Lola Glass - Thrown to the Wolves - 1. fejezet

 


1. FEJEZET



"Duplázd meg a sajtot, triplázd meg a húst, és dobj bele még néhányat azokból a kis sárga finomságokból." A fickó megkocogtatta az ujját a szendvics hozzávalóinak sorától elválasztó üveglapon.

Az építsd magadnak a szendvicsbolt, ahol dolgoztam, szokatlanul zsúfolt volt egy kedd estéhez képest, közvetlenül zárás előtt. A közeli főiskolán azonban minden órám hétfő/szerda/péntek volt, így nem volt, hogy valahol máshol kellene lennem.

"A banánpaprikáról beszélsz?" Ellenőriztem.

Kis sárga finomságok? Ezt meg honnan szedte?

Inkább zöldnek tűntek, mint sárgának, és az üvegen lévő felirat egyértelműen feltüntette a nevüket.

"A paprikák." A fickó barátja megkocogtatta az üveget, ahol az első megkocogtatta.

"Azok határozottan banánpaprikák." Még többet tettem a szendvicsbe, mielőtt lecsúsztam a pultról, és hozzáadtam azt a nevetséges mennyiségű majonézt, olajat, ecetet és fűszert, amit a fickó kért.

A zónában voltam, alig néztem el a szendvicseimről annyi időre, hogy odaszóljak a többi vásárlónak, hogy hamarosan velük leszek.

"Mindannyian együtt fogunk fizetni." Egy fickó a sor végén kiáltott fel.

Nos, ez megkönnyítené a dolgot... de egyben meg is nehezítené.

Végül körülnéztem a szendvicsboltban, és a szemöldököm felszaladt.

Szent ég... a főiskola teljes focicsapata bejött szendvicsért, vagy mi?

A helyiség tele volt szokatlanul magas, izmos és vonzó férfiakkal. Tíz perc múlva kellett volna zárnunk, de legalább egy tucatnyi srác volt itt - talán még több is.

"Nagyszerű." Kényszerítettem egy mosolyt, és a kelleténél kicsit erősebben koppintottam a pénztárgép képernyőjének gombjait.

Soha nem kedveltem különösebben a gyönyörű, izmos, népszerű típusokat. Kockás, aranyos srácok? Ők voltak az én világom. Minél kevesebb egó, annál jobb. Ha valaha is megállapodnék, olyan pasit akartam, akivel jó beszélgetni, nem csak ránézni.

Beírtam az első srác rendelését, aztán visszamentem az elejére, és elkezdtem a barátja szendvicsét.

Dupla sajt, tripla hús.

A minta folytatódott, kevés változatossággal, ahogy telt a záróra, és én folytattam az utolsó szendvicsek feldolgozását. Éppen egy újabb szeletért nyúltam a legvastagabb, legsajtosabb kenyerünkből, amikor az utolsó srác megszólalt,

"Zöldséges szendvics lapos kenyérrel."

Meglepődve pillantottam fel. A többi srác huhogott és kuncogott, vicceket dobáltak.

"Csak vicceltem." A Veggie Guy széles vigyort öltött magára. Egy újabb magas, gyönyörű fickó volt, aki kétségtelenül túl sok órát töltött az edzőteremben ahhoz, hogy egyáltalán sok agysejtje legyen.

Amikor a tekintetünk összeakadt, az övé megváltozott - sötétzöldből vörösre váltott.

Eldobtam a sajtos kenyeret, és hátracsúsztam.

A nevetés elült, amikor a Veggie Guy ajkai szétnyíltak, és valami állati vicsorgásnak tűnő hang ütötte meg a fülemet.

"A francba" - motyogta az egyik másik srác.

Veggie Guy keze a minket elválasztó üveg tetején landolt. Egy lépést hátráltam. Amikor mozogni kezdett, tudtam, hogy nekem is mennem kell.

Elindultam a hátsó területre. Volt ott egy pihenőszoba, egy hűtőszekrény, és egy ajtó kifelé. Egyáltalán nem voltam felkészülve egy vészhelyzetre, ezért egyenesen a hátsó ajtón keresztül mentem el. Nem volt autóm - nem engedhettem meg magamnak a járművet, sem a biztosítást rá -, így a kollégiumi szobám irányába siettem.

Alig pár lépést tettem a járdán, egy kéz elkapta a bicepszemet, és megpördített. Összeütköztem Veggie Guy-jal, és láttam, hogy a szemei még mindig vörösen izzanak.

A többi srác majdnem ugyanilyen gyorsan utolért minket. Az üveg nélkül, ami közöttük és köztem volt, még nagyobbnak tűntek.

"Engedjetek el, vagy hívom a zsarukat" - fenyegettem, és próbáltam nagyobbnak látszani, mint amekkora voltam.

A vörös szemű Veggie Guy halkan és mélyen morgott. Mint egy állat. Úgy hangzott, mintha randevút akart volna mondani.

Várj, nem. Azt akarta mondani, hogy társ.

Társat? Ez nem egy brit vagy ausztrál szó a barátunkra?

Tényleg nem voltam annyira képben a világ szlengjével, mint amennyire kellett volna.

Hirtelen elengedte a karomat, hátrafelé rántott és kettéhajolt egy éles csattanás és egy fájdalmas ordítás-üvöltés kíséretében. Megpróbáltam elugrani előle, de a hátam egy másik férfi mellkasának csapódott.

"Fogd meg Jesset és a lányt. Mennünk kell" - ugatott az a fickó, aki most engem fogott.

Sokkos agyam túl lassan dolgozta fel a történteket.

Átdobott a vállán, és mind a nyolc lépést visszakocogott a parkolóig - és a szendvicsbolt előtt parkoló magányos, nagy, fehér emberrabló furgonig. Segítségért kiabáltam, miközben küzdöttem, hogy kiszabaduljak, de este tizenegy óra volt, és a nem-focicsapaton kívül senki sem volt a közelben.

A fickó fél kézzel kinyitotta az ajtót, mielőtt a középső ülésre ültetett, majd becsatolt, és megfordult, hogy segítsen a többieknek. Kikattintottam a csatot, és az ajtó felé vetődtem.

A srác elkapott a derekamnál fogva, és visszarántott, újra becsatolta az övet, és a helyemen tartotta.

"Most nem akarsz elfutni" - figyelmeztetett, mintha az én oldalamon állna.

"A fenéket nem akarok!" A biztonsági öv ellen téptem, de őt nem zavarta, és az nem mozdult.

Állati nyögések, morgások és nyüszítések jöttek a hátsó ülésről. Megborzongtam a csontok reccsenésének hangjától. Minden figyelmem a menekülésre irányult, ezért nem néztem hátra - nem akartam hátrafelé nézni.

"Vezess" - parancsolta egy másik fickó.

Valaki megnyomta a gázt, és én elég erősen belevágtam a biztonsági övbe, hogy örüljek, hogy viselem, amikor a furgon befordult a kanyarba.

Vad vicsorgás ütötte meg a fülemet, és végül elég ideig abbahagytam a küzdelmet, hogy megforduljak...

És amit láttam, attól hánynom kellett.

A Veggie Guy - a társam - félig ember, félig... állat volt?

Szürke bunda nőtt ki furcsa formájú végtagjaiból, azok a hátborzongató vörös szemek engem bámultak, miközben a teste újabb fájdalmasan hangzó csattanásra görbült és torzult el.

A hangom remegett, amikor megkérdeztem: "Mi a fenék vagytok ti?".

A biztonsági övet tartó fickó grimaszolva válaszolt: "Vérfarkasok".