Lola Glass - Thrown to the Wolves - 12. fejezet

 


12. FEJEZET



"Meglep, hogy ilyen hamar utánunk küldted a farkast, tekintve, hogy mennyi meggyőző munkát kellett végeznünk, hogy rávegyük a nyakörvre" - mondta Ford. Beleszimatolt a levegőbe. "Miért van itt ilyen jó szag?"

"Valószínűleg azért, mert megszoktad, hogy férfiakkal lógsz" - mondtam, mielőtt hátraléptem, és leültem az ágyam szélére, hogy felálljak a lábamról.

Ford megvonta a vállát.

Jesse bebújt a kis szekrényembe, és egy hatalmas gurulós bőröndöt vonszolva jött vissza a fogai között.

"Az ügyeletesem azt mondta, nem maradhat" - magyaráztam Fordnak. "Én és Jesse megegyeztünk. Hagyja, hogy befejezzem a félévet, mielőtt megharap, cserébe azért, hogy nála lakom, és az ő kocsiját vezetem."

Ford felharsant egy nevetés. "Te kapod az alku nyers végét, Teagan."

"Én a Tea nevet használom" - mondtam neki. "És tudom, de próbálok megbirkózni azzal a szarsággal, amivé az életem vált, hála nektek, szemeteknek."

Elkaptam Jesse-től a hatalmas bőröndöt, és felrángattam az ágyamra. Miután lecipzároztam, kihúztam a benne lévő kisebb bőröndöt, és átadtam Fordnak. "Összeszednél mindent a szekrényemből, és betennéd ide?"

"Mmhm." Elindult a szekrény felé.

Jesse felkapta a ruháimat, és felemelte őket az ágyra. Arcot vágtam, és betuszkoltam őket a bőröndömbe. "Kösz, Jesse, de inkább nem szeretném, ha mindenemet eláztatná a farkasnyál."

Megnyalta a bokámat, én pedig visszaereszkedtem a lábamra.

Az Ibuprofennek már tényleg hatnia kellett volna.

Gyorsan és könnyen átpakoltam mindent a komódomról a bőröndökre. Nem hajtogattam össze; az várhatott, amíg nem fájt annyira a lábam.

Amikor ezzel megvoltam, elkezdtem összeszedni minden más holmimat, és azt is a bőröndbe dobtam. Semmi szépet nem birtokoltam; még a laptopom is az egyik legolcsóbb funkcionális modell volt. A főiskola a túlélésről szólt, hogy utána ne kelljen a pénz miatt aggódnom.

Alig vártam, hogy ne kelljen a pénz miatt stresszelnem. Képes leszek megvenni anyámnak azokat a dolgokat, amiket ő soha nem vett magának, amikor felnőtt, mert akkoriban nem engedhettük meg magunknak. A keményfedeles könyvek és a gyertyák voltak a kedvenc dolgai a világon, és még csak nem is voltak drágák, de amióta az eszemet tudom, olyan felesleges kiadást jelentettek, ami nem fért bele a költségvetésünkbe. Miután lediplomáztam, közel laktunk egymáshoz, és véletlenszerűen dobhattam neki ajándékokat, hogy megtudja, hogy szeretem.

Forddal gyorsan összepakoltuk az életemet. A telefonom még mindig le volt merülve, ezért egy papírlapra firkáltam egy cetlit, hogy tudassam Ebonyval, hogy elköltözöm az új "kutyámmal", és hogy majd írok neki, ha feltöltöttem a telefonomat.

A Ford kocsijához lesétálni fájdalmas volt, de amikor odaértünk, én az anyósülésen ültem, és felemeltem a lábam, hogy a műszerfalon pihenjek, míg Jesse beugrott a hátsó ülésre. Meglepett, hogy Ford sportkocsijának volt hátsó ülése, de aztán megint csak úgy tűnt, hogy a falkájuk sok időt töltött együtt, így valószínűleg szüksége volt a plusz ülésekre.

Ford kinyitotta a száját, hogy szóljon, vegyem le a lábam a műszerfalról, de Jesse előrehajolt az ülések között, és rámordult Fordra.

