Lola Glass - Thrown to the Wolves - 5. fejezet

 


5. FEJEZET



Felültem, és a lehető leghevesebb pillantást vetettem rá. "Ez nem az én otthonom. És nem emlékszem, hogy bármelyik szörnyetegnek is megmondtam volna a nevemet."

"Rajta volt az ingeden." Mosolygós fickó megkocogtatta a kulcscsontját. "A névtáblád leesett a furgonhoz vezető úton."

"Úgy érted, akkor esett le, amikor a furgonhoz vonszoltatok."

"Igazából amikor cipeltelek" - javította ki egy másik srác.

Túl sokan voltak a vérfarkasok ahhoz, hogy mindegyiket észben tudjam tartani.

Úgy el voltam cseszve.

"Nos, ha zavar, hogy tudjuk a neved, Elliot vagyok." Mosolygós fickó kezet nyújtott.

"Én Ford vagyok" - tette hozzá az Ülős fickó.

A többiek is megmondták a nevüket, de mind elment a fejem felett.

Jesse felugrott mellém a kanapéra. Nagy, szőrös fejét a combomra ejtette, úgyhogy arrébb csúsztam tőle. Válaszul felém csúszott, én pedig még jobban megmozdultam.

Ez addig folytatódott, amíg az oldalam nem találkozott a kartámasszal, és akkor ott ragadtam... egy átkozott vérfarkasfejjel a csupasz combomon.

Leggingset kellett volna felvennem a munkába.

"Egyelőre magatokra hagyunk titeket. A vacsora ma este Fordnál lesz, a szomszédban." Elliot, alias Mosolygó, oldalra mutatott. "Pihenjetek egy kicsit, és zuhanyozzatok le. Bűzlesz. Keresünk neked valami ruhát, de egyelőre csak Jesse ruháját vedd fel."

"Ti srácok megőrültetek." Fintorogva néztem rájuk. "Ez őrültség."

"Ja. Üdvözöllek Moon Ridge-ben." Elliot vigyorgott.

Ő volt a második, aki ezt mondta, de miután kétszer hallottam, valahogy még kevésbé éreztem magam szívesen látottnak.

Mindannyian elmentek, én pedig figyeltem, amíg az ajtó becsukódott mögöttük.

És... teljesen elment az eszük, ha azt hitték, hogy Jesse házában fogok maradni.

Lecsúsztam a kanapéról, és az ajtó felé siettem. Igaz volt, hogy bűzlöttem; izzadt voltam, és a lábam vagy izzadságtól áztatott, gennyes, vagy véres volt, és rettenetesen fájt. De az életem volt a legfontosabb.

Az ajtó mellett találtam egy kulcstartót, és egy tökéletesen jó kulcscsomót lógott le róla.

Bingó.

Visszasprinteltem a garázsajtóhoz, amin keresztül az előbb bevittek.

Egy sikoly hasított át a torkomon, amikor a farkas simán átugrott a kanapén, és a másodperc töredékével azelőtt landolt köztem és az ajtó között, hogy elértem volna.

"Mi a fene?" Sikítottam. "El az utamból!"

A farkas morgott. Valahogy éreztem, hogy ez nem fenyegető morgás volt... inkább válasz. Egy egyszerű "Nem".

A bejárati ajtó felé rohantam.

Nem okozott neki gondot, hogy ott is legyőzzön.

"A francba veled." A kezem ökölbe szorult a kulcsok körül. Elengedtem az öklöm, zsebre dugtam a kulcsokat, és elindultam a lépcső felé.

Le kellett zuhanyoznom, aztán elmenekülnöm, amíg Jesse szundikál. A farkasok ugyanannyit aludtak, mint a kutyák, nem igaz?

A farkas felugrott pár lépcsőfokot, majd az én tempómban felsétált velem a lépcsőn. Minden lépés gyötrelmes volt, tekintve, hogy milyen rendetlen volt a lábam, de végigcsináltam.

A lépcső tetején két hálószoba és egy fürdőszoba volt. Bebújtam az első hálószobába, és megállapítottam, hogy az Jesse-é. A gardróbja egy kisebb méretű gardróbszekrény volt, de néhány polc üresen állt, mintha arra számított volna, hogy valaki más is beköltözteti a cuccait.

Felkaptam az egyik pólóját a szekrényből, és kinyitottam a fiókokat, addig turkáltam, amíg meg nem találtam egy pár melegítőjét. Odakint még mindig túl meleg volt a melegítőhöz, tekintve, hogy Észak-Georgiában éltünk, és szeptember volt, de a rövidnadrágjának látszó fiók üres volt. És nem akartam felvenni a férfi boxeralsóját; nem is ismertem őt.

A lábamra pillantva a cipőmben lévő gyanús nedvességre gondoltam, és benyúltam Jesse másik fiókjába, felkapva néhány zokniját is.

