Lola Glass - Thrown to the Wolves - 23. fejezet

 


23. FEJEZET



Jesse hajnali kettő körül elaludt. Az ágyamon horkolt, a könyvével összebújva, és ez valahogy imádnivaló volt.

Eléggé.

Túlságosan féltékeny voltam rá ahhoz, hogy teljesen imádnivalónak találjam.

Hála a második csésze kávénak, amit húsz perccel azelőtt főzött, hogy elaludt, sikerült egész éjjel fent maradnom, és egy kicsit megdolgoztam a sminkeléssel.

Tíz perccel az indulás előtt ébresztettem fel. Eltűnt a fürdőszobában egy egyperces zuhanyozásra, és olyan folyami kövek és férfiasság illatával tért vissza, ami valószínűleg nem kellett volna, hogy vonzzon, de mégis vonzott.

Eltűnt a lépcsőn, amíg én befejeztem a cuccaim betuszkolását a hátizsákomba. A bennem lévő farkas azzal fenyegetett, hogy a távollétével felszínre tör, de annyira fáradt voltam, hogy ő is lomhának tűnt.

Amikor a lépcső alján landoltam, Jesse két utazókávéval és egy kulcscsomóval várt rám.

Átnyújtotta nekem a kávét, és a keze a hátam alsó részéhez ért, miközben kivezetett a garázsajtón, és a kocsijához vezetett.

Csak amikor kihajtott a kocsifelhajtóról, akkor jutott eszembe a barátai története a jegyekről.

"Várj!" Kiáltottam.

Rátaposott a fékre, és ezzel majdnem mindkettőnket megölt. "Micsoda? Ki?" A feje ide-oda rándult, ahogy a kiáltásom okát kereste.

"Szörnyen vezetsz. Cseréljünk helyet." Lenyúltam, hogy kicsatoljam a biztonsági övemet.

Jesse keze eltakarta előlem, de vigyorogni kezdett. "Remekül vezetek. A barátaim csak jobban szeretnek a lassúsággal élni." Elengedte a biztonsági övemet, és elfordította a kormányt, elhúzott a háztól, és elindult az úton.

"Nem engedhetem meg magamnak, hogy megállítsanak, és lemaradjak erről az óráról" - figyelmeztettem Jesset.

"Akkor nem fognak megállítani." A szemétláda rám kacsintott.

Kezdtem azt kívánni, bárcsak visszakaphatnám a farkast, bár az ember rengeteg előnnyel járt.

Az, ahogyan kinézett, legalább a fele volt ezeknek az előnyöknek. Talán több is.

Meglepő módon nem rémültem meg, miközben vezetett. Nem lépte túl a megengedett sebességet, és sosem fordult túl élesen vagy bármi más. Feltételeztem, hogy figyelembe vette az aggodalmamat, és ezt értékeltem.

Az út felénél befejeztem a kávémat. Amikor Jesse észrevette, hogy kezdek elaludni, átadta nekem a sajátját. Próbáltam tiltakozni, de azt állította, hogy nem kér többet.

Mivel elég biztos voltam benne, hogy a plusz koffein nélkül is összeomlanék, az ő kávéjának a megmaradt részét is kiürítettem.

Ugyanott parkolt le, ahol én is mindig. Amikor a tárcámért nyúltam, csúnyán rám nézett, majd fizetett, miközben kiszálltam, és a vállamra rántottam a hátizsákomat.

"Nem hagyom, hogy mindent te fizess" - mondtam Jessének, miközben elindultunk.

"Pontosan tudom, hogy hány dollárod maradt a neveden, Tea. Hamarosan nem lesz más választásod." Mellettem sétált, a teste nyugodt volt. Hátizsákot is viselt, de nem voltam benne biztos, hogy mit tett bele.

"Csak a holttestemen keresztül" - morogtam.

"Egyszer már dacoltál a halállal. Kétlem, hogy a közeljövőben újra meg kell kísértened." A szavainak nyugalma és a hidegvérűségének mértéke elkeserítő volt.