A férfi befogta a száját, és elhúzta a sportkocsiját az iskolám elől. Bekapcsolta a zenét, én pedig lehunytam a szemem, és átkoztam a lüktető lábam. Tényleg nem tettem szívességet a nyavalyásoknak azzal, hogy sétálgattam, de mi mást tehettem volna?

Ford és én nem sokat beszéltünk egymással a Moon Ridge-be vezető úton. Jesse feje végig köztünk maradt - valószínűleg ez volt az etikátlan menekülésem következménye. Tudtam, hogy valószínűleg bocsánatot kellene kérnem Fordtól, amiért megcsókoltam őt és a többieket, de még arra sem emlékeztem, hogy ő is egyike volt-e azoknak a srácoknak, akikkel megcsókoltam.

Az egész szökés egy homály volt, és nem igazán éreztem rosszul magam miatta. Elraboltak, aztán megszöktem. Nem tűnt olyan bonyolultnak, még ha a szökés módja megkérdőjelezhető is volt.

Ford leparkolt Jesse háza előtt, ami udvarias gesztusnak tűnt. Segített bevinni a csomagjaimat, és a farkas ragaszkodására felcipelte a bőröndöket Jesse hálószobájába.

Nem akartam Jesse-fickó ágyában aludni, de azt hiszem, ez is egy kedves gesztus volt.

Ford a konyhában találkozott velem, ahol még több Ibuprofenért és némi Tylenolért is kutakodtam. A pult sarka felé mutatott. "Oda tettük tegnap Jesse telefonját a töltőre."

Odapillantottam. Pontosan ugyanaz a telefon ült a töltőre dugva, mint ami nálam volt. Egyszerű fekete tok volt rajta, az enyém pedig lila, így tudtam, hogy Fordnak igaza volt, hogy az Jesse-é.

Ford hozzátette: "A telefon és a garázs kódja tizenkettő-tizenkettő. Ugyanez a kód működik a többi falkánk garázsához és telefonjához is. Mindannyian hozzáférünk egymás otthonához, és van tartalék kocsikulcsunk meg mindenféle szarság, szóval ha valaha is kizárnád magad, csak kopogj be valamelyikünk ajtaján."

A zsebébe csúsztatta a kezét. "A számaink mind Jesse telefonjában vannak. A szüleié is. Hívd bármelyikünket, vagy őket, ha bármire szükséged van. Tudjuk, hogy nem ideális, ha egy farkas választ ki, és szeretnénk segíteni neked, ahogy csak tudunk."

Szünetet tartott, figyelte a reakciómat. Nem reagáltam; mit is tennék vagy mondanék? Amikor nem tettem vagy mondtam semmit, folytatta. "Jesse-nek van egy társas- rejtekhelye a hűtőszekrénye tetején. Mindannyiunknak van. Állítólag segít, amíg farkasformában vagyunk. Jesse nem az a fickó, aki magadra hagyna, hogy magad találd ki ezt a szart, úgyhogy ne vedd rossz néven, hogy most a farkasa irányít."

Ismét megvárta a reakciómat, de megint nem reagáltam. "A falkában mindenki együtt vacsorázik szinte minden este, mint tudod. Nem muszáj csatlakoznod hozzánk, de ingyen van a kaja. Majd elküldjük Jesse telefonjára az ételek rotációját, ha esetleg szeretnéd. Azt hiszem, ez minden." Könnyedén az ajtó felé vette az irányt. "Ha bármi kérdésed van, csak írj vagy hívd fel valamelyikünket. Vagy sétálj át hozzánk."

"Köszönöm" - mondtam, kissé meghatódva mindattól, amit elmondott.

"Nem probléma." Kibújt az ajtón, és becsukta maga mögött. Becsukódott, majd azonnal újra kinyílt. "Elfelejtettem mondani, hogy éjjelre feltétlenül zárd be az ajtókat. Itt nem vagy veszélyben, de Jesse-vel könnyebb dolgod lesz éjszaka, ha az ajtók zárva vannak."

Bólintottam. Előző este nem tűnt nehéz esetnek, de ezt észben tartom majd.

Ezzel Ford valóban távozott.

A farkasra pillantottam. Ott ült mellettem a földön, és csak engem figyelt.

"Mi az a társas rejtekhely?" Kérdeztem tőle.