Le kellett takarnom azokat a szarosokat, nehogy mindenhova vér és/vagy genny szivárogjon belőlük. Nem érdekelt, hogy az elrablóm háza tiszta maradjon, de ha már nem tudtam elmenekülni, nem akartam a saját kiszáradt lábam gennyét is végigsétálni.

Miután becsuktam a fiókokat, majd a szekrényajtót is becsuktam, a fürdőszobába indultam. A farkas követett befelé, mielőtt becsukhattam volna az ajtót, hogy távol tartsam.

"Kifelé." Parancsoltam, az ajtóra mutatva.

Lehuppant a fürdőszőnyegre. A zuhanyzó függönye sötétkék volt, és csak egy kicsit volt áttetsző, de még mindig nem akartam ott zuhanyozni, teljesen kiszolgáltatva a farkasnak.

"Komolyan, tűnj el" - csattantam fel.

Jesse nem csak farkas volt - ő is ember volt. Ezt könnyű volt elfelejteni, de nem akkor, amikor éppen beszálltam abba az átkozott zuhanyzóba.

Körülnéztem, hátha találok egy fegyvert. Például egy seprűt, vagy talán egy borotvát...

Csak egy üveg Febreze spray-t találtam, és egy olyan elektromos arcborotvát, amin három korongszerű izé van, amivel az arcszőrzetet lehet vágni.

Felkaptam a fújóspray-t, és a vérfarkasra irányítottam.

"Kifelé, vagy parfümöt fogsz enni" - vicsorítottam. Tényleg, a hang vetekedhetett volna azzal, amit a farkas adott ki korábban. "Kimerült vagyok és fájdalmaim vannak, ez nem a megfelelő idő, hogy szórakozz velem."

A farkas erre felegyenesedett, és halkan morgott egyet.

"Ne morogj rám, amiért megfenyegettelek. Te vagy az a seggfej, aki elrabolt és csapdába ejtett a házadban, farkas."

A lábamhoz hajolt az orrával, és beleszimatolt, majd hangosabban morgott.

Mi a fene ütött belé?

Az orrával a cipőmet bökdöste. Amikor válaszul nem tettem mást, mint hogy ránéztem, óvatosan a fogai közé kapta az egyik cipőfűzőmet, és gyengéden megrántotta, amíg a fűző ki nem oldódott.

"Azt akarod, hogy levegyem a cipőmet?" Kérdeztem hitetlenkedve.

A farkas rám nézett, és erőteljesen megcsóválta a fejét.

"Elment az eszed" - motyogtam, de azért leültem a zárt vécéülőkére. Óvatosan leengedtem a cipőmet a lábamról, néhányszor összerezzentem és káromkodtam, ahogy lekerült. A zoknim átázott, és a fehér anyag néhány helyen vörösre foltosodott. Más helyeken a genny sárgás színe volt.

Vér és genny. Hurrá.

A szemeim elkezdtek égni, ahogy lehúztam a zoknimat a lábamról, és erősen ráharaptam az arcom belsejére, hogy ne sírjak fel.

Jesse nyüszíteni kezdett, és megpróbálta az orrát a sérülésemhez közelíteni. Elcsaptam, de ő közel maradt, és tovább nyafogott.

Ugyanezt tettem a másik cipőmmel és zoknimmal is, és ugyanezt az eredményt értem el.

Intenzív fájdalom.

Hatalmas hólyagok a sarkamon, a lábujjaimon és a bokám hátsó részén.

Úgy tűnik, sportcipőt és leggingset kellett volna viselnem a munkába.

"Boldog vagy?" Morogtam a farkasra, aki még mindig nyafogott. "Én sem." Hátamat a vécének támasztottam, a szemeim lehunytam, ahogy a testem csak egy kicsit ellazult. "A fenébe, de fáradt vagyok."

Jesse óvatosan megbökdöste a lábamat az orrával, majd a mosdókagyló alatti szekrényt bökött. Drámai sóhajjal előrehajoltam, és kihúztam neki. Egy percig kotorászott benne, mielőtt előhúzott egy kis piros szövetszatyrot, rajta egy fehér kereszttel.

"Egy elsősegélycsomag? Ez tényleg hasznos, köszönöm." Elvettem tőle.

Leült, és figyelte, ahogy előveszek belőle néhány dolgot.

"Nem sokat tudok az elsősegélynyújtásról. Még sosem sérültem meg igazán" - fecsegtem, miközben kiterítettem magam előtt a földre a tárgyakat, hogy számba vegyem, mi van nálam. "A szokásos felhorzsolt térdeken és a göndörítési kudarcokból eredő nyak-égéseken kívül, persze. De még sosem tört el egy csontom sem, vagy volt még ilyesmi." A lábam felé mutattam.

Furcsa hangot adott ki.

"Fogalmam sincs, mit akar ez jelenteni" - mondtam neki. "Nem beszélek farkasul."

A frusztráció hangját, ami ezt követte, megértettem.

Az orrával a lábam felé mutatott, aztán felment a hátsó lábára, és bedugta az orrát a mosogatóba.

"Azt akarod, hogy a mosogatóba dugjam a lábam?" Ellenőriztem.

