Lola Glass - Thrown to the Wolves - 17. fejezet

 


17. FEJEZET



"Fordítsd meg a teherautót!" - kapcsoltam ki a biztonsági övemet, és megragadtam a Ford ülésének hátulját. "Fordulj meg a fenébe, vagy esküszöm, hogy újra megcsókollak".

Jesse közém és Rocco közé tolta szőrös énjét, és Roccóra morgott.

Rendkívül humorosnak találtam, hogy a fenyegetésem miatt Roccót választotta a morgásra, de a pillanat túl komoly volt ahhoz, hogy nevessek.

"Nem te döntöd el, mikor találkozom Ember Jesse szüleivel." A hangom felemelkedett, ahogy beszéltem. "Még csak nem is ismerem őt, és ők azt fogják feltételezni, hogy én vagyok a rohadt postai rendeléses menyasszonya."

"Senki sem hiszi, hogy postán rendelt menyasszony vagy, Tea" - mondta Rocco a még mindig morgó Jesse hangja felett.

"Nem fognak feltételezni semmit" - tette hozzá Dax. "Ők reális emberek. Senki sem várja el egy lánytól, hogy vadászat közben szerelmes legyen a párjába."

"Ha van valami, amit megtanultam az elmúlt hónapban, az az, hogy nincs olyan, hogy realista vérfarkas." Mindkettőjükre rávillantottam a tekintetem. Jesse visszaszorított az ülésre, és az átkozott kezem teljesen nyilvánvaló ok nélkül vakargatta a bundáját.

"Ha ezt gondolod, akkor találkoznod kellene a fő alfával. Ő a lehető legreálisabb, amennyire csak lehet" - motyogta Rocco.

"Ne válts témát. Arra akarsz kényszeríteni, hogy találkozzam egy olyan ember szüleivel, akivel még sosem találkoztam - és valószínűleg nem is fogom kedvelni."

"Miért feltételezed, hogy nem fogod kedvelni?" Dax megkérdezte.

"Hagyd abba a témaváltást" - csattantam fel.

Leginkább azért, mert nem tudtam rá választ adni.

Igyekeztem nem mozgatni a cuccait, és nem kutakodtam a dolgai között, a fürdőszobai kirándulásokon kívül többnyire lent maradtam, de azért mégis észrevettem néhány dolgot. És hogy őszinte legyek, abból a kis felfedezőútból, amit Jesse házában tettem, máris rájöttem, hogy jó eséllyel meg fogom kedvelni. Talán nem annyira, amennyire ő akarta, de legalább barátként.

"Jesse egy szerethető srác. Még ha elsőre nem is kedveled, meg fogod szeretni. Be fog férkőzni a szívedbe" - mondta Rocco.

"Ahogy a farkas tette" - motyogtam.

Wolf Jesse foghíjasan vigyorgott, és megnyalta az arcom.

Rocco egy kis ház kocsifelhajtóján parkolt le, amelyet más kis házak vettek körül egy tagolt környéken.

"Nem kéne szabadon hagynod a felhajtót?" Kérdeztem, próbálva elodázni az elkerülhetetlent.

"Yates papa ötig dolgozik, szóval nincs rá szükség." Rocco szórakozottan vigyorgott rám. "Ugyan már, Tea. Azt hittem, ennél bátrabb vagy."

"Ez nem bátorság kérdése." Kicsatoltam a biztonsági övemet, és kicsúsztam a kocsiból, elég ideig nyitva hagytam az ajtót, hogy Jesse is kiugorhasson. Az oldalamhoz simult, ahogyan mindig is szerette, ha ideges voltam.

Régebben utáltam, hogy megnyugtatott, de már elfogadtam.

Felmentünk a szép kőúton, amely Yatesék bejárati ajtajához vezetett, és a tekintetem végigsiklott a pázsiton. A fű még zöld volt, de a fán a levelek már a narancssárga halott oldalán voltak. Az ősz nagy erővel csapott le, és ha később lett volna a nap folyamán, pulóverre lett volna szükségem.

Rocco és Dax mögött maradtam, amikor bekopogtak az ajtón.

