Lola Glass - Thrown to the Wolves - 2. fejezet

 


2. FEJEZET



"Miért vittél el engem?" A szívem hevesen kalapált, és lézerfókuszúan figyeltem a hátul ülő fickót, ahogy a teste folyamatosan változott. A furgon még mindig repült az úton, de egy autóbaleset volt a legkisebb gondom, tekintve, hogy vérfarkasok raboltak el.

Legszívesebben letagadtam volna, de hallottam az állatias vicsorgást Veggie Guy hangjában, amikor megragadott. És most néztem, ahogy lassan és fájdalmasan átváltozik állatból emberré.

"Te vagy a párja. Amikor egy farkas megtalálja a párját, farkasemberré válik, és addig vadászik, amíg a nő az övé nem lesz" - magyarázta gyorsan Üllő fickó. "Ha vele maradsz, azzal több időt nyersz."

Ez a második rész emberrablós baromság volt, az biztos.

"Miért nyerhetnék több időt azzal, hogy egy "vadászó" vérfarkassal maradok?"

"Mert addig fog a farkas alakjában ragadni, amíg vagy átváltoztat téged közénk, vagy megöl téged. Te vagy a nőstényfarkas, akit akar, és nem fog meghátrálni, amíg nem leszel az övé. Megpróbál majd rávenni, hogy előbb felajánlod magad, hogy megkérd, hogy átváltoztasson - de nem lehet tudni, meddig vár, és akkor megharap. A vérfarkasok mérge megváltoztatja az erőseket és megöli a gyengéket."

Nos, ha megölte a gyengéket, akkor bajban voltam. Hónapok óta nem tornáztam.

Várj, nem.

Már egy egész éve.

Utoljára az elsőéves koromban, az órák kezdete előtt egy nappal próbáltam meg az edzőterembe járni, és jelenleg néhány héttel a másodéves koromban voltam.

"Ha vele maradok, meghosszabbítom a vadászatát, így több időm lesz, mielőtt elkezd harapni?" Ellenőriztem, még mindig 100%-osan azt terveztem, hogy elszaladok, amint lehetőségem lesz rá.

"Igen. Ettől úgy fogja érezni, hogy nyerésre áll" - erősítette meg az Üllői fickó.

A furgon újabb kanyart vett, keményebben és gyorsabban. A fejem nekicsapódott az ablaknak, és vad vicsorgás tört ki Veggie Guy-ból, aki most már szinte teljesen úgy nézett ki, mint Veggie Wolf.

"A francba! Bocsánat!" Az Ülőgumis fickó kinyújtotta a kezét a farkas felé a furgon hátsó ülésén. "Nem könnyű megpróbálni őt biztonságban tartani és távol tartani az emberektől, Jesse."

Veggie Wolf elráncigálta az amúgy is ijesztő arcát, és fenyegető hangot adott ki.

"Hamarosan visszajövünk" - csattant rá egy másik fickó, aki Jesse-vel hátul ült (alias Mate-Guy-slash-Veggie-Wolf).

De az, hogy hamarosan visszajönnek, az jó volt.

Nekem legalábbis jó volt, mert ez azt jelentette, hogy a lakásuk nincs őrülten messze az enyémtől. Ami legalább egy aprócska esélyt adott a menekülésre.

A furgon élesen megfordult, és én elég erősen nekicsapódtam a biztonsági övnek ahhoz, hogy felhorzsoljam a mellkasomat. A hirtelen fájdalomtól felsikoltottam. Mézszínű lófarkam arcon csapott engem és a biztonsági öves fickót, miközben a furgon kerekei csikorogtak, és a padló elkezdett vibrálni alattunk.

A francba. Földúton voltunk.

Ez nem volt jó dolog, ami a menekülési esélyeimet illeti. A földutak és én nem voltunk jóban.

A pokolba is, a természet és én nem ismertük egymást jól.

"Gyorsabban!" - kiáltotta valaki mögöttem.

Gyorsabban? Teljesen elment az eszük?

"Abba kell hagynia a sikoltozást, különben megöli valamelyikünket" - vicsorgott egy másik fickó valahonnan a furgonból.

Újra sikoltoztam, ezúttal abban a reményben, hogy tényleg megöl valakit, hogy esélyt adjon nekem, hogy elmeneküljek a pokolba tőlük.

"Fékezz, most" - ugatott egy másik fickó.

A sofőr rácsapott a fékre, kérdés nélkül. A furgon csikorogva és kanyarogva megcsúszott, ahogy megállt. Velem együtt még öt másik srác volt benne - hat, ha Jesse frissen szőrös seggét is beleszámoljuk -, tehát a csapat fele biztosan a szendvicsboltban maradt.

