Lola Glass - Thrown to the Wolves - 16. fejezet

 


16. FEJEZET



Felsikoltottam és hátracsúsztam,a lépcső felé.

Az üvegajtón keresztül figyeltem, ahogy egy emberi test szaladt felénk, a farkas oldalából. Egy fickó volt - a keze a levegőben, a teste teljesen meztelen.

Fellélegeztem, amikor felismertem Elliot-Mosolygó.

"Ez Ford" - kiáltotta az ajtón keresztül. "A farkas Ford." A válla fölött mutatott. "Sokat váltunk éjszaka. Zárjátok be az ajtókat, és Jesse megnyugszik!"

Kiengedtem egy remegő lélegzetet, és bólintottam.

Ford figyelmeztetett, hogy éjjel zárjam be az ajtókat... Gondolom, ezért volt. Nem emlékeztem, hogy a legtöbbet kinyitottam volna, de azt tudtam, hogy egy-kettő nyitva volt.

Ellenőriztem a hátsó ajtót, amikor Elliot ismét elszaladt a sötétségbe. Az már be volt zárva.

Végigmentem a házon, és minden átkozott ajtót bezártam. Amikor a zár kattant a garázsajtón, az utolsón, és az egyetlen ajtón, amelyet még nem zártam be, Jesse azonnal megnyugodott.

Honnan a fenéből tudta, hogy a garázsajtó nincs bezárva?

És miért érdekelte?

Persze, meg akart védeni, de rá kellett jönnie, hogy a kint lévő fickók a haverjai. És nem mintha megtámadták volna a házát vagy ilyesmi.

"A vérfarkasok olyan furcsák" - motyogtam, és visszamentem a kanapéhoz. Tanulnom kellett, de nagyon kellett aludnom és gyógyulnom is. A másnapi dolgozatom nehéz lesz, de nem az egyik legnehezebb órámról volt szó, így reméltem, hogy elég jól fogok teljesíteni.

Túl fáradt voltam ahhoz, hogy a felelősségteljes oldalam győzedelmeskedjen, visszabújtam a kanapéra, és pillanatok alatt elaludtam.

A következő hetek gyorsan teltek, én és Jesse belesimultunk egy sémába.

Ő morgott rám, amiért nem ettem az iskolába menet, én pedig figyelmen kívül hagytam őt a spórolás kedvéért. Kerültem a vonzó férfiakat vagy azokat, akik úgy vonzódtak hozzám, mintha az átkozott koronavírus lennének, ő pedig nem támadott meg senkit. Együtt tanultunk, összebújva aludtunk, és még fürödtünk is együtt, amikor elkezdett büdösödni, és megfenyegettem, hogy ivartalaníttatom, ha nem teszi.

Tényleg úgy érezte magát, mint egy házi farkas.

...egy igazán birtokló farkasnak.

Őszintén szólva, ő volt a tökéletes társ. Nem voltam olyan, akinek sok szociális kapcsolatra volt szüksége ahhoz, hogy boldoguljak, és megkaptam, amire szükségem volt az iskolában, aztán volt egy társam, akivel otthon is lóghattam.

Egy hónap után úgy döntöttem, hogy elegem van a kanapén alvásból.

Össze akartam költözni. Mivel nem tudtunk külön lenni, miután vérfarkassá váltam (amiről úgy döntöttem, hogy sajnos mégiscsak meg kell történnie, mivel nem álltam készen a halálra), odavonszoltam egy széket a hűtőhöz, és felkaptam Jesse készpénzzel teli borítékját.

"Ezt a pénzt csak a legszükségesebb bútorokra költöm" - figyelmeztettem Jesse-t, a farkast. Megszokta, hogy úgy beszélek vele, mintha ember lenne, és hogy úgy válaszol, mintha ember lenne.

Rám hajtotta a fejét, a vállrándításnak az ő változata. Nem érdekelte, mit teszek az Ember Jesse pénzével.

"Komolyan. Ez Jesse pénze, nem az enyém. De nekem ágyra van szükségem, és nem fogok Jesse ágyában aludni" - folytattam. "Még ha ki is mosom a lepedőt, az olyan lenne, mintha elfogadnám ezt a rab-menyasszony dolgot, ami köztünk van. És én nem vagyok rab menyasszony."

A farkas felhorkant.

Nem értette.

"Puszta minimum, esküszöm." Megcsóváltam az ujjammal. "Ugyan már. Fogadok, hogy ennek a városnak van egy használtruha boltja."

Utánanéztem az útvonalnak, és kiderült, hogy van.

De... Szükségem lesz egy teherautóra.

Rápillantottam Jesse telefonjára, ami a konyhapulton volt, ahol azóta volt, hogy egy héttel korábban utoljára használtam, hogy felhívjam Roccót egy másik farkasos kérdéssel.

