Lola Glass - Thrown to the Wolves - 15. fejezet

 


15. FEJEZET



"Az üldözés?" A hangom egy oktávval felemelkedett.

"Igen."

"Mi a fene az az üldözés? Ford csak annyit mondott, hogy emberi alakunkban is kanosak leszünk."

"A természet vonzza a farkasokat a párjukhoz, miután kiválasztották. A vadászat akkor kezdődik, amikor a fiú farkasa kiválaszt egy lányt, és akkor ér véget, amikor a fiú megjelölte őt, mint sajátját, véglegesen. A üldözés a nőstény farkas párválasztási folyamata."

"A hím farkas vadászata kiszámítható; nagyjából csak követi a nőstényt, amíg meg nem harapja. Hogy ez mennyi ideig tart, az az egyetlen dolog, ami tényleg a levegőben lóg. A nőstény farkasok teljesen kiszámíthatatlanok. A nőstény addig teszteli a párját, amíg úgy véli, hogy az jó választás ember és farkas formájában is. Amikor eldöntötte, megharapja a férfit, és a hajsza véget ér".

"Mondd, hogy nincs harmadik fázis." A homlokomhoz csaptam a kezemet.

"A harmadik az utolsó. Úgy hívják, hogy a csúcspont" - mondta félénken.

"Mi az?"

"Pontosan az, aminek hangzik. Sok-sok szex."

Felnyögtem. "Akkor ez az a vágy, amiről Ford beszélt."

"Igen. Állítólag rohadtul lehetetlen bármi mást csinálni vagy gondolni."

Úgy gondoltam, jobb, ha minél több információt szerzek, és egyszerre nézek szembe a tényekkel, így folytattam a kérdéseket. "Miután véget ér a kéjvágy, aztán mi lesz?"

"Akkor a farkasok végleg párosodnak. Soha többé nem fognak másra nézni. Te és Jesse külön is élhetnétek, ha akarnátok, de a farkasaitok mindig megtalálják egymást, amikor csak lehetőségük nyílik rá. Könnyebb lesz az életetek, ha egymásba szerettek - magyarázta Rocco.

Hát ez szar volt.

"Szóval ha, mondjuk, ma este randim lenne..." Elakadtam. "Persze, hogy nincs. De ha lenne, pontosan mi történne?"

"Ha Jesse azt hiszi, hogy elveszít téged, akkor megharap. Pont. A farkas nem engedi el a párját anélkül, hogy megjelölné. Még ha a farkasod nem is az övét választja, akkor is végleg hozzád fogja kötni magát. Jesse a falkánk omegája, így ő a leglazább és legfüggetlenebb fickó a csapatban, de egy vadászó farkas csak ennyit bír elviselni."

"Akkor szeretnél farkasmegfigyelő szolgálatot vállalni?" Kérdeztem. "Joghurtban és ebédhússal tudok fizetni."

Rocco felhorkant. "Remélem, csak viccelsz. Ha Jesse bármi más lett volna, mint egy omega, a múltkori kis mutatványod szétszakította volna az átkozott falkánkat, és véget vetett volna a vadászatnak. Kizárt dolog, hogy kockáztassam a családomat, hogy te valami pöccsel randizhass."

Sóhajtottam.

"Mondd le a randit, Tea. Megértem, hogy feszegetni akarod a határokat, de ez sokkal több, mint feszegetés. A farkas házasnak tart téged, és ő egy állat. Ha úgy jössz haza, hogy valami más fickó szaga van, levadássza azt a fickót, és megöli."

Rocco kioktatása folytatódott. "Még ha nem is történik semmi, Jesse nem hülye. Hall téged; tudja, hogy randit tervezel. Ha most lazán viselkedik, az azért van, mert nem aggódik a fenyegetés miatt. És egy farkas csak akkor nem aggódik egy fenyegetés miatt, ha azt tervezi, hogy elhárítja azt."

Lenéztem Jesse-re. Halkan horkolt.

"Alszik" - mondtam Roccónak.

Rocco felugatott egy nevetést. "A vadászó farkasok nem alszanak."

Pislogtam. "Egyáltalán?"