Egy középkorú, mosolygós barna hajú nő szinte azonnal válaszolt. "Régen volt már - szidta a férfiakat, odasietett hozzájuk, és ölelésbe vonta őket. "Nektek kellene friss híreket hoznotok nekem" - szidta a nőt.

"Bocsánat. Tea nem hív túl gyakran" - mondta Rocco.

Rám hárítod a felelősséget, miért nem?

"Ó, kérlek. Te is ugyanolyan jól tudod, mint én, hogy ha tudni akarnád, hogy van, csak annyit kellene tenned, hogy felbukkansz sütivel. Senki sem utasítja vissza az ingyen sütiket."

Igaza volt. Még én sem utasítanék el senkit, aki sütit akar adni nekem.

Elhessegette a srácokat, és a szeme felcsillant, amikor rajtam kötött ki.

Felkészültem egy hatalmas ölelésre egy idegentől.

De nem jött.

"Nagyon örülök, hogy megismerhetlek, Teagan." A hangja meleg volt, a mosolya ragyogó és őszinte. "Remélem, a fiam nem okoz túl sok gondot."

Rocco felhorkant. "Ő az, aki gondot okoz neki."

Küzdöttem a késztetés ellen, hogy lehordjam.

"Akkor jól csinálja." Megint rám villantotta a széles mosolyát.

Talán mégiscsak kedveltem Jesse anyját.

"Gyere be. A fiúkkal ellentétben nekem van sütim." Rám kacsintott.

Oké, határozottan kedveltem Jesse anyukáját.

Követve őket, meglöktem Jesse-t. "Menj, nyald meg anyukádat" - suttogtam. "Valószínűleg hiányzol neki."

Jesse rám szegezte a szemét.

"Egy farkas soha nem nyalna meg mást, csak a párját. Ez náluk a csókolózás egyik módszere" - mondta Jesse anyukája, miközben közeledtünk a kicsi, de tiszta konyhájához. Egy tányér csokis sütit húzott elő a mikróból, és már az illatától is összefutott a szám.

Túl régen ettem már csokoládésat.

A pénztelenség bajai.

"Ezt nem tudtam" - mondtam neki.

"Nyilvánvalóan ezek a fiúk nem töltötték be a szerepüket abban, hogy elmagyarázzák neked a világunkat." Olyan bosszús pillantást vetett rájuk, ami vetekedett az enyémmel.

Mindketten zavartan elvörösödtek.

Oké, lehet, hogy Jesse anyja volt a hősöm.

"A farkasok azt sem szeretik, ha a társuk emberén kívül bárki más megérinti őket." A kezemre mutatott, amely valahogy megint Jesse bundájában találta magát. "Amikor úgy hozzád simulnak, ahogy ő teszi, a szagukkal jelölnek meg, hogy mások is tudják, hogy hozzájuk tartozol."

Lenéztem Jesse-re.

Nem csoda, hogy olyan gyakran hozzám simult.

Jesse hagyta, hogy néhány más nő megérintse az egyetemen, de általában sikerült elkerülnie. Talán amikor hagyta, akkor azért, mert nem látott más alternatívát, minthogy elhagyja azt a területet, ahol tudta, hogy én vagyok.

"De ez is egy módja a szeretet kimutatásának - tette hozzá Rocco.

"Így van. Észre fogod venni, hogy közelebb bújik hozzád, amikor feldúlt vagy" - értett egyet.

"Ezt én is észrevettem. Furcsa, hogy gyakran nyalogatja a lábam?" Ellenőriztem.

Jesse anyukája kuncogott. "Ez csak azt jelenti, hogy kedvel téged. Gondolom, már izgatottan várja, hogy milyen lehet a farkasod, most, hogy kezdesz felmelegedni hozzá."

Az arcom felhevült. "Nem igazán melegszem hozzá. Csak van egy megállapodásunk." Elhúztam a kezemet a bundájáról, és keresztbe tettem a mellkasomon.

