Lola Glass - Thrown to the Wolves - 24. fejezet

 


24. FEJEZET



Amikor hazaértünk, a konyhaasztalnál állítottam fel a számítógépemet, hogy Jesse főzhessen. Önként jelentkezett, így nem lőttem le. Kicsit rosszul éreztem magam, amiért visszautasítottam a kérését, hogy a haverjaival együnk, ezért megfogadtam magamnak, hogy másnap este elmegyünk.

Végigcsináltam az első vizsgát, amíg Jesse főzött. Mindháromnak éjfélkor kellett volna beérnie, ami nem sok időt hagyott.

A vizsgák között ettünk, aztán belevetettem magam a másodikba. Jesse felkapta a számítógépét, és leült mellém. Nem elég közel ahhoz, hogy a vizsgabiztos program a kamerán keresztül fel tudja venni, de elég közel ahhoz, hogy a lábunk összeérjen, valahányszor valamelyikünk megmozdult.

Én *lehet* többet mozdultam, mint kellett volna.

Amikor a harmadik vizsga befejeződött, megdörzsöltem a szemem. Jesse egy újabb hatalmas tányér ételt tett elém.

"Megpróbálsz felhizlalni" - vádoltam, bár a gyomrom csendesen korgott.

Felemelte az egyik szemöldökét. "Te vérfarkas vagy, Tea. Ez genetikailag már nem lehetséges. Ahogy többet eszel, az izmaid megtelnek, és a tested is megváltozik egy kicsit. De egy vérfarkas nem ehet túl sokat."

Rápislogtam.

Hát ez... kedves volt.

Feltéve, hogy végül is megengedhetem magamnak a bevásárlási számlákat.

Addig csak hátrányt jelentene.

"Tudom, hogy az agyad a pénz miatt stresszel. Ne tedd. Majd én elintézem." Felállt, és elindult a fürdőszobába, míg ő otthagyott az ételemmel.

Számítottam a farkasom kellemetlen jelenlétére, amikor eltűnt a szemem elől, de arra nem számítottam, hogy kitépi alólam az irányítást, mint egy átkozott szőnyeget.

Egy sikoly csúszott ki az ajkaimon, ahogy a hátam kínosan meggörbült, a csontjaim elkezdtek változni és átformálódni.

Jesse egy szempillantás alatt visszatért hozzám, a karjai körém fonódtak, miközben nyugtató szavakat suttogott, de már túl késő volt - a farkas átvette az irányítást.

A kín kivirágzott, majd elsorvadt, aztán újra és újra felrobbant, ahogy a fájdalom újra és újra felduzzadt és visszahúzódott.

Amikor a fájdalom végre abbamaradt, a farkasom szemével néztem kifelé.

"Gyorsabb lesz" - ígérte Jesse.

Nem tudtam, hogy ezt nekem ígéri-e, vagy a farkasnak, aki elragadta a testemet. Akárhogy is, nem vártam, hogy ezt magam is megtudjam.

Megvakarta a farkasom fejét, és az odahajolt az érintésére. A szemei kissé hunyorogtak, és azon tűnődtem, vajon elemzi-e a férfit, vagy valami ilyesmi.

"Az emberednek még rengeteg iskolai feladatot kell bepótolnia, úgyhogy ha már tesztelni akarsz, akkor vágjunk bele" - mormogta a lánynak.

A lány közelebb bújt hozzá, megnyalta az arcát, mielőtt kilökte magát a karjaiból, és a hátsó ajtó felé indult. A férfi felállt, és szigorú pillantást vetett rá.

"Az ételed." A tányérra mutatott.

A farkas felszisszent, de visszasétált az ételhez.

Néhány lenyűgözően nagy harapással lenyelte.

Megkóstolta egyáltalán?

Úgy voltam vele, hogy nem.

Visszament az ajtóhoz, és Jesse kinyitotta neki.

Egy pillantás hátravetése nélkül elindult az erdőbe.

Nyilvánvaló, hogy nem volt profi a logikus gondolkodásban. Mi a fenéért menekült el az egyetlen kötelékünk elől, ami a vérfarkasok világához kötötte?

Úgy futott, mintha valami el akarná kapni. Fák, ágak és sziklák repültek el mellettünk, ahogy a farkasemberes szívével sprintelt.

