Lola Glass - Thrown to the Wolves - 21. fejezet

 


21. FEJEZET



A zuhanyzó hátsó részéhez lépve a helyére rántottam a függönyt, mielőtt a törülközőmet ráhajítottam, hogy ne mutogassam Jesset, miközben vetkőztem. Amikor becsúsztam a víz alá, megkönnyebbülten sóhajtottam fel, ahogy az elmúlt kilenc nap izzadságát kezdte lemosni rólam a víz.

Zajt hallottam, és kikukucskáltam a függönyön, arra számítva, hogy Jesse a körvonalamat bámulja, vagy valami ilyesmi. Ehelyett a falnak dőlve láttam. A törölközőm párnaként volt a feje alá gyűrve, és sálként tekeredett a nyaka köré.

Egy horkantás hagyta el a száját, én pedig visszaharaptam egy vigyort, mielőtt elhúztam a függönyt.

Még sosem voltam igazán közel egy sráchoz sem. És pláne nem láttam még senkit elaludni, ráadásul egy vécén. Három barátom volt, de egyik kapcsolat sem volt komoly. Csak egyetlen sráccal feküdtem le, Jimmy Cooperrel. Az hiba volt, de az ember él és tanul.

Nem siettem el a zuhany alatt, de ahogy leöblítettem a sampont a hajamról, kezdtem megéhezni.

Nagyon éhes lettem.

A gyomrom elég hangosan korgott ahhoz, hogy az egész átkozott városi házat megzörgesse, és Jesse horkolása hirtelen abbamaradt.

"Tea?" A hangja fásult volt.

Nehezen jutott eszembe, hogy bár újnak tűnt, már több mint egy hónapja követett engem. Tehát én nem ismertem őt, de ő ismert engem.

"Igen, jól vagyok" - szóltam vissza.

A gyomrom megint korgott, és majdnem felnyögtem.

Szent szar, a testem saját magát ette meg?

Kondicionálót csaptam a hajamra, és anélkül, hogy megvártam volna, hogy a hatása érvényesüljön, kimostam, majd elzártam a vizet. Kicsúsztam a zuhany alól, és a törölközőtartóhoz nyúltam. Általában volt rajta pár törölköző, de Jesse barátai felváltva szálltak meg nálunk, és ők nem töltötték fel úgy a készleteket, ahogy én.

"Tessék." Jesse a kezembe nyomta a törölközőt.

Ott hagytam a kezemet, és összerezzentem. "Az egyik barátod használta ezt a törölközőt?"

Jesse visszavette, és megszaglászta. "Nem. Csak téged szimatollak."

Fúú.

Elfogadtam a törölközőt, és magam köré tekertem, mielőtt elhúztam a függönyt.

Jesse tekintete végigkövetett a testemen, én pedig a csípőmre tettem a kezem. "Ugye nem fogsz komolyan megnézni, amíg én itt állok és figyelek".

Megbicsaklott a torka. "Bocsánat. Ez természetes. Gyönyörű vagy, és a társam vagy. Megpróbálom titokban tartani."

Nos, nem bántam a bókot.

Megráztam a fejem, és a hálószoba felé sétáltam, amit én foglaltam el. Jesse követett oda, ami csak kissé volt bosszantó.

"Meg tudnál várni odakint?" Kérdeztem tőle.

"Igen, de nem vagyok benne biztos, hogy életben leszel, hogy utána beengedj, ahogy a gyomrod korog."

Az ajkaim megrándultak, és azzal fenyegetőztek, hogy vigyorba emelkednek. "Rendben. Csak csukd be az ajtót, és fordulj meg."

Tette, amit mondtam, én pedig gyorsan felöltöztem, mielőtt a hajamat a törölközőbe tekertem volna. Egy darabig így akartam fent maradni, hogy ne csöpögjön mindenhova, amíg eszem.

"Amikor lemegyünk, jó lenne, ha megpróbálnál nem hozzányúlni a többi sráchoz" - mondta Jesse, miközben a lépcső felé tartottunk. "Az én farkasom olyan..." - futtatta végig könnyedén az ujjait a kulcscsontján, és nagy erőfeszítésembe került, hogy ne bámuljam elbűvölten, ahogy ezt teszi.

Elkényszerítettem a figyelmemet a csupasz mellkasáról és a kulcscsontjáról. "Micsoda?"

"Ingerlékeny."

Az volt az érzésem, hogy nem ezt a szót akarta használni.

"És az ingerlékeny alatt azt érted, hogy birtokló?"

"Igen, de te nem vagy híve ennek a jellemvonásnak."

"Nem, de attól, hogy felhígítod, nem leszek jobban oda érte. Értem én; láttam, hogy a farkasod hogyan reagált mindenre. Ezúttal megtartom magamnak a kezem."

Megkönnyebbültnek tűnt. "Köszönöm."

"Köszönöm a... ezt." A fürdőszoba felé mutattam, ahogy elhaladtunk mellette.

"Az ölelést?"

"Igen."

Hű, de kínos voltam.

"Nem kell megköszönnöd. Szeretem, ha megölellek, és a farkasomat is megnyugtatja."

Kínos. Még kínosabbá tette.

Szerencsére elértük a lépcső alját.

"Ott van az új farkaslányunk" - vigyorgott Rocco, és kitárta a karját.

Jesse káromkodott és megmerevedett.

"Most meg akarsz ölelni?" Felemeltem egy szemöldököt. "Hol volt ez a Rocco, amikor tényleg szükségem volt rá?"