Sóhajtva odasétáltam hozzá. A falka tagjai közül Roccóval volt a legkönnyebb dolgom, amennyire megtudtam, bár Ford szorosan a második helyen állt. De még mindig nem mentem át hozzájuk vacsorázni, a sok meghívásuk ellenére sem, így nem igazán ismertem őket.

Rocco az első csörgésre felvette. "Jesse?"

"Nem, még mindig Tea. A farkas és én megegyeztünk, emlékszel?" A csípőm a konyhapultnak támaszkodott.

"Senki sem gondolja komolyan, hogy ezt be is fogja tartani. Nem nagy vadászat, ha te szabod meg a feltételeket" - emlékeztetett.

"Hát, te nem ő vagy. Különben is, van teherautód?"

Hosszú szünet következett.

"Ezt igennek veszem" - mondtam. "Kölcsönkérhetem, vagy el tudsz vinni a használtruha-boltba, odaát a..." Lenéztem a telefonomon a helyszínre. "Grape Street? Komolyan? Ki nevez el egy utcát 'Szőlő' névvel?"

Rocco nagyot sóhajtott. "Nem is tudom."

"Ugyan már. Majd én elviszlek..." A hűtőmre pillantottam. A fagyasztó még mindig eléggé tele volt, de óvatos fejadagokon éltem, ami azt jelentette, hogy gyakran kihagytam az étkezéseket, Wolf Jesse haragjára. De azért még így is túléltem. "Egy boldog farkas barát."

Egy boldog farkas barát? Komolyan? Ezt találtam ki?

Rocco felugatott egy nevetést. "Ha én is jövök, akkor az egyik másik srácot is magammal kell hoznom."

"Tudom, mert félsz a szexi ajkaimtól és a melleimtől. Elég csábító vagyok" - húztam el a számat.

"Nem félek, mondhatni..."

"Hozd, akit csak akarsz. Csak már unom, hogy a kanapén alszom, úgyhogy vennem kell egy ágyat."

Rocco ellenérdekelt hangot adott ki. "Nem vehetsz matracot egy használtruha-boltban, Tea. Az undorító."

"Mondja az a fickó, aki farkassá változik, és valószínűleg már megette szegény ártatlan mókusokat" - vágtam vissza.

"Az más."

Mókusevés: még egy dolog, amit hozzátehetünk a vérfarkassá válás hátrányainak listájához.

"Azért az?" Válaszoltam.

"Az. Elviszlek, ahová csak akarod, de nem fogok egy használtruha-boltos ágyat cipelni neked Jesse lakására. Élve megnyúzna."

Sóhajtottam. "Rendben. Megállunk egy matracboltnál is."

Láttam már új matracokat néhány takarékboltban, úgyhogy drukkoltam, hogy a Moon Ridge-i is áruljon ilyet. Ha már Jesse pénzét akartam elkölteni, akkor a lehető legkevesebbet akartam belőle.

"Rendben. Elkapom az egyik másik srácot, és tíz perc múlva találkozunk a házad előtt."

Nos, ez volt a legjobb és leggyorsabb kiszolgálás.

Letettem, és lenéztem a ruhámra. Rövidnadrág és háromnegyedes ujjú felső... nem túl szexi. Nem akartam elijeszteni a fuvaromat, úgyhogy ez is megtette.

Felhúztam a cipőmet, kinyitottam a pénzes borítékot, és belenéztem.

Mennyi pénz.

Kihúztam két százdollárost, majd visszatettem a borítékot. Szarul éreztem magam, hogy elvettem Jesse pénzét, de nem volt más választásom, hiszen nem akartam vele egy ágyban aludni, miután visszaváltozott emberi alakba.

Felkaptam a táskámat, és elindultam kifelé, amikor Rocco megállt a kocsijával Jesse háza előtt. Kinyitottam az ajtót a farkasomnak, majd követtem őt a padszerű hátsó ülésre, miután kirántottam neki az ajtót.

Becsatoltam magam, majd Jesse feje pont a combomon landolt, ahogy szokott.

"Szia" - fordult meg Rocco, hogy vigyorogva rám lőjön. "Már egy ideje nem láttalak."

"Vagy egy hónapja."

"Te aztán szeretsz vitatkozni" - jegyezte meg.

"Ez az egyik legjobb tulajdonságom" - értettem egyet. "Remélhetőleg elég ügyes vagyok benne ahhoz, hogy távol tartsam a barátodat, amikor újra emberi alakban lesz és baromi kanos lesz."

Mindkét srác felnevetett. A második srác nevére nem emlékeztem, de hosszú, szőke haja és világos bőre volt, akárcsak Roccónak. Az arcuk teljesen más volt, így a hasonló színük ellenére nem gondoltam, hogy vérrokonságban állnak.

