Lola Glass - Thrown to the Wolves - 25. fejezet

 


25. FEJEZET



Jesse megitatott velem egy üveg csokis tejet, egy üveg epres tejet, és egy üveg valami fahéjjal ízesített tejet is. Arra számítottam, hogy jóllakottnak és lötyögőnek fogom érezni magam, amikor megiszom ennyi folyékony készpénzt, de a gyomrom egy rohadt feneketlen gödör volt. Olyan volt, mintha a testem elégette volna a kalóriákat, amint elfogyasztottam őket.

"Miért van neked ennyi üveg tejed?" Kérdeztem Jesset. Azok nem voltak a hűtőben, amikor beköltöztem, vagy mielőtt Jesse megharapott; nem voltak üvegek semmiből.

"A többi srác megtöltötte a hűtőnket könnyű, magas kalóriatartalmú ételekkel, amíg eszméletlen voltam" - magyarázta. "Belénk sulykolták, hogy pokolian sokat kell etetnünk a társainkat, amíg hozzászoknak a vérfarkassá váláshoz."

Ah. "Szóval a tejjel mentek? Miért nem fánkkal vagy valami mással?"

"A kalóriák fajtája számít. A cukortól nem leszel erősebb; a tejben legalább van kalcium és némi fehérje."

Azt hiszem, ennek volt értelme.

"Nem tudnád azt a törülközőt az öledbe dobni?" Kérdeztem, és megpróbáltam az orrommal a törülköző felé mutatni, mivel a karjaim még mindig úgy éreztem, mintha tészták lennének.

"Miért? Zavarlak?" Ravaszul rám vigyorgott, és a törölközőért nyúlt.

"Nem, csak azt akarom, hogy kényelmesen érezd magad" - húztam el magam. "Mi az, ami a testeddel kapcsolatban elvonja a figyelmemet?"

Voltak szemeim; persze, hogy elvonta a figyelmemet. A férfi olyan testalkatú volt, mint egy átkozott focista. És nem a középiskolás vagy főiskolás fajta; a profi.

Ráadásul, ahogy mondta, a farka hatalmas volt.

"Ne aggódj a csinos kis fejeddel a kényelmem miatt, Tea". Ledobta maga mellé a törölközőt, nem dobta az ölébe. "És én még azt hittem, hogy a testem úgy hat rád, ahogy a tiéd rám."

Az arcom felhevült. "Hogyan hat a testem a tiédre?"

Az erekciójára mutatott. "Ez elég nyilvánvaló."

A pirulásom egyre forróbb lett.

"Tessék." Felkapott egy pohár joghurtot, és egy kanalat. "Meg tudod fogni a kanalat?"

Megpróbáltam felemelni a kezemet, de nem sikerült, és káromkodtam az orrom alatt, ahogy visszaestem a kád szélére.

Lehúzva a joghurtról a fedelet, Jesse belemártotta a kanalat, és az ajkamhoz emelte.

"Nincs már több csokis tejünk?" Fújtam fel, nem akartam, hogy úgy etessenek, mint egy kisbabát.

"Dehogynem, de a hűtőben van. Szívesen levonszolom oda a csinos kis seggedet, ha akarod" - ajánlotta fel egy újabb vigyorral.

A francba!

Egy sóhajjal kinyitottam a számat.

Jesse megetetett velem két joghurtot, mielőtt előhúzta a következő harapnivalót.

Egy hatalmas üveg mogyoróvajat, és egy kenyeret.

Megkente a kenyeret mogyoróvajjal, összecsapott egy szendvicset, és a számhoz emelte. Vonakodva haraptam bele, gyorsan rágtam és nyeltem.

A hülye gyomrom megint korgott, ugyanolyan hangosan, mint korábban.

Jesse ismét vigyorgott. A férfi boldogsága ragályos volt, még akkor is, ha én magam nem éreztem magam boldognak.

A harmadik mogyoróvajas szendvicsnél végre a saját rohadt számhoz tudtam emelni az ételt. De amikor befejeztem a kenyeret, a gyomrom még mindig korgott.

"Nem engedhetem meg magamnak, hogy vérfarkas legyek" - sóhajtottam.

"Azt sem engedheted meg magadnak, hogy ne egyél" - vágott vissza Jesse.

Rámeredtem.

Miért kellett hogy igaza legyen?

"Biztos te is éhes vagy" - mondtam. "Miért nem eszel belőle?" A zacskó felé mutattam, miközben ő előhúzta a maradék pizzát.

Ezt az ételt még meg tudnám oldani.

"Nem véletlenül vagyok ilyen." Ismét a testére mutatott, én pedig igyekeztem nem megnézni.

Igen, nem sikerült.

