Lola Glass - Thrown to the Wolves - 14. fejezet

 


14. FEJEZET



Ujjaim még mindig Jesse gallérja köré tekeredtek, ezért megrántottam, miközben nekiestem. Keményen nekicsapódtunk az aszfaltútnak, néhányszor megpördültünk.

Jesse abbahagyta a küzdelmet abban a pillanatban, amikor a földnek ütköztünk, de a mellkasa felemelkedett, és még sosem láttam ennyire dühösnek a hátborzongatóan vörös szemeit.

Amikor abbahagytuk a gurulást, felnyögtem. Rajta voltam, szétterülve, szegény végtagjaim megkarcolva és vérzően.

"Jól vagy?" - kérdezte a dögös stréber mellettem guggolva.

"Remekül." Megrándultam, ahogy lemásztam Jesse szőrös testéről.

Az életem sokkal fájdalmasabbá vált, mióta találkoztam azokkal a rohadt vérfarkasokkal.

A dögös kocka felém nyúlt, hogy felsegítsen, Jesse pedig ismét feléje vetődött.

"A francba, Jesse!" Újra megragadtam a gallérját, a karjaimat a nyaka köré tekertem, és minden egyes izmommal kapaszkodtam belé. "Hagyd békén a kedves embert!" Kétségbeesett pillantást vetettem a bombázóra. "Annyira sajnálom."

"Biztos, hogy nem akarod, hogy hívjam az állatvédőket?" - kérdezte.

"Biztos vagyok benne. Jesse viselkedni fog" - vetettem rá egy pillantást. "Ugye?"

Ő visszabámult rám.

Eszembe jutott Ford figyelmeztetése... hogy amíg nem hozok haza srácokat, Jesse-nek viselkednie kell.

"Nekem órára kell mennem. Este találkozunk." A srác tétova mosollyal köszöntött, mielőtt elsétált volna.

"Nem fogok lefeküdni vele" - sziszegtem a farkasnak. "Nem jársz velem, nem vagyunk együtt. Te egy rohadt farkas vagy. Hátrálj a pokolba!"

Jesse rám vicsorgott, majd megtámadott.

Nem a fogaival; nem gondoltam, hogy megharapna, bármit is teszek, amíg nem akart megváltoztatni.

A nyelvével támadt rám.

Nyalta az arcom, a nyakam, a karom, a ruhám és a lábam. Még akkor is, amikor fröcsögve próbáltam ellökni magamtól, ő tovább nyalogatott.

"Mennem kell órára." Lökdöstem az arcát, amikor folytatta a nyalogatását. "Hagyd abba; értem én, hogy azt hiszed, a tiéd vagyok".

"Olyan aranyos a kutyád!" - kiáltott fel egy másik lány, aki mellém térdelt. "Olyan édes, hogy ennyire szeret téged."

Visszaharaptam egy horkantást.

Legalább egyikünk így gondolta.

"Farkaskutya?" - kérdezte a lány.

Óóóó. A lány ismerte a kutyáit.

"Igen. Bár rengeteg kiképzésen ment keresztül - még ha néha nem is tűnik úgy."

"Ez csak az volt, hogy védelmező volt" - nyávogott a lány a farkasra. "Nem így van?"

Sötét pillantást vetett rám.

Én ugyanolyan, bár emberi arckifejezéssel viszonoztam.

"Hát, nekem órára kell mennem. A kutyám csak úgy lóg, amíg én itt vagyok, szóval nyugodtan lóghatsz rajta egy kicsit" - mondtam, és megpróbáltam elslisszolni.

Jesse azonnal lerázta magáról a lányt. A lány nevetett, de hátrébb lépett.

"Majd hagylak elmenni" - ígérte meg neki. "Legyen szép napod".

"Neked is." Végigsiettem a járdán, minden egyes átkozott lépésnél összerezzentem.

Néhány vágás és horzsolás a karomon és a lábamon vérzett. Jesse észrevette, és megnyalta az egyiket. Most az egyszer nem törődtem a nyalogatással.

Elengedett az órára, én pedig az egész előadást azzal töltöttem, hogy kitaláljam, hogyan menekülhetnék meg a farkastól.

De megint csak nem tudtam előállni semmivel.

Jesse minden óra után kint várt rám. Próbáltam más ajtón kilépni, mint amin bejöttem, próbáltam elslisszolni az emberek tömegében, és még futni is próbáltam az egyik órám után.

Bárhová mentem, a farkas követett.

El kellett ismernem, hogy jó volt. Hogy a szaglása tette-e ilyenné, vagy csak nagyon jó füle volt, és meghallott, bárhol is voltam, nem tudtam.

