Amy Pennza - Dark Fire Kiss - Epilógus

 


Epilógus



HALINA

 

A térdemre támasztott széles kardommal összekuporodtam, és igyekeztem levegőt venni. "Csak... egy... percet. Haldoklom."

Bram megállt, és díszes, korbácsoló mozdulattal körbeforgatta a kardját a teste körül, a legkevésbé sem tűnt fáradtnak. Most, hogy nyár volt, a tó mellett edzettünk. A holdfény a felszínen megkönnyítette a látást - és amikor befejeztük az edzést, levetkőzhettünk, és lehűthettük magunkat a vízben.

És más... dolgokat is csinálhattunk.

"Gyerünk, Halina!" Fergus a pokrócról, amin feküdt, a lábát bokánál keresztbe vetve hívott. (Megdöbbentő módon) póló nélkül volt. "Én fizettem ezért!" Egy szőlőt dobott a levegőbe, és a szájába kapta.

Eléggé kiegyenesedtem ahhoz, hogy ránézzek. "Nem fizettél semmit!"

"Dehogynem." Bram felé mutatott. "Fizettem Bramnek, hogy izzadj meg."

Megráncoltam az orromat. "Ez undorító."

Szándékos pillantását a sportmelltartómra meresztette. "Mindenki a maga módján."

Lenéztem. Az biztos, hogy az anyag átázott, és a mellbimbóim az anyag alól kiálltak. Bramre néztem. "Te is belementél ebbe?" Fergus a takaróra dobott egy újabb szőlőt, és fogcsikorgatva elkapta.

Pimasz sárkány.

Bram megvonta a vállát. "Úgyis edzeni készültünk."

"Úgy volt, hogy ma jógázni fogunk. Megvesztegetett téged, és te átváltottál broadswordre." Fújtam fel. "Utálom a kardforgatást."

Fergus felhorkant. "Engem is átverhettél volna."

Ráfogtam a kardomat. "Edd meg a szőlődet."

Egy vámpír jelent meg nem messze tőlem.

Felugrottam. Bár egyre jobb voltam a csatornázásban, még mindig nem voltam hozzászokva, hogy az embereim a semmiből tűnnek fel.

Fergus felült, és fintorogva nézett az új jövevényre. "Térdelj le, faszfej, vagy levágja a fejedet!"

A vámpír térdre ereszkedett. "Elnézést kérek." Nagyot nyelt, és hozzátett egy megkésett "nagyuram"-ot. Ideges pillantást vetett Fergusra a szempillái alól.

Fergus visszatelepedett, és a szájába pattintott egy szőlőt.

Elrejtettem egy mosolyt. Krovnosta vámpírjai még mindig nem tudták, mit kezdjenek Brammel és Fergusszal - különösen Fergusszal, aki különös örömét lelte abban, hogy kínozza őket.

"Mi az?" Kérdeztem a vámpírtól. "Minden rendben van?" A srácoknak és nekem még három napig nem kellett volna visszatérnünk a területre. Egy megbízható intézőre bíztam a feladatot, de néha felmerültek problémák, és vissza kellett csatornáznom, hogy megoldjak egy mini krízist. Fárasztó és stresszes volt.

De Bram és Fergus mindig mellettem álltak, hogy segítsenek - és egyedülálló módon segítettek ellazulni.

"Igen, hercegnőm" - mondta a vámpír. "Vagyis nem." A homlokát összeráncolta, tekintete a lábamnál lévő fűre szegeződött. "Néhány harcos azt szeretné tudni, hogy tudnak-e táplálkozni az erecskéből, ha nem használják az agyaraikat. Azt mondják, jobb íze van."

Sóhaj tört fel a mellkasomban. "Ezt már átéltük korábban is. Nekem semmi bajom azzal, hogy ezt csinálják, amíg nem fecskendeznek be sila-t." A rabszolgák betiltása volt az első rendeletem hercegnőként. A harcosok nem örültek neki, de reméltem, hogy idővel elfogadják a változást. Ha a vámpírok csatlakozni akartak a többi Elsőszülött Fajhoz, hogy összefonódjanak az emberek világával, abba kellett hagynunk az emberek lassú gyilkolását. Én pedig nem akartam egy olyan terület felett uralkodni, amely embereket rabol el és tesz rabszolgává.