"Az extra étel, amit megeszel, segít hozzászokni az ide-oda váltás okozta úthoz, miközben felépíted a vérfarkas test fenntartásához szükséges zsírt és izmot" - magyarázta. "Úgy hallottam, hogy egy embernek körülbelül egy évbe telik, mire befejezi az alkalmazkodást, és utána az éhség sokkal jobban kezelhető."

Sóhajtottam, aztán elfogyasztottam egy egész maradék pizzát, amit Jesse falkatársainak jóvoltából kaphattam. Gondoltam, ha ennyi éhes vérfarkast etetsz, egy extra pizza valójában nem is olyan sok maradék étel.

"Hogy érzed magad?" Jesse megkérdezte. "Elég erős vagy ahhoz, hogy megmosakodj és lemenj a konyhába?"

"Igen."

Gyorsan megmosakodtam, és mire megtisztálkodtam, már megint éhes voltam. De nem éreztem magam gyengének, úgyhogy minden rendben volt.

Jesse követett ki a fürdőszobából, de előbb megálltam a hálószobája ajtajában. A szekrénye felé mutattam, és láttam a humort a szemében.

"Úgy terveztem, hogy lezuhanyozom, miután befejeztem az etetésedet" - mondta.

"Nem eszem semmi mást, hacsak nem viselsz rövidnadrágot" - figyelmeztettem.

Az arckifejezése szórakozott volt, ahogy a szekrényéhez sétált, és TBH, nem fordítottam el a szemem, amikor a cizellált hátsója belelépett egy kosárlabda rövidnadrágba, amely abszolút semmit sem takart.

De mivel megtette, amit kértem, követtem őt a szobámba.

Ragaszkodásomra megfordult, és a folyosó felé fordult, miközben én alsóneműbe, pamut rövidnadrágba és egy bő, hosszú ujjú pólóba bújtam. Az egyik mellem még mindig érzékeny volt, miután korábban a sziklának ütköztem, így melltartó szóba sem jöhetett.

De ha melltartó nélkül megyek, az Jesse figyelmét is felkeltette volna, és én szerettem őt a lábujjain tartani.

Néhány perccel később már a konyhában voltunk, és Jesse egy hatalmas csirkés pitét vett elő a fagyasztóból, és anélkül, hogy megvárta volna, hogy előmelegedjen, bedugta a sütőbe.

"Mennyi idő alatt kell megsülnie?" Ellenőriztem, a pultnak támaszkodva.

"Addig nem, amíg te fent leszel tanulni." Ezután kávét indított, majd felkapott egy másik kenyeret és egy üveg mogyoróvajat. "Addig még több szendvicset."

Arcot vágtam, de igazából nem bántam. A mogyoróvajas szendvics nem volt olyan rossz, mint éhezni, és olcsó volt.

Vajon meg lehetett-e élni csak mogyoróvajas szendvicseken?

Elgondolkodtam rajta, miközben odasétáltam a konyhaasztalhoz, amelyet íróasztallá alakítottam.

Volt benne gabona, zsír, fehérje...

Gyümölcsök és zöldségek azonban nem voltak.

Eh, a mogyoróvajas szendvicsek valószínűleg nem adtak volna meg minden szükséges tápanyagot.

Előhúztam a feladatlistát, és újra munkához láttam. Jesse néhány perccel később egy toronymagas mogyoróvajas szendvicset hozott nekem, és én beleszagoltam.

"Ez méz?"

"Ja. Most, hogy itt vagyunk lent, már ehetünk puccosan." Kacsintott egyet.

"A francba, királyok vagyunk." Megragadtam a felső szendvicset, és az egyik papírtörlő lapot, amit rögtönzött szalvétaként hozott.

Jesse az én fukar szívemhez hasonló ember volt.

"Jobb, ha elhiszed. A kávé mindjárt itt lesz." Az ujjai végigsimítottak a vállamon, mielőtt visszament a francia presszóhoz és a hatalmas kávésbögrékhez, amelyeket már előkészített. Kicsit függő volt az italtól, de voltak rosszabb függőségek is.

Mire a nap felkelt, végül együtt aludtunk el az asztalon. Kettőnk között összesen három kenyér fogyott el, és felfaltuk az egész csirkés pitét, valamint fejenként két hatalmas csésze kávét.

Az ébresztőm fél hétkor szólalt meg, alig egy órával azután, hogy elaludtunk.

Jesse nyögve kapcsolta ki.

Még csak fel sem emeltem a fejem, túl fáradt voltam ahhoz, hogy magam kapcsoljam ki azt az átkozott készüléket.

Ahogy kezdtem visszaaludni, egy meleg kezet éreztem a tarkómon... és egy másikat a karomon.

Zavartan emeltem fel a fejem az érintéstől. A szemem Jesse-t találta ájultan az asztalon, a keze a hajamba gabalyodva pihent a nyakamon és a karomon. Valamikor az alatt az egy óra alatt, amíg aludtam, közelebb csúsztam hozzá, és a könyveim és a papírjaim szanaszét szóródtak véletlenszerűen.