Rocco vigyora kiszélesedett. "Sosem akartál engem. Csak szereted, ha megráncigálsz."

Nevettem; ez igaz volt.

Jesse ismét káromkodott, én pedig az ajkamba haraptam.

Csak úgy... hozzá kellett volna érnem?

Nem lenne az furcsa?

Az arca másodpercről másodpercre sápadtabb lett, úgyhogy belevágtam. Bebújtam a karja alá, áthúztam a vállam fölött, hogy az oldalunk találkozzon, és átkaroltam a derekát.

Azonnal ellazult, és visszanyerte a színét. "Köszönöm" - motyogta.

"Ó, milyen aranyos. Az első párosunk" - vigyorgott felénk Ford.

A farkasom azzal fenyegetett, hogy átveszi az irányítást, és én egy kicsit megtántorodtam.

A francba!

"Nem párosodtunk" - mondta Jesse gyorsan. "A farkasa még nem üldözött engem."

Ez valamiért megnyugtatta.

"Beszéljünk valami olyasmiről, ami nem kettőjükről szól" - javasolta Elliot, más irányba terelve a beszélgetést. "Tea, örülni fogsz, ha megtudod, hogy feltörtük az e-mail fiókodat, és tudattuk a professzorokkal, hogy megtámadott egy kutya, és kórházba kerültél. A Moon Ridge-i orvos örömmel küldött egy felmentőlevelet. A professzoraid egy halom házi feladatot küldtek feléd, de az ösztöndíjad sértetlen."

Egyenesebben álltam. "Komolyan? Köszönöm, srácok. Ez tényleg sokat jelent."

"Jesse ötlete volt. Ő vette rá Fordot és Daxot, hogy beleegyezzenek, amikor letették az ágyba, mielőtt összeesett." Zed a válla fölött gesztikulált, onnan, ahol megint steakeket sütött.

Jesse-re néztem, meglepődve, hogy gondolt rám, amikor annyira ki volt ütve. "Köszönöm."

Megcsóválta a fejét, és az asztalhoz vezetett. Leültünk egymás mellé, készen állva a következő belső farkasrohamra.

A srácok beszélgettek és viccelődtek. Néhányszor engem és Jesset is bevontak a beszélgetésbe, de mindketten kissé ki voltunk ütve.

A gyomrom hangosabban korgott, mint ahogy a srácok beszéltek, és mindenki nevetett. A steak azonban még nem volt kész, ezért az asztalra hajtottam a fejem, és lehunytam a szemem.

Megyek és szundítok egyet.

De... annyi tanulnivaló volt, amit be kellett pótolnom.

Egy egész benzinkútnyi energiaitalra lett volna szükségem, hogy bepótoljam a lemaradásomat.

Jesse felállt, és a hűtőhöz sétált. Fogott egy tányért, majd megrakta maradékokkal, amiket a többiek ettek a héten. Amikor visszajött vele, elém tette.

Felvontam rá a szemöldökömet.

"Enned kell. Ritkán eszel még két étkezést is, így tudom, hogy nincsenek olyan izom- vagy zsírraktáraid, amelyek egy vérfarkas testét ellátnák energiával. Az, ahogyan táplálkozol, már nem elég" - mondta.

Legszívesebben hozzávágtam volna a tányért, de valószínűleg igaza volt.

Felvettem a villát, és munkához láttam.

Már majdnem végeztem a tányérral, amikor a többi srác egy vastag steaket hozott krumplipürével és zöldségekkel.

Az egészet benyeltem, aztán következett az újabb.

Jesse másodikat hozott nekem.

Megijedtem, de valahogy azt is sikerült megennem az egészet.

A harmadik tányér felénél jártam, mire sikerült valamennyire is jóllakottnak éreznem magam, így a harmadikat is megettem.

Ford füttyentett nekem. "Általában Rocco szokta a legtöbb kaját felhalmozni. Szerintem hamarosan új bajnokunk lesz."

Az arcom kipirult.

Nem tudtam, miért, de ez őrülten kínos volt.

Jesse elvigyorodott. "Csak addig, amíg nem szokik hozzá, hogy közénk tartozik. Aztán Rocco visszakapja a trófeáját." Ez volt az első alkalom, hogy emlékeztem rá, hogy tényleg vigyorogni látom, és rohadt jól nézett ki közben.

Az arckifejezése és a szavai eloszlatták a zavaromat.

Aztán a térde az enyémnek ütközött az asztal alatt, és az érintés még jobban leeresztette a levegőt.

Hálás pillantást vetettem rá, ő pedig kacsintott.

Tényleg kacsintott.

Valahogy egy kacsintós, gyönyörű stréberrel kerültem össze, aki titokban vérfarkasként élt.

Ez határozottan nem szerepelt a tízéves tervemben, de nem voltam benne biztos, hogy a panaszkodás volt a helyes dolog, tekintve, hogy ő egy dögös stréber volt, aki csak úgy lazán elsimította a kínos helyzetet egy beszélgetésben, majd rám kacsintott.

A vérfarkas dolog viszont... igen, ebben még mindig nem voltam biztos.

Mivel Jesse és én is ébren voltunk és éltünk, a többi srác úgy döntött, hogy elindulnak.

Mindannyian maradtak, hogy segítsenek takarítani, aztán egyesével elindultak. Elliot ment el utoljára, és ismét emlékeztetett, hogy bármikor felhívhatom vagy beugorhatok, ha bármilyen kérdésem van.

Amikor becsukódott mögötte az ajtó, én és Jesse egyedül maradtunk.