Lola Glass - Thrown to the Wolves - 20. fejezet

 


20. FEJEZET



"Hozz egy nadrágot Jesse-nek" - kiáltotta valaki.

Újabb reccsenés a gerincemben - újabb sikoly.

"A Tylenol hat a frissen átváltozott emberekre?" - kérdezte egy másik fickó.

Újabb csattanás - újabb sikoly.

"Persze, hogy nem, te idióta!" - kiabálta egy harmadik fickó.

Újabb szünet - ekkor már biztos voltam benne, hogy sírtam.

"Mindenki fogja be a száját" - vicsorgott egy újabb hang. "Nem szereti, ha zsúfoltságban van."

A hangok elhallgattak.

Én csak sikoltoztam tovább.

Újabb csontok törtek el, újabb inak szakadtak el, és még több szörnyű, borzalmas fájdalom következett.

Amikor végre abbamaradt, ziháltam és izzadtam. Valamibe be voltam csavarodva - egy takaróba? Nem tudtam, de le akartam venni a bőrömről. Rohadtul lélegezni akartam, és érezni a saját átkozott testemet.

Küzdöttem a takaró ellen.

"Mindenki kifelé" - parancsolta az új hang.

Az ajtó kevesebb mint egy másodperccel később becsukódott, és a takarót szertelenül letépték rólam. A takaró megrántása egy csupasz, cizellált mellkasba sodort, amely egy pár karhoz kapcsolódott, amelyek nyilvánvalóan lazán körém és a fojtogató takaró köré tekeredtek.

Kinyitottam a szemem, belenéztem az új szempárba, és felmordultam: "Takarodj a pokolba tőlem! Nem ismerlek téged."

A kezei úgy hagyták el a testemet, mintha lángolnék.

Az ajtó kirepült.

"Rocco!" Visszarángattam a mellkasomra a takarót, bár a legkevésbé sem akartam semmit felvenni. "Hozz nekem egy törölközőt, és segíts a fürdőszobába."

A szőkének volt képe Jesse-re nézni, mintha engedélyt kérne.

"Letépem a golyóidat" - vicsorogtam.

Rocco eltűnt, és egy törölközővel jelent meg újra. Felém dobta, és amikor nem én kaptam el, Jesse kapta el.

"Tessék." Átnyújtotta nekem.

Fájó, remegő lábakon állva magam köré tekertem, és felálltam.

"Hadd... - kezdte.

"Tudom, hogy a farkasban voltál, és figyeltél engem, de nem érzem jól magam, ha most hozzám érsz" - mondtam élesen. "Nem ismerlek, és úgy érzem magam, mintha most kapta volna el a testemet egy átkozott idegen."

Lassan bólintott, és maga elé emelte a kezét. "Ezt értem. De el fogsz esni, ha valaki nem segít neked, és nem tudom, hogyan fog reagálni a farkasom, ha valamelyik másik srác hozzád ér. Nagyon birtokló típus."

A farkasom kilenc napja el sem mozdult Jesse mellől, kivéve, amikor pisilnie kellett, szóval ezt megértettem. Ez ésszerű volt.

"Akkor majd én magam sétálok."

A többi srác szétszéledt, amikor Jesse egy pillantást vetett rájuk. A lépcsőn hangos volt a lábuk.

Bár ez azt jelentette, hogy egyedül maradtam Ember Jesse-vel, örültem, hogy elmentek.

A lábujjaim furcsán érezték magukat, a lábaim kényelmetlenek voltak ennyi más alakban töltött idő után. Két lépést tettem, aztán megbotlottam. Jesse értem nyúlt, de én inkább az ajtókeretbe kapaszkodtam.

"Tea..."

"Jól vagyok" - sziszegtem, és az arcomba haraptam, hogy ne vegyek tudomást a kellemetlen érzésről.

"Egyre könnyebb lesz. A tested alkalmazkodik" - mondta.

"Ott voltam a furgonban, amikor átváltoztál, miután találkoztunk. Az sem volt könnyebb" - mondtam összeszorított fogakon keresztül.