"Le kéne feküdnünk" - mondtam Jessének.

Motyogott valamit, amit nem hallottam.

Az ujjaim megtalálták a vállát, és gyengéden megráztam. "Jesse. Fel kell mennünk az emeletre, az ágyunkba."

Megint motyogott, és én megragadtam a karját. Amikor a vállamra húztam, kicsúsztam a székemből, és könnyedén talpra álltam, kinyitotta a szemét. A feje végigrándult a szobán, mielőtt megdöntötte, hogy az enyém tetejének támaszkodjon, miközben elindultunk felfelé a lépcsőn.

Nem gondolkodtam rendesen. Jesse még mindig kimerült volt a farkas alakban töltött idő miatt; nem tarthattam ébren egész éjjel mellettem. Pihenésre volt szüksége. Nekem pedig vigyáznom kellett vele, hiszen ő is vigyázott velem.

Felsegítettem az ágyára, felemeltem a takarót, hogy maga alá tudja húzni a lábát. Rájöttem, hogy a vérfarkasok kicsit melegebben járnak, mint az emberek, de a házban rohadt hideg volt.

Miután elhelyezkedett, megpróbáltam ellépni tőle.

Már horkolt, de alvó-Jesse ezt a pillanatot választotta ki, hogy átforduljon. Hozzám csapódott, és a karjaival átölelt.

Sóhajtottam.

Megpróbálhattam volna elmenni... de a farkasom valószínűleg nem venné jó néven. És mivel még mindig teljesen fel voltam öltözve, néhány óra alvás mellette nem fog megölni.

A saját lábaimat betakartam a takaró alá, kicsit távolabb tartva őket Jesse lábától. Miután beállítottam az ébresztőt, lehunytam a szemem, és szinte azonnal újra elaludtam.

Az ébresztőm tizenegykor szólalt meg. Csak kilencig akartam aludni, de az átkozott lelkiismeretem arra kényszerített, hogy adjak Jessének két órával többet. Mivel nem tudtam elmenni mellőle anélkül, hogy a farkasom átvenné az irányítást, fel kellett ébresztenem, ha vissza akartam térni a házi feladathoz.

Jesse mellé kuporodva ébredtem, az arcomat az övéhez simítva. A légzése egyenletes volt, a teste olyan átkozottul meleg, hogy legszívesebben beleolvadtam volna.

Még soha nem töltöttem egy éjszakát sem férfival, de valamiért az izmokhoz préselődve ébredtem fel, és ettől kissé megborzongtam.

"Jesse?" Vonaglottam, de nagyjából teljesen csapdába estem. "Jesse." Ringatóztam ellene.

Az erekciója lüktetett a medencémnek, és én hirtelen megálltam.

A francba.

Mi a fenét gondoltam?

"Jesse." Megbökdöstem az állát a fejem tetejével.

Az ajkai felfelé görbültek egy csipetnyi álmos mosolyra.

"A fenébe!" Sziszegtem. "Még csak nem is alszol!"

"Hangos volt az ébresztésed" - mondta álmosan. "És úgy tűnt, mintha jól éreznéd magad a szökési kísérleten."

Égett az arcom. "Nem próbáltam..." Csalódott hangot adtam ki. "Csak engedj el." Lelöktem magamról a karját, felálltam az ágyról, és a fürdőszoba felé léptem. "Maradj, ahol vagy."

Láttam, hogy a lábai kilógnak az ágya paplanjának aljából, miközben a fürdőszoba ajtaja nyitva volt, így most az egyszer anélkül használtam a mosdót, hogy ő az ajtóban állt volna.

Amikor végeztem, visszamentem a hálószobába, és keresztbe tettem a karom. Ott maradt, ahol volt, teljesen nyugodtnak tűnt, a karját a feje mögé tartva, ahogy engem figyelt.

"Vissza kell mennem tanulni, úgyhogy ki kell kelned az ágyból" - figyelmeztettem.

"Rendben." Ott maradt, ahol volt.

"Gyere." Intettem neki a lépcső felé.

"Nyugi, Teáskanna. Pár percet pihenhetünk."

Megforgattam a szemem. "A lazítás azoknak való, akik szart sem csinálnak."

Kuncogott. "Csak gyere ide."

Vonakodva odabotorkáltam az ágyhoz, csak azért, mert eléggé biztos voltam benne, hogy nem fog felkelni, ha én nem teszem. "Mi az?"

"Gyere." Megpaskolta a mellette lévő matracot.

"Ugye tudod, hogy nem azzal a szándékkal feküdtem be korábban ebbe az ágyba, hogy összebújjak veled?" Ellenőriztem. "Mi nem vagyunk egy dolog."

"Tisztában vagyok vele." Humor volt a szemében. "Csak szállj be."