Néhány ember felénk pillantott, ahogy elsétáltunk mellettük. Éreztem, hogy a farkasom fenyegetően átveszi az irányítást, és a vállam megfeszült.

"Tudod, hogy a pénz abban a borítékban a tiéd" - emlékeztetett Jesse, elterelve a figyelmemet a farkasomról.

"Tudom, hogy a tiéd."

Egy gyönyörű barna hajú nő túl sokáig bámulta Jesset, miközben az ellenkező irányba ment, mint amerre mi mentünk, és én majdnem az arcomra estem, amikor a fájdalom hulláma szelte át a gerincemet.

Jesse elkapott, és gyakorlatilag a járda szélére cipelt, anélkül, hogy bárki más láthatta volna, hogy szinte az egész súlyomat ő tartja. A fájdalom eltűnt, amikor a keze a bőrömön volt.

"Mi a fene?" Sziszegtem.

"Mi bosszantotta fel a farkasodat?" - motyogta.

"Nem tudom." Összeszorított fogakon keresztül beszéltem. "Valami lány bámult téged."

Együttérző pillantást vetett rám. "Igen, birtokló lesz, miközben engem üldöz. Segít, ha összeérünk."

Gúnyolódtam. "Utálom ezt a vérfarkas szarságot."

"Tudom." Visszasegített a lábamra. "Tessék", a keze végigcsúszott a karomon, és megállt, amikor összekulcsolta az ujjait az enyémmel. Az érintés olyan érzés volt, mintha... a világ legtermészetesebb dolga lenne.

A testem megnyugodott, az ujjaim melegek voltak. Bármilyen giccses is volt, a kezünk tökéletesen illeszkedett egymáshoz.

"Látod, ez nem is olyan rossz" - jegyezte meg, miközben elindultunk.

Nem is olyan rossz?

Sokkal jobb volt, mint a "nem is olyan rossz".

"Ráadásul bárki, aki ránk néz, tudni fogja, hogy együtt vagyunk" - tette hozzá. "Ez segíteni fog a belső szörnyetegeinknek."

Valaki furcsán nézett ránk, de nem törődtem vele. Úgysem volt olyan, mintha valaha is újra látnám őket. És a főiskolán állandóan őrült szarságok történtek.

Jesse és én végül a nap nagy részében kézen fogva maradtunk. Valahányszor elengedtük egymást, az átkozott farkasom a legrosszabb fájdalmat lőtte végig a gerincemen, ahogy elkezdte átvenni az irányítást. Szánalmas volt.

Nem a kézfogás, hanem a farkas.

A kézfogás... furcsa volt.

Furcsán jó volt.

Nem akartam annyira szeretni, de mégis szerettem.

Az utolsó órám után rögtön hazaindultunk. Jesse ugyanolyan vidám volt, mint egész nap, és úgy tűnt, cseppet sem zavarja, hogy órákon át olyan dolgokról hallgatott előadásokat, amelyeknek semmi köze nem volt a diplomájához.

Míg én egész nap próbáltam hallgatni az előadásokat, és nem arra koncentráltam, hogy milyen rohadt jó érzés a keze az enyémben, addig ő olyan dolgokról olvasott cikkeket, amik az én fejem felett mentek el, és valami 3D-s modellt épített valami mérnöki programban, amiben láthatóan varázsló volt.

Azt hittem, hogy egy buta sportoló, amikor megismerkedtünk, de nyilvánvalóan nagyot tévedtem.

És mivel volt tele a hátizsákja?

A laptopjával és rágcsálnivalókkal. Mintha egy gyerekes anyuka lett volna egy élelmiszerboltban. Úgy tűnt, mintha hatodik érzékkel tudta volna, mikor vagyok éhes, ami gyakran előfordult, és átnyújtott egy müzliszeletet vagy egy zacskó mogyorót, mielőtt még a gyomrom megkordulhatott volna.

Nem tudok hazudni; jó volt.

De nem olyan jó érzés, mint amikor a kezemet fogta.

Szinte fizikai fájdalom volt elengedni, amikor a kocsihoz értünk.

