Lola Glass - Thrown to the Wolves - 4. fejezet

 


4. FEJEZET



Az épületek teljesen más stílusúak voltak, mint az egyetemváros új, modern épületei, ahol éltem.

Elhaladtam egy szélcsengő mellett, amelyről legalább ötven kagyló és tengeri üvegdarab lógott le. Házi készítésűnek tűnt, ami furcsa volt, tekintve, hogy erdő és hegyek vettek körül minket, és sehol sem voltunk a tengerpart közelében. A szélcsengő egy régi épület tornáca fölött lógott, amelyet úgy nézett ki, mintha frissen festett, égszínkék burkolatú burkolat borított volna. Az épület kicsi és régi volt, de bájos és gondozottnak tűnt.

Megálltam a tornác előtt, és a mellettem álló farkast néztem.

"Tudtad, hogy nem az iskolám felé tartok" - mondtam lapos hangon.

Rám sandított a szemével. Szerintem ártatlannak próbált tűnni, de farkas volt. Határozottan jobban látott a sötétben, mint én.

Ami azt jelentette, hogy kijátszott engem.

Az átkozott farkas játszott velem.

Az elrablást nem sikerült megakadályozni.

Visszanéztem az ajtóra, mérlegelve a lehetőségeimet.

Kopoghattam volna, és remélhettem volna, hogy van odabent valaki, aki megértő, aki adhatna egy kis vizet, és esetleg kötszert, amibe betekerhetném szegény, szomorú lábam. Talán még vissza is visznek a kollégiumba.

Vagy... talán a farkas megölné őket.

Igen, nem éri meg kockáztatni azokat a szegény, valószínűleg kedves embereket.

Elhatároztam, hogy addig gyalogolok, amíg nem találok egy rendőrőrsöt. Vagy talán egy állatmenhelyet. Valamelyik helyen biztos van rá mód, hogy megszabaduljak a farkasos zaklatómtól.

És remélhetőleg hazavihetnének.

Tovább sétáltam. A cipőm belülről átázott, és reméltem, hogy a felszakadt hólyagok gennye, vagy talán az izzadság áztatta át. A másik lehetőség a vér volt, és ettől a gondolattól hánynom kellett. A cipő legalább hatéves volt, de a kopott talp és a lyukak semmit sem tettek azért, hogy megakadályozzák a vízhólyagok kialakulását, miközben sétáltam.

A telefonom ott volt a szendvicsboltban a szekrényemben, így fogalmam sem volt, pontosan mennyi az idő, de elég korán reggel lehetett. Mégis, a város meglepően aktív volt.

Ez is teljesen ellentétes volt az én egyetemi városommal. Az egyetem és a diákok úgy tűnt, hogy csak délben ébredtek fel teljesen, pedig ott is voltak korai órák.

Minél beljebb sétáltam a városban, annál furcsábbnak találtam, hogy senki nem tett megjegyzést a farkasra, aki követett.

Most komolyan, ki ne félne egy farkastól, aki szabadon járkál a városban?

Gondoltam, talán kutyának is elmehetne, de nem volt pórázon vagy ilyesmi.

Megálltunk egy benzinkútnál, hogy útbaigazítást kérjek, és odasétáltam egy nőhöz, aki megtankolta a kocsiját. Kiválasztottam őt, mert úgy gondoltam, hogy nem tűnik gyilkosnak, és elég kedvesnek tűnt ahhoz, hogy ne akadjon ki azon, hogy elterelem a figyelmét a feladatáról, és megkérdezem, hol van a rendőrőrs.

Kényszerítettem egy mosolyt. "Szia, van egy perced?"

"Persze." Visszamosolygott, és Jesse-re pillantott. Akárcsak a többiek, akik mellett elhaladtunk, ő sem tűnt riadtnak, amikor meglátta őt.

"Nem tudod véletlenül, hol van a rendőrőrs?"