"Küzdöttem a farkasommal, próbáltam időt adni a srácoknak, hogy eltávolodjunk egy ember lakta területről. Általában nem szokott ilyen rossz lenni."

Gúnyolódtam. "Ja, persze."

"Komolyan mondom. Meg fogod tanulni érezni, amikor a farkasod elkezdi átvenni az irányítást, és ha átadod neki az irányítást ahelyett, hogy harcolnál ellene, kevésbé lesz fájdalmas. Csak időbe telik, amíg eljutsz odáig."

"Bocsáss meg, hogy nem bízom benned."

Jesse felsóhajtott. Végigsimított a haján.

Úgy tettem, mintha nem venném észre, hogy ragyogó csokoládészínű volt, és elég hosszú ahhoz, hogy érezzem a selymét a bőrömön, ha ő...

Rossz, Tea. Rossz.

Éreztem, amit mondott - a farkas nyomult előre, megpróbálta átvenni az irányítást.

"A francba! Megtörténik!" Pánikba estem, mindkét kezemmel megragadtam az ajtófélfát, és erősen kapaszkodtam. "Hátrébb a fenébe, farkas! Most kaptam vissza az átkozott lábaimat!"

"A pánikolás nem segít. Gyere ide" - Jesse lekapta az egyik karomat az ajtófélfáról, és átvetette a vállán. A testi kontaktustól azonnal libabőrös lettem. "Nem akarja, hogy elhagyj, ahogy a farkasom sem akart elhagyni téged. Mutasd meg neki, hogy nem fogsz elmenni, és abbahagyja. Valószínűleg."

"Valószínűleg?" Sziszegtem.

"Ez nem pontos tudomány; ezek állatok. Add ide a másik karodat" - mondta, és elhúzta az ajtónyílásról. Egy lágy rántással teljesen a karjába húzott, és átölelt.

Amikor biztonságosan a mellkasához szorított, a farkasom elkezdett visszahúzódni.

"Azt hiszem, abbahagyja" - lihegtem.

"Mmhm" - motyogta Jesse. Az orra a hajamban volt, a szemei csukva, ahogy átölelt.

"Te most engem szaglászol?" Elkezdtem elhajolni tőle.

"Pszt. Adj neki időt." Gyengéden megszorította a derekamat.

Azon kaptam magam, hogy az arcomat a mellkasának támasztottam. Tökéletes magasságú volt; a fejem pont befért volna az álla alá, ha akarta volna.

Persze, most éppen csak meg akart szaglászni. Mint egy átkozott fura alak.

"Szerintem csak meg akartál ölelni" - motyogtam a csupasz mellkasába.

"Nem tagadom."

Legalább őszinte volt.

És említettem már, hogy mennyire tetszett a csupasz mellkasa? Az izmok azon a férfin... fú, egy lány nem sűrűn látott ilyen izmokat. És ha felszínes lett volna, nem érdekeltek volna az említett izmok, de tudva, hogy szoftvermérnöki szakra jár, és hogy van egy borítéknyi félretett pénze számomra, meg egy tamponnal teli szekrénye...

Nos, a fenébe is, ha ez nem vonzott az izmai miatt, akkor semmi sem fog.

És bármennyire is utáltam bevallani, a karjaiban lenni kezdett ellazítani. A testem kezdett megnyugodni, a farkas eltűnt oda, ahol a fenébe is volt. Még a lábaimat is kezdtem egy kicsit normálisabbnak érezni.

"Mit csinálsz velem?" Újra a mellkasába beszéltem. Ezúttal észrevettem az izmai meghajlását, ahogy a teste reagált az ajkaimra a bőrén.

És hát, tetszett ez a reakció... nagyon is.

De ezt nem vallottam be.

"Ez a párzás része. Senki nem mondta neked a fenébe" - mondta a hajamba. "Elijesztetted őket, amikor mindet megcsókoltad."

Felhorkantam. "A legtöbb srác nem fél a csókolózástól."

"Mi nem vagyunk a legtöbb pasi."

"Ezt már kitaláltam." Lehunytam a szemem, és lassan újra belélegeztem. Valami az illatában egyszerűen azt éreztette velem, hogy minden rendben lesz. "Rendben, elengedhetsz."