A dögös stréber a nap felénél írt nekem egy sms-t. Kevinnek hívták, és azt mondta, hogy 8-kor értem jön. A lábam lüktetett, és egy rakás tanulnivalóm volt, de nem akartam lemondani a Jesse-vel a járdán történt korábbi balhé után.

Nem voltam benne biztos, hogyan fogom végigcsinálni a randit, miközben a farkas követett, de majd kitalálom.

Amikor visszaértem Jesse lakására, kinyitottam a hűtőt. Egész nap nem ettem semmit, és a gyomrom úgy érezte, mintha magát faragná.

Át kellett néznem a kaját, és le kellett fagyasztanom egy csomó mindent, hogy kitartson, de ez várhatott holnapig.

Mivel nem voltam benne biztos, hogy a joghurt is jól fagyasztható-e, felkaptam belőle egy edényt és egy kanalat, és felcsúsztam a pultra. Feltámasztottam a lábam, és hátrahajtottam a fejem a megkönnyebbüléstől és a fájdalomtól, ami egyszerre csapott le rám.

"Ma este otthon kéne maradnom" - mondtam magamnak és Jesse-nek, Kevinre gondolva.

A farkas egyetértően morgott, felugrott a pultra, és leült mellém. Nem fért be, de úgy tűnt, nem is érdekelte.

A feje leereszkedett, hogy a combomon pihenjen. Eljutottam arra a pontra, amikor már nem is igazán zavart - valószínűleg a Stockholm-szindróma jele volt.

Szörnyű volt, de igazából az sem zavart.

Életben voltam, és volt egy tervezett forró randim, és volt hol laknom. És egyelőre volt mit ennem is.

A tekintetem a hűtő tetején lévő borítékra tévedt.

Ha akartam, a félév hátralévő részére is kaptam volna ennivalót.

De Jesse pénzét elkölteni nagy baromság lenne a részemről, és én nem voltam barom.

Legalábbis általában nem.

Elhatároztam, hogy nem költöm el a pénzét, amíg el nem fogadom, hogy társak vagyunk. És mivel kétlem, hogy ez valaha is megtörténne, a boríték szilárdan a hűtő tetején marad, amíg Jesse, a srác a farkas helyén nem lesz. A pénzt elkölthette volna a telefonja és a kocsija felújítására, ha ezt akarta volna.

"Várj..." Abbahagytam a joghurtom evését, és a farkast bámultam. Rám pislogott. "Mi történik, miután visszaváltoztál férfivá? Mondjuk megharapsz, és vérfarkassá változom... Ford azt mondta, hogy lesz kéjvágy, de némi bujaságot figyelmen kívül hagyhatunk. El tudok majd menni, ha akarok?"

A farkas sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudta az állítást. Lehunyta a szemét, és néhány másodperccel később a légzése kiegyenlítődött, ahogy elaludt. Vagy úgy tett, mintha elaludt volna.

A fenébe is, utáltam, amikor úgy tett, mintha teljesen állat lenne.

Kinyújtóztam a karomat, és a farkas mellett elnyúltam, hogy lekapjam Jesse telefonját a töltőről. Nem terveztem, hogy felveszem, de mindenképpen tudnom kellett, mi fog pontosan történni, miután Wolf Jesse megharapott.

Először Fordot hívtam, de ő nem vette fel. Mentálisan végigmentem a többi srácon, akiknek a nevére emlékeztem.

Zed... túlságosan rosszfiús volt.

Elliot... túl vidám.

Rocco... könnyed és könnyen zavarba jön.

Tökéletes.

Az első csörgésre felvette a telefont. "Halló?"

"Szia, Rocco. Tea vagyok" - mondtam.

Egy pillanatig csend volt.

Komolyan nem emlékezett arra, hogy elrabolt, majd megcsókolt?

"Teagan Foch? Wolf Jesse azt hiszi, hogy én vagyok a postán rendelt menyasszonya, mínusz a postán rendelés és az összes személyes érzésem a dologgal kapcsolatban? Nem felejtheted el, hogy segítettél elrabolni engem a szendvicsboltból."

"Nem felejtettem el" - értett egyet. "Csak gyanús, hogy miért hívtál."

"Ez így van rendjén." Megvakartam a fejem. "Ford azt mondta, bármelyikőtöket felhívhatom, ha kérdésem van a vérfarkasos szarsággal kapcsolatban."

Kifújta a levegőt. Talán attól félt, hogy ajánlatot teszek neki, vagy ilyesmi. "Igen, persze. Bármikor."

"Szóval miután a farkas megharapott, feltéve, hogy túlélem, véget ér a vadászat?" Megnéztem. "Jesse újra szem elől fog téveszteni?"

"A vadászat véget ér, miután átváltoztál" - értett egyet Rocco. Ismét szünetet tartott azonban.

"De..." Bökdöstem.

"De a vadászat után jön az üldözés."