Lola Glass - Thrown to the Wolves - 11. fejezet

 


11. FEJEZET



"Negyvennyolc óra?" - ismételtem meg.

"Biztos vagyok benne, hogy anyukád vissza tudja vinni oda, ahol megtalálta" - ajánlotta fel Ebony.

Ha tényleg kutya lenne, ez működött volna.

Tekintve, hogy vadászó vérfarkas volt, úgy gondoltam, hogy ez nem fog menni.

"Holnap felhívom" - sikerült mondanom, miközben az órára pillantottam. Már majdnem éjfél volt; biztosan aludt.

"Bocsánat. Még a tanácsadómat is felhívtam, de ő egyetértett Sterlinggel" - mentegetőzött Madeline. "Húsz kilós limit van."

"Kösz, hogy megpróbáltad." A karomat a hasam köré fonta. "Tényleg nagyra értékelem."

"Ezért vagyok itt." Szomorúan mosolygott rám. "Tényleg jó kutyának tűnik."

Hát persze, hogy az volt; azt akarta, hogy én legyek a farkasfelesége.

"Jó éjszakát" - mondta Madeline, és kilépett a szobából.

"A francba" - mormoltam.

"Most már van mentséged anyádnak" - ajánlotta fel Ebony.

Erőltetett mosolyom törékennyé vált.

Bárcsak ilyen egyszerű lenne.

"Lefekszem aludni, és reggel kitalálok valamit" - motyogtam. "Jó éjt."

Megfordultam, és véletlenül a farkashoz simultam.

Megnyalta a lábfejemet, és túl fáradt voltam ahhoz, hogy leszidjam érte. Vagy hogy elforduljak tőle.

Így hát csak lehunytam a szemem, és elaludtam.

Mivel elfelejtettem bedugni a telefonomat, az ébresztőm nem szólalt meg, és csak másnap délben ébredtem fel. Jesse még mindig pontosan ott volt, ahol hagytam. A lábam még jobban lüktetett, mint előző nap, és tudtam, hogy egy rakás házi feladatot és tanulnivalót kell bepótolnom.

Ebony már órán volt; az órái a hét minden napjára voltak elosztva, és minden óra között voltak szünetek, így minden óra után volt ideje tanulni, hogy igazán bele tudjon mélyedni a tananyagba. Az én álmaim életét élte, a gyorsprogramjával és a tanulással töltött idejével.

De én túléltem.

Többnyire.

Kihúztam a laptopomat a farkas alól. Közénk szorult, amikor előző este eldőltem, és észre sem vettem.

Jesse megnyalta a bokámat.

"Ne kísértsd a szerencsédet" - motyogtam.

Megint megnyalta.

A nyilvánvaló incselkedés Jesse-re emlékeztetett a szendvicsboltban, mielőtt a farkasa átvette volna az irányítást. Viccelődött - a vegetáriánus szendvicses viccel.

Őszintén szólva, egy kicsit vicces volt.

Kinyitottam a laptopomat, és előhúztam egy üres dokumentumot. A listák nem igazán voltak az én világom, de néha segítettek rendszerezni a gondolataimat.

"Rendben. Negyvennyolc órám van, hogy új helyet találjak, vagy megszabaduljak tőled" - szóltam Jesse-hez.

Hogy egyáltalán miért beszéltem vele, azt nem értettem, de beírtam 48 ÓRÁT az oldalam tetejére. Alatta beírtam a két lehetőséget: szabadulj meg Jesse-től, és keress új helyet.

"A legegyszerűbb megoldás az lenne, ha megszabadulnék tőled. El tudsz menni?" Ellenőriztem.

Rám morgott.

"Ez egy nem lesz. A második legegyszerűbb megoldás az lenne, ha beköltöznék a házadba." Szünetet tartottam. "Vagy az embered házába? Nem tudom, hogyan beszéljek rólatok. Vagy rólatok. A vérfarkasok furák."