"Hát persze. Tessék, egyél egy sütit." Felém emelte a tányért. "Fiúk, tudjátok, hol van Jesse régi szobája. Menjetek, és vegyétek el a matracot." Rám nézett, miközben a régi szobája felé indultak. "Szükséged van egy komódra és egy íróasztalra?"

Bólintottam, és az arcom egyre forróbban égett. Utáltam segítséget kérni.

"A többi bútort is" - kiáltott a srácok után.

"Győződj meg róla, hogy a fiúk felcipelik neked a bútorokat a lépcsőn. Nem akarom, hogy megsérülj az önállóságra való törekvésedben" - figyelmeztetett. "Én is jártam már így, és ez nem jó móka."

Ismét bólintottam, kissé célzottan éreztem magam. Persze, szerettem független lenni, de soha nem bántottam volna magam, ha erre törekedtem volna.

Legalábbis szándékosan nem.

"Megvan Jesse telefonja?" - kérdezte tőlem.

"Igen, a konyhában van a házában."

"A ház is a tiéd lesz, amint készen állsz rá, hogy a nevedre írd. A társak mindent megosztanak. Így egyszerűbbek a dolgok, még akkor is, ha úgy döntenek, hogy emberi formájukban nem lesznek romantikusak" - magyarázta.

Felvontam a szemöldökömet. "Sokan vannak, akik ezt teszik?"

"Nem sokan, de néhányan igen." Szelíd mosolyt küldött felém. "Biztos vagyok benne, hogy rájöttél, van egy bizonyos béke, ami azzal jár, hogy van egy beépített társad, függetlenül a romantikus érzésektől, amelyek a párkapcsolati csúcspontot követik vagy nem követik."

Majdnem összerezzentem, amikor megemlítette a közelgő szexmaratont egy olyan férfival, akivel még sosem találkoztam igazán. Mindenki szerint rohadtul készen állnék rá, amikor eljön, de mégis... furcsa volt erre gondolni.

"Ne aggódj amiatt, hogy a fiam bármire is kényszerít téged." Gyengéden a vállamra tette a kezét. "Világosan és többször is megtanítottam Jessének, hogy a párja a saját személyisége lesz. Tudja, hogy az lesz a feladata, hogy a lehető legkönnyebbé tegye számodra az átmenetet. Amikor a vadászat véget ér, és visszanyeri emberi alakját, a dolgok egyszerűbbek lesznek."

"Kivéve, hogy valami farkas agyában fogok ragadni, amíg ő eldönti, hogy Jesse jó társ lesz-e" - ellenkeztem.

Ő pedig gúnyolódott. "Azok a fiúk... Meg fogom kapni a bőrüket. A farkasod nem fogja átvenni az irányítást, amíg ő vadászik, Tea. A te szemeddel fog figyelni, és átveszi az irányítást, amikor csak akarja. Minden józan ész kirepül majd az ablakon, ahogy teszteli őt. Amikor az én farkasom vadászott, berohant egy hegyi oroszlán barlangjába, csak hogy lássa, követi-e őt a hímje."

"A francba. Tényleg?"

"Tényleg. A nőstény vérfarkasok sokkal gonoszabbak, mint a hímek, főleg azért, mert a bennünk élő farkasok nem úgy nőttek fel, hogy az ember szemével látták az emberüket, mint a hím farkasok. Ez egy kicsit hátrányos helyzet."

"Megéri?" Tűnődtem.

"Számít, hogy megéri-e? Nincs kiút, miután egy farkas szemet vetett rád."

"Mégis..." Grimaszoltam.

"Százszor is feladnám az emberi életemet a Markkal való szerelmemért, szóval számomra ez nagyon is megéri. De vannak, akik nem így éreznek, szóval az, hogy neked igen, attól függ, hogy te mit gondolsz róla. A vérfarkas párjának lenni ára van, de egy olyan farkassal és emberrel is jár, aki életed végéig szeretni fog, függetlenül attól, hogy mit akarsz és ki leszel. Nekem ez szinte bármit megér."

A srácok visszajöttek, sütit kapkodtak le a tányérról, és gyorsan véget vetettek a beszélgetésünknek.

Jesse anyja összekacsintott. "A többit beteszem neked egy zacskóba."