Mind az öt nem szőrmók távozott, amint a furgon megállt. Az ajtók rekordidő alatt kinyíltak és becsukódtak, engem pedig egy farkas csapdájában hagytak.

Nyomkodtam a biztonsági övet, nyomkodtam, húztam és rángattam, de az az átkozott dolog beragadt.

Egy szőrös szörnyeteg ugrott át az ülésen, és mellettem landolt a padon. Újra kinyitottam a számat, hogy sikítsak.

Mielőtt még ki tudtam volna adni a hangot, a szörny - na jó, lehet, hogy farkas volt - az enyém felé hajtotta a fejét, és törvényszerűen az ölembe mászott.

"Te nem vagy kutya" - ordítottam rá.

Megnyalta az arcom.

"Nem kutya" - ismételtem meg, és a hangom kissé elakadt.

Megugatott.

"Nem egy... Mit csinálok? Kezdem elveszíteni az eszemet. Szállj le rólam!" Lelöktem a szőrös testét. Arra számítottam, hogy egy vérfarkas óriási, de ő nem volt az. Csak egy kicsivel volt nagyobb, mint anyám német juhászkutyája, Gallifrey.

Rángattam és rángattam a biztonsági övet, miközben a farkas engem figyelt.

Amikor úgy döntöttem, hogy ez nem fog működni, fújtam egyet, és hátradőltem az ülésnek, amelybe beszorultam.

A farkas rám nézett, mintha azt kérdezte volna: "Befejezted?".

A biztonsági öv felé mutattam, még mindig halálra rémülve, de percről percre dühösebb lettem. "Ne csak ülj ott, a fenébe is! Segíts!"

A farkas a biztonsági övre csapott a karmaival. Egyenesen átvágtak, és a biztonsági öv felrepült a forgó szerkezet felé.

A karomvágásról eszembe jutott, mit mondott a fickó a farkasról.

Vadászott rám, és addig nem hagyta volna abba, amíg meg nem harapott.

És átváltoztatott egy olyanná, mint ők.

"Maradj hátul" - figyelmeztettem, és az ajtó felé robogtam az ülésből.

A farkas meglepett azzal, hogy hallgatott rám.

Csigatempóban haladva, lassan emeltem a kezemet magam mögé, az ajtó kilincséhez. Amikor nem tett semmilyen támadó mozdulatot, meghúztam. Az ajtó kattogva kinyílt, és a testem megfeszült, várva, hogy lépni kezdjen.

De nem tette.

A farkas csak ült ott, és figyelt.

"Annyira össze vagyok zavarodva" - motyogtam.

De amikor még mindig nem támadt rám, lassan kinyitottam az ajtót.

"Semmi hirtelen mozdulat" - mondtam halkan, részben magamnak, részben a farkasnak, mert úgy tűnt, mintha figyelt volna rám. Ha így volt, akkor azt mindenképpen ki akartam használni.

Egyik lábamat leeresztettem az ajtón, és a régi piros Converse cipőm lábujjával addig bökdöstem, amíg a talpam a földdel nem találkozott.

A farkas ott maradt, ahol volt, némán figyelt engem.

Lassan kiegyenesedtem, a kezem az ülés kifakult szövetén landolt, miközben óvatosan leeresztettem a második lábamat a földre.

"Mit csinál?" - suttogta valaki. Feltételeztem, az egyik nem szőrös fickó a furgonból.

"Szerintem szökni próbál" - mondta egy másik, némi szórakozottsággal.

"Még nem próbálta megállítani" - mutatott rá egy harmadik.

"Nem akarja, hogy megijedjen tőle" - válaszolta egy negyedik.

A fenébe, ha tovább beszélnek, az összes focista alakú vérfarkas a halálomat fogja okozni.

Tettem egy lépést hátrafelé, aztán megálltam.

A farkas nem mozdult.

Még egy lépés.

Szünet.

Veggie Wolf nem mozdult.

Lépésről lépésre távolodtam tovább a furgontól, le sem véve róla a szemem.

Bár nem tudtam pontosan, hogy a kollégiumom melyik irányban van, még nem mentünk messze a földúton, amikor a srácok félreállították a furgont. Ha mellette futok, reméltem, hogy vissza tudok jutni az igazi útra, és esetleg visszatalálhatok a városba.

És onnan pedig hazajuthatok.

A pici kollégiumi szobám a mennyországnak tűnt.

Amikor már kezdtem azt hinni, hogy a farkas tényleg el fog engedni, egyetlen sima, erőteljes mozdulattal kiugrott a furgonból.

Újabb sikoly tört fel a torkomban.

Ahelyett, hogy hagytam volna, sprinteltem lefelé a földúton.