"Ma este három vizsgát kell letenned?" - ellenőrizte, miközben elhúzta a kocsit az iskola elől.

Bólintottam. "Igen. Mindegyiket online ellenőrzik, úgyhogy csendben kell lenned."

Egy mozdulatot tett, mintha a száját cipzározta volna. "Lenne kedved a vizsgák között egy falka vacsorához?"

Tétováztam. Az egész elrablás és csókolózás óta valahogy kerültem a barátait; ők az ő barátai voltak, nem az enyémek. És nyilvánvalóan csak azért szerettek a közelükben tudni, mert a vérfarkas haverjuk úgy döntött, hogy én vagyok a párja.

Nem igazán voltam oda ezért a "barátok valaki máson keresztül" dologért. Vagy barátok voltunk, vagy nem. És Jesse falkatársai nem voltak a barátaim.

De... egész nap követett engem, és etetett. Úgyhogy valahogy tartoztam neki.

"Velem jártál iskolába, szóval én is vacsorázhatok a haverjaiddal."

Olyan pillantást vetett rám, amit nem tudtam értelmezni. "Nem muszáj. Csak egy kérdés volt."

"Igen, de biztos vagyok benne, hogy hiányoznak a barátaid. Már régóta farkas alakban ragadtál, és..."

"És ők nem barátok, hanem családtagok. Ők megértik. Én is megértem. Ha nem akarsz velük vacsorázni, akkor nem fogunk." Szünetet tartott. "De ők kíváncsi szemetek. Maximum három napot adok, amíg elkezdenek nyomulni, hogy többet láthassanak minket."

Felvontam egy szemöldököt az irányába. "Három napnál jóval tovább hagytak magamra."

"Az még azelőtt volt, hogy nőstény farkas lettél" - mondta egyszerűen. "És mielőtt még viselted volna a farkasjelölésemet."

A francba... Ezt még mindig nem néztem meg.

Felfelé rántottam az ingemet, felfedve a csípőmet, ahol megharapott. Nem voltam benne biztos, hogy volt-e olyan, mint egy tipikus harapás helye, vagy ilyesmi, de elég csúnyán nézett ki. Bár begyógyult, a bőr mélyvörös színű volt, ami egyértelműen egy csúnya sérülésből származó hegként jelezte.

"Ez rohadt nagy." Rávillantottam Jesse-re. A heg kétszer akkora volt, mint a kezem, még széttárt ujjakkal is.

"A farkam? Igen, igen, az."

Még a heg miatt meglepődve és kiakadva is felhorkantam a viccen. "A harapás, te idióta."

"Nem én mondtam a farkasnak, hogy ekkora legyen, ha erre akarsz kilyukadni. Nem tudok vele kommunikálni. Ha tudnék, megmondtam volna neki, hogy ha megszegi az ígéretét egy hölgynek, az egy átkozottul jó módja annak, hogy elveszítse a bizalmát."

"Ez mégis normális?"

Megvonta a vállát. "Minden farkas egyedi módon jelöli meg a párját. Néhányan a rejtett helyeken lévő apró jeleket kedvelik, mások a látható helyeken lévő nagy sebhelyeket. A te jeled nagyobb, mint a legtöbbjüké, de elég jól elrejtett is."

"Jól elrejtve? A legtöbb ruhámat nem tudom úgy felvenni, hogy legalább egy kicsit ne látszódna belőle, Jesse." A csípőm felé mutattam.

Hogyhogy nem vettem észre, hogy mekkora? A sok házi feladat, a sok kávé... a fenébe is, ez elterelte a figyelmemet.

"Nincs a karodon vagy az arcodon" - mutatott rá.

"Letépem a rohadt nagy farkadat a testedről, ha nem hagyod abba a vitatkozást velem".

Szórakozottan vigyorgott rám. "Hé, teáskanna. Ne nevezd már ezt a szegény üstöt feketének."

"A legtöbb teáskanna nem fekete, Teáskanna. Nem ez a mondás. És..." Vágtam félbe magam, rájöttem, hogy ezzel csak megerősítettem a viccét. "A francba."