Fújt egy fuvallatot a bokámra, én pedig ösztönösen belerúgtam. Erre egy farkasos kuncogást és egy újabb levegőfújást kaptam.

"De nekem nincs kocsim, így nem tudok odajutni" - tettem hozzá a dokumentumomhoz. "Gyalog kéne mennem, mivel nekem sincs telefonszámom egyik haverodhoz sem. Gondolom, elmehetnél valamelyikükért, de nem biztos, hogy rá tudlak beszélni, hogy elhagyj engem..."

Az ajkamba haraptam, és arra koncentráltam, hogy begépeljem a tervemmel kapcsolatos összes lehetséges problémát.

A farkas ekkor már úgy nyaldosta a bokámat, mintha az egy átkozott vizes tál lenne, de kezdtem túltenni magam rajta.

"Ha mégis ezt a tervet követnénk, akkor valószínűleg elvihetném a kocsidat az óráimra azokon a napokon, amikor órám van. Nem kapom vissza a félévre szánt pénzemet, de ha a hűtődben lévő szarok nagy részét lefagyasztom, és beosztom, talán lesz elég kajám és pénzem, hogy túléljem a következő pár hónapot. A benzinpénzt nehéz lenne megengedni, de a fagyasztóban lévő kajával...". Elakadtam, miközben folytattam a gépelést. "Ráadásul tudsz vadászni az élelemért, hiszen farkas vagy meg minden, szóval nem kell etetnem téged, ha ott maradok."

Amikor befejeztem a gépelést, áttértem a második lehetőségre.

"Vagy megszabadulhatok tőled. De te már mondtad, hogy nem fogsz elmenni, szóval az egyetlen módja, hogy tényleg megkérjelek, hogy harapj meg, igaz?". Ellenőriztem.

A nyelve megállt a belső bokámon, és a fogai a lábamat súrolták. Megborzongtam.

Ez egy igen lenne.

"Feltételezve, hogy hagyom, hogy megharapj, akkor vagy meghalok, vagy visszaváltozol emberré." Ezúttal nem kérdeztem, nem akartam, hogy egy újabb harapás megerősítse ezt.

Ő mégis megerősítést harapdált.

"És ha túlélem, akkor vérfarkassá válok."

Egy újabb harapás a bokámon megválaszolta ezt a kérdést.

Az ujjaim lassúak voltak, ahogy ezt leírtam.

Már az első lehetőség felé hajlottam.

"Feltételezve, hogy visszaköltözöm hozzád, mennyi időt nyernék ezzel? Egy hét? Egy hónap? Egy év?"

A farkas folytatta a nyalizást.

"Meg kellett volna szereznem Ford telefonszámát" - motyogtam. "Rendben, erre a kérdésre választ kérek. Bólints az igenre, rázd a fejed a nemre." Leemeltem a takarót a fejéről.

Nem törődött velem, továbbra is a bokámat nyalogatta.

"Nem viccelek, Jesse. Nem tudok dönteni, hacsak nem adsz legalább egy becslést." Folytatta a nyalást. "Mennyi idő telik el a legtöbb embernek, miután a farkas vadászni kezd, mielőtt megharapja őket? Én most elsorolom az időkereteket, te pedig rágcsálsz, amikor az átlaghoz érek, oké?"

Nem vette tudomásul, de tudtam, hogy hallotta, amit mondtam. És úgy tűnt, hogy szeret engem rágcsálni, így feltételeztem, hogy nem lesz vele gond.

"Egy hét", mondtam.

Nem harapdált.

"Két hét."

Nem harapdált.

"Három hét?"

Semmi.

"Egy hónap."

Csak még több nyalás.

"Két hónap?" Kérdeztem.

Ezúttal tétovázott.

"Három hónap?"

Aztán rágcsált.

"Két-három hónap. Hű, ez hosszabb, mint amire számítottam. Három hónappal tudok dolgozni."

Gondolatban kiszámoltam. Már majdnem szeptember végén jártunk, tehát három hónap alatt eljutottam karácsonyig.