Viszketett a szemem, hogy átvegyem az irányítást, de nem tudtam, hogyan tegyem; hogyan küzdjek ellene.

Önmagam elárulásának éreztem, ha hagyom, hogy ő irányítsa a testemet, de nem láttam más alternatívát.

Már vagy egy órája futhatott anélkül, hogy bármi másnak is nyoma lett volna, csak kosznak, fáknak és más szokásos erdei szarnak, de amikor halk zizegést hallott oldalról, végül lelassított. Hogy hogyan hallotta meg, azt nem értettem - én nem hallottam volna meg azt az apró zajt.

De meghallotta, és megállt.

A tekintete összeszűkült abba az irányba, ahonnan a zizegés jött.

A sok animációs film után, amit gyerekkoromban néztem, félig-meddig azt vártam, hogy egy nyuszi ugrik elő, hogy aztán elnevessük magunkat, vagy ilyesmi.

Ehelyett Jesse, a farkas csúszott ki a bozótosból, és csóválta a farkát.

Odalépett a farkasomhoz, és a nyakába simult. A lány felemelte az állát, és hagyta, hogy megszaglássza a nyakát, majd az oldalát és a fenekét.

A farkasok olyan furcsák voltak.

A farkas még mindig szaglászott, amikor a nő úgy dönthetett, hogy elég volt az ácsorgásból, ezért megfordult, és egy pillantás nélkül visszasprintelt az erdőbe.

Wolf Jesse gyorsan utolérte, és mellette futott. Együtt kerülgették az ágakat és a többi mocskot. Mintha órák teltek volna el, amikor végre elérték a sorházak sorát, amely az otthonunkat jelezte.

A farkasok megálltak az erdőben, és néhányszor egymáshoz simultak. Nem voltam benne biztos, hogy mit csinálnak, amíg fájdalom nem görcsölt a gerincemben.

Jól van.

Visszaváltoztam.

Ez az!

Halkan felkiáltottam, a kín újra végigszaggatta a testemet, ahogy az elkezdett változni.

Amikor a fájdalom végül elmúlt, arccal a földben feküdtem, csupasz seggel és teljesen kimerülten. Az egyik mellbimbóm nekicsapódott egy jókora sziklának, és valami éles szúrta a csípőmet, de nem volt erőm felállni.

"Jól vagy?" Jesse, a férfi kérdezte, a hangja lágy volt. Óvatosan elhúzta kusza hajszálaimat az arcom azon darabkájáról, amelyet az orrommal a földbe verődve láthatott.

Gyengén felnyögtem.

"Ilyen rosszul, mi?" A keze óvatosan a karomra simult. "Elvihetlek?"

Dühösebb hangot adtam ki, ami úgy hangzott, mintha egy haldokló állat hangja lenne.

Ő kuncogott. "Rendben. Adunk egy percet, hátha jobban kezded érezni magad."

Az ujjai még több hajamat kifésülték az arcomból, és a hátamra terítette, amennyire csak tudta.

"A farkasod az enyémet tesztelte" - magyarázta Jesse halkan, betöltve a csendet, amíg vártunk.

Pillanatról pillanatra szarabbul éreztem magam, így kétkedtem, hogy jobban leszek, de nem voltam hajlandó ezt beismerni.

"Tudni akarta, hogy a szaga alapján követni tudja-e őt az erdőben. Ez egy elég gyakori teszt a farkasoknál - a nőstények tudni akarják, hogy a hímek megtalálják-e őket, ha elszakadnának egymástól. Amikor hagyta, hogy a farkasom megszaglássza őt, ezzel elismerte, hogy a farkas átment a teszten anélkül is, hogy közelről ismerte volna a szagát".

Ha ki tudtam volna nyitni a szemem, a mocsokba bámultam volna.

Rohadt farkasok, és az ő rohadt tesztjeik.

Nem tudnának csak úgy az erdőben hancúrozni, és végezni vele?

"Készen állsz az ajtóhoz sétálni?" Jesse ellenőrizte.

Egy "nem"-et nyögtem ki.

"Nem fog tetszeni, Tea, de nekem kell cipelnem téged". A hangja könnyed maradt, bár volt benne egy figyelmeztető felhang.

Újabb "nem"-et nyögtem ki.