"Ó, a fő alfa házára gondolsz? Persze, ha továbbmész ezen az utcán, akkor belefutsz egy rönkházba. Ott lakik a fő alfa a falkájával együtt."

A fő alfa? Mi a fene?

"Te vérfarkas vagy?" Kérdeztem nyersen.

Ez tűnt az egyetlen logikus válasznak, tekintve, hogy furcsán elfogadta a mellettem álló farkast, és furcsa válaszokat adott a kérdéseimre. És igen, nem volt tapintat a szavaim mögött, de kimerült voltam, fájt és összezavarodtam.

Nevetett. "Hát persze. Ebben a városban mindenki vérfarkas. Isten hozott Moon Ridge-ben, drágám". Nagyot mosolygott, én pedig hátráltam egy lépést. Amikor hátraléptem, beleütköztem Jesse-be, aki ismét megnyalta a lábam.

"Elment az eszem" - motyogtam, és visszasietettem az úton arra, amerre jöttem. A benzintankoló nő utánam kiabált valamit, de az agyam túlságosan ki volt sülve ahhoz, hogy figyeljek.

Egész éjjel tartott, amíg a vérfarkasok városáig gyalogoltam, de talán vissza tudok érni a kollégiumba, mire lemegy a nap. Ha tovább sétálok, nem törődve a kiszáradt számmal és a fájó lábammal, sikerülhet.

Mi volt az alternatíva: felfal egy átkozott vérfarkas, vagy átváltozom vérfarkassá?

Inkább a lábfájás és az éhség, mint ez.

A farkas észrevette a szándékaimat, és közém és az erdő közé lépett, mielőtt visszatértem volna a földútra. Halk, fenyegető morgást adott ki.

"Tűnj az utamból" - fenyegetőztem vissza. A testem kissé megingott, és a karjaimat kitártam, hogy megpróbáljam megtartani az egyensúlyomat. Szerencsére sikerült talpon maradnom.

Egy lépést tettem oldalra, és megpróbáltam elhaladni a farkas mellett. Ő azonban megint csak az utamba ugrott.

"A francba, farkas, mozogj már!" Kiáltottam.

Nevetés tört ki mögöttem.

Megpördültem, fogalmam sem volt, mit csináljak a kezemmel, ha meg kell próbálnom kiharcolni a szabadságomat. Ökölbe kellett volna szorítanom őket? Vagy talán a mellkasomhoz kellett volna húznom őket?

Ott voltak: a nem focicsapat. Természetesen azok a seggfejek voltak a nevetés forrása.

Ez volt az én rohadt szerencsém.

A napfényben könnyebb volt elkülöníteni a nem-focistákat egymástól. Öt különböző etnikumú, méretű, ruházati stílusú és frizurájú férfi. Minden szempontból különböztek egymástól, amit csak láttam, de egy dolog közös bennük:

Mindannyian vérfarkasok voltak.

"Bárcsak én is így tudnék parancsolni a farkasomnak." A biztonsági öves fickó vigyorgott. Most, hogy nem voltam pánikban, jobban megnéztem őt. A bőre sötét volt, a haja az arca és a feje oldalán szorosan a fejbőréhez vágva. Vékony, művészien formázott loknijai a homloka közepéig omlottak. Ő volt a legmagasabb a csoportból, de csak egy centivel. Mindannyian magasak voltak, és mindannyian olyan testalkatúak, mint azok az átkozott focisták, akiknek feltételeztem őket.

"Mindannyian ezt akarjuk" - értett egyet egy másik srác. Felém lépett, és kezet nyújtott. Napbarnított volt, tömegesen bolyhos, sötétbarna hajjal és olyan mosollyal, ami a legtöbb embert megnyugtatta volna.

De engem csak még óvatosabbá tett.

Nem fogtam el a kezét.

