Lola Glass - Thrown to the Wolves - 19. fejezet

 


19. FEJEZET



Sikoltottam, ahogy éles fogak vágódtak a csípőmbe a ruhámon keresztül. A sikolyom elhallgatott, amikor a fájdalom eltűnt, és átadta helyét egy bizsergető zsibbadásnak, amitől a csípőm úgy érezte, mintha nőne és duzzadna - és aztán mintha egyáltalán nem tudnám mozgatni.

A farkas fogai kicsúsztak a bőrömből, és a nyelve nyüszítve nyaldosta a sebemet. Az arcát löktem, és kiabáltam valamit - vagy legalábbis azt hittem, hogy kiabálok valamit.

A fejem kezdett elmosódni, és a testem inogni kezdett.

Jesse, a farkas az oldalamra ugrott, és a hátával tompította a fejem esését, mielőtt a fürdőszoba csempéjén landoltam volna.

A szívem gyorsan vert, de semmit sem éreztem, miközben a világ forgott.

Recsegő hangok, üvöltések, nyüszítések, nyögések és kiáltások hallatszottak a szobában, de én semmit sem éreztem.

A világ csak forgott tovább.

A szemem végül lehunytam.

Amikor felébredtem, egyenletes lélegzést hallottam a fejem alatt. Próbáltam megmozdulni, de nem tudtam. A szemem lassan nyílt és csukódott - de nem tudtam irányítani.

Pánik rohant át rajtam, amikor a testem mozogni kezdett - rohadtul mozogni -, miközben én tudatosan nem mozgattam.

A tekintetem szőrös mancsokon landolt, majd egy robosztusan szép emberi férfin, aki teljesen meztelenül terült el alattam.

Rémület hasított belém, ahogy rájöttem, mi történt.

Jesse megharapott.

Vérfarkas voltam.

Az a személy, aki a testemet - az ő testét - a mi testünket irányította?

Egy farkas volt. Az én farkasom. Teagan farkasa.

A plafon felé emelte a fejét, és hangos üvöltést eresztett meg.

A fülem csengett, ahogy énekelt. Nem tudtam kiolvasni az érzelmeket a dalából, nem értettem, mit mond, vagy miért üvölt, vagy hogy boldog-e vagy szomorú, vagy izgatott, hogy meghódított azzal, hogy átvette az irányítást a testem felett.

A bejárati ajtó csak pillanatokkal azután nyílt ki, hogy elkezdődött a dala, és nehéz léptek dübörögtek a lépcsőn, ahogy a farkasfalka rohant, hogy üdvözölje.

A tekintete egyik férfiról a másikra siklott. Azok közte és Jesse között néztek.

Elliot letérdelt előtte, a kezét kinyújtva. "Teagan."

A lány felemelte az állát, nem lépett a férfi felé.

A férfi előhúzott valamit a zsebéből, és a levegőnek más illata lett.

Olyan... finom illata volt.

Egy zacskó szalonnát emelt fel.

A farkas tanulmányozta őt.

"Fogadok, hogy éhes vagy" - jegyezte meg.

A gyomra korgott.

Kinyitotta a zacskót, és a szag felerősödött.

És szent szar, ha egy farkasnak ilyen szaga volt a húsnak, nem csoda, hogy élő állatokat öltek.

"Jessie-t be kell fektetnünk az ágyába" - mondta Elliot.

A farkas morgott.

Úgy látszik, tudta, ki az a Jesse. És erősen érzett iránta - akár pozitívan, akár negatívan.

"Tudom, hogy nem akarod, hogy elmozdítsák, de az ágyában kényelmesebb lesz neki. És te is aludhatsz vele ott. Nagyon puha."

A farkas megvető hangot adott ki.

"Megkérek néhány srácot, hogy készítsenek neked steaket, ha hagyod, hogy átköltöztessük. A steak még a szalonnánál is jobb." Meglengette a zacskót az arca előtt, és a lány összerezzent.

Szent szar, ennek jobb illata volt, mint bármi másnak az egész rohadt bolygón.

A férfi elé dobott egy szelet szalonnát, és a lány lecsapott rá.

A szörnyeteg egy nyeléssel megette azt a szart - még csak meg sem rágta.

A férfiak mind kuncogtak.

A nő tekintete körbejárta mindannyiukat, és elhallgattak.

"Ő itt Ford, a falkánk bétája." Elliot gesztussal mutatott Fordra, aki mellette és tőle balra állt. "Ő pedig Dax, a deltánk. Tudjátok, hogy egy bétában és egy deltában megbízhattok, hogy vigyázzanak a potenciális társatokra." Egy újabb szalonnaszeletet dobott közelebb a lábához. Azonnal felkapta, de visszaugrott a helyére, ahol eddig állt.

A farkasom lenézett a gyönyörű, meztelen férfira.

Tétovázott, hogy elhagyja-e őt; valószínűleg azért, mert ő volt az oka, hogy ő létezik. Vagy talán azért, mert meg akarta ölni. Nem voltam benne biztos, de a többiek elmondása alapján az előbbire tippeltem.

"Vissza, srácok" - mondta Elliot finoman.

A srácok mind hátráltak, kivéve Fordot és Daxot. Elliot hátrált a többiekkel együtt.

A farkasom gyanakodva nézett Fordra és Daxra.