Megcsóválta a fejét, majd a mosdókagyló mellett álló kéziszappanos flakon felé mutatott.

"Azt akarod, hogy kéziszappannal mossam meg a borzalmasan nyers lábamat?" A szemöldököm a homlokomba szaladt.

Ismét bólintott.

Fogalmam sem volt, mi mást tehetnék. Egy sóhajjal/nyögéssel visszakényszerítettem magam a lábamra, és óvatosan beemeltem az egyik nyers ördögöt a mosdóba. A lábamat el kellett görbítenem hozzá, és a másik lábamra helyezni a súlyomat pokoli volt, de sikerült.

Felemelve a csap fogantyút, melegre állítottam, és sziszegve sziszegtem, amikor a víz végigfolyt az égő, lüktető bőrömön.

A farkas az orrával megütögette a fogantyút, pontosan a hideg és a meleg között állította be a hőmérsékletet.

A víz addig folyt a lábamon, amíg a lüktetés tompa, fájdalmas fájdalommá nem halványult. Jesse megütötte az orrával a szappanosüveget, én pedig ismét felsóhajtottam.

De mivel más ötletem nem volt, elzártam a vizet, és egy kis szappant pumpáltam a kezembe. Miközben óvatosan megtisztítottam a területet, annyi káromkodással árasztottam el a fürdőszobát, hogy egy kalóz is elvigyorodott volna.

Egy perc múlva Jesse megütötte a kezemet, hogy ne súroljak tovább, majd újra bekapcsolta a vizet. Ügyelt rá, hogy megint pontosan a hideg és a meleg között legyen.

Még több káromkodás következett, amikor leöblítettem a buborékokat, és még több, amikor Jesse elzárta a vizet, és a másik lábamra mutatott.

Megismételtem a folyamatot a második lábbal, majd végül visszaültem a vécéülőke fedelére. És őszintén szólva, még soha életemben nem voltam ennyire izgatott, hogy egy vécén ülhetek.

Mivel a lábam még mindig csuromvizes volt, egy törölközőért nyúltam. Jesse morgott, én pedig elrántottam a kezemet.

A morgása azonnal abbamaradt.

Kíváncsiskodva néztem rá, és újra a törülköző felé nyújtottam a kezem, csak hogy lássam, mit fog csinálni.

Az biztos, hogy abban a pillanatban, amikor az ujjaim a törölközőhöz közeledtek, ismét morgott.

"Azt akarod, hogy a levegőn száradjanak meg?" Ellenőriztem.

Megcsóválta a fejét.

"Rendben." Megvonogattam a vállamat.

A lábaim alá csoszogott, felemelte őket, így a hátát használtam lábtámaszként, amíg a lábam megszáradt.

Meleg és bolyhos volt, úgyhogy ez tulajdonképpen megnyugtató volt. A fájdalom enyhült egy kicsit, amikor a súlyom lekerült a lábamról, így a fejemet ügyetlenül hátradöntöttem a vécéülőkének, és lehunytam a szemem.

Sikerült elbóbiskolnom, amíg a lábtámaszom morgásszerű morajlásba nem kezdett.

Ásítva felültem.

A fenébe, de fájt a testem.

"Most mi lesz?" Kérdeztem a farkast.

Lassan kicsúszott alólam, tekintete végigpásztázta a földön heverő orvosi felszereléseket. Az orra hozzáért egy csőhöz, amit felismertem, és felvettem.

Háromszoros antibiotikus kenőcs.

Talán tényleg tudta, mit csinál.

Az orrával a talpamra mutatott.

"Tudom, hogyan kell ezt használni - mondtam neki.

Eltartott egy darabig, amíg elkentem a hólyagjaimra. Amikor ezzel megvoltam, a farkas néhány négyzet alakú gézpárnára és egy tekercs szalagnak látszó anyagra mutatott.

Rácsaptam a gézt a lábamra, egy kis ragasztószalaggal ott tartottam, aztán felkaptam Jesse zokniját a földről. Túl nagy fájdalom és káromkodás nélkül felcsavartam az egyiket, majd ránéztem a másik zoknira, és egy percig bámultam.

"A francba" - mondtam végül.

A farkas lehajtotta a fejét. Eléggé imádnivaló volt, nem mintha beismerném.

"Még nem zuhanyoztam le. Bűzlök" - mutattam a lábam felé. "Ezt az egészet újra kell majd csinálnom."

A farkas a fejét rázta rám. A zuhanyzó felé mutatott, ami egy olyan kombinált zuhanykád volt.

Vártam a további magyarázatra.

Könnyedén beugrott a kádba, majd a hátára gurult. A hátsó lábai átugrottak a kád peremén, és csóválta őket.

"Okos rohadék" - motyogtam, és megráztam a fejem, miközben a második zoknit is felhúztam. "Most pedig kifelé." Az ajtó felé mutattam.

Kiskutyaszemeket meresztett rám, én pedig újra megragadtam a Febreze-t. "Ezt fogom használni."