Természetesen három hónap valószínűleg az átlagos időtartam volt. Ami azt jelentette, hogy Jesse adhat nekem több időt, vagy kevesebbet. Ez nem lehetett egzakt tudomány, különben a farkas nem vadászna, csak várna.

"Kössünk egy alkut" - mondtam a farkasnak.

A nyelve megállt a bokámon.

"Ha hagyod, hogy befejezzem a félévet, és még egy utolsó karácsonyt anyámmal töltsek, mielőtt megharapsz, nem harcolok tovább ellened."

Ez nem Stockholm-szindróma lenne, mert már nem voltam áldozat.

Legalábbis nem hittem, hogy áldozat vagyok. Nehéz volt megmondani, tekintve a furcsa, természetfeletti helyzetet, amibe valahogy sikerült kerülnöm.

De áldozat vagy sem, meg kellett birkóznom azzal, amit kaptam. És én egy vérfarkast kaptam.

A farkas végül felemelte a fejét, és a szemembe nézett.

"Még kedves is leszek hozzád - tettem hozzá. "Ha már úgy halok meg, hogy megharapsz, akkor úgy akarok meghalni, hogy befejeztem a félévet... és anyukám imádja a karácsonyt, úgyhogy vele akarom tölteni, hogy jó emlékei legyenek rólam. Ha nem halok meg, akkor a tavaszi félévet gond nélkül újra elkezdhetem."

Jesse rám meredt.

Én visszabámultam.

Végül bólintott a fejével.

"Köszönöm" - mondtam.

Megnyalta a bokámat.

Töröltem a dokumentumot, amit begépeltem, hogy ne legyen nyoma a vérfarkas jegyzeteimnek vagy bárminek, és kikeltem az ágyból, hogy kimehessek a fürdőszobába. Már ébredésem óta pisilnem kellett, de rettegtem az odafelé vezető úttól.

A lábam még jobban fájt, mint előző nap.

Megálltam, mielőtt elindultam volna a folyosón, elővettem néhány ibuprofent a komódomból, és felkaptam egy régi vizes palackot az ablakpárkányról, lenyeltem a gyógyszert. Miután kinyitottam a komódomat, és kihúztam az első tiszta ruhát, amit megláttam, végül a fürdőszoba felé csoszogtam.

Jesse ezúttal nem maradt az ágyban. De mellettem sétált, és jólesett, hogy ott volt, így vele tudtam megállítani az esésemet, ha a fájdalom túl erős lett volna, és összeestem volna.

Kint várt rám, amíg pisiltem és átöltöztem. Túl nagy fájdalmaim voltak ahhoz, hogy időt szakítsak arra, hogy megmossam az átkozott fogaimat, így a mentolos rágógumi mentette meg a számat.

Miután visszasétáltunk, szigorúan rám nézett, és figyelmeztetően morgott, mielőtt kisurrant az ajtón.

Valószínűleg neki is mennie kellett, és azt próbálta mondani, hogy ne menjek el.

Kikukucskáltam az ablakon, és egy perccel később láttam, ahogy a farkas kitrappol a kollégium előtti gyepre. Figyelmen kívül hagyta a tátogó, mutogató embereket, eltűnt a szemem elől, és valószínűleg az övék elől is.

Amikor eltelt tíz perc, és nem tért vissza, kissé aggódni kezdtem.

Amikor húsz perc telt el, és még mindig nem jött vissza, azon tűnődtem, hogy talán egy medvébe futott bele pisilés közben.

Kinyitottam a számítógépemet, és arra koncentráltam, hogy a 301-es angol órai feladatomra adott hülye válaszokat gépeljem, miközben időnként az órára pillantottam.

Másfél óra telt el, amikor a farkas végre kaparászott az ajtón. Kikászálódtam az ágyból, és kihúztam, majd hátraléptem, amikor Jesse mellett Fordot találtam az ajtóban.

"Megérkezett a fuvarod" - mondta apró vigyorral.