A vámpír bólintott, és felállt. "Köszönöm, hercegnő. Továbbítom a parancsot."

"Jó."

A vámpír habozott.

"Volt még valami más is?"

"A hírnök, aki a könnyeket hozta... Még mindig nem tudjuk, hol van, és most a Razroth démonok meghallgatást kértek."

A gyomrom összeszorult. Még csak három hónapja voltam hatalmon, és máris úgy tűnt, hogy megvan az első ellenségem - és az első stratégiai hibám. Nem gondoltam arra, hogy Grigorijt vagy Alekszandert szorongassam az eltűnt démoni hírnök miatt. Túlságosan lefoglalt az a felismerés, hogy a Vér engem választott uralkodónak.

"Halina" - mondta Bram halkan. " Megengeded, hogy én vegyem át ezt?"

"Igen, természetesen." Az aggodalmam egy része enyhült. Nem voltam egyedül.

Bram megszólította a vámpírt. "A sárkányok jó kapcsolatokat ápolnak a Razrothokkal. Beszéltem a királyunk hitvesével. El fog utazni a démonok síkjára, és közvetlenül velük fogja megbeszélni ezt az ügyet."

A vámpír lehajtotta a fejét. "Köszönöm, uram."

Fergus elropogtatott még egy szőlőt.

A vámpír egy pillantást csúsztatott felé, és az arca rózsaszínűvé vált.

"Tetszik, amit látsz, fiam?" Fergus felhúzott szemöldökkel kérdezte.

A vámpír zihált, és csatornázott egyet.

Fergus kuncogott. "Teljesen tetszett neki. Istenek, ezek a vámpírok olyan feszültek."

Bram a takaróhoz ment, és leült. Megfogta Fergus állát, és egy gyors, kemény csókot nyomott a szájára. "Viselkedj rendesen. Foglalt vagy."

Csatlakoztam hozzájuk, és Fergus mosolyogva húzott le a másik oldalára. "Az vagyok" - motyogta. "Teljesen foglalt vagyok." Odahajolt hozzám, és megcsókolt, szőlő és huncutság íze volt. Aztán elfordította a fejét, és megcsókolta Bramet, és küzdenem kellett, hogy ne nyögjek fel, ahogy az állkapcsuk egymáshoz simult. Fergusnak igaza volt, gondoltam álmodozó sóhajjal. Imádtam a kardvívást.

De amikor szétváltak, aggodalom mardosott bennem. "Biztos vagy benne, hogy nem baj, ha Niallal kell foglalkoznod?" Kérdeztem Bramot. Ő és Cormac király párja nem voltak éppen a legjobb viszonyban. Ott volt az a kis probléma, hogy Niall gyakorlatilag huszonöt évig fogva tartotta Bramet, arra kényszerítve, hogy Cormac érzelmi támaszsárkányaként szolgáljon.

Fergus eltolta Bram haját a homlokáról. "Igaza van, kicsim. Nem kell ezt tenned. Halina és én el tudjuk intézni. Mint egy tag team." Rám kacsintott. "Bram imádja a televíziós birkózást."

"Nekem megfelel" - mondta Bram enyhén. "És aztán baszd meg magad, Fergus."

Fergus szeme csillogott. "Sokkal jobban örülnék, ha te dugnál meg engem." Perzselő pillantást vetett rám. "Én pedig megeszem a hercegnőnk punciját, aztán megdugom, miközben te engem döngetsz."

A bugyim azonnal nedves lett.

Bram elmosolyodott. "Egy módosítás. Először megeszem, aztán megdugom a segged, miközben sikoltoztatod."

Fergus odanyúlt, és végigsimított az egyik ujjával az alsó ajkamon. "Mit szólsz hozzá, hercegnő? Tetszik ez a terv?"

"Igen" - lihegtem. "Nagyon tetszik."

Elvigyorodott, a gödröcskéje kilátszott. "Mit gondolsz, ki a gyorsabb? Én és Bram árnyék alakban, vagy te csatornázva?"

"Nem tudom." Nehéz volt gondolkodni, amikor az agyam elolvadt a kéjtől.

"Egy módon deríthetjük ki." Felállt, és játékos pillantást vetett rám és Bramre. "Aki utoljára fekszik, az cseréli a lepedőt." Füstbe váltott, és elszaladt.

Bram és én egymásra vigyorogtunk.

Aztán utána eredtünk.