De amikor Elliot egy újabb szalonnadarabot dobott a fürdőszobán kívülre, előrevetette magát, és lenyelte.

Megveregette a fejét, mire a farkasa összekoccantotta a fogait. A férfi kuncogott. "Tüzes vagy, mint az embered, mi?"

Vicsorgott.

"Igen, tudom, hogy nem vagyok a párod. Csak üdvözölni akartalak a falkában. Ha velem jössz, többé nem nyúlok hozzád."

Beleszimatolt a levegőbe. Nem tudtam, mit keres, de úgy tűnt, megtalálta.

Hosszan nézett Fordra, majd Daxra is ugyanezt tette. Halk, fenyegető morgás rezgett a mellkasában.

"Óvatosak leszünk vele" - fogadkozott Dax.

Megvillantotta a férfiaknak az agyarait.

Elliot dobott még egy szalonnaszeletet, és tovább lépett a folyosóra.

Dax és Ford lassan megindult a fürdőszobába. Nem tudtam nézni, ahogy mennek, mivel a farkas szeméből néztem, de egy pillanattal később visszajöttek Jesse horkoló testével.

A farkasom otthagyta a szalonnát, követte a férfiakat Jesse hálószobájába. Letették az ágyára, és egy takarót dobtak rá.

A farkasom megszaglászta a takarót, majd vicsorgott rá.

"Meztelenül akarod?" Ford felhúzott szemöldökkel kérdezte.

A nő rámordult.

Daxra nézett, aki megvonta a vállát. "Nem tudom, hogyan gondolkodik egy nőstény farkas."

Ford megragadta a takarót, és az orrához emelte, szimatolva. Arcot vágott.

"Tea nem aludt az ágyban. Eléggé áporodott." A földre dobta.

"Azt mondta Roccónak, hogy a kanapén alszik" - ajánlotta fel Dax.

"Hozom a takarót" - szólt valaki a földszintről.

Néhány perccel később Rocco visszajött, a vállán lógó takaróval. A farkasom rámordult. "Semmi baj, Tea. Én vagyok a legmenőbb a falkában. Az embered egyszer megcsókolt, és majdnem másodszor is megcsókolt".

A farkasom felhorkant.

A vigyora kiszélesedett. "Én is így éreztem." A takarót Jesse alsó felére dobta.

A farkasom megszagolta, és nekem jó illata volt. Nem mintha a másik takarónak rossz szaga lett volna; én nem éreztem belőle semmit.

Lehuppant az ágyra, az oldala Jesse oldalához simult, és összeszűkítette a szemét Elliotra. Ő az ajtóban állt, és figyelte az interakciót.

"Tessék." Elliot átment a szobán, és kirántotta a maradék szalonnát a zacskóból. Darabonként etette meg a lányt, aki boldog hangokat adott ki, miközben belélegezte az ételt.

Amikor elfogyott, morogni kezdett.

"Zed máris süt néhány steaket - ígérte.

A lány lehajtotta a fejét.

"Ő a mi Sigmánk" - mondta neki Rocco.

A lány bólintott, mintha ez jelentene valamit. Az egyetlen falkaszerep, amiről hallottam, az alfa volt, amiről tudtam, hogy Elliot az, és az omega, ami Jesse volt.

"Tudjuk, hogy addig nem hagyod el a farkasformádat, amíg Jesse fel nem ébred, úgyhogy addig ketten leszünk mindig itt, rendben?" Elliot ellenőrizte.

A farkasom felszisszent, és a mancsaira hajtotta a fejét.

"Tudom, hogy szívesebben lennél vele egyedül, de így sebezhető. És te is az vagy."

Ingerült morgást adott ki.

Elliot felkacagott. "Omega ízig-vérig."

Mi a fenét jelentett ez egyáltalán?

"Jesse is utálja, ha emberekre kell támaszkodnia." Elliot az ágy szélén ült, a farkasom mellett. A lány megszaglászta, megfelelően nem találta fenyegetőnek, aztán visszahajtotta a fejét a mancsaira.

Úgy tűnt, megnyugvást talál abban, hogy érzi, ahogy Jesse mellkasa emelkedik és süllyed az oldalán, ahogy lélegzik. Vagy csak nem bízott a falkában.

Egyikért sem hibáztatnám.

Az emberek továbbra is csevegtek körülötte, de ő fáradt volt. Amíg a steakje sült, ő aludt. Nem volt más választásom, mint aludni, amikor ő is aludt, az én tudatom az övétől függött.

A farkasom egy teljes héten át házimunkázott a falkatagokkal, és kezdtem kicsit jobban kiismerni a csoport dinamikáját. Megtanultam, hogy Sigmaként Zed volt a bajkeverő, de gonoszul okos. És hogy gammaként Rocco volt a tréfamester, de ő volt az is, akinek bármit el lehetett mondani. És alfaként Elliot volt a papa mackó. Mindig volt nála harapnivaló, és mindenkire vigyázott, miközben mindenkit megnyugtatott.

A kilencedik napon jártak a farkasoknál, amikor Jesse végre kinyitotta a szemét.

Az első dolog, amit az említett szemek tettek, amikor kinyíltak?

A farkasomon landolt.

Éles fájdalom hasított a gerincembe, és felsikoltottam, amikor elkezdődött az emberi formába való visszaváltás.