Megbillentette a fejét.

Odahúztam egy széket a hűtőhöz, túl kíváncsi voltam, hogy ne tegyem. Úgy hangzott, mintha pénzt raktározott volna a párjának, de ez nem lehetett igaz. Ki tartogatna pénzt egy idegennek?

Felmásztam a székre, és bekukkantottam a hűtő teteje fölött. Persze, egy vastag boríték volt odafent. Megragadtam, majd óvatosan leléptem a székről, és felmentem a pultra. A boríték nem volt lepecsételve, így csak kinyitottam a fedelet, és kirántottam belőle a pénzt.

Nem csak pénz volt, hanem egy rakás pénz. Egy hatalmas pénzköteg.

Átlapoztam a köteget, és a döbbenet eluralkodott bennem. Az alsó fele százdolláros bankjegy volt, a felső fele ötvenes. Összesen legalább ötezer dollár volt.

Ledobtam a pénzt a pultra. A tekintetem visszapillantott a borítékra, és észrevettem rajta egy olyan írást, amit eddig nem láttam.

Felvettem. Szavak voltak ráfirkálva fekete tintával.

Egy percig kellett hunyorognom, hogy megfejtsem a kusza kézírást, de sikerült. Az állt rajta:

A társamnak: Sajnálom, hogy belerángattak a világomba. Remélem, ez segít megkönnyíteni az átmenetet. Használd ételre, ruhára, vagy bármi másra. A tiéd.

Fejemet rázva ejtettem el a borítékot.

Pénzt hagyni a társadnak, akiről tudtad, hogy a farkasod ragaszkodik a vadászathoz, olyasmi, amit egy jó ember megtenne. De ez ellenkezett szinte mindennel, amit az elrablás óta gondoltam.

Jesse, az ember nem lehetett jó ember. Egyszerűen... nem lehetett. A barátai raboltak el. Ő egy vérfarkas volt, az ég szerelmére! A vérfarkasok embereket raboltak el, és nem törődtek a segítségért kiáltó nőkkel, miközben elhurcolták őket a fogvatartóik házába.

Persze, barátságosak is voltak, ha útbaigazítást kértél, és felajánlották, hogy felkapcsolják a légkondit, ha elkezdtél vetkőzni, de nem voltak jó emberek.

Vagy igen?

Megdörzsöltem a fejem. A fejfájás egyre erősödött, még az ibuprofennel és a Tylenollal a szervezetemben is.

Alvásra volt szükségem, és egy kiadós adag valóságra.

Visszatömtem a pénzt a borítékba, visszatettem a hűtő tetejére, és visszahúztam a széket a konyhaasztalhoz.

Bár alvásra volt szükségem, meg kellett csinálnom a házimat. A szombaton záruló kémiaórámon dolgozatot kellett írnom, úgyhogy a seggemet is ki kellett tanulnom magamból.

Amire igazán szükségem volt, az egy energiaital.

Kinyitottam Jesse hűtőjét. Még mindig majdnem robbantásig tele volt kajával, de energiaitalok nem voltak benne. Sóhajtva felkaptam a maradék pizzát tartalmazó zacskót, mielőtt a lépcső felé indultam. A laptopom táskája a nagy bőröndömben volt, ami azt jelentette, hogy Jesse szobájában van.

A farkas lassan felsétált mellettem a lépcsőn, fogai közé kapta a pizzás zacskót, és felcipelte nekem a lépcsőn.

"Ez egy hosszú nap lesz" - figyelmeztettem, amikor felértünk a tetejére. "Csak a tanulásra van időm."

A pizzás zacskót a földre dobta a bőröndöm mellé, és megnyalta a csuklómat.

"Gondolom, nem érdekel, hogy mit csinálunk, mi?" Kérdeztem tőle.

Fújt egy fújást a csuklómra, én pedig szórakozottan megvakartam a füle mögött a tartalék kezemmel, miközben kinyitottam a bőröndöm cipzárját.

Egy pillanattal később rajtakaptam magam, hogy simogatom, és elrántottam a kezem.

Mi a fenét csináltam?

A vérfarkasoktól el fogom veszíteni az eszemet.

De hogyan tudtam volna ezt megakadályozni?