátta, hogy odajövök. "Kész van? Egyáltalán nem tartott olyan sokáig."

"A tünde mágia hatalmas dolog" - mondtam.

Felix is felállt, és a kosárba gyűjtötte az ételük maradványait. Vigyorgott rám. "A vámpírkirály örülni fog, ha hallja, hogy mennyit haladtunk. Még több óvintézkedés, hogy az emberek ne kapjanak ránk szelet. Még mindig elég paranoiásak az egész természetfeletti dolgot illetően, hogy titokban tartsák a természetfelettieket."

A rókaváltó most már afféle nagykövetünk volt a vámpírközösségnél. Nem mintha közvetlenül a vérszívókkal élt volna együtt vagy ilyesmi - csak elképzelni tudtam, mit szólna ehhez a felvetéshez -, de engedélyt adtak arra, hogy egy alakváltó közvetlenül New York Cityben éljen, hogy a vámpírok és az alakváltók közötti vitákat gyorsan el lehessen rendezni.

És azért is, hogy egyszerűen szemmel tarthassa a dolgokat. Az új király talán nem lesz annyira mészárlásra éhes, mint az előző, de nem gondoltam, hogy bármelyikünk is jobban bízik a vámpírokban, mint amennyire köpni tud.

"Mindent elmondhatsz neki a ma esti nagy partin" - mondta Kylie, és a barátja könyökére kulcsolta a kezét. Az arca majdnem olyan fényesen ragyogott, mint a neonszínű haja, valahányszor Felixre nézett mostanában. Kicsit aggódtam, hogy ha ilyen hamar összeköltöznek, miután megismerkedtek, az újra felszínre hozza személyiségük ellentétes oldalát, de soha nem láttam még ilyen boldognak.

"Most azonnal vissza kell menned?" Mondtam, amikor beültünk a kocsiba.

"Miután kitettünk a birtokon" - mondta Felix. "Hacsak nincs valami más, amire előbb szükséged van."

Összeszorult a szívem. Jó lett volna, ha Kylie itt maradhatott volna, hogy rögtön hallja a híreimet... de ez határozottan olyan eset volt, amikor a társaimnak, nem pedig a legjobb barátnőmnek kellett volna elsőként megtudnia. De nem kellett sokáig várnom.

"Nem, semmi gond" - mondtam.

Kylie játékosan gyanakvó pillantást vetett rám. "Van valami, amit nem mondasz el nekem?"

Visszamosolyogtam rá. "Csak várnod kell, és meglátod."

Megcsóválta az egyik ujját felém. "Pár nap múlva vissza kell jönnöm, ne feledd. Akkor majd kiszedem belőled az összes titkodat."

Amikor elértük a birtokomat, az egyik új autó már a ház mellett parkolt. Marco a bejárati lépcsőn heverészett. A maga könnyed kecsességével felugrott, amikor behajtottunk.

Odamentem hozzá, hogy üdvözöljem, éreztem, hogy felragyog az arcom. Már hozzászoktam, hogy napokat, sőt néha heteket töltöttem külön egy vagy több társamtól, de soha nem éreztem magam olyan jól, mint amikor velem voltak.

"Szia, hercegnő" - húzta ki magát Marco. Visszasöpört egy hajtincset az arcomról, és odahajolt, hogy az ajkamra nyomja az ajkát. Átadtam magam a csók forróságának, ameddig csak éreztem, hogy megúszhatom, ha társaságunk van.

"Csak el kell búcsúznom Kylie-tól" - mondtam. "Aztán mindjárt visszajövök hozzád."

"Csak nyugodtan" - mondta a macskás alfa. "Az egész nap hátralévő részében az enyém leszel."

Visszamentem a kocsihoz, és szorosan megöleltem Kylie-t. "Két nap múlva visszavárlak" - mondtam. "Légy pontos."

Nevetett. "Mindig az vagyok. Mintha le akarnék maradni arról a kalandról, amibe legközelebb belekeveredsz."

"Csak így tovább a vámpírokkal, Felix" - tettem hozzá a rókaváltónak.

Éles szemében csillogó villanással tisztelgett előttem. "Örömmel szolgálok."

Ahogy elhajtottak, visszasétáltam Marcóhoz. "Hogy alakulnak a kapcsolatok a macska- és madártelepek között, amelyekkel múlt héten beszéltem? Nincs újabb konfliktus?"

"Eddig sikerült fenntartaniuk a békét. Azt hiszem, a beszélgetésed és a kompromisszum megtette a hatását. Amíg nem találnak valami újat, amin civakodhatnak." Megrázta a fejét. "Egy másik kóbor gazember is felbukkant, aki a szakadéknak azon az oldalán született, és jóvá akarta tenni a dolgokat. Ha legközelebb eljutsz Floridába, megkérem, hogy süsd ki az igazságot, hogy megbizonyosodj róla, hogy őszinte.