"Sok szerencsét hozzá. Jesse tizenhat éves korunk óta két tucat gyorshajtási bírság alól is kicsikarta magát."

"Két tucat? Milyen gyorsan vezet?" Riadt pillantást vetettem a lábamon lévő farkasra. Felemelte farkas ajkait, és foghíjas vigyort villantott rám. "És ti hány évesek vagytok?"

"Mindannyian huszonkét évesek vagyunk. A falkákat aszerint állítják össze, hogy mikor születnek a kicsik, így mindannyiunk születésnapja három hónapon belül van" - magyarázta Rocco.

Tehát huszonnégy gyorshajtás hat év alatt? Soha nem visz el sehova.

"Hogy is hívnak?" Kérdeztem az új srácot.

"Dax." Bólintott felém. "Egyszer csatlakozhatnál hozzánk vacsorára. Mindannyian szeretnénk megismerni téged."

"És mindannyiunknak hiányzik Jesse" - tette hozzá Rocco.

"Akkor megpróbálom átküldeni vacsorára" - mondtam, bár kétlem, hogy rábeszélném. És még mindig nem voltam biztos benne, hogy készen állok-e arra, hogy Jesse emberrabló vérfarkas haverjaival társalogjak.

"Nem fog elhagyni téged" - figyelmeztetett Dax.

"Valószínűleg nem", értettem egyet.

Rocco bekapcsolta a rádiót, így nem volt kínos csend. Az ujjaim megsimogatták Jesse fülét. Már megszoktam, hogy megérintem; túlságosan is megszoktam. Elvonási tüneteim lettek volna, ha nem lesz valaki, akit állandóan ölelgethetek.

És nem, Jesse, a férfi nem került fel az ölelgetési listámra. Jelenleg csak Jesse, a farkas, és anyám volt az említett listán, amikor mindketten részegek voltunk.

Ami anyámat illeti, elmondtam neki, hogy örökbe fogadtam egy kutyát, és albérletbe költöztem. Azt hitte, hogy van egy lakótársam, hogy megengedhessem magamnak a lakást, és azt hitte, hogy előléptettek a szendvicsboltban, ezért van pénzem.

Rosszul éreztem magam, amiért hazudtam neki, de nem mondhattam neki, hogy egy vérfarkas vadászik rám.

Rocco leparkolt a raktár előtt, és hátrapillantott rám. "Mit keresünk?"

"Remélhetőleg egy olcsó matracot, komódot és íróasztalt. Kétszáz dolcsim van, úgyhogy ha nem találok elég olcsó matracot, akkor továbbra is a bőröndjeimből élek, és megveszem a legolcsóbbat, ami a matracboltban van."

Mindkét srác megfordult, hogy rám nézzen.

"Megtaláltad Jesse készpénztartalékát, ugye?" Dax aggódónak tűnt. "Ha a pénz gondot okoz, akkor mi..."

"Megtaláltam a pénzét. Nem fogom elkölteni, hacsak nincs más lehetőségem. Kétszáz dollár bőven elég." A hangom határozott volt.

Rocco összevonta a szemöldökét. "Azt akarja, hogy költsd el a pénzt, Tea. Ezért van ott. Ha adunk valamit a társainknak, akkor kevésbé érezzük magunkat szarul, amiért tönkretettük az életüket."

"Hát, ha kevésbé akarja magát szarul érezni emiatt, akkor más módon kell kitalálnia, hogy kárpótoljon engem." Az ajtó felé nyúltam.

Rocco megnyomta a gombot, hogy bezárja. "Ez nem fog menni." Megnyomott egy gombot a telefonján, és a füléhez emelte. Fintorogtam, amikor rövid szünet következett, de aztán beleszólt a telefonba. "Szia, Yates mama." Újabb szünet. "Nem, Jesse jól van. Igen, ő és Teagan itt vannak." Rám pillantott.

Mama Yates? Nyilvánvalóan nem Rocco anyukája volt, de Jesse anyukája sem lehetett...

Vagy mégis?

A farkasra néztem. A füle felállt, figyelt.

"Megvan még Jesse régi matraca? Tea nyilvánvalóan a kanapén alszik, és nem hajlandó költeni Jesse pénzét, vagy aludni a jelenlegi ágyában."

A francba!

Jesse anyja volt az.

Rocco kuncogott. "Ja, mindjárt ott leszünk. Köszi." Letette, és rám nézett. "Ez a te szerencsenapod. Találtunk neked egy ágyat, ráadásul ingyen."

"Nem fogtok elvinni Jesse anyjának házába" - figyelmeztettem.

"De igen." Kihajtott a takarékbolt parkolójából, és visszahúzódott a Grape Roadra.