"Ti seggfejek elraboltok, egy szörnyeteggel hagyjátok magamra, és azt akarjátok, hogy kezet rázzak veletek és bízzak bennetek? Igen, persze." Rájuk meredtem. "Vigyetek haza."

"Sajnálom, ezt nem tehetjük meg." Mosolygós fickó elhúzta a kezét, és a mögöttem álló farkasnak mutatott. "Nagyobb esélyed van túlélni a párzási harapást, ha az azt megelőző heteket Jesse-vel töltöd, nála. Mi majd etetünk és biztonságban tartunk, de az életben maradás fontosabb, mint az otthonlét."

Nevettem, és a hang kissé mániákusan hangzott. Alvásra, fájdalomcsillapítóra és szabadságra volt szükségem. "Baromság. Ez az egész baromság."

Jesse mellém lépett, és hevesen morgott a srácokra. Az arckifejezésük kissé elkomorult.

Leengedte az orrát a cipőmre, gondolom, farkas módjára gesztikulálva.

"Megsérült a lábad?" - kérdezte az egyik srác. Egészen biztos voltam benne, hogy ő volt a menekülő sofőr, bár ez nem sokat segített, mert egyikük nevét sem tudtam.

"Nem" - hazudtam, nem akartam, hogy legyen ürügyük arra, hogy megint elkapjanak.

Jesse megint morgott, és úgy hangzott, mintha nem értene velem egyet.

Átkozott farkas.

"Kapd el őt. Vigyük vissza Jesse lakására, hogy legyen egy kis ideje pihenni" - utasított Mosolygó fickó.

"Ne, ne..."

Üllői Srác ismét átdobott a válla fölött.

Rúgtam és kiabáltam, miközben a srácok visszasétáltak a Fő utcára, majd befordultak egy másik utcába, aztán egy másikba. Beszélgettek egymással, Jesse pedig mögöttem trappolt, ahogy mentek, mintha nem is úgy vonszoltak volna magukkal, mint egy rohadt foglyot.

Végül a torkom túl száraz lett az ordítozáshoz, a testem pedig túl fáradt a rugdosáshoz. Aztán egyszerűen feladtam. Vittek magukkal, a Biztonsági öves fickó vállán átvetve, mint egy zsák krumplit, és azon tűnődtem, mi a fenét tettem olyan rosszul, hogy megérdemeltem, hogy vérfarkasok támadjanak meg és raboljanak el.

A városban senki másnak nem okozott gondot, hogy segítségért kiabáltam - vagy úgy tűnt, hogy problémának tekintik. Rájöttem, hogy a vérfarkasvárosok tele vannak beteg szörnyetegekkel, akik teljesen rendben vannak azzal, hogy ártatlan embereket rabolnak el... és valószínűleg meg is ölik őket.

A nem focista csapat megállt egy sor sorház előtt, és letett, kezét a karomon tartva. Más helyzetben azt gondoltam volna, hogy a sorházak szépek, talán még aranyosak is. Kicsi, kétszintes sorházak voltak, amelyeket vászonborítás borított, mindegyik más-más színűre festve, különböző hangsúlyokkal és hasonlókkal, de mind ugyanabban a galambszürke, sötétzöld és lágy fehér árnyalatban.

Csoportosan sétáltak a sor végén álló házhoz. Főleg szürke volt, másodlagos színként fehérrel, és csak nyomokban zölddel. Nekem ezen tetszett a legjobban a színkombináció, nem mintha hangosan bevallanám.

Az egyik srác beütötte a kódot a garázskapu billentyűzetébe, és mindenki együtt indult be a házba. Szemügyre vettem Jesse-t, a farkast, aki csóválni kezdte a farkát, ahogy közeledtünk a helyéhez.

Csóválta a rohadt farkát, miután elrabolt engem.

Annak a farkas hapsinak komoly segítségre volt szüksége.

A biztonsági öves fickó ledobott egy sötétkék ülőgarnitúrára, és azt mondta: "Isten hozott itthon, Teagan".