"Tudom, hogy nem ideális, de neked ételre és alvásra van szükséged, hogy felépülj. A tested még mindig alkalmazkodik."

A kimerültségemmel küszködve felkaptam a fejem a földről. A testem remegett, ahogy küzdöttem, hogy felemeljem a fejem, de nem voltam hajlandó hagyni, hogy leessen.

Már majdnem az alkaromra támaszkodtam, amikor az izmaim megadták magukat, és visszahuppantam a földre, mint egy zsák rizs.

"Hoznék neked egy takarót vagy törölközőt, de ha elmegyek, a farkasod valószínűleg átveszi az irányítást". A hangja sűrű volt a bocsánatkéréstől.

Beletörődtem a sorsomba, és szorosan lehunytam a szemem, a földbe mormolva: "Rendben".

"Most felveszlek."

Megerősítettem magam a sértettség érzésére.

Jesse keze megtalálta a bicepszemet, és felemelte a karomat, hogy a nyaka köré tekeredjen. A kezei onnan a derekamra vándoroltak, és felemelt a földről anélkül, hogy bárhova is hozzám ért volna, ahol nem éreztem jól magam.

Azt hiszem, a természetfeletti erő jól jöhet.

Csupasz testünk egymáshoz préselődött, miközben besétált a városi ház hátsó ajtaján. Nem lehetett eltitkolni a testem hatását az övére, de ezt egyikünk sem mutatta ki.

És valami csoda folytán a megerőszakoltság érzése teljesen elmaradt. Ehelyett úgy éreztem, hogy valahogy... gondoskodnak rólam.

Hátborzongató érzés volt, de nem kellemetlen.

Ahelyett, hogy felment volna a lépcsőn, hogy az ágyamba tegyen, ahogy reméltem, Jesse a hűtőhöz ment.

Felkapott egy bevásárlószatyrot, és beledobta az ételt, mielőtt elindult volna a lépcső felé, ahogyan azt gondoltam, hogy el is kezdte.

Elértünk a fürdőszobába, és óvatosan letett a kádba. Olyan gyenge voltam, hogy az átkozott fejem hátracsapódott, és a falnak csapódott.

"A francba. Bocsánat." Jesse arckifejezése feszültté vált, miközben felhúzta a vádlimat a víztől távolabb, mielőtt bekapcsolta volna a vizet. Figyelmes volt, hogy megvédett a hideg csobogástól, de nem voltam benne biztos, hogy mit szóltam hozzá, tekintve, hogy ehhez meg kellett érintenie engem.

Nem mintha nem szerettem volna, ha megérint. De igen.

De ez csak a dolog elve volt.

Bedugta a kádat, amikor a víz langyosra folyt, aztán lehuppant a padlóra, és háttal a kádnak ült, hogy ne nézzen rám. De azért láttam őt - az egészet.

Megkönnyebbült lélegzetvétel hagyta el, amikor kinyitotta az összedobott zacskót, és elővett egy üveg csokis tejet.

Fintorogva néztem rá. Évek óta nem ittam csokis tejet - főleg nem a drága, palackozottat. Ha már három dollárt költöttem egy italra, akkor az egy hatalmas Red Bull volt, amivel legalább hat órával több időt tölthettem volna komoly tanulással.

Jesse beledugott egy szívószálat, és elém tartotta, anélkül, hogy a függönyön keresztül a testemre nézett volna. "Igyál!"

A fintorom elmélyült.

"Szükséged van a kalóriákra, Teáskanna. Idd meg a tejet, vagy bemászom abba a kádba, hogy erőszakkal etesselek meg".

A tekintetem az erekciójára siklott, majd a tekintetéből kiolvasható szórakozott határozottságra.

"Ja. Nem titok, hogy vonzónak talállak. Kényszeríts, hogy bemásszak, és én ezt végtelenül élvezni fogom."

Panaszkodó hangon kinyitottam a számat, és engedelmeskedtem a parancsának. A csokis tej meglepően finom volt.

A gyomrom vadul korgott, ahogy belekortyoltam a folyadékba, és a szemöldököm felhúzódott.

Jesse kuncogott. "Újra kell töltenem ezt a zacskót, mielőtt újra jóllaksz."

Mivel képtelen voltam gúnyos választ adni, csak tovább ittam.