"Egyáltalán nem alszanak" - ismételte meg. "A mágia és a feromonok tartják ébren. Miután megharapott téged és találkozott a farkasoddal, egy egész átkozott hétig alszik."

Felvontam a szemöldökömet. "Túlságosan beleéltem magam." Kihúztam a hajamat a szememből. "Hogy lehet ez az én életem?"

"Nem minden rossz. Gyere el ma este vacsorázni; meglátod." Szünetet tartott. "De ezúttal nem vetkőzünk le."

Gúnyolódtam. "Igazából nem is akartam rád mozdulni. Csak azt akartam, hogy a farkas kiakadjon, hogy elmenekülhessek. Valójában legtöbbször tényleg pólót viselek."

"Tudom. Akkor is, gyere teljesen felöltözve."

A szemeim összeszűkültek. "Egyébként is, miért hoztalak kellemetlen helyzetbe? Biztos vagyok benne, hogy rengeteg meztelen nővel voltál már együtt."

Rocco kényelmetlenül felnevetett. "Valamiért a vérfarkasok mindig csak férfinak születnek. A női vérfarkasokat meg kell teremteni. Nem sok időt töltöttünk korunkbeli nők között."

"Nem mintha szűzek lennétek" - szakítottam félbe.

Hosszú ideig tartó csend következett.

"Kizárt dolog" - hajoltam előre. "Nem vagytok azok."

"A farkasok egy életre párosodnak. A szex a párzás része. Ha olyan meztelen nő közelébe kerülünk, aki nem a párunk, a farkasaink átveszik az irányítást."

Ez egy igen volt, a szűz kérdésére.

Egy kacagás fröcsögött ki belőlem. Azt feltételeztem, hogy totális szerszámok, seggfej játékos típusok.

Pedig rohadtul szüzek voltak.

Soha nem voltam tapasztalt a körülöttem lévőkhöz képest, de hozzájuk képest tapasztalt voltam.

"A fenébe. Nem csoda, hogy nektek olyan kényelmetlenül esik a párzásról beszélni" - jegyeztem meg.

"Most leteszem" - mondta Rocco. "Küldj egy sms-t, ha úgy döntesz, hogy elmész arra a randira, hogy én és a srácok készen álljunk arra, hogy kivonszoljuk az étteremből az átváltozó testedet és egy feldühödött Jessét".

Letette a telefont, engem pedig otthagyott kuncogva, miközben a farkasra bámultam. Kinyitotta a szemét, rájött, hogy a színjátéknak vége.

"Szüzek, mi?" Kérdeztem tőle.

Hosszan és lassan pislogott.

"Ez elég édes. Mindig is romantikusnak tartottam azokat az embereket, akik a házasságig várnak a szexszel. Én azóta bánom, hogy elvesztettem a szüzességemet Jimmy Cooperrel a bálon, amióta megtörtént."

A farkas füle a fejéhez lapult, és olyan vad morgás, amilyet még sosem hallottam tőle, rezgett a mellkasában és a torkában a combomhoz.

Azt hiszem, nem kellett volna ezt mondanom.

"Néhány héttel később szakítottunk. Nem kell aggódnod miatta." Megvakartam a farkas fejét. "Ha randizni megyek, megszeged a megállapodásunkat, és megharapsz?"

Egyszer biccentett a fejével.

A fenébe.

Fújtam egyet. "Legalább találhattál volna rá módot, hogy ezt elmondd nekem. Ha nem hívtam volna fel Roccót, nem tudtam volna meg. Az, hogy felbosszantottalak, és az, hogy megharaptak, nem tűnik olyan eseménynek, aminek logikusan egybe kellene esnie, tekintve, hogy Rocco azt mondta, ha megharapsz, az azt jelenti, hogy nekem adod magad."

A farkas morgott, de ez nem dühös morgás volt.

"Azt hiszem, tényleg megpróbáltad megtámadni Kevint." Szünetet tartottam. "Kétszer."

Talán háromszor is... Nem emlékeztem pontosan, hogyan is zajlott le a verekedés.

Megnyalta a karomon lévő egyik sebhelyes karcolást.