"Örömmel" - mondtam. A rokonság a vámpírokkal vívott háborúnk - és a gazemberek utolsó vezetőjének halála - óta pár tucat egykori gazembert magához hívott. De természetesen előbb segítettem volna mindannyiukat alaposan kikérdezni.

Marco átkarolta a vállamat. "Szóval, csak magamnak akarlak, vagy ez egy nagyobb buli lesz?"

"A többieknek már úton kellene lenniük" - mondtam. "Mindenkit megkértem, hogy délután közepére jöjjenek ide".

"Nos, semmi okunk rá, hogy ne élvezzük ki ezt a kettesben töltött időt, amíg van" - motyogta.

A karjaiba bújtam, miközben a nyakamra eresztette a száját, de ennél messzebbre még nem jutott, amikor egy másik motor hangja is megszólalt az úton. "Hmm" - mondta, és felemelte a fejét, hogy megnézze. "Később is folytathatjuk ott, ahol abbahagytuk."

Elnevettem magam. "Biztos vagyok benne, hogy így lesz."

West a szokásos durva arckifejezésével szállt ki a dzsipből. Még mindig kicsit megrázott, amikor láttam, hogy az a komoly tekintet eltűnik egy meleg vigyor mögött, amikor a tekintetünk találkozott. Odasétált hozzám, és felhúzta az állam egy csókra, anélkül, hogy fáradozott volna azzal, hogy kiszabadítson Marco karjaiból.

"Túl sokáig tartott" - mondta. Elment, hogy néhány kutyás településen problémákkal foglalkozzon, míg én a tündék szövetségével voltam elfoglalva, így közel két hete nem láttuk egymást.

"Már majdnem készen vagyunk az új területek bekerítésével" - mondtam. "Akkor nem fogsz tudni megszabadulni tőlem."

A vigyora szélesebbre húzódott. "Hidd el, már alig várom."

Aaron érkezett meg legközelebb, egy szedánban, amely zakatolt, amikor megállt. A motorháztetőből vékony füstcsík csordogált. Arcot vágott, amikor kiszállt. "Nem is tudom, melyiket szeretem most kevésbé - a repülőket vagy az autókat."

"Az egyik rokonunk a birtokon szerelő" - mondtam. "Megkérem, hogy nézze meg."

Marco összefésülte a kezét. "Hadd nézzem meg én. Nem vagyok teljesen reménytelen az autókkal."

A többi sráccal szkeptikus pillantást váltottunk. A macskaváltó leintett minket. "Csak azért, mert szeretem az extravagáns dolgokat, nem jelenti azt, hogy nem félek attól, hogy néha bepiszkoljam a kezem."

Épp csak feltámasztottuk a motorháztetőt, amikor Nate kisteherautója beállított. "Oké" - mondtam, amikor a medvebocs előbukkant. "Az autó karbantartása várhat. Gyere be."

Nate lépést tartott velünk a ház felé vezető úton, és a befejezettségnek az a gyönyörű érzése körém tekeredett. Itt voltam az összes társammal. Minden úgy, ahogyan lennie kell. Több, mint amennyit ők még csak tudtak.

"Mi folyik itt, Ren?" Nate megkérdezte. "Úgy hangzott, mintha ez a találkozó kicsit sürgősebb lenne a szokásosnál."

"Nem rossz értelemben" - biztosítottam őt. "Csak van valami, amiről mindannyiótokkal beszélni akartam, és úgy gondoltam, hogy a legjobb, ha személyesen teszem meg."

"Soha nem fogok ellenkezni az ellen, hogy időt töltsek veletek, amikor csak tehetem" - mondta Áron. Felemelte a kezemet, hogy megcsókolja a kézfejem, kék szeme csillogott a szeretettől.

Végigvezettem a folyosón a privát szállásomra. A nappaliban megálltam, és közelebb intettem őket. " Adjátok a kezeteket. Mindannyian."

Marco felvonta a szemöldökét, de az alfáim mindannyian kinyújtották az egyik kezüket. Könnyedén megfogtam őket az ujjaimmal, és a hasamhoz vezettem a tenyerüket.

" Érzitek őt?" Mondtam halkan. "Mert én igen." Az új élet, amit magamban hordoztam, olyan gyengéd energiával érintette meg az érzékeimet, mint egy gyertyaláng pislákolása.

Nate szeme kitágult. A keze elhagyta a hasamat, hogy szenvedélyes csókba vonjon. Aztán Aaron csókolt meg, majd West és Marco ismét, mindannyian a szeretet gyűrűjébe zárkóztak körülöttem.

"A következő sárkányváltóra" - mormolta Aaron.

Az anyaság teljesen új, vadonatúj terület várt rám, de készen álltam rá. Különösen a társaimmal az oldalamon.

Megpihentettem a kezemet az élet csillogásán, és elmosolyodtam. "Igyunk rá és mindannyiunkra, és a jövőre, amit építünk neki." Egy jövőre, amelyet most harmónia és remény világíthat meg.