"Elengedhetlek?" - kötekedett.

Megpaskoltam a karját. "Engedj el."

Egy sóhajjal elengedett. Azonnal még feszültebbnek éreztem magam, mint amikor a karjaiban voltam, de ezen rögtön túltettem magam. Kizárt dolog, hogy életem hátralévő részét Ember-Jesse karjaiba csavarodva töltsem, még ha azok nagyon szép karok is voltak.

"Megyek, lezuhanyozom, hogy újra emberibbnek érezzem magam" - mondtam neki. "Maradj itt kint." Az ajtón kívülre mutattam, ahogy akkor is tettem, amikor még farkas volt.

"A farkasodnak ez nem fog tetszeni" - figyelmeztetett.

"Nem fogsz itt bent ülni és nézni, ahogy zuhanyzom, akárki is vagy." Elkezdtem becsukni az ajtót. Elkapta, és felém hajtotta a fejét.

A fenébe, miért volt szép a szeme is?

Sötétzöldek, mint az erdőben közvetlenül azután, hogy eltűnt a nap... rohadtul gyönyörűek voltak.

"Ha a farkasod elkezd eluralkodni rajtad, csak kiabálj" - mondta nekem. "Ott ülhetek a vécéülőkén, amíg te zuhanyozol, a függöny behúzva, és sokkal kezelhetőbb lesz."

"Nem lesz semmi bajom." Becsuktam az ajtót, és ő nem állított meg.

Azonnal éreztem azt a szörnyű érzést, hogy a farkas mindjárt átveszi az irányítást. "Jesse" - kiáltottam pánikszerűen.

Az ajtó kilendült.

Vártam az önelégült arckifejezését és a szavait, de nem jöttek.

Csak belépett a fürdőszobába, és becsukta maga mögött az ajtót.

Az érzés azonban nem múlt el, hogy a farkasom megpróbálja kierőszakolni magát.

"Meg tudod csinálni azt a dolgot, ahol..." Gesztikuláltam kettőnk között.

A karjai körém fonódtak, és a mellkasához szorított. A farkas azonnal megnyugodott.

"A francba" - fújtam fel.

"Majd könnyebb lesz" - ígérte.

"Ne mondogasd ezt. Hadd éljek a nyomorúságomban" - morogtam.

Ő kuncogott. "Nyomorultul akarsz élni? Hát jó. Egy fékezhetetlen állat lakozik benned. Nem tudsz megszabadulni tőle, és az egyetlen ember, akire kellemesen reagál, az én vagyok, egy olyan fickó, akit nem is ismersz. Elmentél, hogy szerezz magadnak egy ágyat, hogy ne az enyémben kelljen aludnod, de ma este rá fogsz jönni, hogy nem hagyja, hogy tőlem távol aludj, és így vagy úgy, vagy az ágyban összebújva, vagy a padlón fogjuk végezni.".

Majd így folytatta: "A következő percekben azt is meg fogod tapasztalni, hogy rendkívül éhes vagy, olyannyira, hogy valószínűleg egy egész sonkát is el tudnál fogyasztani egyedül, és még mindig éhesnek éreznéd magad. Az élelmiszer-számláid hamarosan az egekbe szöknek. És valamikor a következő néhány napban az a rendkívül kellemes élményben lesz részed, hogy végignézheted, ahogy a farkasod levadászik és megeszik egy kis állatot".

"Utállak" - nyögtem, és mellbe vágtam.

"A gyűlölet nincs is olyan messze a szerelemtől" - jegyezte meg.

"Ha még egyszer megemlíted a szerelmet, legközelebb hagyom, hogy a farkasom vegye át az irányítást" - mondtam a melleibe.

"Ördögi" - húzta ki magát.

"Nagyon." Elengedtem őt. "Rendben, ülj a vécére, mint egy pásztor."

"Igenis asszonyom." Vigyorogva rámvigyorgott, és a seggére pottyant a csukott vécéfedélre.

Soha nem láttam még senkit, aki ennyire boldogan ülne a vécén. De nem akartam tudni, hogy miért vigyorog, ezért csak a zuhanyzót kapcsoltam be.