"Rendben, lemondom. De nem hiszem, hogy a barátaiddal akarok vacsorázni" - figyelmeztettem.

Felemelte a fejét és a vállát, amit csak a vállrándítás farkasos változatának tudtam elképzelni.

Felvettem a telefonomat, és vonakodva felhívtam Kevint. A harmadik csörgésre felvette. "Szia, Teagan."

"Szia, Kevin. A ma estéről..." Az ajkamba haraptam.

"Lemondod a találkozót" - mondta. Nem tűnt meglepettnek, és ezért szarul éreztem magam.

"A volt barátommal úgy döntöttünk, hogy újra összejövünk. Ennek semmi köze hozzád, esküszöm. Sajnálom, hogy így lemondom" - kértem bocsánatot.

Ez persze baromság volt. De megérdemelt egy olyan kifogást, ami miatt nem érzi magát szarul, függetlenül attól, hogy igaz volt-e vagy sem.

"Á, értem én. Akkor majd küldj egy sms-t, ha újra szingli leszel".

"Majd fogok" - egyeztem bele, bár eléggé faszság volt tőle, hogy csak úgy feltételezte, hogy egyszer majd újra szingli leszek. Mi van, ha a színlelt exem volt az igazi számomra?

Elbúcsúztunk egymástól, és letettük a telefont.

Egy ásítás feszítette ki az arcom. "Talán szundítanom kéne egy kicsit, mielőtt elkezdek tanulni" - jegyeztem meg Jesse-nek.

A feje enyhén lehajtotta a fejét egy apró bólintásra.

Lecsúsztam a pultról, és a kanapéhoz sétáltam, majd levettem a cipőmet, mielőtt ledőltem a nagy, kényelmes izére.

Egy ágyban szundikálni szebb lett volna, de amíg nem engedhetek meg magamnak új lepedőt, vagy akár csak időt nem szakítok arra, hogy kimossam Jesse lepedőit, addig nem megyek az ágya közelébe.

Szinte azonnal elaludtam, amint vízszintesbe kerültem.

Halk, fenyegető morgás ébresztett fel.

Megráztam a fejem, és körülnéztem a szobában. Sötét volt, és nem tudtam, mióta aludtam.

Mancsok kattogását hallottam a padlón, és megpróbáltam kiszúrni Jesse-t. Mozgolódott, de nem láttam.

Újabb fenyegető morgások és vicsorgások jöttek a farkasból.

Valaki volt odakint? Vagy valaki a házban volt?

Pánik tört ki bennem.

Mi a fene folyik itt?

Újra mancsok hangja hallatszott a padlón, és vörös szemek kerültek a látómezőbe. Majdnem felsikoltottam a hirtelen felbukkanó átkozott hátborzongatók láttán, de kivágtam magam.

Jesse egy pillanatig rám meredt, mielőtt a feje az ajtó felé suhintott.

Kissé megnyugodtam.

Gondolom, a fenyegetés, ami miatt aggódott, odakint volt.

Miután lassan odasétáltam a farkashoz, leguggoltam mellé. "Hívjam a barátaidat?" Suttogtam.

Mélyebben morgott.

Azt hiszem, nem.

A farkas vicsorgott, és a föld felé bökött. Letérdeltem mellé, majd az ablakhoz csoszogtam. Újra vicsorgott - ezúttal rám.

"Pszt, látni akarom" - mondtam neki.

Rám csattogtatta a fogait.

"Nem fogsz megharapni" - suttogtam-csattantam vissza.

Legalábbis még nem.

Felemeltem az ablakot takaró egyik redőnyt, épp csak annyira, hogy kintre lássak. A veranda világítása égett, és elég jól láttam az előkertet.

Néztem... és nem láttam semmit.

A homlokom ráncolva húzódott le az ajkamra. "Nem tudom, mit..."

Jesse vicsorgott, és a ház másik oldalára sprintelt. Felröppentem, és követtem őt a teraszajtóhoz.

A kezem az üvegen landolt, miközben Jesse összekoccantotta a fogait, és folytatta a vicsorgást. Egy másik vörös szemű farkas lesett vissza ránk.